He Bork.... jij hierquote:Op maandag 26 maart 2007 01:37 schreef bork het volgende:
De stad wordt als fort bestempeld, begint met een P.
Nee joh, het is een stad in Polenquote:Op maandag 26 maart 2007 07:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Poperingen
mm ja, ja. Het vervelende is ik onthoud de meest stompzinnige details, en deze schoot me gewoon als eerste te binnen en daarna nog vele anderenquote:Op maandag 26 maart 2007 07:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Bork.... jij hier
Tweede wereldoorlog mag maar het is een algemene kennis quiz.... (deze vraag kan : maar waar V2's in Den Haag hebben gestaan wordt hier lastig)
Nee, dat is in Tsjechie.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ja, daar zijn laatst die kazematten opgengegaan. Enorm groot.
Pilzen?
nee, tweede letter R.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Pavel
Tsja dat komt omdat jij en ik en nu nog altijd een erg westers georienteerde geschiedenis hebben geleerd op school.quote:
Op mijn school kon de geschiedenislerares alleen maar over WOII praten. WOI is sowieso weinig onderwezen in Nederland.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:50 schreef bork het volgende:
[..]
Tsja dat komt omdat jij en ik en nu nog altijd een erg westers georienteerde geschiedenis hebben geleerd op school.
Nou Pr....śl dus.
Ja dat klopt bij ook wel, komt het neer op zelfeducatie. Je wordt papa zie ik, ben zelf de trotse papa van Bram 20-08-2005. Ik heb een tijdje het volgende gebruikt als onderschrift bij mijn nick -> lilypie Baby afteller http://nl.lilypie.com/FAQ_0.html. Ideetje?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Op mijn school kon de geschiedenislerares alleen maar over WOII praten. WOI is sowieso weinig onderwezen in Nederland.
Leuk idee, alleen doe ik nog iets fout, helaas.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:09 schreef bork het volgende:
[..]
Ja dat klopt bij ook wel, komt het neer op zelfeducatie. Je wordt papa zie ik, ben zelf de trotse papa van Bram 20-08-2005. Ik heb een tijdje het volgende gebruikt als onderschrift bij mijn nick -> lilypie Baby afteller http://nl.lilypie.com/FAQ_0.html. Ideetje?
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Pretsl?
Edit: over negen minuten ben ik hier weg (mediatheek)
"These Pretsls are making me thirsty."quote:Op maandag 26 maart 2007 10:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Pretsl?
Edit: over negen minuten ben ik hier weg (mediatheek)
No you got it all wrong, it's : "THESE pretzels are making me thirsty!"quote:Op maandag 26 maart 2007 11:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
"These Pretsls are making me thirsty."
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Dit is de gecombineerde kroon van Boven en Beneden Egypte.
Jamaar dan klopt het niet meer met de schrijfwijze van Keileweg-ethicus. Fonetisch zit het dicht in de buurt!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef Mark_V het volgende:
[..]
No you got it all wrong, it's : "THESE pretzels are making me thirsty!"
Met het risico om de ironie van je stelling te negeren en hier voor lul te staan damn you irony on the net .....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jamaar dan klopt het niet meer met de schrijfwijze van Keileweg-ethicus. Fonetisch zit het dicht in de buurt!![]()
Nee ik had hem al door. Zie verbetering posts.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Met het risico om de ironie van je stelling te negeren en hier voor lul te staan damn you irony on the net .....
Het verbeteren van de pretzel schrijfwijze was ook niet de bedoeling van de quote....
Ok dan zijn we nu blij dat we beide verlicht zijn betreffende uitermate toffe Seinfeld quotesquote:Op maandag 26 maart 2007 12:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee ik had hem al door. Zie verbetering posts.
Ik kom erg traag op gang deze maandag.![]()
Ja inderdaad. Ik heb ook eens een SNL parodie op Seinfeld gezien waarin dat ook erg duidelijk naar voren komt. Staat alleen niet op Youtube.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:18 schreef Mark_V het volgende:
Die auditions waren weer hilarious, het valt me nu pas op wat voor aparte manier van praten die jerry eigenlijk heeft...
@Mister, PR heeft een baan *ril*, dus die moet weleens iets doen......
En wie is Bram nou weer?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef bork het volgende:
was ook ff weg, boodschappen doen met Bram, tsonge watjes het moet zijn: Przemyśl
http://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Przemysl
Bram is kiddo van 17 maandenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
En wie is Bram nou weer?
Nooit van Premsyl gehoord trouwensch....
Nou hij kent meer dan 100 woorden en een paar woorden 8er elkaar zoals: papa roken? Of dat praten is kan ik niet zeggen, het is wel erg leuk.quote:
Is dat diegene dat hij in de bak zit en wie het langste zonder "male rape" kan.....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb ook eens een SNL parodie op Seinfeld gezien waarin dat ook erg duidelijk naar voren komt. Staat alleen niet op Youtube.![]()
Oh, PR doet Fok naast een baan!
Oh dan kan je er al wel mee communiceren, dat is wel tof. Anders lijkt me er niks aan, zo'n babydinges.....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef bork het volgende:
[..]
Nou hij kent meer dan 100 woorden en een paar woorden 8er elkaar zoals: papa roken? Of dat praten is kan ik niet zeggen, het is wel erg leuk.
Die heb ik nog nooit gezien!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Is dat diegene dat hij in de bak zit en wie het langste zonder "male rape" kan.....
Ik ga kijken, deze bedoelde ik trouwens:quote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien!
Nee, deze gaat gewoon over de dagelijkse gesprekken bij Seinfeld thuis met een "Buffy the Vampire" setting.
Gevonden: http://www.seinfeld-fan.n(...)feld%20Crossover.avi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |