quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Ipho het volgende:
Volgende week prop er uit, en dan maak ik lekker instant wheelie's
ervaring?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee man, lekker zo laten.
Anders wil je dalijk dit weer veranden en dat en blablabla en dan wordt het kei duur en gaat al je geld in je brommer zitten en dan baal je.
welke sticker?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:16 schreef no1uknow het volgende:
Gespot in Nootdorp:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar whatup met die sticker gek
[afbeelding]
Goooi dr een hamburger tussen enquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:31 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ik wist het![]()
pita broodjes met kaas in de tosti ijzer pwnen
Wijze woordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:36 schreef Hijacking het volgende:
shoarma na de nodige hoeveelheid bier is echt focking lekker
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:34 schreef Ferrox het volgende:
Vanavond breng ik mn brommer naar de lokale 2 takt god
ik zoek nu alvast iets leuks op marktplaats, straks in de meivakantie nog een beetje werken
en dan kan ik een racer of SM kopen
ik wil geen zundapp meer
renkedekenker ga ik echt es proberenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Goooi dr een hamburger tussen en![]()
![]()
Ab Kebab style broodje Cheeseburger
Joh, kom maar eens bij de luxor broodje cheeseburger eten hier...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:35 schreef Hijacking het volgende:
[..]
waarom spuit je die zundapp niet eens en laat je hem lekker rijden 10x leuker dan zoen 2005 schakel
[..]
renkedekenker ga ik echt es proberen![]()
de lekkerste kebap komt bij de duurste shaorma boer hieroquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Joh, kom maar eens bij de luxor broodje cheeseburger eten hier...
Echt té fijn...
Ab kebab kan maximaal bakken, laat dat duidelijk zijn![]()
waarom zou ik em spuiten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:35 schreef Hijacking het volgende:
[..]
waarom spuit je die zundapp niet eens en laat je hem lekker rijden 10x leuker dan zoen 2005 schakel
[..]
renkedekenker ga ik echt es proberen![]()
homoet kan wel, maar dan moet ik ook een andere cilinder en een ander blokquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef fs180 het volgende:
neem een homoet
maar igg.. zijn hier mensen die vinden dat paddos verboden moeten worden?
nou ik niet, jij oojk niet? teken dan! http://www.petitiononline.com/paddovb/petition.html
Had ik al getekend.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef fs180 het volgende:
neem een homoet
maar igg.. zijn hier mensen die vinden dat paddos verboden moeten worden?
nou ik niet, jij oojk niet? teken dan! http://www.petitiononline.com/paddovb/petition.html
homoet aansluiting is 36 mmquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:10 schreef Geqxon het volgende:
Een ander blok omdat je een homoet erop wilt? wtf
fok jouquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:00 schreef Geqxon het volgende:
Paddo's moeten verboden worden. Net als alle drugs, alcohol en nicotine
mochten ze echt verboden worden haal ik me een paar bakjes en droog ik die handel inquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:03 schreef Ferrox het volgende:
[..]
fok jou
ik wil ze eigk best een x proberen
en dit topic is heul niet dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |