abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48033859
is het mogelijk om hem in KM per uur in te stellen, op de pc versie, heb me rot gezocht, maar kan het gewoon echt niet vinden. Net zoals je geluid kunnen instellen op EAX of iets dergelijks.
pi_48035010
Overigens lees ik ook klachten van mensen die het spel gedesintstalleerd hebben dat de boot.ini dan van je harde schijf gewist wordt. Uit eigen ervaring kan ik bevestigen dat dit geen sprookje is .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48035110
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:18 schreef bigore het volgende:
is het mogelijk om hem in KM per uur in te stellen, op de pc versie, heb me rot gezocht, maar kan het gewoon echt niet vinden. Net zoals je geluid kunnen instellen op EAX of iets dergelijks.
Staat gewoon ergens in de opties...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48036787
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens lees ik ook klachten van mensen die het spel gedesintstalleerd hebben dat de boot.ini dan van je harde schijf gewist wordt. Uit eigen ervaring kan ik bevestigen dat dit geen sprookje is .
Ja niet dus, kan het echt niet vinden.
pi_48036813
quote:
Dit heb ik ook een keer bij Photoshop Elements 3.0 gehad, lijpe shit zeg, gelukkig start ie dan nog wel op, maar niet zoals het hoort.
pi_48036979
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef bigore het volgende:

[..]

Bij mij staat ie toch echt km/h en dat heb ik toch echt in opties ingesteld ergens...
pi_48037227
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef bigore het volgende:

[..]

Dan heb je met je kont gekeken...

het staat gewoon bij display options. (unit system -> metric)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_48037923
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dan heb je met je kont gekeken...

het staat gewoon bij display options. (unit system -> metric)
Ooooh ja wist ik veel wat metric is
  donderdag 5 april 2007 @ 13:38:31 #159
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_48040500
Je kon niet de link leggen tussen 'meters' en 'metric'
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_48043969
Nou ja, hij heeft het nou tenminste gevonden...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_48074639
WEER een Millionaire's Challange gedaan om te kijken of ik de 46'12"08 kon verbreken.

Ja dus...

>> www.tighthead.nl << Hardcore mixjes te downloaden
  zondag 8 april 2007 @ 00:09:04 #162
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_48126705
Probeer nu een account aan te maken met de GameSpyID. Maar telkens krijg ik deze foutmelding
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_48127305
Dan moet je dus een andere nick kiezen.
  zondag 8 april 2007 @ 23:37:05 #164
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48131608
Dat je daar zelf niet achterkomt X-fi
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_48135194
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef M.Picanto het volgende:
WEER een Millionaire's Challange gedaan om te kijken of ik de 46'12"08 kon verbreken.

Ja dus...
[afbeelding]

Wat een tijd. Ik zat laatst bijna onder de 50 minuten (op 7 seconden na niet ) maar ik blijf stug door oefenen om er onder te komen. Met die 45 minuten val je zeker geen enkele keer en snij je vrijwel alle bochten perfect aan? Zal nog wel een tijdje duren voordat ik de track daarvoor genoeg uit mijn hoofd ken.
pi_48141935
/edit: laat maar, savegames verwijderd en ihj deed het weer

[ Bericht 70% gewijzigd door ForumGek op 09-04-2007 13:04:53 ]
Fingerspitzgefühl
pi_48151470
Kan iemand mij vertellen hoe ik een profile kan saven op de pc?

Het klinkt misschien als maar ik kan nooit mijn spel opslaan en het is dus voor mij behoorlijk irritant om elke keer opnieuw mijn controller in te stellen en opnieuw te beginnen.
pi_48152284
quote:
Op maandag 9 april 2007 01:35 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wat een tijd. Ik zat laatst bijna onder de 50 minuten (op 7 seconden na niet ) maar ik blijf stug door oefenen om er onder te komen. Met die 45 minuten val je zeker geen enkele keer en snij je vrijwel alle bochten perfect aan? Zal nog wel een tijdje duren voordat ik de track daarvoor genoeg uit mijn hoofd ken.
Valt best mee... Ben nog regelmatig gevallen... Ben zelfs keertje aangehouden door de politie.
Veel bochten kan ik redelijk snel doorkomen, maar ik gebruik ook de slipstream van de gewone auto's (ben ik achter gekomen van de week dat die auto's ook een kleine slipstream hebben)
>> www.tighthead.nl << Hardcore mixjes te downloaden
pi_48155494
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:32 schreef MIster911 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een profile kan saven op de pc?

Het klinkt misschien als maar ik kan nooit mijn spel opslaan en het is dus voor mij behoorlijk irritant om elke keer opnieuw mijn controller in te stellen en opnieuw te beginnen.
Dat gebeurt automatisch.

Je kan je profile terugvinden in Mijn Documenten/ Testdrive Unlimited

Je hoeft er eigenlijk niets aan te doen, maar het is wel een geinig idee om hem af-en-toe even te backuppen.
  maandag 9 april 2007 @ 21:46:00 #170
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48158394
quote:
Whaaat..
Hier komt toch hopelijk wel een patch voor?Want dit is niet mis.
pi_48225049
hallo, ik heb net het spel geinstalled.. werkt verder prima, alleen nu wil ik dus spelen, wat ook gaat maar wanneer ik mijn huis gekocht heb en een mooi auto onder mijn reet geplaatst heb, en een race wil beginnen blijft hij hangen in de race, de cam draait de hele tijd rond en als beeld zie je een weg, het is missie HONOLULU, iemand enig idee hoe ik hem aan de praat kan krijgen???? thanx alvast, het zal misschien we in 1 van ALLE andere topics zijn verteld, maar om eerlijk te zijn wil ik vanavond nog gewoon het spel spelen ipv topics lezen!

thanx
pi_48226464
Om de een of andere reden "pakt" het spel mij niet echt. Ben een weekendje weg geweest en bij terugkomst had ik echt geen enkele drang om het spel weer te gaan spelen. Gezien de vrij geringe activiteit in dit topic vermoed ik dat ik niet de enige ben, of zit ik er naast?
pi_48226988
eindelijk champion
pi_48227052
Ik denk het. Ik speel het niet iedere avond, maar als ik het speel, ben ik er ook gelijk de rest van de avond zoet mee...
  woensdag 11 april 2007 @ 19:27:14 #175
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48227087
Begin me toch lichtelijk af te vragen of ik hem wel ga halen als er zoveel bugs zijn die ik allemaal lees.
:|

Vooral die boot.ini naar een verwijderde game.Dat zit me niet lekker.
pi_48227548
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:38 schreef Promoth het volgende:
hallo, ik heb net het spel geinstalled.. werkt verder prima, alleen nu wil ik dus spelen, wat ook gaat maar wanneer ik mijn huis gekocht heb en een mooi auto onder mijn reet geplaatst heb, en een race wil beginnen blijft hij hangen in de race, de cam draait de hele tijd rond en als beeld zie je een weg, het is missie HONOLULU, iemand enig idee hoe ik hem aan de praat kan krijgen???? thanx alvast, het zal misschien we in 1 van ALLE andere topics zijn verteld, maar om eerlijk te zijn wil ik vanavond nog gewoon het spel spelen ipv topics lezen!

thanx
MrD heeft/had dat probleem. Ik heb hem aangeraden om het spel even opnieuw te installeren, maar volgens mij heeft 'ie daarna niet meer verteld of dat de oplossing was.

screenshotjes van zijn situatie:
http://www.played.nl/temp/tdu.JPG
http://www.played.nl/temp/tdu2.JPG
pi_48227669
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

MrD heeft/had dat probleem. Ik heb hem aangeraden om het spel even opnieuw te installeren, maar volgens mij heeft 'ie daarna niet meer verteld of dat de oplossing was.
ik ben er net toen ik het nog even door las inderdaad ook tegen gekomen dat hij hetzelfde probleem had, alleen daarna heb ik niet nog een post van hem gezien met de oplossing, ik heb net de nieuwste nvidia driver gedownload voor mijn 7600 GS, alleen het probleem is, die werkt niet met de o zo geweldige medal of honor.... das minder, maar de graphics waren ook vernuekt om het zo maar te noemen bij het spel, dus ik verwacht zelf dat het de driver is, ik ga het nu testen!
pi_48228080
Ik heb sinds vandaag ook Test Drive. Uiteindelijk toch maar gekocht in de aanbieding voor de 360.

Zijn er nog mensen die het online spelen op de 360?
pi_48228205
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:40 schreef Promoth het volgende:

[..]

ik ben er net toen ik het nog even door las inderdaad ook tegen gekomen dat hij hetzelfde probleem had, alleen daarna heb ik niet nog een post van hem gezien met de oplossing, ik heb net de nieuwste nvidia driver gedownload voor mijn 7600 GS, alleen het probleem is, die werkt niet met de o zo geweldige medal of honor.... das minder, maar de graphics waren ook vernuekt om het zo maar te noemen bij het spel, dus ik verwacht zelf dat het de driver is, ik ga het nu testen!
Er zijn veel problemen met nvidia-kaarten. Ik gebruik zelf de 93.81 Beta. Geeft me iets meer performance, maar nog vaak start het spel op met allemaal artifacts. Het is dan een kwestie van een paar keer alt+tab, of even in het spel de refreshrate veranderen, zodat het grafische deel van het spel opnieuw wordt opgestart (dit verhelpt vaak het euvel).

Sowieso belachelijk... de 'nieuwste' Nvidia drivers zijn van november.
pi_48228413
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Er zijn veel problemen met nvidia-kaarten. Ik gebruik zelf de 93.81 Beta. Geeft me iets meer performance, maar nog vaak start het spel op met allemaal artifacts. Het is dan een kwestie van een paar keer alt+tab, of even in het spel de refreshrate veranderen, zodat het grafische deel van het spel opnieuw wordt opgestart (dit verhelpt vaak het euvel).

Sowieso belachelijk... de 'nieuwste' Nvidia drivers zijn van november.
ik heb eventjes getest met de nieuwste of half jaar oude driver van nvidia, en het geeft hetzelfde probleem, ik heb echt precies hetzelfde als MRD toen de tijd, alleen hij heeft er geen antwoord op gegeven, helaas, ik ga het spel maar opnieuw installeren met de hoop dat het dan wel werkt, want dit is echt een super geil spel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')