quote:Lees ff de FAQ.
Op vrijdag 19 september 2003 20:22 schreef Kling het volgende:[..]
Pleur zelf op zeikmens.
Er zijn hier mensen die 100x zulke grote aandachtstrekkers zijn als ik ben en daar zeg je niets van.
* Overigens, Moonah is zeer zeker geen zeikmens.
Edit, foute smiley.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 19-09-2003 20:38]
quote:Dat weet ik BSje.
Op vrijdag 19 september 2003 20:23 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik had 't niet over aandachttrekkerij eigenlijk
.
quote:Daar ben ik druk mee bezig. Ik ga me vanavond zo lam zuipen dat ik al mijn problemen vergeet.
Op vrijdag 19 september 2003 20:36 schreef Moonah het volgende:[..]
Doe liever iets constructiefs met je leven, ipv iets destructiefs.
Kling, jezelf lam zuipen is een cool plan!
Ook automutilatie trouwens, net als roken, of te kleine schoenen, of een te strakke broek, eigenlijk alle kneuterige oplossingen of miezerige probleempjes waar dit topic van leeft.
heb een erg leuk dag achter de rug
quote:tief op
Op vrijdag 19 september 2003 21:10 schreef Stranger het volgende:
Mag je hier nieteens meer automutileren?Kling, jezelf lam zuipen is een cool plan!
Ook automutilatie trouwens, net als roken, of te kleine schoenen, of een te strakke broek, eigenlijk alle kneuterige oplossingen of miezerige probleempjes waar dit topic van leeft.
quote:Owja. Ik ook. Ofzo. Something like that.
Op vrijdag 19 september 2003 21:58 schreef Modus het volgende:
Whooptiedoo. Not..
quote:Wat een domme aandachttrekpost, en nog offtopic ook, foei foei, nu krijg je vast op je kop van Herr zwaaibaai of Frenkie.
Op vrijdag 19 september 2003 21:44 schreef addie84 het volgende:[..]
tief op
maar er spelen erg veel dingen door mijn hoofd nu ...
ze willen maar niet allemaal netjes in een rijtje gaan liggen
komt omdat het een leuke dag was vandaag...
daarom zijn die dingen er..
quote:ok, you're right, sorry
Op vrijdag 19 september 2003 22:09 schreef Frenkie het volgende:
addie en stranger: NU EVEN NIET
kappen dus
OT:
super, is het enige woord dat het goed beschrijft
Ik zou vanavond naar een optreden gaan, dat ging niet door, met als gevolg dat iedereen met wie ik zou gaan in een grafstemming was en geen zin had om te feesten. En aangezien ik geen zin had om in mijn eentje aan de bar te gaan zitten ben ik nu al thuis
maargoed
welterusten
quote:* Stereotomy pakt een vork en twirlt hardsilence weer helemaal los, doet er wat tomatensaus eroverheen en gaat lekker hardpasta eten
Op vrijdag 19 september 2003 21:34 schreef hardsilence het volgende:
Mijn karaktereigenschappen benoemen blijft moeilijk, zit er eventjes mee in de knoop. Maar ben ijverig genoeg om deze opdracht af te maken, zodat ik die alvast gehad heb.
Voel me ijverig en goed!
Ik heb vandaag een bejaarde van zijn fiets geramd , niet mijn schuld, hij ging zonder omkijken of handuitsteken naar links, net terwijl ik hem wou inhalen, maffe bejaarden
, veel schaafwonden, dus ik voel me een beetje pijnlijk nu, maar die vent had een open wenkbrauw + hersenschudding, dus ik ben er nog goed vanaf gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |