abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 maart 2007 @ 05:41:51 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47633208
Titelverklaring:
Eric masseerde Huub en ging daarin nogal ver terwijl Huub al lang lag te slapen...
Na zichzelf en Huub (die nog comateus leek) te hebben afgetrokken en Huub zelfs in die staat te hebben gepijpt slaapt iedereen, dus ook Eric, eindelijk.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (slowchat)-topic: [SC # 20] Waar je nooit off-topic bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47633221
Titelverklaring:
Eric masseerde Huub en ging daarin nogal ver terwijl Huub al lang lag te slapen...
Na zichzelf en Huub (die nog comateus leek) te hebben afgetrokken en Huub zelfs in die staat te hebben gepijpt slaapt iedereen, dus ook Eric, eindelijk.


heavy shit

pi_47633224
hele wazige rare shit ook
pi_47633226
ik ga ook maar slapen, ben benieuwd naar morgen
zou het einde vriendschap huub en eric zijn of niet?
pi_47633229
To the point en helemaal waar "IK HEB HET ZELLUF GEZIEN!!!"
Erg traumatisch allemaal en er ligt weer genoeg voor de DGK redactie om hier wat verhaallijntjes uit te putten. Ik denk ook dat alles wel weer in de doofpot komt of met een sisser afloopt. Maar het is wel triest dat DGK op deze manier het hoofd boven water probeert te houden.
pi_47633233
ik ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren
fan van Brian en Sylvia
pi_47633236
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:28 schreef Frasier het volgende:
Ik denk dat ik psychisch een gigantische klap zou krijgen en een redelijk bekwame psycholoog nodig zou hebben. En bovendien zou ik al mijn woede (for what it's worth) uitleven op de dader, en niet zo zuinig ook.
Het traumatiserende van een aanranding/verkrachting is vooral de machteloosheid die het slachtoffer ervaart.
Daarvan is vooralsnog geen sprake.
pi_47633239
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:51 schreef Gajus het volgende:

[..]

Het traumatiserende van een aanranding/verkrachting is vooral de machteloosheid die het slachtoffer ervaart.
Daarvan is vooralsnog geen sprake.
omdat ie slaapt?
pi_47633241
Huub gaat er niets van durven zeggen, hij heeft zich dronken laten voeren door Eric (denk Ik) en hij weet dat dat niet mocht. De vraag is of hij uberhaupt zich nog iets kan herinneren. Hij zal het van derden moeten horen ben ik bang. En dat hij dan maar weer héél snel naast Sylvia gaat liggen!!!
pi_47633245
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
om de één of andere reden denk ik dat huub er minder zwaar aan zal tillen dan de anderen.....

zodra bijv. brian dit hoort van bijv. palma ofzo dan zal er wel flink gebashed worden,

maar huub is (denk ik) niet het type dat eric hierom neerhoekt,
toch hoop ik dat hun vriendschap dit overleefd

ja ik zal wel een softie zijn ofzo.........
Kan me niet voorstellen dat Huub dit zomaar voorbij kan laten gaan. De streamers zijn voor hem heel belangrijk, en daarmee zijn populariteit, o.a. op FOK. Niet te vergeten is ie gewoon aangerand door een homo. Niet meer en niet minder.

Je kunt Huub rustig een macho noemen. Afgetrokken en gepijpt worden door Eric, terwijl ie out is gaat hij echt niet pikken met zoiets van `Oke Eric, ik snap je gast, je was geil, en je moest ook aan je gerief komen`
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
  zondag 25 maart 2007 @ 05:55:13 #11
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633248
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:51 schreef Gajus het volgende:

[..]

Het traumatiserende van een aanranding/verkrachting is vooral de machteloosheid die het slachtoffer ervaart.
Daarvan is vooralsnog geen sprake.
Nee, zodra hij wakker is, is daar wél sprake van. Het traumatiserende wat een slachtoffer voelt, is vooral de aantasting van de eigen integriteit.
pi_47633250
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:54 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat Huub dit zomaar voorbij kan laten gaan. De streamers zijn voor hem heel belangrijk, en daarmee zijn populariteit, o.a. op FOK. Niet te vergeten is ie gewoon aangerand door een homo. Niet meer en niet minder.

Je kunt Huub rustig een macho noemen. Afgetrokken en gepijpt worden door Eric, terwijl ie out is gaat hij echt niet pikken met zoiets van `Oke Eric, ik snap je gast, je was geil, en je moest ook aan je gerief komen `ik seg ik hou dr van...`
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
  zondag 25 maart 2007 @ 05:57:37 #13
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_47633252
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:55 schreef Tissik het volgende:

[..]

Nee, zodra hij wakker is, is daar wél sprake van. Het traumatiserende wat een slachtoffer voelt, is vooral de aantasting van de eigen integriteit.
Yup. En in dit geval wordt het nog gecompliceerd door het feit dat "de hele wereld" dit gezien heeft of via het filmpje gaat zien.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  zondag 25 maart 2007 @ 06:00:12 #14
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633258
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
om de één of andere reden denk ik dat huub er minder zwaar aan zal tillen dan de anderen.....

zodra bijv. brian dit hoort van bijv. palma ofzo dan zal er wel flink gebashed worden,

maar huub is (denk ik) niet het type dat eric hierom neerhoekt,
toch hoop ik dat hun vriendschap dit overleefd

ja ik zal wel een softie zijn ofzo.........
Nou softie, ik zou het eerder tamelijk naïef noemen.

Wat denk jij nou? Dat als Huub zich realiseert dat hij langdurig is aangerand door Eric, dat ze dan samen huppelend door de tuin een mooie toekomst tegemoet gaan?

Sta je er eigenlijk wel bij stil wat dit met een mens doet? Seksueel misbruik, is niet gewoon maar een potje seksen met iemand. Het is een aantasting in je integriteit, in het vertrouwen wat je in je medemens hebt, het zet je hele wereld op zijn kop.

Natuurlijk overleefd een vriendschap dat niet. Blijkbaar wás er niet eens een echte vriendschap van Eric zijn kant, wel lust.
pi_47633259
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:55 schreef Tissik het volgende:
Nee, zodra hij wakker is, is daar wél sprake van. Het traumatiserende wat een slachtoffer voelt, is vooral de aantasting van de eigen integriteit.
Als niemand hem vertelt wat hem is overkomen, dan zal hij nooit beseffen dat zijn integriteit is aangetast.
  zondag 25 maart 2007 @ 06:02:50 #16
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633262
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:00 schreef Gajus het volgende:

[..]

Als niemand hem vertelt wat hem is overkomen, dan zal hij nooit beseffen dat zijn integriteit is aangetast.
We zitten er zelfs verslag van te tikken, jij denkt werkelijk dat hij dit niet te horen krijgt?
  zondag 25 maart 2007 @ 06:05:05 #17
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_47633268
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:00 schreef Gajus het volgende:

[..]

Als niemand hem vertelt wat hem is overkomen, dan zal hij nooit beseffen dat zijn integriteit is aangetast.
Zo onder het motto: verkracht verstandig, verkracht bewustelozen?
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_47633281
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:02 schreef Tissik het volgende:
We zitten er zelfs verslag van te tikken, jij denkt werkelijk dat hij dit niet te horen krijgt?
Vroeg of laat zal hij erachter komen. Hoe hij dan zal reageren? Afwachten ...
  zondag 25 maart 2007 @ 06:14:26 #19
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633287
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:11 schreef Gajus het volgende:

[..]

Vroeg of laat zal hij erachter komen. Hoe hij dan zal reageren? Afwachten ...
Dat zou wel eens heel vroeg kunnen zijn. Als Huub straks zijn ogen open doet, merkt hij dat hij bloot buiten het dekbed ligt met zijn onderbroek op zijn enkels. Dat is vast niet de gebruikelijke manier van wakker worden voor hem.
pi_47633295
quote:
Op zondag 25 maart 2007 05:55 schreef Tissik het volgende:
Het traumatiserende wat een slachtoffer voelt, is vooral de aantasting van de eigen integriteit.
Niet de aantasting van de integriteit maar de machteloosheid ter voorkoming van de aantasting van de integriteit kan traumatiserend zijn.
  zondag 25 maart 2007 @ 06:25:52 #21
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633297
Ik heb ineens een heel naar gevoel over wat er hier is gebeurt.

FF de dingen op een rijtje:

Gisteren (of eigenlijk eergisteren), kregen SHE 3 weedjointjes.
Toen verscheen ook het vreemde bericht op TIEN als zou er enige seksuele activiteit zijn geweest tussen Huub en Eric (wat een raar bericht was omdat ik zelf de streams had gekeken en daar absoluut geen sprake van was).
Huub heeft een alcoholrantsoen.
Ondanks dat, is Huub vandaag flink alcohol gevoerd, in de thee, in drankjes en zélfs door de salade. En nog een jointje erbij.
Vervolgens werd Huub (volkomen out en zich nergens van bewust) langdurig aangerand door Eric.
Ik lees net bij de buren (VOL) een bericht van BwennieBren die een medewerker van DGK had gesproken vanavond:

"Ik heb altijd de indruk gehad dat de bewoners van "de buren" wel ingefluisterd werden maar nooit echt gedacht dat ze dingen MOESTEN doen van "de buren". Het gaat hier duidelijk idd om alles voor de kijkcijfers van Tien/Talpa. En dan vertrouw ik degene helemaal met wie ik vanavond gesproken heb daarover "

Het lijkt wel, of de redactie Eric heeft aangezet tot het aanranden van Huub. Als dat werkelijk zo is (het verklaard wel waarom ze niet hebben ingegrepen), dan is dat ronduit crimineel. Je mag een ander niet aanzetten tot het plegen van een strafbaar feit.

Zou het zo gegaan kunnen zijn?

Maar... waarom zou Eric daarin meegaan?
  zondag 25 maart 2007 @ 06:26:28 #22
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_47633300
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:24 schreef Gajus het volgende:

[..]

Niet de aantasting van de integriteit maar de machteloosheid ter voorkoming van de aantasting van de integriteit kan traumatiserend zijn.
Dank je wel, weet ik eindelijk hoe ik me altijd heb gevoeld
pi_47633303
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:14 schreef Tissik het volgende:
Dat zou wel eens heel vroeg kunnen zijn. Als Huub straks zijn ogen open doet, merkt hij dat hij bloot buiten het dekbed ligt met zijn onderbroek op zijn enkels. Dat is vast niet de gebruikelijke manier van wakker worden voor hem.
Dat zal hem aan het denken zetten. Maar dan weet hij nog steeds niet de ware toedracht. Vage vermoedens ongetwijfeld.
pi_47633305
quote:
Op zondag 25 maart 2007 06:25 schreef Tissik het volgende:
Ik heb ineens een heel naar gevoel over wat er hier is gebeurt.

FF de dingen op een rijtje:

Gisteren (of eigenlijk eergisteren), kregen SHE 3 weedjointjes.
Toen verscheen ook het vreemde bericht op TIEN als zou er enige seksuele activiteit zijn geweest tussen Huub en Eric (wat een raar bericht was omdat ik zelf de streams had gekeken en daar absoluut geen sprake van was).
Huub heeft een alcoholrantsoen.
Ondanks dat, is Huub vandaag flink alcohol gevoerd, in de thee, in drankjes en zélfs door de salade. En nog een jointje erbij.
Vervolgens werd Huub (volkomen out en zich nergens van bewust) langdurig aangerand door Eric.
Ik lees net bij de buren (VOL) een bericht van BwennieBren die een medewerker van DGK had gesproken vanavond:

"Ik heb altijd de indruk gehad dat de bewoners van "de buren" wel ingefluisterd werden maar nooit echt gedacht dat ze dingen MOESTEN doen van "de buren". Het gaat hier duidelijk idd om alles voor de kijkcijfers van Tien/Talpa. En dan vertrouw ik degene helemaal met wie ik vanavond gesproken heb daarover "

Het lijkt wel, of de redactie Eric heeft aangezet tot het aanranden van Huub. Als dat werkelijk zo is (het verklaard wel waarom ze niet hebben ingegrepen), dan is dat ronduit crimineel. Je mag een ander niet aanzetten tot het plegen van een strafbaar feit.

Zou het zo gegaan kunnen zijn?

Maar... waarom zou Eric daarin meegaan?
Zo zou het zeker gegaan kunnen zijn. Het is erg triest.
pi_47633308
Ik ben 51 en wat ik lees gelloof ik niet. ;N
Als je als man gepijpt wordt ( en schijnt door een man lekkerder te zijn omdat hij de plekjes weet)
dan wordt je wakker.
Van drugs weet ik niets, maar zo blauw als een kanon en dan gepijpt worden wel, dan wordt je wel wakker:Y

Dit is dus een lul verhaal
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')