Denk omdat je nog te dom bent om een auto te vinden als je in 1 zou rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:56 schreef Viswijfje het volgende:
waarom zit me topic dicht??
Subtiel genoeg om te laten staan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:57 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Denk omdat je nog te dom bent om een auto te vinden als je in 1 zou rijden
Omdat het met dit tempo zou uitgroeien tot een 389-delen tellende reeks voordat je de boodschap begreep.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:56 schreef Viswijfje het volgende:
waarom zit me topic dicht??
Oh echt moet ik je nou als een koe dan alles gaan voorkauwen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:59 schreef Viswijfje het volgende:
hoezo dan? waarom is mijn topic minder dan de andere???![]()
ja anders ben je na 2 regels uitgepraat als je niet op reacties mag reageren! er zijn mischien nog wel veel meer mensen met tips voor me!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:57 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Denk omdat je nog te dom bent om een auto te vinden als je in 1 zou rijden
Plus het feit.. dat we je allang antwoorden op je vraag hadden gegeven maar jij maar door bleef gaan op bepaalde reacties van mensen.. en dat lokt natuurlijk weer reacties uit (bij mij wel iig)
Hahahahaha.. bedankt voor de extra bevestiging.. ik verlaat mijn werk vandaag weer met een glimlach op mijn gezichtquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja anders ben je na 2 regels uitgepraat als je niet op reacties mag reageren! er zijn mischien nog wel veel meer mensen met tips voor me!
en terwijl ik niet dom ben weet ik niet wat je met die auto bedoeld!!![]()
Ga eens deaudquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja anders ben je na 2 regels uitgepraat als je niet op reacties mag reageren! er zijn mischien nog wel veel meer mensen met tips voor me!
en terwijl ik niet dom ben weet ik niet wat je met die auto bedoeld!!![]()
Is ook een totaal ander topic. Daar niet van. Maar goed ik zal eens met botte bijl spaanders gaan slaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ach komop, een mod doet notabene mee..
quote:Op woensdag 18 april 2007 05:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uitlokken is nooit goed, zeker niet op deze manier. Je bent er even op gewezen. Leer ervan
Dat wel, heeft Merel met veel furore gedaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 07:31 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]Uitlokken tot secks is wel goed
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 05:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uitlokken is nooit goed, zeker niet op deze manier. Je bent er even op gewezen. Leer ervan
en die zijn ook onder handen genomen hoorquote:Br33Z@H ToPiC #81 - Breezers Going Wild !
Show je muziek map ! :7
De PUB Schoolklas IV waar bier en kauwgom samenkomt
Voor de mannen; Wat vinden jullie de ideale CUP maat?
Kijk daar dan eens en doe daar je werk ook 14.gif.
quote:Op zondag 22 april 2007 10:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja is een BUGje
[BUG][FO] Nieuwe topics verschijnen niet direct
Laat maar, ik weet genoegquote:Op maandag 23 april 2007 18:36 schreef EkzCluSivv het volgende:
Je wilt wel dolgraag weten wie ik ben en wat ik doe! BRIDGE
Dan PM je.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom is iin love... dichtIk wilde weten of ze verkering hadden
Eerst normaal leren schrijven, kom dan nog maar eens terugquote:
Ja, alleen je knopjes miste ikquote:
Ja, en zelf nadenken mag ook welquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat mag je ook wel wat aardiger zeggen
Hij was open tot ik erin postequote:Op woensdag 25 april 2007 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, en zelf nadenken mag ook welJe snapt toch zelf ook wel dat hij niet opeens open gegooid gaat worden omdat jij zo nodig moet weten of ze verkering heeft gekregen
Je zegt het zelf al, baggertopic, dus dichtquote:Op woensdag 25 april 2007 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij was open tot ik erin poste
Vond t wel een leuk baggertopic
Baggeren is wel leukquote:Op woensdag 25 april 2007 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, baggertopic, dus dichtSimpel
Punkt![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Baggeren is wel leuk
Maar trouwens je zei net slotje, maar FB moet niet op slot
Punkt nu!![]()
Zeik eens niet zo offtopic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |