En jij?
Ik stel deze vraag omdat het lijkt alsof er mensen zijn die alleen voor/op dit forum leven.
Betekent natuurlijk niet dat ik dan gelijk IRL geen leven zou hebben, maar als er op Fok! bepaalde topics geopend worden over problemen of bepaalde situatie's, dan raakt mij dat soms wel degelijk. Voorbeeld daarvan is het topic over de broer van de vriendin van Jer die in coma ligt. Daar wordt ik zelfs IRL even stil van.
[Dit bericht is gewijzigd door MrBig op 13-12-2000 11:10]
V
quote:Hmmm...Moest ik al doen toen ik me inschreef als user.
Op 13 december 2000 11:38 schreef Verbal het volgende:
Ik heb bij het aanvaarden van mijn blauwe kleurtje 'at gunpoint' een verklaring moeten ondertekenen dat ik Fok! minstens 1x per dag serieus neem.V
quote:Bij de nieuwe onderhandelingen moeten we daar maar snel 2 x per dag van maken
Op 13 december 2000 11:38 schreef Verbal het volgende:
Ik heb bij het aanvaarden van mijn blauwe kleurtje 'at gunpoint' een verklaring moeten ondertekenen dat ik Fok! minstens 1x per dag serieus neem.V
quote:goh, ik kwam 4 maanden geleden op dat idee toen ik 3 uur alleen treinen voor me had, en geen boek bij me had, en wel dat boekje en een pen
Op 13 december 2000 13:40 schreef Zanderrr het volgende:
Zo serieus dat ik in een boekje ga bijhouden welke Fokkers ik allemaal al ontmoet heb...
quote:goh dan moet je me toch eens vertellen waar jij zo geil van wordt
Op 13 december 2000 18:08 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik neem Fok nooit zo serieus maar wordt er wel altijd ontiegelijk GEIL van.
quote:Happen?
Op 13 december 2000 18:13 schreef Acnaib het volgende:
goh dan moet je me toch eens vertellen waar jij zo geil van wordt
quote:Jij bent stom
Op 15 december 2000 15:17 schreef kokkel het volgende:
fok serieus neemen pffff
wie doet dat nou da
quote:Precies. Ik neem overigens alle users niet serieus. Da's dus exact het omgekeerde als Twi.
Op 15 december 2000 15:25 schreef Ritalin het volgende:
Ik neem het serieus, Ulx.
Ooit wanneer ik ook 9000+ posts heb misschien niet meer. Maar mijn hele leven draait om dit forum. Het geeft richting en bekrachtiging, vrienden, vijanden wanneer ik wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |