denk dat eric in de popi-poll naar beneden duikeltquote:Op zondag 25 maart 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet walgelijker dan Brian, die deed precies hetzelfde bij amanda
Volgens mij ligt het in het geval Errrrric en Huub toch even iets andersquote:Op zondag 25 maart 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet walgelijker dan Brian, die deed precies hetzelfde bij amanda
Dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef Suikeroom het volgende:
dit ga je dus de hele dag zien als het zomer is
Dat wordt snel genoeg duidelijk, Lieke zal hier minimaal 1 SMSje over hebben gehad en zij komt vandaag al langs...quote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
En toch denk ik als ik het filmpje heb bekeken dat Huub echt in coma lag. En dat hij vanochtend doelde op de massage en niet op de rest. Ik hoop dat dat nog duidelijk gaat worden.
Als je een niet-seksuele massage bedoelt, dan lijkt het me sterk dat Huub dan de volgende morgen zegt dat zijn voorkeur toch blijft uitgaan naar een platonische relatie.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
En toch denk ik als ik het filmpje heb bekeken dat Huub echt in coma lag. En dat hij vanochtend doelde op de massage en niet op de rest. Ik hoop dat dat nog duidelijk gaat worden.
Lieke volgt het programma nietquote:Op zondag 25 maart 2007 14:22 schreef Missy_1974 het volgende:
lieke komt idd zo, dus ik ben benieuwd of ze het gaat vermelden, ik zou daar als "vriendin" niet vrolijk van worden
Ik heb zo'n vermoeden dat Lieke allang weet wat er is gebeurd hoor.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Ze vraagt is er nog wat spannends gebeurt, Huub zegt ik ben bang van wel. Wat dan vraagt Lieke, Huub zegt moet je maar op Youtube kijken ben ik bang. Ik heb geen internet he. Huub zegt houden zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |