quote:Op woensdag 8 april 2009 21:56 schreef CherryLips het volgende:
wat is de linkvind ze echt fantastisch
Ze staan nog niet online maar je kunt me ook een pm sturenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Serieus, ik doe het zowat in m'n broek van die armbanden.
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ze staan nog niet online maar je kunt me ook een pm sturen
De bandjes van de armbanden zijn 6mm breed (leer).
Ik vind het zo heerlijk om lekker te frobelen met die sieradenben voor mezelf ook een armband aan het maken die ik in de winkel had gezien maar die daar wel erg duur was. Probeer hem nu zelf na te maken (bijna klaar mee
).
In 'r profiel staat een linkjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maak je deze leuke armbandjes nog steeds? Waar zijn ze eventueel te koop? Ze zien er prachtig uit!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maak je deze leuke armbandjes nog steeds? Waar zijn ze eventueel te koop? Ze zien er prachtig uit!
Het ligt er voornamelijk aan wat voor een soort jurk je hebt. Ik had zelf een enorm opvallende; waarbij het eigenlijk niet nodig was.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef nieky het volgende:
Ik heb 11 sept een gala. Ik wil een mooie ketting maken, maar weet niet zo goed wat voor 1. Ik ben nog niet heel erg gedreven,dus het moet ook niet te moeilijk zijn:)
Ik heb een armband met zwarte en zilvere rocailles....dus iets in die kleuren zou wel mooi zijn.
Iemand tips??
http://www.suitsyouwell.c(...)fd386c465b2d9706d450quote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Het ligt er voornamelijk aan wat voor een soort jurk je hebt. Ik had zelf een enorm opvallende; waarbij het eigenlijk niet nodig was.
Het hoeft niet hoor, het was alleen wel aan mij verteld.quote:Op maandag 7 september 2009 09:49 schreef nieky het volgende:
Hmm geen ketting/armband dus eigenlijk....
Dat is wel gek, ben ik niet gewend
Ik zal wel eens wat uitproberen, zoals de zwevende ketting (thanks Tammymara)
Bedankt voor de tips!
Zijn het fimokralen?quote:Op zondag 29 november 2009 13:21 schreef mmascha het volgende:
Mijn eerste zelfgemaakte kralen
[ afbeelding ]
Ik heb ze aan een Trollbeads ketting geregen met Pandora's ertussen
[ afbeelding ]
Met flits zie je de glinstertjes goed
[ afbeelding ]
*trots*
quote:Op maandag 30 november 2009 09:21 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zijn het fimokralen?![]()
Zien dr leuk uit!
ik ben begonnen met youtube flimpjes te kijken hieroverquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:10 schreef Aspergermeisje het volgende:
Doe je dat met giethars? Lijkt me leuk om ook een keer te doen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Waar koop je die giethars? En wat voor mallen gebruik je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben geen kralenmens als het gaat om het make van sieraden, ik giet voorwerpen in tot sieraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |