Randstadquote:Op zondag 25 maart 2007 12:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
tuurlijk, welke stad?
Nu de mannen nog zonder onderbroek en met de gulp open.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:09 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
word zowiezo helemaal in deze zomer, stond in al de bladen(alleen oppassen met zitten
maar das ook wel weer de kick)
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef longinus het volgende:
[..]
Nu de mannen nog zonder onderbroek en met de gulp open.![]()
Al denk ik dat dat niet zo'n succes zal worden.![]()
iieeeeuw dan ga je je visgeur verspreidenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
met de piemel door de gulp dan ook!!!
word het ineens keileuk om te botsen![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dat bovenste had je met Vieswijfje willen zeggen he? jammerquote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef Vieswijfje het volgende:
maar t waait nog best veul dus moet je mischien niet met een heel kort rokje de stad in
wel spannend
Ben je hoer? Dan lijkt me de vraag overbodig want tis gewoon sletterig en ook onhygienisch.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:48 schreef MissSobje het volgende:
Ik hoe ervan om geen slipje te dragen in de zomer. Heerlijk vrij gevoel. Zou het vandaag al warm genoeg zijn om dit weer te kunnen doen?
als tie keihard is helemaalquote:Op zondag 25 maart 2007 13:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |