Jij verwijst mij helemaal nergens toe, ik verwijs jou naar mijn opmerkingen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik verwijs u hier naartoe: Mod veranderd eigenhandig TT
Bart is verbaal erg sterk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij verwijst mij helemaal nergens toe, ik verwijs jou naar mijn opmerkingen.
Het is wat met die Bart.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:41 schreef no1uknow het volgende:
Jammer Bart, erg jammer.
doe nog maar nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Borkydude het volgende:
Ohja, ik kwam even mededelen dat ik een Miss/Mister PUB topic ga maken.
Tegen PUB authoriteit is niet op te boksen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef saaw het volgende:
[..]
doe nog maar niet
halverwege oktober hebben de huidige MISS en MISTER een jaar hun titel, dus rond eind augustus gaan we pas beginnen met het nieuwe topic enzo
nou dan kom je er vanaf nu dus kennelijk nooit meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef BonJovi het volgende:
Trust me ik kom nooit in PUB alleen voor het breezer topic
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef saaw het volgende:
[..]
nou dan kom je er vanaf nu dus kennelijk nooit meer
ik zal je missen
KPD is voor 18+ hè, en dit is PUB, dus een groot deel zal daar nog niet in kunnenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil nog even aankaarten van de foto's.
Er zijn een aantal dingen die niet mogen in het Br33z4h topic. Één daarvan is het plaatsen van naakt afbeeldingen van bepaalde mensen.
- Niet toepasselijk in PUB
- Zorg maar voor ander fap-materiaal of meldt je aan voor KPD.
- Er komen hier mensen van diverse leeftijdsklasse en die kunnen het ongepast vinden om geconfronteerd te worden met onnodig naakt. Dus niet meer doen
Jammer voor hen dan, er is een reden waarom KPD 18+ is. Zodoende gaan we dat niet ergens anders op het forum knallenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KPD is voor 18+ hè, en dit is PUB, dus een groot deel zal daar nog niet in kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |