abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47686525
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef webspider het volgende:
Ga ik nu door voor de koelkast?
.

Ik had dus onder die quote nog 'Koelkast!' gezet, maar heb het later weggehaald .

Enniehoe, single zijn. Tsja, ik had er nooit zo'n problemen mee en was zelfs huiverig toen de mogelijkheid van een relatie zich aan deed, maar ben er toch maar voor gegaan en dat werkt al 8 maanden prima .
  maandag 26 maart 2007 @ 20:44:46 #155
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47686549
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef GotC het volgende:
Ach ja, single zijn. Er zijn ergere dingen .
Inderdaad. Single zijn heeft prachtige voordelen! .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  maandag 26 maart 2007 @ 20:47:36 #156
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47686689
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

.

Ik had dus onder die quote nog 'Koelkast!' gezet, maar heb het later weggehaald .
quote:
Enniehoe, single zijn. Tsja, ik had er nooit zo'n problemen mee en was zelfs huiverig toen de mogelijkheid van een relatie zich aan deed, maar ben er toch maar voor gegaan en dat werkt al 8 maanden prima .
Gefeliciteerd ... denk ik dan

Zelf heb ik wat mindere ervaringen met stevige relaties, dus ik ben ietwat voorzichtiger
pi_47687421
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:26 schreef webspider het volgende:

[..]

Ik stem voor een ontmoetingsplaats van singles, waar diverse aspecten van het single-zijn (of niet meer! ) te bespreken zijn.
Daar zit inderdaad wel wat in..
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:29 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ontkenningsfase Het ging over corrigerende tikken, en ineens zonder mijn weten was het doggystyle en spanking
Niet onschuldig doen opeens. Je wist het drommels goed terwijl je met een rode blos op je wangen deze topic zat te lezen.
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Boeit evenmin .
Soms moet je je medemensFOK!ker helpen in de ontwikkeling, colthearted bitch.
quote:
[..]

[..]
Waar gaat deze meet plaatsvinden? Foto's zijn een vereiste, blinddates zuigen op een niet gewenste manier.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:06:57 #158
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47687596
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:03 schreef OldJeller het volgende:

Forget her, she's a predator posing as a house pet.
Ja, dat soort vrouwen dus! .
pi_47687665
Ik ben ook weer single na een relatie van 7 (!!) jaar, dus moet nog een beetje wennen aan de vrijheid

Maar ik geniet er al wel met volle teugen van zo af en toe

Alleen het uitgaan is nog een beetje een probleem, ben net verhuisd en mijn vriendinnen hebben allemaal een (lange) relatie en gaan niet meer uit...

Dus begin te overwegen in mijn eentje uit te gaan
Well-behaved women rarely make history
  maandag 26 maart 2007 @ 21:10:05 #160
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_47687751
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet eens meer weten wat ik met een relatie aan moet. Ben nu zo lang alleen dat ik zoiets heb van "waarom zou ik een relatie moeten hebben ??" . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 26 maart 2007 @ 21:11:46 #161
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47687830
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:08 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Alleen het uitgaan is nog een beetje een probleem, ben net verhuisd en mijn vriendinnen hebben allemaal een (lange) relatie en gaan niet meer uit...

Dus begin te overwegen in mijn eentje uit te gaan
Bekend probleem inderdaad. Al mijn vrienden zaten zo ongeveer in een relatie, of waren vanwege studie/werk wegverhuisd. En je gaat nu eenmaal niet even een avondje stappen in Barcelona

Ik ben uiteindelijk inderdaad in mn eentje gaan stappen en had na een paar weken ineens nieuwe vrienden!

Het is natuurlijk nooit zo leuk en vertrouwd als mensen die je al jaren kent, maar ach, deze kunnen ook feesten
pi_47688042
Geweldig om te horen dat je dit geprobeerd hebt en dat het goed bevallen is

Geeft me moed om het ook een keer te proberen
  maandag 26 maart 2007 @ 21:17:33 #163
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47688119
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Geweldig om te horen dat je dit geprobeerd hebt en dat het goed bevallen is

Geeft me moed om het ook een keer te proberen
In Amsterdam is er altijd wel wat te beleven natuurlijk
pi_47688208
Alleen op stap???
dan zou ik echt wat rond dwalen zonder iets....
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47688254
Altijd wel ergens een party om te crashen en wat plezier te maken
  maandag 26 maart 2007 @ 21:21:32 #166
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47688349
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef Lakai het volgende:
Alleen op stap???
dan zou ik echt wat rond dwalen zonder iets....
Stap een drukke club binnen en dance the night away!
pi_47688449
That's what I like

Nu al zin om te gaan stappen dit weekend
pi_47688924
*meldt zich*

pi_47688974
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn god zeg, was die vorige zo erg? .
Ze zijn alledrie leuk! En ik heb geen zin om monogaam te daten eigenlijk.. Wil niet zeggen dat ik 3 dates per week heb of dat ik ze alledrie neuk. Op dat gebied is het nog betrekkelijk rustig maar ik kom wel aan mijn gerief bij de leukste
pi_47689055
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ze zijn alledrie leuk! En ik heb geen zin om monogaam te daten eigenlijk.. Wil niet zeggen dat ik 3 dates per week heb of dat ik ze alledrie neuk. Op dat gebied is het nog betrekkelijk rustig maar ik kom wel aan mijn gerief bij de leukste
Dat heb je het nu getroffen dat ik zomaar hier binnenval.
pi_47689102
Goeie instelling Whoopsydaisy!!

Zo hoort dat als vrijgezelle vrouw!

Enjoy!
pi_47689191
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:12 schreef Frezer het volgende:

[..]

Of ze kan er niet tegen alleen te zijn, .
Hehehe, nee, maar de een is een straatvechter en kan goed sjouwen met mijn meubeltjes (dat is de leukste en hij is prima in bed), de ander doet iets in vloeren en kan grote kortingen bedingen op mijn laminaat, voor hem ga ik een keertje koken als tegenprestatie en vervolgens mag hij op mijn bank of het logeerbed slapen en mijn reboundboy die ik leuk vond hou ik toch maar aan vanwege zijn netwerk en de plannen die ik daarmee heb. Zodra de zon schijnt, krijgt hij het weer in zijn kop en wil hij me weer zien, hahaha! Ik ben echt EVIL!
pi_47689331
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hehehe, nee, maar de een is een straatvechter en kan goed sjouwen met mijn meubeltjes (dat is de leukste en hij is prima in bed), de ander doet iets in vloeren en kan grote kortingen bedingen op mijn laminaat, voor hem ga ik een keertje koken als tegenprestatie en vervolgens mag hij op mijn bank of het logeerbed slapen en mijn reboundboy die ik leuk vond hou ik toch maar aan vanwege zijn netwerk en de plannen die ik daarmee heb. Zodra de zon schijnt, krijgt hij het weer in zijn kop en wil hij me weer zien, hahaha! Ik ben echt EVIL!
doe de evil laugh!!!
pi_47689414
quote:

[..]

Die lui weten dat van elkaar en vinden dat best?
pi_47689845
quote:

[..]

Loverboygirl alert!

Wat ben jij erg! Dit soort uitspattingen is slechts voorbehouden aan mannen!
pi_47690056
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:42 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Die lui weten dat van elkaar en vinden dat best?
hehehe, nee, natuurlijk niet.. maar tegen de leukste heb ik gelogen, dat vind ik wel kut . Misschien toch maar eens open kaart gaan spelen.. On the other hand, zolang ik niet met anderen seks, moet hij zich maar niet druk maken. Nee, da's niet eerlijk, hij denkt dat we monogaam daten en hij zegt de hele tijd dat hij bij de dag leeft. Dat blijkt wel want een dag voor wij elkaar leerden kennen, lag hij nog te krikken met zijn ex . Volgens mij heeft hij moeite om haar los te laten dus als hij bezig is met anderen, dan mag ik dat ook. Je maakt mij niet wijs dat die 2 niet nog steeds op zijn minst contact hebben. En ik heb voorlopig alleen maar 'contact' met andere mensen, ik kan wel allerlei wilde plannen hebben maar wie zegt dat alles loopt zoals ik wil?

En die andere 2 vragen er niet eens naar, hahaha! Die zijn beiden zo ijdel dat ze denken dat zij de enigen zijn voor mij
pi_47690230
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat heb je het nu getroffen dat ik zomaar hier binnenval.
Sorry, voorlopig heb ik geen ruimte in mijn drukke schema rondom de mannen.

Ik heb trouwens dit weekend een aanbieding gekregen voor een triootje maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Ik doe het NIET met wildvreemde mannen, maar zij is wel heel leuk .. Als ze alleen was geweest, had ik m'n kans gegrepen maar er zijn omstandigheden aan te voeren waarom ik het met haar juist niet zou moeten doen.
pi_47690402
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

hehehe, nee, natuurlijk niet.. maar tegen de leukste heb ik gelogen, dat vind ik wel kut . Misschien toch maar eens open kaart gaan spelen.. On the other hand, zolang ik niet met anderen seks, moet hij zich maar niet druk maken. Nee, da's niet eerlijk, hij denkt dat we monogaam daten en hij zegt de hele tijd dat hij bij de dag leeft. Dat blijkt wel want een dag voor wij elkaar leerden kennen, lag hij nog te krikken met zijn ex . Volgens mij heeft hij moeite om haar los te laten dus als hij bezig is met anderen, dan mag ik dat ook. Je maakt mij niet wijs dat die 2 niet nog steeds op zijn minst contact hebben. En ik heb voorlopig alleen maar 'contact' met andere mensen, ik kan wel allerlei wilde plannen hebben maar wie zegt dat alles loopt zoals ik wil?

En die andere 2 vragen er niet eens naar, hahaha! Die zijn beiden zo ijdel dat ze denken dat zij de enigen zijn voor mij
Jij bent echt erg

(maar wie ben ik om er iets van te zeggen)
pi_47691344
vezamel u? verenig u !
pi_47691383
*Meldt zich ook*

Alweer een jaartje single. Het heeft lang geduurd voordat ik over mijn ex heen was. Soms mis ik hem, of... misschien mis ik wel het gevoel dat er iemand is waar je zoveel voor betekent. Heeeeeeel soms schiet ik dan ook vol van zelfmedelijden maja.

Ik leef mijn leventje, ga lekker uit, maak lol met mijn vrienden, heb het heerlijk in mijn appartement en alle tijd om aan school te denken.

Maar ook ik mis het soms wel :$

Aan aandacht geen gebrek trouwens!:) Ben een enorme flirt haha.
Meestal is het wel zo als ik een mooie jongen in de kroeg zie, dat ik dat dan tegen mijn vrienden zeg, diegene aanwijs .. en dan blijft het daar maar bij omdat ik geen gesprek durf te beginnen :$

Wie o wie helpt me over die angst heen?
pi_47691520
*meld* en wil voorlopig single blijven .... eerst even rondkijken van de zomer
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_47691624
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
*meld* en wil voorlopig single blijven .... eerst even rondkijken van de zomer
t liefst zo snel mogelijk weer een vriendin ik hoor

maar ik ben heeeel erg kritisch en/dus ik word niet zo snel verliefd....

maar goeeeed....ik ben er niet echt mee bezig....eerder met hoe ik andere dingen van mezelf kan veranderen
pi_47691634
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:20 schreef Twinkle20 het volgende:
*Meldt zich ook*

Alweer een jaartje single. Het heeft lang geduurd voordat ik over mijn ex heen was. Soms mis ik hem, of... misschien mis ik wel het gevoel dat er iemand is waar je zoveel voor betekent. Heeeeeeel soms schiet ik dan ook vol van zelfmedelijden maja.

Ik leef mijn leventje, ga lekker uit, maak lol met mijn vrienden, heb het heerlijk in mijn appartement en alle tijd om aan school te denken.

Meestal is het wel zo als ik een mooie jongen in de kroeg zie, dat ik dat dan tegen mijn vrienden zeg, diegene aanwijs .. en dan blijft het daar maar bij omdat ik geen gesprek durf te beginnen :$

Er zijn hier vast genoeg oefen-objecten
pi_47691666
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:26 schreef DonJames het volgende:

[..]

Er zijn hier vast genoeg oefen-objecten
pi_47691779
quote:

[..]

Je bent het type vrouw waar ik het liefst met een enorme boog omheen loop.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 26 maart 2007 @ 22:31:05 #186
136780 Nosh
hurpdurp
pi_47691895
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef nozem het volgende:

[..]

Same here.

Seks als economisch middel zien, en in ruil voor wat aandacht korting krijgen op iets wanstaltig sufs als laminaat..
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:31:26 #187
141482 Q.
JurassiQ
pi_47691908
quote:

[..]

For great justice!
pi_47692063
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:31 schreef Nosh het volgende:

[..]

Same here.

Seks als economisch middel zien, en in ruil voor wat aandacht korting krijgen op iets wanstaltig sufs als laminaat..
Same here... lekker gepaalt worden door wat verschillende gasten met als excuus dat je nog officieel vrijgezel bent.. bah bah maarja, ieder zijn ding he... ik zie dat soort mensen er ook nog voor aan ook om helemaal te gaan flippen als ze erachter komen dat hun partner vreemd gaat, terwijl ze zelf op 1 of andere onbenullige forum zo over zichzelf praten.. mmm
pi_47692093
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:20 schreef Twinkle20 het volgende:
*Meldt zich ook*

Hoi!

Neuken?

Easy as that!

Ach, ik heb het zelf ook hoor, die angst om een gesprek te beginnen. Je weet niet wat die ander leuk of interessant vind, je hebt géén idee of jouw interesses en humor bij die ander in de smaak zullen vallen, je bent bang om de rest van je leven (nouja ok, hooguit de week erna nog) aangewezen te worden zo van hier HIJ DAAR (of jij jouw geval: ZIJ DAAR) was het, hoe kansloos! En ga zo nog maar ff door. En ik heb nu wel een hele grote bek, maar IRL ook maar een heel klein hartje hoor
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:36:01 #190
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47692156
quote:

[..]

Mee eens. Playergedrag heb ik zo'n hekel aan. Beetje iemand gebruiken..moet er niet aan denken.

Er is niks mis met een beetje rondscharrelen, maar om die mannen te gebruiken voor 'hun pluspunten' zoals korting op vloeren..
  maandag 26 maart 2007 @ 22:37:51 #191
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47692255
Gebruik ze dan gewoon voor hun andere pluspunten. .
pi_47692280
Neuken voor een vloertje
How low can you go!
  maandag 26 maart 2007 @ 22:39:46 #193
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47692348
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef Godlike02 het volgende:
Neuken voor een vloertje
How low can you go!
Godt! Jij hier!
pi_47692376
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:39 schreef webspider het volgende:

[..]

Godt! Jij hier!
KWam slechts binnen wippen!

Ben weer naar de sc
pi_47692391
quote:
Neuken voor een vloertje
How low can you go!
Tja, ik wil het H-woord niet gebruiken, maar het ligt op het puntje van mijn tong.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 26 maart 2007 @ 22:40:48 #196
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47692396
quote:
Neuken voor een vloertje
How low can you go!
Tot de vloer .
pi_47692452
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:40 schreef nozem het volgende:

[..]

Tja, ik wil het H-woord niet gebruiken, maar het ligt op het puntje van mijn tong.
Dat soort mensen komen zichzelf nog wel eens tegen
  maandag 26 maart 2007 @ 22:42:04 #198
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47692477
quote:

[..]

Same here.

't is een fase.
denk ik dan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:44:05 #199
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47692592
quote:

[..]

Hertje?
pi_47692602
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:42 schreef Garisson72 het volgende:

't is een fase.
denk ik dan.
Over een paar jaar gaat ze voor de natuurstenen vloer.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:45:48 #201
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47692678
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:44 schreef Mokster het volgende:

[..]

Over een paar jaar gaat ze voor de natuurstenen vloer.
Haard, dat was het h-woord!
  maandag 26 maart 2007 @ 22:46:49 #202
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47692731
Maar Whoops, waarom vertel je het ze niet gewoon eigenlijk ?
pi_47693138
quote:

[..]

Same here.

Leer lezen!
pi_47693151
quote:

[..]

Och, dat kan toch best in deze tijd? Ze schijnen tegenwoordig alles te doen voor een BrEeZaH.

Niet hier in Ede blijkbaar, en aangezien ik die zoete troep niet hoef kom ik nooit van die dingen af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')