abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47659815
Paper Mario!
  maandag 26 maart 2007 @ 00:41:21 #77
3190 SPiDeY.
Mysteryman
pi_47660018
Medal of Honor Vanguard komt vandaag uit..
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_47660136
Een tegenstander KO slaan met een kamehameha in een spannend gevecht is zo vet bij de nieuwe DBZ. Echt niet normaal. Ik had een classic controller gekocht, onder andere voor deze game. Maar met de wiimote is het gewoon zo geweldig.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  maandag 26 maart 2007 @ 00:45:46 #79
3190 SPiDeY.
Mysteryman
pi_47660144
Met Mercury erbij zijn er dus 5 knikkerspellen uit voor de wii..
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
  Donald Duck held maandag 26 maart 2007 @ 00:47:08 #80
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47660179
monkey, koronpina, mercury en welke dan nog meer?
maar mercury is wel duidelijk anders door het geen vast balletje is wat je bestuurt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 26 maart 2007 @ 00:53:00 #81
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_47660323
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:07 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

raar dat ik er nog nooit van gehoord hebt
http://en.wikipedia.org/wiki/Majesco_Entertainment

en dit bijvoorbeeld the darkness was oorspronkelijk door hun uitgegeven.
http://www.gamer.nl/doc/31470
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  maandag 26 maart 2007 @ 00:55:04 #82
3190 SPiDeY.
Mysteryman
pi_47660376
Sonic misschien, maar die is niet 100% knikkerwaardig.. en Gottlieb Pinball Classics

Volgens mij wordt HeatSeeker wel stoer die half april uitkomt
pi_47660410
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:47 schreef __Saviour__ het volgende:
maar mercury is wel duidelijk anders door het geen vast balletje is wat je bestuurt.
Idd, das gewoon een poort van een psp game naar een ps2 game naar een wii game

Maar nu met de wii release wel een keer goed doen kwa marketing.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  maandag 26 maart 2007 @ 00:57:21 #84
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_47660427
Dat ene filmpje van Paper Mario ziet er goed uit!! Zodra deze in de lokale gameshop ligt, is ie van mij! Is SSX Blur nou echt een titel om aan te schaffen? Las ergens dat het soms nogal zoiets is van: 'ik doe maar wat, en zie wel wat er gebeurd'. Zou wel graag het een en ander aan trucs willen masteren namelijk
  Donald Duck held maandag 26 maart 2007 @ 00:58:38 #85
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47660453
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:56 schreef disjfa het volgende:
Idd, das gewoon een poort van een psp game naar een ps2 game naar een wii game

Maar nu met de wii release wel een keer goed doen kwa marketing.
het is wel flink doorgeport ja, maar het is zeker een leuke game. ik had het eerste deel op de psp.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 26 maart 2007 @ 00:59:42 #86
3190 SPiDeY.
Mysteryman
pi_47660473
SSX is gewoon 1 van de beste titels die op dit moment uit is voor de Wii, verwacht alleen niet meteen heer en meester van de sneeuw te worden. Aardige leercurve aanwezig.
pi_47660524
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is wel flink doorgeport ja, maar het is zeker een leuke game. ik had het eerste deel op de psp.
Het is zeker een leuke game. Maar toen ik hoorde dat de ps2 versie alleen single player minigames ging krijgen vond ik dat erg , maar okee. Als je dan een wii versie maakt en er echt geheel niets aan verandert naast 30 levels. De minigames (die niet speelbaar, leuk zijn single player) erin stopt als toch weer single player dan mis je echt wat. Had dan of een nieuwe game gemaakt of gewoon meltdown genoemt.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  maandag 26 maart 2007 @ 01:06:06 #88
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_47660566
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:59 schreef SPiDeY. het volgende:
SSX is gewoon 1 van de beste titels die op dit moment uit is voor de Wii, verwacht alleen niet meteen heer en meester van de sneeuw te worden. Aardige leercurve aanwezig.
Ok, bedankt voor je reactie! Ik ga morgen eens ff naar de Bart Smit of iets in die richting
pi_47660601
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:59 schreef SPiDeY. het volgende:
Ik heb SSX niet gespeeld, snowboardgames vind ik meestal ook niet zo leuk, maar voor mij is DBZ de beste wii game op dit moment. DBZ heeft ook een leercurve waar je u tegen zegt, maar de trainingsmissies helpen je goed op weg.

Ik wacht nog steeds op een de eerste shooter met goede review cijfers en online mode. Maar dat zal nog wel even duren. Een game als Timesplitters zou echt té tof zijn, vooral als er co-op in zit.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  maandag 26 maart 2007 @ 01:09:13 #90
3190 SPiDeY.
Mysteryman
pi_47660608
quote:
Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor je reactie! Ik ga morgen eens ff naar de Bart Smit of iets in die richting
pi_47660609
quote:
Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Nee lees mijn reply, koop DBZ!
  maandag 26 maart 2007 @ 01:10:30 #92
3190 SPiDeY.
Mysteryman
pi_47660627
quote:
Op maandag 26 maart 2007 01:08 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Ik heb SSX niet gespeeld, snowboardgames vind ik meestal ook niet zo leuk, maar voor mij is DBZ de beste wii game op dit moment. DBZ heeft ook een leercurve waar je u tegen zegt, maar de trainingsmissies helpen je goed op weg.

Ik wacht nog steeds op een de eerste shooter met goede review cijfers en online mode. Maar dat zal nog wel even duren. Een game als Timesplitters zou echt té tof zijn, vooral als er co-op in zit.
Tjah, ik houd sowieso niet van DBZ dus deze haal ik voorlopig toch niet. Misschien later nog eens als ik ooit eens wat spellen uitspeel
quote:
Op maandag 26 maart 2007 01:09 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

maandag 26 maart 2007 @ 01:11:57 #93
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_47660646
quote:
Op maandag 26 maart 2007 01:09 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Oh, ok
pi_47660674
Het nadeel van DBZ is wel dat je het niet even snel tegen een vriend kan doen die het spel niet heeft gespeeld, want zonder de training te doorlopen kan je het echt niet spelen.
  maandag 26 maart 2007 @ 01:15:38 #95
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_47660697
Hmz, moet je een fan van de TV-serie zijn (geweest) om het leuk te vinden? Anders is het iig niks voor mij Maar ik ga wel even wat reviews checken, en dan merk ik het snel genoeg of het iets voor me is
pi_47660764
Ik ben fan van de TV-serie, mischien vind ik het daarom wel zo leuk. De reviews zijn niet erg positief imo, ik vind de game veel beter dan de reviews zeggen. Maar de gevechten zijn erg snel en hectiesch, en het leukste is op de kamehameha na te doen, dat is vooral leuk omdat ik de tekenfilm heb gezien denk ik.
  maandag 26 maart 2007 @ 01:27:28 #97
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_47660829
Final thought van de IGN review:
quote:
Simply put, this game is absolutely stuffed with content, and if you dig Dragon Ball it’s a no-brainer. The sheer speed and complexity of the controls may turn some people off, but the general combat will eventually come down to two buttons, making the game amazingly easy to learn, but nearly impossible to fully master. This one uses every button on the controller, a good deal of motion on the Wii version, and it moves at an insane speed. Still, for gamers that can get into it, Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 is one of the most entertaining and fierce anime fighters around. This is every DBZ fan’s wet dream.
Niks voor mij zo te zien, dan laat ik hem liggen
pi_47660970
http://www.youtube.com/watch?v=Z56xKsZzbXg
Kijk dat filmpje eens, zie hoe tof die game is .
  maandag 26 maart 2007 @ 08:49:52 #99
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_47662631
Vanavond Excite truck en DBZ uitproberen, mitst ze binnen zijn.
wat?
  maandag 26 maart 2007 @ 08:50:13 #100
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_47662636
dilemma dilemma welke als eerst :p
wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')