Heb ik nog nooit meegemaakt bij Ezy. *even afkloppenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:48 schreef pascalheister het volgende:
je vergeet de douane nog dizer
Da's wel te doen. Eens kijken of er in mijn vrienden groep meer geïnteresseerden zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
30 AU dollar.
Samen dus 75 AU dollar = 45 Euro.
quote:
ik wilde net weer beginnen maar heb al weer een grote tegenvallerquote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef dvdfreak het volgende:
nog meer mensen die afkicken,en geen dvd's meer kopen?![]()
niet dan? cd-wow? dacht een tijd geleden idd. iets van 80 euro (als het niet meer was)quote:
wat dat dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik wilde net weer beginnen maar heb al weer een grote tegenvaller![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh, zonde!
Hoe is 't gebeurd?
Wel snel laten repareren hè... met die afgebladderde en gebarsten lak gaat het in no-time roesten, en dan ben je echt de lul...
Ben je lekker mee danquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Door een of andere halve zool die dit leuk vond om te doen![]()
vanmiddag nog even een ronde gedaan bij wat schadeherstelbedrijven, bij de meeste ligt de prijs rond de 500 euro![]()
![]()
![]()
allemaal al gedaan..quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben je lekker mee dan![]()
-edit- m`n ma zei dat je eens moet navragen bij het Waarborg fonds. Die gaan het blijkbaar uitzoeken en dan is er een kans dat je het vergoed krijgt.
Hoe of wat dat precies in elkaar zit, weet ik verder niet![]()
nope gewoon moedwillig, de klap was blijkbaar zo hard dat de lak is gebarstenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen prullenbak gepakt ofzo? Dat had m'n pa een jaar of anderhalf geleden, ook zo'n lelijke deuk erin, die was toen zo'n 800 euro kwijt geloof ik... Dus vandaar dat ik daar aan dacht.
Maar moedwillig vandalisme, da's nog veel erger eigenlijk. Zo machteloos, maar zo frustrerend...
er schiet me opeens een Pulp Fiction quote te binnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef pascalheister het volgende:
ja te triest voor woorden, ze zouden ter plekke moeten doodvallen![]()
daar schiet ik niks mee opquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
er schiet me opeens een Pulp Fiction quote te binnen![]()
nee Toyota Corolla, net onder het linkerachterraamquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog zit je meestal met eigen risico en terugval in je no-claim...want volgens mij waren ze ook all-risk verzekerd.
Maar zo te zien is het op één portier. Wat voor autootje is het? Een Mazda 121? Ik zou zeggen... ga morgen eens langs een paar sloperijen om te kijken of daar niet nog een portier ligt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |