Laat me raden... het avondmaal nauwelijks aanraken, en dan een paar uur later chips enzo gaan zitten snaaien.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Nee die wilde alleen het ei, met augurk en komkommer, oftwel ik had weer eens voor l*l staan koken, want ik had ook geen trek.
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke maar dan gaan we onze snode plannen wel ff pm en want ut moet een verrassing blijven voor Leandra.![]()
Gelukkig, liever een verrassing dan een verassingquote:Op maandag 26 maart 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke maar dan gaan we onze snode plannen wel ff pm en want ut moet een verrassing blijven voor Leandra.![]()
Jawel, ik ben een geweldige kokkin, maar die ellendige kids van mij lusten nix. De oudste eet wel wat, de middelste zegt altijd ik heb een kleine maag, nou me nichtje van 1 eet inderdaad nog meer dan die en de jongste lust alles als er maar patat voorstaat.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent dus niet zo'n keukenprinses??![]()
nee niet eens. Van die stinkende rijstwafels met een plakje kaas is ze verslaafd aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat me raden... het avondmaal nauwelijks aanraken, en dan een paar uur later chips enzo gaan zitten snaaien.![]()
Das dan weer minder... mijn zoon zou het geweldig vinden als zijn moeder wel kon koken (ware het niet dat hij dan weer een punt minder had om mij op af te zeiken... dat dan wel weer)quote:Op maandag 26 maart 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Jawel, ik ben een geweldige kokkin, maar die ellendige kids van mij lusten nix. De oudste eet wel wat, de middelste zegt altijd ik heb een kleine maag, nou me nichtje van 1 eet inderdaad nog meer dan die en de jongste lust alles als er maar patat voorstaat.![]()
Ja die stínken, die smerige dingen.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
nee niet eens. Van die stinkende rijstwafels met een plakje kaas is ze verslaafd aan.![]()
![]()
Ja super hequote:Op maandag 26 maart 2007 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die stínken, die smerige dingen.
We zijn wel goed on topic bezig hè.
Ja dus niet gaan schonen... je had m'n prachtige reply in de FB ook al weggeveegdquote:Op maandag 26 maart 2007 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die stínken, die smerige dingen.
We zijn wel goed on topic bezig hè.
Ow...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dus niet gaan schonen... je had m'n prachtige reply in de FB ook al weggeveegd![]()
Mwah, die 1 emo post was toch echt een reply op dat puberpaardje hoor...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ow...![]()
Voor FB en de updates gelden veel strengere regels, hier mag (bijna) alles!![]()
![]()
![]()
Ut staat er weerquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou gewoon graag lezen wat je gepost had hoor!![]()
Loop je leeg?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Pffffffffffffffffffffff
Wat is er petraa?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Pffffffffffffffffffffff
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Dames en Heren, mag ik u officieel mededelen dat ik een Leandra/COS naamtopic heb bewerkstelligd dat m.i. volledig voldoet aan alle regels?![]()
Je hebt mazzel. Míjn FOK!-chickie heeft 10 letters in haar naam.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Dames en Heren, mag ik u officieel mededelen dat ik een Leandra/COS naamtopic heb bewerkstelligd dat m.i. volledig voldoet aan alle regels?![]()
Ruik ik een uitdaging?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt mazzel. Míjn FOK!-chickie heeft 10 letters in haar naam.![]()
En jij maar gillen dat ik het ging vernaggelenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m prachtig... mijn complimenten, zelfs ik kan hier mee leven![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jij maar gillen dat ik het ging vernaggelen![]()
Vanaf die post stond de COS al klaar!![]()
Ik had zelfs petraa al ingelicht via de snode plannen pm.
Op deze manier kan ik het gewoon waarderen... als APK het niet had gezegd dan had vrijwel niemand het doorgehadquote:Op maandag 26 maart 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jij maar gillen dat ik het ging vernaggelen![]()
Vanaf die post stond de COS al klaar!![]()
Ik had zelfs petraa al ingelicht via de snode plannen pm.
Behalve Gert...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op deze manier kan ik het gewoon waarderen... als APK het niet had gezegd dan had vrijwel niemand het doorgehad![]()
Uiteraard... je had bij Gert al een "ff opletten wat ie doet" aantekeningquote:Op maandag 26 maart 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Behalve Gert...
Die hield me volgens mij sterk in de gaten![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard... je had bij Gert al een "ff opletten wat ie doet" aantekening
Trusten!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga slapen doegggggggggggggies allemaal
Ik heb jouw naam niet genoemd.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
Op deze manier kan ik het gewoon waarderen... als APK het niet had gezegd dan had vrijwel niemand het doorgehad![]()
Trustequote:Op maandag 26 maart 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga slapen doegggggggggggggies allemaal
Je gaat goed de laatste tijd hè.... dit is de 5de al ofzo??quote:Op maandag 26 maart 2007 01:07 schreef APK het volgende:
Kut, weer zo'n bagger slowchattopic in mijn AT.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |