Dat kan maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:57 schreef crizzz het volgende:
je kunt toch ook gewoon fotos vanjezelf maken als je bloot op straat staan en ze dan thuis afdrukken. hebben wij er ook nog wat aan te lachen
Dat lijkt me logisch.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:00 schreef Djarum het volgende:
Hey Kopie! een naamtopic man!
(je zoveelste...)
Nimmer.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef schvvmert het volgende:
Ik mocht altijd graag in een onbewaakt moment de meest vreemde lichaamsdelen aan de kopieermachine toevertrouwen en ben benieuwd wie ook weleens kreatief met de kopieermachine bezig geweest is.
Het is altijd wel leuk om apparaten te gebruiken waarvoor ze niet bedoeld zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nimmer.
Maar wat niet is, kan nog komen uiteraard.
Elektrische tandenborstel.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:07 schreef schvvmert het volgende:
Het is altijd wel leuk om apparaten te gebruiken waarvoor ze niet bedoeld zijn
Van een kennis die op de eerste hulp werkt hoorde ik eens dat in het weekend vrij regelmatig mensen worden binnengebracht met hun kaak op slot na een "kijk eens hoeveel bierviltjes ik tegelijkertijd in mijn mond kan nemen"-actiequote:Op zondag 25 maart 2007 23:15 schreef freako het volgende:
In Engeland komen er elk jaar in december op de eerste hulp mensen binnen die tijdens de kerstborrel besluiten om op het kopieerapparaat te gaan zitten en dan door de glasplaat zakken..
Laat me 3x raden waar de glassplinters terecht zijn gekomen.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:15 schreef freako het volgende:
In Engeland komen er elk jaar in december op de eerste hulp mensen binnen die tijdens de kerstborrel besluiten om op het kopieerapparaat te gaan zitten en dan door de glasplaat zakken..
Sterker nog in America heeft Xerox een rechtzaak verloren, toen iemand ze aanklaagde omdat zij al zittend op de glasplaat erdoorheen viel. Uitspraak was dat de glasplaten te onveilig waren en daarom een fikse schadevergoeding op z'n plaats was.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:15 schreef freako het volgende:
Dus de rechter was van oordeel dat op de kopieermachine plaatsen van lichaamsdelen wel veilig moet zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:27 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
Sterker nog in America heeft Xerox een rechtzaak verloren, toen iemand ze aanklaagde omdat zij al zittend op de glasplaat erdoorheen viel. Uitspraak was dat ide glasplaten te onveilig waren en daarom een fixe schadevergoeding op z'n plaats was.
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:00 schreef Djarum het volgende:
Hey Kopie! een naamtopic man!
(je zoveelste...)
Maar ik ken je nietquote:Op maandag 26 maart 2007 10:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb elke week seks op een kopieermachine.
Als je nou een lekker wijf was, was je welkom hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef buzzer het volgende:
Nee helaas, en ik heb me ook nooit vergrepen aan de fax
Ik heb ook weleens gehoord dat 20% van de copiers die Xerox moet repareren, komen doordat er mensen op gaan zitten. Zal wel vlak na die uitspraak geweest zijn danquote:Op zondag 25 maart 2007 23:27 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
Sterker nog in America heeft Xerox een rechtzaak verloren, toen iemand ze aanklaagde omdat zij al zittend op de glasplaat erdoorheen viel. Uitspraak was dat de glasplaten te onveilig waren en daarom een fikse schadevergoeding op z'n plaats was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |