Staat gewoon ergens in de opties...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:18 schreef bigore het volgende:
is het mogelijk om hem in KM per uur in te stellen, op de pc versie, heb me rot gezocht, maar kan het gewoon echt niet vinden. Net zoals je geluid kunnen instellen op EAX of iets dergelijks.
Ja niet dus, kan het echt niet vinden.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens lees ik ook klachten van mensen die het spel gedesintstalleerd hebben dat de boot.ini dan van je harde schijf gewist wordt. Uit eigen ervaring kan ik bevestigen dat dit geen sprookje is.
Dit heb ik ook een keer bij Photoshop Elements 3.0 gehad, lijpe shit zeg, gelukkig start ie dan nog wel op, maar niet zoals het hoort.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens lees ik ook klachten van mensen die het spel gedesintstalleerd hebben dat de boot.ini dan van je harde schijf gewist wordt. Uit eigen ervaring kan ik bevestigen dat dit geen sprookje is.
Bij mij staat ie toch echt km/h en dat heb ik toch echt in opties ingesteld ergens...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef bigore het volgende:
[..]
Ja niet dus, kan het echt niet vinden.
Dan heb je met je kont gekeken...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef bigore het volgende:
[..]
Ja niet dus, kan het echt niet vinden.
Ooooh ja wist ik veel wat metric isquote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan heb je met je kont gekeken...
het staat gewoon bij display options. (unit system -> metric)
Wat een tijd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef M.Picanto het volgende:
WEER een Millionaire's Challange gedaan om te kijken of ik de 46'12"08 kon verbreken.
Ja dus...
[afbeelding]
Valt best mee... Ben nog regelmatig gevallen... Ben zelfs keertje aangehouden door de politie.quote:Op maandag 9 april 2007 01:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat een tijd.Ik zat laatst bijna onder de 50 minuten (op 7 seconden na niet
) maar ik blijf stug door oefenen om er onder te komen. Met die 45 minuten val je zeker geen enkele keer en snij je vrijwel alle bochten perfect aan? Zal nog wel een tijdje duren voordat ik de track daarvoor genoeg uit mijn hoofd ken.
Dat gebeurt automatisch.quote:Op maandag 9 april 2007 18:32 schreef MIster911 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een profile kan saven op de pc?
Het klinkt misschien alsmaar ik kan nooit mijn spel opslaan en het is dus voor mij behoorlijk irritant om elke keer opnieuw mijn controller in te stellen en opnieuw te beginnen.
Whaaat..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
MrD heeft/had dat probleem. Ik heb hem aangeraden om het spel even opnieuw te installeren, maar volgens mij heeft 'ie daarna niet meer verteld of dat de oplossing was.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:38 schreef Promoth het volgende:
hallo, ik heb net het spel geinstalled.. werkt verder prima, alleen nu wil ik dus spelen, wat ook gaat maar wanneer ik mijn huis gekocht heb en een mooi auto onder mijn reet geplaatst heb, en een race wil beginnen blijft hij hangen in de race, de cam draait de hele tijd rond en als beeld zie je een weg, het is missie HONOLULU, iemand enig idee hoe ik hem aan de praat kan krijgen???? thanx alvast, het zal misschien we in 1 van ALLE andere topics zijn verteld, maar om eerlijk te zijn wil ik vanavond nog gewoon het spel spelen ipv topics lezen!
thanx
ik ben er net toen ik het nog even door las inderdaad ook tegen gekomen dat hij hetzelfde probleem had, alleen daarna heb ik niet nog een post van hem gezien met de oplossing, ik heb net de nieuwste nvidia driver gedownload voor mijn 7600 GS, alleen het probleem is, die werkt niet met de o zo geweldige medal of honor.... das minder, maar de graphics waren ook vernuekt om het zo maar te noemen bij het spel, dus ik verwacht zelf dat het de driver is, ik ga het nu testen!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
MrD heeft/had dat probleem. Ik heb hem aangeraden om het spel even opnieuw te installeren, maar volgens mij heeft 'ie daarna niet meer verteld of dat de oplossing was.
Er zijn veel problemen met nvidia-kaarten. Ik gebruik zelf de 93.81 Beta. Geeft me iets meer performance, maar nog vaak start het spel op met allemaal artifacts. Het is dan een kwestie van een paar keer alt+tab, of even in het spel de refreshrate veranderen, zodat het grafische deel van het spel opnieuw wordt opgestart (dit verhelpt vaak het euvel).quote:Op woensdag 11 april 2007 19:40 schreef Promoth het volgende:
[..]
ik ben er net toen ik het nog even door las inderdaad ook tegen gekomen dat hij hetzelfde probleem had, alleen daarna heb ik niet nog een post van hem gezien met de oplossing, ik heb net de nieuwste nvidia driver gedownload voor mijn 7600 GS, alleen het probleem is, die werkt niet met de o zo geweldige medal of honor.... das minder, maar de graphics waren ook vernuekt om het zo maar te noemen bij het spel, dus ik verwacht zelf dat het de driver is, ik ga het nu testen!
ik heb eventjes getest met de nieuwste of half jaar oude driver van nvidia, en het geeft hetzelfde probleem, ik heb echt precies hetzelfde als MRD toen de tijd, alleen hij heeft er geen antwoord op gegeven, helaas, ik ga het spel maar opnieuw installeren met de hoop dat het dan wel werkt, want dit is echt een super geil spel!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn veel problemen met nvidia-kaarten. Ik gebruik zelf de 93.81 Beta. Geeft me iets meer performance, maar nog vaak start het spel op met allemaal artifacts. Het is dan een kwestie van een paar keer alt+tab, of even in het spel de refreshrate veranderen, zodat het grafische deel van het spel opnieuw wordt opgestart (dit verhelpt vaak het euvel).
Sowieso belachelijk... de 'nieuwste' Nvidia drivers zijn van november.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |