Nog altijd beter dan Addo of Feherquote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie hebben de opvolger al in de gelederen man!
Anita of Donald!
Wie weet gaan ze allebei niet eens weg..quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een luxe zonder Sneijder en Perez inderdaad. Mischien kunnen ze Landzaat halen, dat zou helemaal luxe zijn!!
Pessimist dat je bent..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan ben je wel erg naief als je denkt dat Sneijder niet vertrekt.
Welke speler dan ook verkoop je niet aan hen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:10 schreef F1Bas het volgende:
Nogmaals. als je Perez verkoopt niet aan PSV, Feyenoord of AZ.
Boulahrouz of Sjonnie centraal.. ik zou gaan voor Boula omdat Sjonnie voor de verdediging beter is dan centraal..quote:
Sinds wanneer zit Boulah bij Ajax of is hij betaalbaar voor Ajax?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Boulahrouz of Sjonnie centraal.. ik zou gaan voor Boula omdat Sjonnie voor de verdediging beter is dan centraal..
Wat jullie?
ow je bedoelt vóór de verdedigingquote:Op maandag 26 maart 2007 16:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Boulahrouz of Sjonnie centraal.. ik zou gaan voor Boula omdat Sjonnie voor de verdediging beter is dan centraal..
Wat jullie?
Heb ik een mening over ja: kutquote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik doelde eigenlijk op Oranje aankomende wedstrijd.. Daar hebben wij als ajacieden toch ook wel een mening over..
Oranje, klappertjesvolkquote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik doelde eigenlijk op Oranje aankomende wedstrijd.. Daar hebben wij als ajacieden toch ook wel een mening over..
In een ander topic wel jaquote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
AZ fans en Oranje fans hebben veel overeenkomsten.quote:
........jood gaat eindelijk naar waar hij vandaan komt, waarschijnlijk zoietsquote:Op maandag 26 maart 2007 16:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat gaan de reacties dan worden als (moge het alsjeblieft nooit gebeuren) san marco bij ons aller Ajax coach wordt?
En een jaar later,quote:Op maandag 26 maart 2007 16:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
.......jood gaat eindelijk naar waar hij vandaan komt, waarschijnlijk zoiets
Als ze dan ook zo spelen als afgelopen zaterdag wel ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Realistisch.
AZ fans en Ajacieden ookquote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
AZ fans en Oranje fans hebben veel overeenkomsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |