Ik heb er al eentje bedacht ivm extreme traagheid van jouw kantquote:Op maandag 26 maart 2007 12:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoi, hoi, ben weer beschikbaar. IK zal eens over een vraag gaan nadenken
Ik kan hem straks kijken.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ga kijken, deze bedoelde ik trouwens:
http://www.youtube.com/watch?v=h3XtJf8wfEw
Mjah, nog steeds met afstand de beste serie ooit. Die nieuwerwetse series met 80 verhaallijnen en superlangzame progress (24, prison break) vind ik allemaal maar niks. Zeker omdat je daar een heel seizoen moet kijken voordat je er een beetje in bent....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik kan hem straks kijken.
Ik baal er trouwens nog regelmatig van dat die comedy is gestopt. Een van de weinige series die zelfs na 9 jaar nog niets aan originaliteit inleverde. Maarja, stoppen op het hoogtepunt is misschien het beste.
Over die psycho fasen: geen idee.
GENIUS, inderdaad!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:49 schreef Mister1977 het volgende:
"Who showers, AS A BAT?"
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef Soempie het volgende:
Die heb ik al eens gevraagd
orale, anale, fallische, latentie, genitale
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef Mark_V het volgende:
Ik zit ff in je postgeschiedenis te kijken soemp, maar je zit werkelijk alleen nog maar in de SC te rommelen zeg. Ik vind eigenlijk dat je een minimale activiteit in de AKQ zelf moet hebben om uberhaupt in de SC te mogen komen.
Wie is voor?
OT: borsthaarofoob![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef Mark_V het volgende:
Ik zit ff in je postgeschiedenis te kijken soemp, maar je zit werkelijk alleen nog maar in de SC te rommelen zeg. Ik vind eigenlijk dat je een minimale activiteit in de AKQ zelf moet hebben om uberhaupt in de SC te mogen komen.
Wie is voor?
OT: borsthaarofoob![]()
Reken hem goed. Het is gewoon de Tiberian seriequote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Series?
Tiberian Dawn
Red Alert
Generals
Ja, klopt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef Mark_V het volgende:
haha dat was mijn eerste opmerking in de AKQ volgens mij, uitleggen wat een RA-junkie was
volgens mij zelfs tegen soemp
Ik ga weer.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Vijf liedjes van Andre van Duin?
Vnadaag al? Dan moet ik snel een nieuwe compu kopenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef Mark_V het volgende:
Trouwens: vandaag is tiberium wars uitgekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U bent gezaktquote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef bork het volgende:
BIM Bam
Er staat een paard in de gang
willempie
Heb hele grote bloemkolen
we zullen doorgaan
Ik heb de GDI al uitgespeeldquote:Op maandag 26 maart 2007 13:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Vnadaag al? Dan moet ik snel een nieuwe compu kopen![]()
Wel effies gehad, is niet echt heel makkelijk om eerlijk te zijn....quote:Op maandag 26 maart 2007 13:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel legaal... Is het zo makkelijk, of heb je het spel al een tijdje?
Dat bedoel ik. En jij hebt het al uitgespeeldquote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef Mark_V het volgende:
hmmm ik lees net dat hij pas de 29ste officieel in de winkels ligt....
Is dit de vraag?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef bork het volgende:
oude naam van het UMC.
Jah Persoonlijke briefings door A/B acteursquote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef Mark_V het volgende:
Trouwens: vandaag is tiberium wars uitgekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dan ook nogal een RTS idioot.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En jij hebt het al uitgespeeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |