Het is allebei goed, maar mijn antwoord kwam eerst.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef Yestuuur het volgende:
Omdat kwik makkelijk verbindingen (amalgamen) vormt met goud, wordt het toegepast om goud te isoleren uit gouderts.
Je mag dan gewoon door hoor, zo erg is het nou ook weer niet....quote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef Strychnine het volgende:
Wacht even lieverds, mijn antwoord was fout dus het is niet aan mij om de vraag te stellen, ik heb hem al weg gehaald.
Lekker laten staan. Gewoon doorgaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef Strychnine het volgende:
Wacht even lieverds, mijn antwoord was fout dus het is niet aan mij om de vraag te stellen, ik heb hem al weg gehaald.
Edit
en nu lijkt mijn antwoord weer wel goed te zijn, dus ik laat het jullie uitvechten wie het nu goed had of niet.
In dat geval heeft Mark als eerste alle 8 genoemd, en gaan de punten naar hem.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef Mark_V het volgende:
cairo
luxor
aswan
sharm al sheik
hurgadha
alexandrie
port said
suez
Davinia +1quote:Op zondag 25 maart 2007 23:19 schreef DaviniaHR het volgende:
Of redox, dat er NaOH vrijkomt.
Als je electrolyseert vanuit een waterige oplossing krijg je altijd NaOH.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:22 schreef De_Melkboer het volgende:
Volgens mij doet Akzo aan elektrolyse in de Botlek, daar komt Na en Cl vrij, met Na wordt weer NaOH gemaakt, en met de Cl wordt HCL gemaakt in een syntheseproces
verder nog Argon en kryptonquote:
Het moest van ver komen, maar nou je het zegt,quote:Op zondag 25 maart 2007 23:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als je electrolyseert vanuit een waterige oplossing krijg je altijd NaOH.
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:33 schreef SaskiaR het volgende:
Caligula
Je had net gereageerd op de gasvraag.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:35 schreef SaskiaR het volgende:
Wist je dat ik er was dan?
Oja... de gassen zijn me naar 't hoofd gestegenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je had net gereageerd op de gasvraag.
Hmmm, kan ik dit goedkeuren?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:43 schreef DaviniaHR het volgende:
Zo'n ding dat de indianen gebruikten. Zo'n mislukte bijl, zeg maar.
Ik vind van welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |