Nee, die laten zich in dat deel van de duinen maar zelden zien.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef Frollo het volgende:
Was je niet bang dat er een hert voor je fiets zou springen?!
Kun je daar tegen? Ik vind een koptelefoon me altijd zo definitief en zelfs angstaanjagend van de buitenwereld afsluiten.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik loop al de hele dag rond met m'n nieuwe speeltje:
En dan neem je het Vondelpark maar op de koop toe.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:43 schreef Gellius het volgende:
Meer dan twee keer zoveel ruimte in een mooiere buurt. Meer motivatie heb ik niet nodig.
Hereplein. Ja. En dat bushokje van Koolhaas op het Emmaplein, daar spelen ze nu weer video's in af.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:30 schreef Gellius het volgende:
Ik zou het niet weten. Staat dat glazen geval nog steeds op Herenplein?
Dat staat verdekt opgesteld.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:41 schreef k_man het volgende:
Dat openbare toilet van Erwin Olaf zou ik wel eens willen bezoeken.
In het echt lijkt het ding meer op mijn beroerde plaatje, vind ik.quote:
Voor Mei is het nog iets te vroeg.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:37 schreef OldJeller het volgende:
Heeft er iemand een toepasselijk Lente gedicht voor een dag als vandaag?
Mag een liedje ook?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:37 schreef OldJeller het volgende:
Heeft er iemand een toepasselijk Lente gedicht voor een dag als vandaag?
Nee, maar de gewone groene is niets mis natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:23 schreef Gellius het volgende:
Ja Z, zulke krullen hebben we niet in Amsterdam!
Jaap Fischer is leukerquote:
Ah. Wij gaan elkander tegen het lijf lopen.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:01 schreef Gellius het volgende:
HetSarphatipark
is dichterbij.
[afbeelding]
HetParc Monceau
van Amsterdam.
Huuuuuu. Bodywarmers.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:38 schreef Lienekien het volgende:
Isa, het is prachtig. Het zonlicht piept vanaf links door de kersenboom heen, die nog slechts een lichte waas aan groen vertoont. Kom je later in het jaar, dan houdt de boom 's ochtends de zon tegen. Ik overweeg om straks in mijn bodywarmertje een half uurtje een stoel te parkeren in de zonnestralen.
Mooi en waar.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Mag een liedje ook?
Joop Visser - Een nieuwe lente
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:00 schreef JAM het volgende:
Het was natuurlijk geweldig, geweldig, GEWELDIG allemaal; maar het lijden, het gemis, de haat aan de wereld en de kanker die hier uit voortvloeit is natuurlijk vele malen groter, vele, vele, vele, hele vele, vele hele ende hele vele veel veel groter dat; godverdomme.
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:14 schreef Gellius het volgende:
Jee lienekien, jij bent wel van de ifyoucantbeatthemjointhemmerige hè?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.
Ik doe niet net alsof ik niet bewust verkoos de bodywarmer (een relatiegeschenk) te noemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je niet echt een bodywarmer aan had.
Goedemorgen.
Toch draag je 'm.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik doe niet net alsof ik niet bewust verkoos de bodywarmer (een relatiegeschenk) te noemen.
Ja, als ik de vuilniszakken wegbreng en in de tuin.quote:
Dat is nou juist het hele punt... níet!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, als ik de vuilniszakken wegbreng en in de tuin.
Neuh, maar wel leuk, mensen met bodywarmers.quote:
Jij bent zo oud Gellius, jij hoeft dat niet te begrijpen. Bovendien ben je een mannetje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:06 schreef Gellius het volgende:
Wat is er nu weer tegen een bodywarmer, pôp?
Huh, ben jij nog maar 36 (ofzo)? Shiiit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef Gellius het volgende:
Ik zou best een bodywarmer willen, voor als ik in de tuin van mijn moeder aan het werk ben. Maar goed, ik draag altijd een bonkertje, dat zit ook lekker..
Bonkertje, duffelse jas. Hmmm.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef Gellius het volgende:
Ik zou best een bodywarmer willen, voor als ik in de tuin van mijn moeder aan het werk ben. Maar goed, ik draag altijd een bonkertje, dat zit ook lekker..
Oeh! Met wie?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo een afspraakje.
Leukquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Jos. En ikga dood van de zenuwen. Bij wijze van spreken.
Ja, vind je het een debiele fout om te maken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:31 schreef Lienekien het volgende:
En dat zet die debilisering ook subiet in een ander daglicht.
Nee, daar doelde ik geenszins op.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, vind je het een debiele fout om te maken?
Heb je Jos al eens gezien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Jos. En ikga dood van de zenuwen. Bij wijze van spreken.
Nee. Ja, op foto's en webcam.quote:
Ja, dapper. Dat houd ik mezelf ook voor.quote:
Toe maar!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Eten en een film.
Toch wel iets artistiekerigers mag ik hopen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef JAM het volgende:
Ik doe een gok; 300 ?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Euhm, voor mezelf, maar JAM was de eerste die het wist hier.
Dan wens ik je alvast heel veel plezier Erik, en succes!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
JAM kent me door en door.
Het eten is nog onbepaald. Waarschijnlijk ergens een broodje ofzo. En 300 is best artistiek.
Nee, hij studeert hier. Hij woont in een dorp bij Weert.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:12 schreef Lienekien het volgende:
Woont 'ie ook in Eindhoven?
In ieder geval in de buurt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, hij studeert hier. Hij woont in een dorp bij Weert.
quote:The Last Days Of The Suicide Kid
Charles Bukowski
from: Mockingbird Wish Me Luck
I can see myself now
after all these suicide days and nights,
being wheeled out of one of those sterile rest homes
(of course, this is only if I get famous and lucky)
by a subnormal and bored nurse…
there I am sitting upright in my wheelchair…
almost blind, eyes rolling backward into the dark part of my skull
looking
for the mercy of death…
"Isn't it a lovely day, Mr. Bukowski?"
"O, yeah, yeah…"
the children walk past and I don't even exist
and lovely women walk by
with big hot hips
and warm buttocks and tight hot everything
praying to be loved
and I don't even
exist…
"It's the first sunlight we've had in 3 days,
Mr. Bukowski."
"Oh, yeah, yeah."
there I am sitting upright in my wheelchair,
myself whiter than this sheet of paper,
bloodless,
brain gone, gamble gone, me, Bukowski,
gone…
"Isn't it a lovely day, Mr. Bukowski?"
"O, yeah, yeah…" pissing in my pajamas, slop drooling out of
my mouth.
2 young schoolboys run by ---
"Hey, did you see that old guy?"
"Christ, yes, he made me sick!"
after all the threats to do so
somebody else has committed suicide for me
at last.
the nurse stops the wheelchair, breaks a rose from a nearby bush,
puts it in my hand.
I don't even know
what it is. it might as well be my pecker
for all the good
it does.
Apart. Dat deed mijn pa alleen bij waterpolo. Ik denk dat deze jongen vaker naar beneden geroepen zal worden dan ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:13 schreef Frollo het volgende:
en zijn vader roept hem naar beneden als er tieten op tv zijn.
Tja.
Omdat in je profiel staat dat je uit '78 bent.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Gellius het volgende:
Hoe kom je ineens tot die verrassende, maar volledig juiste conclusie, poop?
Kijk aan, dat scheelt aanzienlijk!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Omdat in je profiel staat dat je uit '78 bent.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:58 schreef Lienekien het volgende:
'71.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:57 schreef Z het volgende:
'68 bedoel je.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:13 schreef Frollo het volgende:
...en zijn vader roept hem naar beneden als er tieten op tv zijn.
O ja. Zeggen dat je 36 bent en vervolgens dat je van '78 bent. Jaaaaaaja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Pope gééft tenminste om mij. Hè Pope?
jubleum?
Ja, en leuke kuikentjes voor Pasen. Of was dat de vieze man?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:07 schreef Z het volgende:
Bij van Kooten en de Bie had je zo'n sketch dat iemand een 'jubleum-plakwette' verkocht ...
Nope.quote:
Tsja, dat doet mijn vader ook, net zoals ik hem naar beneden roep als er de een of andere obscure Rus met allemaal ingewikkelde mening over zaken die niemand wat kan interesseren op TV is. Wij weten wel waar onze interesses liggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:13 schreef Frollo het volgende:
... en zijn vader roept hem naar beneden als er tieten op tv zijn.
Al die mensen die altijd maar romans ruiken. Jongens, jongens, jongens. Eerst maar weer eens de Brakke Hond verhalenwedstrijd hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef Frollo het volgende:
Een vader die bij voorkeur via omslachtige hints je partnerkeuze bekritiseert, ik ruik een roman, JAM!
"Op" restaurant gaan? Is dat een lokale uitdrukking?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of ze gaan met het gezin op restaurant.
Neuh, het was een poging mijnerzijds om Vlaams te klinken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
"Op" restaurant gaan? Is dat een lokale uitdrukking?
Tja,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:15 schreef Frollo het volgende:
Ach ja, de man heeft waarschijnlijk altijd gedacht dat 'homofilie' te genezen valt.
Denk je er wel aan dat de deadline is vervroegd van 1 juni naar 15 mei?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef JAM het volgende:
Eerst maar weer eens de Brakke Hond verhalenwedstrijd hoor.
Nou ja, dan begin ik daar zo rond de dodenherdenking mee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:08 schreef broer het volgende:
[..]
Denk je er wel aan dat de deadline is vervroegd van 1 juni naar 15 mei?
Hup! Doorwerken!
Ja Erik, vertel eens, hebben we een Matroos Josch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goeie morgen iedereen
Is Erik al gesignaleert??? Ik ben benieuwt hoe de date bevallen is!
SHO.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:32 schreef Lienekien het volgende:
[Mini SHO case] Tha_Erik's first hot date
Ja, voor de Brakke Hond wil ik wel weer een verhaaltje schrijven.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:27 schreef Gellius het volgende:
Ga je 'n verhaaltje schrijven, JAM?
'Hoi! Joost?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:46 schreef Gellius het volgende:
Ach, het zal me een avond van schuchter geglimlach en onhandige gesprekopeners zijn geweest.
Natuurlijk. Ze zijn wel jong maar ze zijn niet gèk!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:56 schreef JAM het volgende:
Zouden ze elkaar hebben betast?
Fluorescerende! met knipper-LEDjes! Reserveer je even een patentnummertje voor me, JAM?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:58 schreef Gellius het volgende:
... beschrijfbare vakjes, waarop iedereen zijn elektronische jachttrofeeën kan schrijven, zodat je al aan iemands jasje kan zien wat een aandachtshoer ze/ie is.
[..]
Al hoewel er volgens mij weinig sprake was van love volgens mij.quote:Citrus (The Hold Steady)
hey citrus
hey liquor
I love it when when you touch each other
hey whiskey
hey ginger
I come to you with rigid fingers.
i see judas in the hard eyes of the boys working the corners.
i feel jesus in the clumsiness of young and awkward lovers.
hey barroom
hey tavern
I find hope in all the souls you gather.
hey citrus
hey liquor
I love it when we come together.
I feel jesus in the clumsiness of young and awkward lovers.
I feel judas in the long odds of the rackets on the corners.
I feel jesus in the tenderness of honest nervous lovers.
I feel judas in the pistols and the pagers that come with all the powders.
lost in fog and love and faithless fear.
I've had kisses that make Judas seem sincere.
Nou ja, je hebt wel een punt. Ik heb ook een tijdje armbandjes en kettinkjes verzameld.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Fluorescerende! met knipper-LEDjes! Reserveer je even een patentnummertje voor me, JAM?
Ik zou voor een draadloze infrarood verbinding gaan, G. 100% compatible en fully-integrated met de laatste Samsung en Nokia-modellen en een Wifi-accessantenna in je kraag zodat je buddies via hun eigen profielsite berichten achter kunnen laten op je reet en een kudo's teller op een dichtgestikt borstzakje.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
Hm, dat schrijven is natuurlijk niet van deze tijd. Ik stel voor een USB-interface in de kleding te op te nemen, zodat je in een enkelvoudige handeling je hele adresboek met je trui kan synchroniseren. Schrijf dat ook even op, JAM.
Andy Warhol in z'n jonge jaren,quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:09 schreef Frollo het volgende:
Ik heb een tijdje labeltjes van theezakjes gespaard. Toen ik na een paar maanden een flinke doos vol had, begon het me te dagen dat het wellicht leuker zou zijn om verschillende labeltjes te sparen.
Maar hé, ik was zes!
Ik las een dubbele 'je'.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef Frollo het volgende:
En natuurlijk dat je jas gaat oplichten als je voorbij iemand loopt waar je een match mee hebt.
Dit bedoel jij vast ook niet zoquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef JAM het volgende:
Dat zal ze vast niet zo bedoelt hebben, maar 't ziet er wel aardig uit..
Een LITERAIR TIJDSCHRIFT?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:52 schreef JAM het volgende:
Ik speel met de gedachte om een TIJDSCHRIFT te beginnen. Zal ik dat doen?
Kweenie. Het was wel ploeteren altijd. Heel erg ploeteren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:06 schreef JAM het volgende:
Is dat erg?
Misschien moet je 't dan gewoon maar niet doen. Tenminste, dat zou ik ervan denken. Ik heb twee weken bij ADO Den Haag gevoetbald en nu ja, dat had ik eigenlijk ook niet moeten doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kweenie. Het was wel ploeteren altijd. Heel erg ploeteren.
Amersfoort is prachtig, maar tandartsen.... hu!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef JAM het volgende:
Wat moet je in GODESNAAM in Amersfoort,,
?!-?!-?!
-Daar wóón ik, JAM.
Ah, OK, OK.
Ja, dat zijn we niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef Lienekien het volgende:
Zijn we niet allemaal begonnen bij de schoolkrant?
Wij kregen een vouw- en nietmachine.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:40 schreef Frollo het volgende:
In onze tijd bestonden er nog geeneens A5'jes! Die moesten we zelf knippen!
Je zat op een categoriaal gymnasium zeker?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij kregen een vouw- en nietmachine.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je zat op een categoriaal gymnasium zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waren jullie daar ook naakt?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik vroeg het me gewoon af.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar daar ben ik na tweeëneenhalfjaar afgeflikkerd."The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."![]()
Sneller dan Frits van Egters.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:56 schreef JAM het volgende:
Maar daar ben ik na tweeëneenhalfjaar afgeflikkerd.![]()
![]()
Ik denk dat Marjolein psychologie, of diergeneeskunde, of rechten, of rechten, of rechten, of bedrijfskunde, of rechten, of rechten, of psychologie, of rechten, of rechten, of een jaartje vrijwilligerswerk in Zimbabwe en daarna rechten, of rechten, of diergeneeskunde, of rechten, of rechten, of diergeneeskunde, of psychologie is gaan studeren en over een jaar of vijf dik zit te worden in het huis van een man die óók rechten, of rechten, of bedrijfskunde, of rechten, of rechten, of psychologie, of rechten, of rechten, of een jaartje vakkenvullen bij de Albert Heijn en masturberen op de bank van z'n ouders en daarna rechten, of rechten, of diergeneeskunde, of rechten, of rechten, of diergeneeskunde, of psychologie is gaan studeren, en zich laat neuken door een asielzoeker en 's ochtends haar twee nieuwetijds, hoogbegaafde, lactoseintolerante kutkinderen in Petit Bateau/Tommy Hillfiger uniformpjes naar de crèche fietst."The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."![]()
Zo vergaat het de meeste categoriale gymnasiastes."The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."![]()
Cliché's herkauwen. Sommigen krijgen daar nooit genoeg van.
The love you take is equal to the love you make.![]()
PI's daar kan ik geen genoeg van krijgen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Z op 28-03-2007 17:13:26 (duim naar pijl) ]Aldus.![]()
Ik had het niet tegen jou, met je trieste Gellius-duimpje.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef Z het volgende:
PI's daar kan ik geen genoeg van krijgen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ohja, gymnasium. Dat heb ik ook nog even gedaan. Niet dat het me iets heeft opgeleverd, maar toch.I intend to live forever, or die trying.![]()
Ik associeer hem met afkeuren en Gellius.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:13 schreef Z het volgende:
Ah, dat duimpje is toch meer van Claudia? Ik maak er wel even een pijl van.
Ach! Ik heb nog twee jaar Latijn gedaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:13 schreef dwerg het volgende:
Ohja, gymnasium. Dat heb ik ook nog even gedaan. Niet dat het me iets heeft opgeleverd, maar toch.The love you take is equal to the love you make.![]()
Mijn opa lag altijd dubbel om het woordgrapje "Semper ubi sub ubi", dat je dat dan in het Engels moet vertalen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach! Ik heb nog twee jaar Latijn gedaan.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zegt me niks.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn opa lag altijd dubbel om het woordgrapje "Semper ubi sub ubi", dat je dat dan in het Engels moet vertalen.
Latijn vond ik geen probleem, maar voor Grieks hadden we een wat oudere vrouw (een jaar of zeventig) en óf zij kon niet lesgeven, óf onze klas was gewoon collectief kut in Grieks.I intend to live forever, or die trying.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn opa lag altijd dubbel om het woordgrapje "Semper ubi sub ubi", dat je dat dan in het Engels moet vertalen.![]()
![]()
Ik ervaar mijn gemis aan onderwijs in de Griekse mythologie nog wel eens als een gemis.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef dwerg het volgende:
Latijn vond ik geen probleem, maar voor Grieks hadden we een wat oudere vrouw (een jaar of zeventig) en óf zij kon niet lesgeven, óf onze klas was gewoon collectief kut in Grieks.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja, Griekse mythologie had ik ook wel willen krijgen. De taal kan me verder gestolen worden.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mja, ik liet me even gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef dwerg het volgende:
Moet-ie vol, Frollo?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: