Je moet uitloggen en inloggen als BonJoviquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij denkt dat trainers geen inspraak hebben bij aankopen?
Wordt een winger daar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef Stpan het volgende:
Babel heeft in vergelijking met Kuijt en Crouch nog een redelijke techniek, dus hij komt op de juiste plek terecht.
Ik ben geen fan van Babel, hoewel zijn dramatische techniek (voor laten we eerlijk zijn: Ajax begrippen) niet gelijk betekend dat hij nooit wat zal bereiken.
Ik bedoel, Wiltord heeft ook een carriere gemaakt......
Ik niet hoor, ik denk ook dat hij het gaat makenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
Jullie gaan je woorden nog terugnemen. Het gaat een sensatie worden
Bij Van Persie droop de klasse er al vanaf bij Feyenoordquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:03 schreef Grulez het volgende:
Jammer dat hij naar een club gaat die hem niet beter maakt. Eenzelfde vooruitgang als Van Persie zal er dan ook niet inzitten, ben ik bang.
Precies, als je die oude VI's terugleest was hij in de jeugd zelfs beter dan v.d. Vaart. Babel moet ik nog zien, heeft nog niet half de techniek die v. Persie had. Als hij daar echt hard mee vooruitgaat kan het natuurlijk wel wat worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 06:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij Van Persie droop de klasse er al vanaf bij Feyenoord
Babel heeft andere kwaliteiten dan alleen zijn techniek.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:48 schreef Solstice het volgende:
[..]
Precies, als je die oude VI's terugleest was hij in de jeugd zelfs beter dan v.d. Vaart. Babel moet ik nog zien, heeft nog niet half de techniek die v. Persie had. Als hij daar echt hard mee vooruitgaat kan het natuurlijk wel wat worden.
Zijn heupschot? Zijn goede voorzet? Zijn neusje voor de goal?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:54 schreef toma het volgende:
[..]
Babel heeft andere kwaliteiten dan alleen zijn techniek.
Zijn rap, jwt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zijn heupschot? Zijn goede voorzet? Zijn neusje voor de goal?
zn fysiek, snelheid en op sommige momenten is hij briljant.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zijn heupschot? Zijn goede voorzet? Zijn neusje voor de goal?
En als winger, buitenste middenvelder? Ik denk dat hij op die positie niet echt lekker uit de voeten komt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:32 schreef toma het volgende:
[..]
zn fysiek, snelheid en op sommige momenten is hij briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |