Iemand die de zelfde gedachte deelt?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:31 schreef RicoRabbit het volgende:
tvp
Die schiet je dan toch ook voor zijn/haar raap? Alst kan waarom nietquote:Op maandag 26 maart 2007 01:31 schreef Biogarde het volgende:
Nou, ik zou me eerder zorgen maken om travestieten die je proberen te kontneuken terwijl jij je broek nog aan hebt.
Mag k em dan opblazen?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:35 schreef OudFruit het volgende:
Of we kunnen een komkommerkwekerij beginnenNet als mijn oude buurman die, toen hij verhuisde, in het echte leven is gestart
Het heet Second Life, geen Second Belgium.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:53 schreef mcyodogg het volgende:
Zou je ook users in donkere kelders kunnen opsluiten?
De eerste paar weken wel ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, ik zag je al zo weinig meer hier op FOK! SL-addict geworden?
Geil!! Neuken?quote:Op maandag 26 maart 2007 03:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De eerste paar weken wel ja.Ging soms zelfs niet eens slapen,net als met FOK! in t begin.
En speciaal voor dit topic:
[afbeelding]
Moi![]()
Is dat een supersoaker ?quote:Op maandag 26 maart 2007 03:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De eerste paar weken wel ja.Ging soms zelfs niet eens slapen,net als met FOK! in t begin.
En speciaal voor dit topic:
[afbeelding]
Moi![]()
quote:
Nee,Het komt uit een terrorist pack wat ik gisteren gratis heb aangeschaft.quote:
Iedereen gebruikt god mode in die 2e wereld, je kunt niemand dood knallen en iedereen kan vliegen als een vogel.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:32 schreef MOD het volgende:
[..]
Die schiet je dan toch ook voor zijn/haar raap? Alst kan waarom niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |