quote:Op zondag 25 maart 2007 15:14 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik blijf erbij ze is of mega media geil, een golddigger, een ingehuurde actrice, of niet helemaal 100%.
lieke is zelf ook zo'n gespierde fitnessfreak.. kijk voor de flauwekul eens op haar hyves..quote:Op zondag 25 maart 2007 14:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Lieke valt op gespierde jongens ( Kabouter Huub mag dus wel een beetje gaan trainen)
Haar eigen gevoel voor mediageilheid, niet uit verliefdheid op Huub. Deze dam eheeft overduidelijk een dubbele agenda. Ze had zelfs liever Brian willen hebben, let maar op.....quote:Op zondag 25 maart 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind Lieke nog leuker dan de eerste keer trouwens. Ze liet nu duidelijk merken dat de reacties van anderen haar een zorg zijn en dat ze haar eigen gevoel gewoon volgt. Lesley was al heel leuk, maar Lieke nog wat leuker
Eens, ik geloof ook niet dat het haar om Huub gaat.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:14 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik blijf erbij ze is of mega media geil, een golddigger, een ingehuurde actrice, of niet helemaal 100%.
Ik zie een verhaallijn in de toekomst. Huub helemaal gek op Lieke en Brian die haar gaat bewerkstelligen.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:15 schreef Yollie het volgende:
[..]
Haar eigen gevoel voor mediageilheid, niet uit verliefdheid op Huub. Deze dam eheeft overduidelijk een dubbele agenda. Ze had zelfs liever Brian willen hebben, let maar op.....
Ik ben een hele brutale tante maar al sik verliefd ben dan ben ik toch echt iets anders in gedrag, meer verlegen etc.....quote:Op zondag 25 maart 2007 15:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eens, ik geloof ook niet dat het haar om Huub gaat.
Ik ook ... zeker als ik in het begin zo twijfel en niet weet hoe ik met de omgeving (lees camera's) om moet gaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:18 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben een hele brutale tante maar al sik verliefd ben dan ben ik toch echt iets anders in gedrag, meer verlegen etc.....
Inderdaad, ze heeft nog net niet het YT filmpje van het laatste half uur dat ze daar was op haar hyvesquote:Op zondag 25 maart 2007 15:13 schreef petraa het volgende:
http://sporty-lieke.hyves.nl/#
En dan zeggen dat ze geen internet heeft. De foto's van van de week staan er bij.
Yep.. ik vind haar ook helemaal niet verliefd gedragen.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:18 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben een hele brutale tante maar al sik verliefd ben dan ben ik toch echt iets anders in gedrag, meer verlegen etc.....
Tja .... ik geloof haar steeds minder en minder.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:19 schreef Marrije het volgende:
Huub wil niet verder vertellen over zijn exen: eerst jij
Lieke: ik??? ... 2 jaar samengewoond, ging eigenlijk altijd goed maar op een gegeven moment een beetje een sleur dus op een gegeven moment was ik het zat dat het allemaal van mijn kant kwam, maar toen zei ik ik gooi het niet zomaar stuk allemaal, laat maar zien, maar er kwam niets. Toen kreeg ik een nieuwe baan en werd ik verliefd en heb ik eerlijk verteld. Een weekje naar mijn ouders gegaan. Verder niks gebeurd met die jongen hoor. Maar het klopte gewoon niet. Het was het niet. Sindsdien ben ik altijd alleen geweest.
Oh, we zullen er bar weinig van merken denk ik...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
Zometeen de ballonnenactie van NOw Live
...om met een mitrailleur die ballonen kapot te schieten.quote:
Zo verliefd is ze nouquote:Op zondag 25 maart 2007 15:22 schreef Clank het volgende:
Ze ontwijkt Huub met zoenen. Gisteravond ook al.. vreemd.
Het zou ook kunne ziin dat een vriendin ofzo van haar dat onderhoudt.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft nog net niet het YT filmpje van het laatste half uur dat ze daar was op haar hyves
Hartstikke leuk!!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:28 schreef akveor het volgende:
Dit is SUPERTOF.... leuke actie zeg... en ook geweldig dat de readctie dit toelaat...
Me too...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens....
Ze heeft in het begin zo getwijfeld en vertrouwde ze Huub helemaal niet dat ik deze totale ommezwaai echt niet "koop" zeg maar.
rose=amoebe, onee.. brainlessquote:Op zondag 25 maart 2007 15:29 schreef Mika25 het volgende:
Oranje : zwarte heks
Blauw: Huub
Rood: Brainless
???: Amanda
Groen: Sylvia
Geel: Eric (waarom geen roze?)
Paars: Jaap
SHE hebben de grootste tros zo te zien...
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:29 schreef Mika25 het volgende:
Oranje : zwarte heks
Blauw: Huub
Rood: Brainless
???: Amanda
Groen: Sylvia
Geel: Eric (waarom geen roze?)
Paars: Jaap
Roze voor Brian.
SHE hebben de grootste tros zo te zien...
Rose? Ik zie donker "wijn rood"quote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef BBW het volgende:
rose=amoebe, onee.. brainless
Echt wel...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
Toch lijkt me het stiekem ook wel gaaf, de bewoners in het echt zien.![]()
Lijkt paleis Soestdijk wel. Waar blijft de krentenmik?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
Toch lijkt me het stiekem ook wel gaaf, de bewoners in het echt zien.![]()
???quote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef akveor het volgende:
Ik heb er gewoon kippenvel van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |