Hail Ruzbeh!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:20 schreef BMH het volgende:
Weer een topic naar de kloten.
hij is opzich wel ok. Ik vermaak me er wel mee, al vind ik er weinig variatie in zitten.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:56 schreef donderopman het volgende:
is Blazing angels de moeite waard? hij lijkt me wel gaaf
Hey, scheer niet alle Feyenoord fans over een kam. Ik wil niet met tomasso geassocieerd worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja, Feyenoord fans hè.
Nee, jij bent gewoon een mongool.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een huiles in dit topic zeg. Echt waar.
Dat mensen in rep en roer raakte over die post die ik maakte over GTA4 blijkt maar weer dat mensen eigelijk niet blij zijn met hun Wii. Mensen, koop dan gewoon een Xbox 360 als je zo graag GTA4 wilt spelen.
quote:
hou je smoel kut noob.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:48 schreef Egamer het volgende:
Binnenkort een Wii voor Egamer!Heb m'n verjaardagsgeld binnen.
@De_Brandweer: Hou jij eens je smoel anders bel ik de De_Politie. En Tomasso, anders vertel ik het tegen je moeder wat je allemaal gezegd hebt!
Ach kom op, verwacht je dan dat iedereen jouw fucking geniale grap geweldig vindt? Mislukte aandachttrekkerij Ruzbeh... Je wist dat iedereen zo zou reageren en zo heb je zelf ook vaak zat gereageerd...quote:
Zeur je nu over blazing jij koopt ze niet eens.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
hij is opzich wel ok. Ik vermaak me er wel mee, al vind ik er weinig variatie in zitten.
Negatieve commentaar op ign was dat het de zoveelste port was, maarja als je de 360 versie nooit gespeeld hebt is deze opzich wel leuk. Hij is iig een stuk beter dan wing island, maar ik ben ook benieuwd naar mercury
whehehehe wat heb jij gebruikt dan? snap er geen hol van.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:19 schreef depax het volgende:
Majesco heeft hun sales ook hard nodig en iedereen die ik ken gaat daarom ook bust and move en cooking mama halen.
Wie kan ooit hun games : advent rising/ psychonauts /worms 4
Misschien als we dit doen krijgen we een psychonauts wii zou wel super zijn.
Ik gebruik niks. Doordat ik veel te veel engels spreek willen mijn nederlandse zinnen nog wel eens verkeerd zijn :quote:Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
whehehehe wat heb jij gebruikt dan? snap er geen hol van.
liever Kristel dit is over de Wiiquote:Op zondag 25 maart 2007 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
<idee>
we praten gewoon over de wii!
</idee>
ik vind t nog steeds kutquote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef depax het volgende:
[..]
Ik gebruik niks. Doordat ik veel te veel engels spreek willen mijn nederlandse zinnen nog wel eens verkeerd zijn :
ik zeg majesco heeft de wii/ds sales nodig deze ronde anders gaan ze falliet ze zitten al onder curatele. Als wij dus zorgen dat we die games kopen en ze goede sales halen ( ze doen het verdomme als budget titel weg ) dan betekend dat we daarna weer beter games krijgen. Van het niveau Advent Rising/ Psychonauts.
En aangezien de wii daar dan veel aan geholpen heeft zullen ze daar ook heus wat voor terug doen aan de wii/ds mensen die de games die nodig waren voor hun overleving te kopen.
Namen van bedrijven hoeven ook geheel niet vertaald te wordenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf is majesco. iig niet nederlands en ook geen engels.
raar dat ik er nog nooit van gehoord hebtquote:Video game publisher of such titles as Iridion II, Bloodrayne, Hypersonic.Xtreme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |