He Bork.... jij hierquote:Op maandag 26 maart 2007 01:37 schreef bork het volgende:
De stad wordt als fort bestempeld, begint met een P.
Nee joh, het is een stad in Polenquote:Op maandag 26 maart 2007 07:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Poperingen
mm ja, ja. Het vervelende is ik onthoud de meest stompzinnige details, en deze schoot me gewoon als eerste te binnen en daarna nog vele anderenquote:Op maandag 26 maart 2007 07:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Bork.... jij hier
Tweede wereldoorlog mag maar het is een algemene kennis quiz.... (deze vraag kan : maar waar V2's in Den Haag hebben gestaan wordt hier lastig)
Nee, dat is in Tsjechie.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ja, daar zijn laatst die kazematten opgengegaan. Enorm groot.
Pilzen?
nee, tweede letter R.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Pavel
Tsja dat komt omdat jij en ik en nu nog altijd een erg westers georienteerde geschiedenis hebben geleerd op school.quote:
Op mijn school kon de geschiedenislerares alleen maar over WOII praten. WOI is sowieso weinig onderwezen in Nederland.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:50 schreef bork het volgende:
[..]
Tsja dat komt omdat jij en ik en nu nog altijd een erg westers georienteerde geschiedenis hebben geleerd op school.
Nou Pr....śl dus.
Ja dat klopt bij ook wel, komt het neer op zelfeducatie. Je wordt papa zie ik, ben zelf de trotse papa van Bram 20-08-2005. Ik heb een tijdje het volgende gebruikt als onderschrift bij mijn nick -> lilypie Baby afteller http://nl.lilypie.com/FAQ_0.html. Ideetje?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Op mijn school kon de geschiedenislerares alleen maar over WOII praten. WOI is sowieso weinig onderwezen in Nederland.
Leuk idee, alleen doe ik nog iets fout, helaas.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:09 schreef bork het volgende:
[..]
Ja dat klopt bij ook wel, komt het neer op zelfeducatie. Je wordt papa zie ik, ben zelf de trotse papa van Bram 20-08-2005. Ik heb een tijdje het volgende gebruikt als onderschrift bij mijn nick -> lilypie Baby afteller http://nl.lilypie.com/FAQ_0.html. Ideetje?
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Pretsl?
Edit: over negen minuten ben ik hier weg (mediatheek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |