Wat zijn kwennes?quote:Op woensdag 29 december 2004 00:04 schreef Casey het volgende:
5 jaar loopt dit topic al en nog steeds geen antwoord op mijn vraag of je kwennes wél mag slaan... Ik geef het op!!!
Gewoon mannen dus. Die mag je meppenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:20 schreef Casey het volgende:
Kwennes (of kweentjes) zijn she-males....
Al heb je het bij kwennes geloof ik meestal over geiten
dan zou ik keihard wegrennenquote:Op zondag 26 december 2004 21:50 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen zal ik niet slaan, maar als iemand als Hannah Tokkie me zou slaan zou ik toch écht wel terugslaan hoor![]()
Ik heb nog dezelfde mening als 6 jaar geledenquote:Op donderdag 18 november 1999 14:04 schreef Pinball het volgende:
Mijn uitgangspunt is dat niemand iemand anders zou moeten slaan. Mannen EN vrouwen.
Als zelfverdediging mag je iedereen slaan (Let wel, de andere partij begint!).
Als een doorgedraaid meisje van acht jaar met een mes op me afkomt zal ik niet aarzelen om te slaan, en ook volwassen vrouwen die me aanvallen hoeven niet op enige ridderlijkheid te rekenen.
In niet-bedreigende situaties kun je je beter inhouden, maar zelfs dan zie ik niet waarom een vrouw een andere behandeling zou krijgen als een man.
Conclusie: niet mee eens.
Grabbelen, ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:25 schreef bloempjuhhhh het volgende:
deze is best oud
grabbel eens naar een topic uit den oude doosch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |