En Destiny's Child heeft ook Emotions gecovered, en Celine Dion heeft Immortality gecovered. En nog veel meer...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:51 schreef ScottTracy het volgende:
Nee Steps heette dat groepje van Tragedy!
Ook niet, maar we komen er wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef bork het volgende:
crosstown traffic Jimi Hendrix
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef bork het volgende:
all along the watchtower Jimi Hendrix
Niet, volgens mij. Je gaat ervan uit. En soms vallen mensen door de mand omdat ze spelfouten van een bron overnemen of 'rare' antwoorden geven, die bij nader onderzoek een foutje in de Google-resultaten blijken. Of dat vaak gebeurt, weet ik niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:26 schreef bork het volgende:
van niet opzoeken hadik al wel gelezen, hoe controleer je dit btw?
Er staat toch een vraag open?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
En nu ?
ok, ik was niet kapot van het ijsberenliedje is dat erg?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:41 schreef broer het volgende:
[..]
Niet, volgens mij. Je gaat ervan uit. En soms vallen mensen door de mand omdat ze spelfouten van een bron overnemen of 'rare' antwoorden geven, die bij nader onderzoek een foutje in de Google-resultaten blijken. Of dat vaak gebeurt, weet ik niet.
Op jouw vraag: geen idee.
Opnieuw: geen idee, ik heb het niet geluisterd.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:43 schreef bork het volgende:
ok, ik was niet kapot van het ijsberenliedje is dat erg?
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:43 schreef bork het volgende:
[..]
ok, ik was niet kapot van het ijsberenliedje is dat erg?
neequote:Op maandag 26 maart 2007 00:48 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
, je bent niet de enige
![]()
m.b.t. je vraag, is het het dat fort in België ?
anders geen idee
Is niet lastig, de folders die ik kreeg die hadden het over een fort, waar Verdun in werd vermeld als fort. Affijn, het behoorde toen bij Oostenrijk-Hongarije.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:12 schreef Gekke_Belg het volgende:
Ik wil niet lastig doen, maar Verdun is eigenlijk geen fort, maar de naam van de slag die daar geleverd is. Volgens mij waren er 2 of 3 forten tijdens die slag betrokken en is Verdun zelf gewoon een stad en geen fort...
Weet ik niet moet wel iets corrigeren, misschien was de gids destijds te enthousiastquote:Op maandag 26 maart 2007 01:24 schreef Gekke_Belg het volgende:
Op zich is er in Verdun wel een citadel die als fort kan beschouwd worden, maar dan kunnen Luik, Namen en Antwerpen in die tijd ook gezien worden als gigantische forten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |