doe maarquote:Op zondag 25 maart 2007 12:43 schreef Viswijfje het volgende:
ik denk dat ik n andere naam ga bedenken en dan niemand vertel dat ik dat ben
![]()
volgens mij is alles en iedereen murp behalve mijquote:Op zondag 25 maart 2007 12:43 schreef KritischeMassa het volgende:
hoeveel kloons lopen hier nu eigenlijk rond?
ik ben heul geen kloon van een baggeraarquote:Op zondag 25 maart 2007 12:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
volgens mij is alles en iedereen murp behalve mij![]()
mag ik dan me wachtwoord terug? asjeblieft?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:43 schreef Viswijfje het volgende:
ik denk dat ik n andere naam ga bedenken en dan niemand vertel dat ik dat ben
![]()
je gaat viskutje swaffelen?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:47 schreef robert-dirksen het volgende:
*pakt een breezahr
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:47 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
mag ik dan me wachtwoord terug? asjeblieft?
dus jij ben wel murp!!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:45 schreef Viswijfje het volgende:
volgens mij is alles en iedereen murp behalve mij![]()
nou ik heb in ieder geval iemand die me na doetquote:
whehehehequote:Op zondag 25 maart 2007 12:47 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
mag ik dan me wachtwoord terug? asjeblieft?
whehehehequote:Op zondag 25 maart 2007 12:50 schreef purm het volgende:
hoi
kan nietquote:Op zondag 25 maart 2007 12:57 schreef purm het volgende:
Tjonge jonge dit is echt kei vervelend
alleen omdat ik over breezah begon maakt iedereen een kloon van mij
ik ben VW
basta
ja omdat jij dat al bentquote:
Dat is toch ook de bedoeling van kloons?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:59 schreef KritischeMassa het volgende:
:| ik snap er geen zak meer van
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:00 schreef Viswijfje het volgende:
gelukkig is dit topic bijna dicht en daarna schud ik jullie allemaal wel af.. er is maar één echte viswijfje: IK!!
ow kut,mocht ik niet zeggen hihiquote:
kloptquote:Op zondag 25 maart 2007 13:00 schreef Viswijfje het volgende:
gelukkig is dit topic bijna dicht en daarna schud ik jullie allemaal wel af.. er is maar één echte kansloze aandachtshoer die het verdient om gonnoroe aan dr clit te krijgen: IK!!
ik ben purmquote:
jij bent zeker zon engerd die eerst allemaal posts leest enzo van mij en dan probeert me leven over te pakkenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:53 schreef Viswijfje het volgende:
nou ik heb in ieder geval iemand die me na doet![]()
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat schreef ik niet! Wat gemeen om dat te zeggen, ik kom je afzuigen man!
quote:
bedankt, captain Obviousquote:Op zondag 25 maart 2007 13:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat schreef ik niet! Wat gemeen om dat te zeggen, ga jezelf zuigen man!
Heul Nietquote:
alweer verkeerde kloonquote:
ben jij ook een kloonquote:
blijf maar aan de bier, voor jou is nog hoopquote:Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef KritischeMassa het volgende:
ik moet nodig aan de kloon, wil ik ooit hip worden hier
ik ben geen kloon , heb er wel een paar maar daar log ik heel af en toe met in. Wat is een LL?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ben jij ook een kloon![]()
ik had je bijna op me LL gezet![]()
Doe ik moeite om je een naamtopic te geven en dan wil je m dicht hebbenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:00 schreef Viswijfje het volgende:
gelukkig is dit topic bijna dicht en daarna schud ik jullie allemaal wel af.. er is maar één echte viswijfje: IK!!
LekkerdingList, zon ding wat br33z4hs in hun tampons bewaren jewaids aight?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben geen kloon , heb er wel een paar maar daar log ik heel af en toe met in. Wat is een LL?
lijstje van users die ik lief vindquote:Op zondag 25 maart 2007 13:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben geen kloon , heb er wel een paar maar daar log ik heel af en toe met in. Wat is een LL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |