Ja maar ik bedoel het vervolg op deze.quote:
En dan nog, is makkelijker dan het klinktquote:
Das wel een hele sneue manier om het te halen hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:14 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
En dan nog, is makkelijker dan het klinktgewoon die allereerste track op excite steeds rijdenin 1min30 uitgereden en een S-rank erbij dat doe je een paar keer en alles 3 s-ranks
True, maar het is dus wel heel simpelquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef remcheese het volgende:
[..]
Das wel een hele sneue manier om het te halen hoor![]()
Ok, Maar vindt je het dan niet een beetje een verplichtings race ipv een lekkere scheur-race ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
True, maar het is dus wel heel simpelZelf nu bezig met in de super excite op zilver overal S te halen. De rest al unlocked enzo alleen de "Wasp" nog niet.
Dat is marioquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Komt iemand dit bekend voor?![]()
1-2quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Alles op S proberen te halen niet, das tof. Vooral als je het net niet haalt dan denk je van waar kan ik nog meer halen enzo das tofquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ok, Maar vindt je het dan niet een beetje een verplichtings race ipv een lekkere scheur-race ?
Je bedoelt toch gewoon Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel het vervolg op deze.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:54 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
wii is vet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand de nieuwe Medal of Honor al op de Wii ?
WIil nog steeds een Wii halen eigenlijk. maar hoorde dat schietspellen toch nog niet lekker lopen op de wii met de controller ?
Wacht maar tot je 14 wordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |