abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2777187
Dat hier nog geen topic over was. Wie heeft het gezien? Het is net begonnen op Net 5 (2e aflevering was afgelopen woensdag om 21.25).

Het gaat over een jonge arts en zijn ervaringen in een ziekenhuis. Het is van de maker(s) van Spin City en ik vind het errug grappig. Ook verfrissend vind ik dat er geen lachband achtergeplakt zit (net zoals bij Malcom in the Middle)

Fuck you Jane Austen!
pi_2777610
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 23:37 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ook verfrissend vind ik dat er geen lachband achtergeplakt zit (net zoals bij Malcom in the Middle)
Hm "verfrissend" er zijn zat series zonder lachband natuurlijk...

Ik heb het niet gezien, maar Spin City vond ik altijd wel grappig moet ik zeggen

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_2777733
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 00:13 schreef MadScientist het volgende:

[..]

Hm "verfrissend" er zijn zat series zonder lachband natuurlijk...

Ik heb het niet gezien, maar Spin City vond ik altijd wel grappig moet ik zeggen

Gelijk heb je Maar ik kijk bijna alleen maar sit-coms, was niet echt duidelijk in m'n post, klopt.
Fuck you Jane Austen!
pi_3184402
Ik heb em vanaf de eerste aflevering gezien echt ontzettend grappig.

Beetje Parker Lewis/Malcom in the middle, geen aan of af titel gewoon bam en nog grappig ook.

Ze nemen ER etc etc etc zo heerlijk in de maling...

Thanksgiving is what makes my mom worth it
pi_3195601
Eindelijk weer eens een comedyserie die niet al tig keer is herhaald of flauw is...
Een leuke serie, gewoon lekker komedie

Die Turk (= naam van een vd karakters, voor de duidelijkhied ) zag ik van de week ook in clueless voorbij komen..

Die andere acteurs ken ik verder niet. Zijn het allemaal nieuwelingen of zijn ze in Nederland gewoon nog niet zo bekend?

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_3230126
Volgens mij zijn zij niet zo bekend alleen die Mentor heb ik vaker gezien, alleen ik weet niet waar van.
Thanksgiving is what makes my mom worth it
pi_3231955
Mjah Scrubs kix ass! Vind dit soort humor (a la Ally McBeal) erg grappig.
you're the criminal mastermind
  woensdag 20 februari 2002 @ 21:58:03 #8
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_3242049
Ik vind die schoonmaker zoooooo leuk!!
Geweldig
Imagine
pi_3243166
Haha, ik heb 't vanavond ook gezien.
Lachen
pi_3245640
hmmm...

die blonde meid in de reclame van Scrubs heeft volgens mij een paar seizoenen lang de oudste dochter gespeeld in/van Roseanne.

Die kerel tegenover haar (die haar ook 'n tik op de kont geeft) speelt doorgaans badguy in films. Laatste keer dat ik hem zag was in de film The Animal.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_3246373
Ik vind het wel erg geinig.......en als je dan de recensies leest in de kranten en programmabladen.......die gaan er zo serieus op in.......zwaar lachen.......
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_3728766
*schop*

Ben ik de enige die de serie mist dan?

pi_3741562
Nou om dat Verbal het zoooo graag in dit Topic wil hebben (http://forum.fok.nl/showtopic.php/126645/1/50)

Stop Scrubs op NET5!?

[offtopic]
En verbal, maak anders een topic voor film, tv én media! Kan alles in één topic! Kun je daar je mod skills op botvieren!

YKW? Het voordeel van iets meer topics (met duidelijke titels over bijna(!) hetzelfde) is dat je makkelijk dingen kan terug vinden!)
Straks heb je een topic van 3 bladzijden en er is niemand die dan mijn vraag terug vind....

Maar goed ga maar wel lekker modje spele ndan
Toedels!
[/offtopic]

pi_3741955
quote:
Op donderdag 04 april 2002 23:43 schreef TimberWolf het volgende:
*schop*

Ben ik de enige die de serie mist dan?

Nee..ik mis t ook, alhoewel er een mooi alternatief voor in de plaats is gekomen
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_3746435
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 13:46 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Nee..ik mis t ook, alhoewel er een mooi alternatief voor in de plaats is gekomen

So true, maar ik had liever Buffy en Scrubs gehad. (en Gilmore Girls...)
pi_3746474
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 22:54 schreef TimberWolf het volgende:

[..]

So true, maar ik had liever Buffy en Scrubs gehad. (en Gilmore Girls...)

Als dat zou kunnen...
Misschien is t einde van t seizoen van Scrubs en komt t na de zomervakantie weer terug ofzo...kweenie eigenlijk..
pi_3750320
Heb mailtje van SSBNet en het was de vraag of ze wel of niet doorgingen en wanneer...

*?*

pi_3793700
SBSNet zegt:

Ik zal je gerust stellen. De serie komt zeker terug. Het is alleen nog niet bekend wanneer.

pi_3793703
Ik vind het zo enorm flauw dat het weer leuk wordt daardoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3794364
quote:
Op donderdag 11 april 2002 09:00 schreef zerosignal het volgende:
SBSNet zegt:

Ik zal je gerust stellen. De serie komt zeker terug. Het is alleen nog niet bekend wanneer.

Dat is goed nieuws. Ik denk dat het dan na de zomer zal worden. Ze zullen eerst de huidige series uitzenden tot het eind vh seizoen, en dan gaan kijken whoe het herfst/winterseizoen eruit zal gaan zien...
  zaterdag 24 mei 2003 @ 16:48:27 #21
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_10649397
Deze serie zenden ze nu dus iedere Donderdag op V8 uit na "The Shield"

Echt erg grappig, een soort van comedy versie van ER

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_10652247
in Amerika is seizoen 2 nu afgelopen, is zo mogelijk nog leuker als seizoen 1! Zelfde hoofdrolspelers allemaal
I love it when a plan comes together !
pi_10660424
Deze serie is al eens eerder op de Nederlandse TV uitgezonden, ik heb het toen gezien en het is inderdaad een goeie komedie! Nu maar hopen dat deze serie NU wat langer op de TV te zien zal zijn
pi_11232877
Leuke serie.

Nu op V8

pi_11419568
Gister weer een leuke ep, jammer dat ik deze serie nu pas ontdek.
pi_11919251
Zijn er van deze serie maar 2 seizoenen tot nu toe?
pi_12166145
Heeft iemand het gister gezien?

Die Fonzie sketch was erg goed

Die stukjes erdoor zijn wel van Family Guy gejat/ geleend.
De shows komen beide uit de stal van FOX dus dat zal wel meegespeeld hebben.

pi_12236966
quote:
Op maandag 21 juli 2003 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
Zijn er van deze serie maar 2 seizoenen tot nu toe?
maw komt er nog een derde seizoen?
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:06:56 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12237950
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
Heeft iemand het gister gezien?

Die Fonzie sketch was erg goed

Zal maar even reageren, anders is het ook zo'n only the lonely topic...
Moest ook erg lachen om (onder andere) de Fonzie scene. Scrubs is een serie die inderdaad naar meer smaakt.
Maar ben bang dat er inderdaad maar twee seizoenen gedraaid zijn. Nog eventjes genieten dus...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12238142
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zal maar even reageren, anders is het ook zo'n only the lonely topic...
Moest ook erg lachen om (onder andere) de Fonzie scene. Scrubs is een serie die inderdaad naar meer smaakt.
Maar ben bang dat er inderdaad maar twee seizoenen gedraaid zijn. Nog eventjes genieten dus...

Je kan via Kazaa alle eps die tot nu toe zijn uitgezonden downen

De serie is in Amerika een van de best bekeken comedy series van NBC, die 3e seizoen zal er dus wel komen

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 05-08-2003 16:21]

dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:17:59 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12238197
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

De serie is in Imerika een van de best bekeken comedy series van NBC, die 3e seizoen zal er dus wel komen

4 sure of een wild guess?
pi_12238409
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

4 sure of een wild guess?

4 sure

Link

Link naar scrubs forumpje

dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:30:39 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12238480
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

4 sure

Okay dan!
Nu alleen nog afwachten of de Nederlandse commerciëlen ook het derde seizoen oppakken. Absurdisctische humor doet het bij mij altijd goed, in ieder geval.
pi_12238717
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Okay dan!
Nu alleen nog afwachten of de Nederlandse commerciëlen ook het derde seizoen oppakken. Absurdisctische humor doet het bij mij altijd goed, in ieder geval.

Ze zijn op V8 net begonnen met de herhalingen, dus het zal wel een tijdje duren voor het derde seizoen hier te zien zal zijn.
pi_13723129
Weet iemand misschien van wie dat nummer was dat werd gedraaid toen Jd die uitslag moest gaan vertellen, ik dacht dat het Hold on hope heet, maar op kazaa kan ik verder niks vinden?

sorry, de volgende keer toch wat beter zoeken, op http://www.scrubs-tv.com staat het gewoon

Guided By Voices (stond op Kazaa ook, maar dacht dat het een of andere kerkkoor ofzo zou zijn )

pi_13723273
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:52 schreef Frenkel het volgende:
Weet iemand misschien van wie dat nummer was dat werd gedraaid toen Jd die uitslag moest gaan vertellen, ik dacht dat het Hold on hope heet, maar op kazaa kan ik verder niks vinden?

[edit:]

sorry, de volgende keer toch wat beter zoeken, op http://www.scrubs-tv.com staat het gewoon

Guided By Voices (stond op Kazaa ook, maar dacht dat het een of andere kerkkoor ofzo zou zijn )

pi_13731915
Geniale comedyserie absoluut
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
  woensdag 8 oktober 2003 @ 11:48:58 #38
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_13735903
De eerste aflevering van het derde seizoen is ondertussen ook al weer uit. Erg leuke serie.
pi_13743909
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:48 schreef Tweek het volgende:
De eerste aflevering van het derde seizoen is ondertussen ook al weer uit. Erg leuke serie.
Gezien

Blijft leuk

Maar volgens mij slaat het hier niet echt aan.

pi_13747309
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Gezien

Blijft leuk

Tja ik zit de hele tijd te twijfelen of ik alle afleveringen zal gaan downloaden of gewoon af en toe blijven kijken op Veronica. Maar ik vind het erg grappig
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
  woensdag 8 oktober 2003 @ 22:45:39 #41
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_13753391
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Gezien

Blijft leuk

Het slaat hier absoluut niet aan, dat is het hele probleem. Kheb laatst aflevering 1 van seizoen 3 bemachtigd, kheb de 2 voorgaande seizoenen ook, behalve aflevering 22 van 1

Khad al gekeken of ik ze niet op dvd kon kopen, maar nee, wat ze ook zeiden daar: ja, geniale serie, maar het nederlandse publiek staat er niet voor open. WAAROM vraag ik me dan af, deze serie is gewoon echt goed. Altijd hetzelfde met Net5 trouwens, hebben ze eens weer es wat nieuws dat ook echt leuk is, wordt het er na een paar afleveringen afgehaald, dan gaan ze weer door, dan beginnen ze weer opnieuw (Alias anyone??) damn nederlandse televisie

Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 21:30:14 #42
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_13953967
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:45 schreef Roa het volgende:

[..]

Het slaat hier absoluut niet aan, dat is het hele probleem. Kheb laatst aflevering 1 van seizoen 3 bemachtigd, kheb de 2 voorgaande seizoenen ook, behalve aflevering 22 van 1

Khad al gekeken of ik ze niet op dvd kon kopen, maar nee, wat ze ook zeiden daar: ja, geniale serie, maar het nederlandse publiek staat er niet voor open. WAAROM vraag ik me dan af, deze serie is gewoon echt goed. Altijd hetzelfde met Net5 trouwens, hebben ze eens weer es wat nieuws dat ook echt leuk is, wordt het er na een paar afleveringen afgehaald, dan gaan ze weer door, dan beginnen ze weer opnieuw (Alias anyone??) damn nederlandse televisie

Zelfde gebeurde met south park, futurama, family guy enz.

Er zijn iig al weer 2 afleveringen uit, ik moet alleen de laatste nieuwe nog zien. Denk dat scrubs ook niet meer zo lang in amerika zal lopen, want na dit of het volgende seizoen is het verhaal wel op denk ik.

vrijdag 17 oktober 2003 @ 21:41:09 #43
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_13954212
MITM is ook niet echt aangeslagen hier in Nederland, heb ik zo het idee. Kut, dat is het. Series als deze kunnen er niet genoeg zijn.

Scrubs is cool!

Ik ga naar huis.
pi_13954591
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:30 schreef Tweek het volgende:

Denk dat scrubs ook niet meer zo lang in amerika zal lopen, want na dit of het volgende seizoen is het verhaal wel op denk ik.

Het is idd niet zeker of Scrubs nog een langer leven is gegunt.
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:57:26 #45
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_14017606
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:30 schreef Tweek het volgende:

[..]

Zelfde gebeurde met south park, futurama, family guy enz.

Er zijn iig al weer 2 afleveringen uit, ik moet alleen de laatste nieuwe nog zien. Denk dat scrubs ook niet meer zo lang in amerika zal lopen, want na dit of het volgende seizoen is het verhaal wel op denk ik.

Long live the internet

Alleen m'n schijf begint vol te raken.... Maarja, newe seizoen begint alweer goed

Vooral de tweede aflevering: lame (dat zegt JD over iets )

pi_15278163
Gister weer ff een ep gekeken.

Nervous guy is een van de leukste karakters uit de serie.

woensdag 5 mei 2004 @ 16:55:42 #47
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_18908090
Een kick. Vrij grote kick. Ik vind het toch jammer dat mensen zo weinig aandacht besteden aan Scrubs. Ik heb net de (voorlopig hoop ik) laatste aflevering gezien en ik vraag me toch af hoe ze nu verder gaan.

Voor het geval dat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand..?
  woensdag 5 mei 2004 @ 17:00:34 #48
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_18908239
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 16:55 schreef Roa het volgende:
Iemand..?
Ik vond het ook een ongelovelijk kutstreek. Die mep had ie verdient.
Ik ga naar huis.
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:53:57 #49
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_18916917
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:00 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik vond het ook een ongelovelijk kutstreek. Die mep had ie verdient.
Hehehehe, heb je aflevering 22 al gezien? (laatste van seizoen 3) Een aflevering die wel wat vragen achterlaat, maar weer erg goed is kwa humor.
pi_21348314
Een paar vrienden van mij -die niet geheel toevallig ook arts in opleiding zijn- hebben het regelmatig over deze serie, dus zodoende heb ik ook maar eens een aflevering gedownload. En het viel mij 100% mee, 't is grappig en soms zelfs ontroerend. Veel beter dan de standaard Friends-crap iig. Jammer dat het hier in Nederland zo geflopt is....
pi_21349069
Fuck!!

Ik zag dit topic staan en was helemaal blij omdat ik dacht dat iemand het gekickt had om te melden dat het in NL weer uitgezonden werd!! Nee dus.

Kutzenders in NL ook...

<enter signature>
pi_21408113
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 15:48 schreef FremantleDockers het volgende:
Fuck!!

Ik zag dit topic staan en was helemaal blij omdat ik dacht dat iemand het gekickt had om te melden dat het in NL weer uitgezonden werd!! Nee dus.
ja dus
quote:
Populaire Scrubs weer terug op Veronica

De ziekenhuis-comedy Scrubs komt weer vanaf 2 september 2004 terug bij Veronica. De serie draait om de jonge co-assistent John 'J.D.' Dorian. Hij beleeft de vreemdste dingen wanneer hij aan zijn co-schap in een ziekenhuis vol aparte doktoren en patiënten begint.

Het valt niet mee om je staande te houden in de wereld van echte patiënten, doktoren en verpleegsters. Samen met collega co-assistenten Chris Turk, J.J.D.’s schoolvriend, die deel uit maakt van de elitegroep van chirurgen en de mooie, maar op sociaal gebied onbeholpen Elliot Reid, komt J.D. terecht in het Sacred Heart Hospital.

Daar worden ze in de gaten gehouden door het hoofd van de afdeling, de sarcastische Dr. Bob Kelso, de irritante maar meelevende Dr. Perry Cox en de no-nonsense verpleegster Carla Espinosa. En dan is er nog Neil Flynn, de conciërge van het ziekenhuis, die geen kans voorbij laat gaan om zijn slachtoffers te treiteren.
pi_21412806
Yes!!!

<enter signature>
pi_21652743
Sweet! Scrubs weer op TV Morgen begint in de VS seizoen 4.

Heb de afgelopen de eerste drie seizoenen nog gekeken, die serie blijft maar beter worden

Ik wilde hier eigenlijk een quote posten, maar het zijn er te veel Heb al mijn vrienden ook al aangestoken, de eerste afleveringen wisten ze niet echt wat ze er van moesten vinden, maar nu zijn ze ook fan.

[edit]
Ok, 1 korte dan van Janitor: 'You seem unhappy. I like that.'
pi_21681936
Vanochtend s04e01 gezien.. geweldig gewoon
pi_21685214
Ik heb deze serie helemaal gemist.
Torrents here I come!
pi_21698216
dat was weer een hilarische aflevering. Heather Graham doet het leuk!
pi_21711021
Veronica is goed bezig.

South Park terug en is Scrubs ook weer terug
pi_21712562
Krijg het heen en weer....zenden ze t begin van de avond uit .
Weer gemist...
pi_21713643
18.15 South Park, 18.40 Scrubs WheelE, onthoud dat South Park wordt 's avonds laat nog herhaald.
pi_21713950
Alleen jammer dat ze niet met de eerste aflevering beginnen.....
pi_21716638
Idd ze beginnen nogal vreemd, was dit echt de eerste uitzending? Of gaan ze soms verder waar ze toendertijd op Net5 of V8 gebleven waren?

Van mij hadden ze wel bij de allereerste mogen beginnen, zoveel mensen hebben de vorige uitzendingen toch niet gezien volgens mij.
pi_21725594
Die aflevering van gisteren zit ergens in het midden van seizoen 1.
pi_21726755
wat is de definitie van een sitcom?
Gisteren is verleden tijd, maar morgen komt nooit. Leef vandaag!
pi_21729886
Een comedy om lekker bij op de bank te hangen? Geen idee

Scrubs wordt wel sitcom genoemd, maar lijkt niet op de meeste andere sitcoms (geen laughtrack, dynamischer camerawerk etc.)
pi_21729973
aha het zal dus wel een afkorting zijn..

sit... comedy

situated? sitting? wie weet 't?
  vrijdag 3 september 2004 @ 18:43:36 #67
76212 Mr.Pie
De nieuwe Joepie!
pi_21732066
situation comedy = sitcom.

En het was episode 14 uit seizoen 1, dus ze zullen wel verder gaan waar ze verleden keer gestopt zijn, en ik vind het echt een geweldige serie, maar blijkbaar de rest van nederland niet zo
pi_21732154
ik vind het wel weer grappig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21733045
Jammer dat de eerste twee afleveringen die zijn uitgezonden kwalitatief toch tot de wat mindere behoren, en er zodoende waarschijnlijk nou al weer mensen zullen afhaken....
pi_21733895
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 16:44 schreef Bigs het volgende:
Een comedy om lekker bij op de bank te hangen? Geen idee

Scrubs wordt wel sitcom genoemd, maar lijkt niet op de meeste andere sitcoms (geen laughtrack, dynamischer camerawerk etc.)
Die lachband zit er in een andere deel van Amerika wel bij las ik ergens op een forum.

Ik vind het een van de betere comedies tegenwoordig. Er was even onzekerheid of de serie nog door zou gaan. Het werd in de US na Friends uitgezonden en lifte zo mee met de Friendskijkers. Gelukkig zijn de tvbazen slim geweest en hebben ze het niet gecancled.

De laatste ep was weer erg leuk. Die een tweetjes tussen JD en de concierge blijven leuk.
pi_21734563
De serie doet het in de US erg goed nu. Jammer dat ze inderdaad 2 mindere afleveringen uitzenden nu. Ze kunnen beter beginnen met 2 hilarische, dan leer je het serieuze/drama wat er soms in zit ook meer waarderen. De serie lijkt nu gewoon veel minder grappig dan hij eigenlijk is (alhoewel het hier ook wel belangrijk is dat je de karakters kent e.d.)
pi_22022890
Dit is echt een mega-leuke comedyserie! Vorig jaar was hij ook al op tv geloof ik, maar nu wordt hij tenminste op normale tijdstippen uitgezonden. Keuke characters, relaties en situaties. Imo de beste sitcom van het moment.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_22027606
Yup en vooral de afleveringen die nu komen, zijn allemaal erg leuk Ik hoop dat ze ook nog gewoon doorgaan met seizoen 3. Ik heb ook al best een aantal mensen Scrubs-fan gemaakt inmiddels.
pi_22065308
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:41 schreef Bigs het volgende:
Yup en vooral de afleveringen die nu komen, zijn allemaal erg leuk Ik hoop dat ze ook nog gewoon doorgaan met seizoen 3. Ik heb ook al best een aantal mensen Scrubs-fan gemaakt inmiddels.
voor de Couch-potato-sitcomkijker is het goed toefen tegenwoordig: roseanne, ellen en dan scrubs
pi_22065448
co chief
pi_22065622
'Wow, that's a lot of rocks. I have to stop taking that shortcut through the quarry'

Iemand nog tips om mensen te gravelen terwijl ze hun schoenen nog aan hebben?
pi_22065686
Ik vond het grappig toen JD dat rotje op Turks hoofd gooide
pi_22066034
Of dat met die looks 'that's your the Todd would have pulled his own heart out look!' (en dan the Todd z'n bekentenis ook vlak voordat hij dood gaat)

Super serie gewoon
pi_22067209
jaa die was leuk

The Todd is cool
pi_22121241
Laatst weer eens een aflevering gezien. Die met die ex-vrouw.

Jammer dat Scrubs op zo'n kuttijd uitgezonden wordt en waarom SP wel herhalen maar scrubs niet?
Fuck you Jane Austen!
pi_22123854
Hoe laat wordt het ook al weer uitgezonden? (Net5 toch? Ik ben er wel een paar keer langsgezapt en blijven plakken, maar ik vergeet altijd hoe laat het is )
pi_22128951
Dat staat al een keer eerder in het topic vermeld
pi_22129433
Dan niet joh...
stond verkeerd in de openingspost, of ik heb herhalingen zitten kijken.
Geen zin om topic door te spitten, tis een simpele vraag hoor....
  woensdag 22 september 2004 @ 14:53:22 #84
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_22129560
dit is echt een vage serie. iedereen die meekijkt die vind t de eerste x niks. maar als ze het dan vaker zien dan vinden het ook vet.

ik ben echt fan.
ma/vrij om 18:30, daarvoor SP _0_
pi_22129635
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:53 schreef AgeEll het volgende:
dit is echt een vage serie. iedereen die meekijkt die vind t de eerste x niks. maar als ze het dan vaker zien dan vinden het ook vet.

ik ben echt fan.
ma/vrij om 18:30, daarvoor SP _0_
Dankjewel! Hmm eigenlijk wel goeie tijd om tijdens m'n avondeten te kijken
  woensdag 22 september 2004 @ 15:21:26 #86
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_22130212
Meesterlijke humor!
Iets wat ik niet snel bij amerikaanse sitcom's zie....

Vooral de "dat zou ik willen doen"-gedeeltes (visueel) zijn erg leuk
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_22130906
BTW. De janitor met zijn eekhoorns in 4x04 is wel geniaal
pi_22147300
super serie!! moet meer reclame voor gemaakt worden.. ipv constant op Veronica aankondiging film 'Guesthouse Paradiso' (van afgelopen dinsdag) of die film die op zaterdag komt.. irriteer me flink daaraan.. doe eens een promo voor sitcom ofzo.
pi_22161536
Ik ben langzaam fan aan het worden
pi_22161669
quote:
Op woensdag 22 september 2004 15:52 schreef Bigs het volgende:

Nervous guy blijft ook leuk
pi_22163305
Hehe doug is inderdaad cool.. 'doug, for god's sake.. look away!'
pi_22183148
Geweldige aflevering vandaag
pi_22248506
Weet toevallig iemand hoe dat nummer van de Counting Crows heet, dat in de aflevering van vandaag te horen was? Alvast bedankt!
pi_22250026
Featured Music: Barenaked Ladies - If I had a million dollars. Played over the 'you can steal stuff' scenes at the start.
Featured Music: "Mother, We Just Can't Get Enough" by New Radicals
pi_22250052
Scene: The characters take their first steps...including J.D., who takes his off a bridge.
"Rain King" by Counting Crows. Album: 'August and Everything After'

Van http://scrubs.mopnt.com/ (die op dit moment helaas serverproblemen heeft, is normaal best een goeie site)

Btw, nog een leuke link.. de weblog van Zach Braff (gaat vooral over zijn film, Garden State):
http://gardenstate.typepad.com/zach_braffs_garden_state_/

Erg grappig, volgens mij is hij wel een beetje J.D.
pi_22250282
Ik dacht dat vandaag Fruit Cups was...
pi_22254905
Big Drunk Al: het was Rainking van de counting crows/
pi_22263337
I dank u allen (terwijl ik een niet nader te noemen muziekverwervingsprogramma opstart en Z.B.'s weblog open)!
pi_22282673
was super gisteravond die aflevering met fruit cups en toiletrollen jatten was super.
heerlijke episodes.. moet wel duidelijk die namen uit mn hoofd gaan leren heel irri om hier niet te kunnen noemen ken nu alleen 'Turk' qua naam hehe ..
pi_22284974
Zo moeilijk zijn ze toch niet?

v.l.n.r. Dr. Kelso (Bob), Dr. Cox (Perry), Elliot (Dr. Reed), Janitor, J.D. (John Dorian), Turk (Chris Turk voluit) en Carla (Nurse Espinoza)

Van Janitor weten we z'n echten naam ook niet, wel stoer als J.D. zich een keer inbeeld hoe Janitor zich voor de klas van z'n zoontje voordoet als dokter, dan stelt ie zich ook voor als 'Dr. Jan Itor'

Owja ik vergeet Ted bijna (de juridisch adviseur ):
pi_22303947
Thnx Bigs hier spreekt een kenner zo te zien..

linkje veronica page: http://www.sbsonline.nl/m(...)evisienieuws&sid=697

Offtopic: Complimenten trouwens aan SBS & Veronica group dat ze tegenwoordig veel goeie series aan het uitzenden zijn op Net5 en Veronica. Ik noem Scrubs, Southpark, Charmed, Buffy, Angel. En nu zag ik gister weer Sliders op tv heeeeerlijk!!! Nu nog leren dat ze episodes in goeie volgorde uitzenden (seizoenen ed)
Komt er trouwens weer Roswell op tv?

[ Bericht 16% gewijzigd door funrider op 30-09-2004 11:35:29 ]
pi_22326549
ja serieus leuke serie, grappig maar gelukkig niet flauw. Hoop echt dat ze het blijven uitzenden. Ik blijf er savond toch echt voor op
pi_22328942
scrubs is heel cool, lekker voor na het eten voor de TV te hangen. Ga zo door Veronica
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 13:14:32 #104
93346 foktrot
ze powernap
pi_22418216
Whaha laatste aflevering... dat ie over de motorkap van de auto spring en vol op z'n bek ging. whahaha
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 13:28:35 #105
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_22418494
Het is denk ik de enigste sitcom waarbij ik nog de slappe lach krijg. Zoals gisteren met dat onzichtbare balletje dat hij weggooide voor die oversexte chirurg Komt hij terug met een echt balletje
Probeert hij het later bij de janitor :"What? What the heck are you doing?!"

Geweldig
pi_22419577
Idd.. ik volg er verschillende op het moment, o.a. Joey (spinoff van Friends) welke best goed is, maar geen 1 heeft de humor van Scrubs Vergeleken met Scrubs is de rest erg standaard en voorspelbaar.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 14:40:54 #107
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_22420043
quote:
Op woensdag 22 september 2004 15:52 schreef Bigs het volgende:
Hehehe, ja, wel grappig dat nu iedereen enthousiast is over de serie, terwijl ze voorheen nog nooit van gehoord hadden (terwijl het in 2001 ofzo ookal op Net5 is geweest, zo kende ik het namelijk)

Maar vanavond weer een nieuwe in de VS
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:12:08 #108
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_22420719
Toen hij voor het eerst in Nederland op TV was volgde ik het ook al, al werd het toen op een vervelende tijd uitgezonden. Ook sloten de afleveringen niet op elkaar aan. Nu kan ik het veel beter waarderen.

(Het stukje waar dr. Dorian dat " uuuuuhhuuu" van die stevige verpleegster nadoet. Zij staat er naast, kijkt hem boos aan, waarop hij zegt" you don't own that!". geweldig )
pi_22422240
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 14:40 schreef Roa het volgende:

[..]

Hehehe, ja, wel grappig dat nu iedereen enthousiast is over de serie, terwijl ze voorheen nog nooit van gehoord hadden (terwijl het in 2001 ofzo ookal op Net5 is geweest, zo kende ik het namelijk)

Mja ik kende het ook van Net 5, toen ze er daar mee ophielden ben ik gaan downloaden
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 16:57:53 #110
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_22422768
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 15:12 schreef Cheiron het volgende:
Toen hij voor het eerst in Nederland op TV was volgde ik het ook al, al werd het toen op een vervelende tijd uitgezonden. Ook sloten de afleveringen niet op elkaar aan. Nu kan ik het veel beter waarderen.
Is niet waar, toen het voor het eerst op de Nederlandse televisie te zien was, werd het rond half 10 uitgezonden en was het gewoon aflevering 1, 2, 3 enz.

Dat is toen vrij snel gestopt, en daarna hebben ze er wel eens mee zitten rommelen, maar in het begin was het gewoon normaal hoor

Wat ik overigens jammer vind, is dat het nog niet op DVD te krijgen is, ik wil namelijk het eerste seizoen wel in dvd kwaliteit hebben.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 19:33:35 #111
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_22472829
Heerlijke serie!
Sarcastisch en een tikje absurd
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 14:27:53 #112
100654 Ket_Ais
"I'm not a toy"
pi_22489748
Ik ben het pas gaan volgen, errug leuk! Damn, had ik het maar eerder ontdekt.
Ik ken de acteurs/actrices ook niet maar bij het raadplegen van imdb zie ik dat een aantal nog best wel in bekende films gespeeld hebben. (weliswaar kleine rollen) Vooral John C. McGinley (dr. Perry) Ik zag hem laatst ook in the Animal en Platoon.
check:
http://www.imdb.com/title/tt0285403/
I used to be a schizofrenic but we're OK now
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 14:39:58 #113
93346 foktrot
ze powernap
pi_22490028
dr. Perry vind ik heel gaaf, maar ik erger me een beetje aan Turk, die kerel kan niet acteren naar mijn idee....
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 18:37:35 #114
92418 BGN
Sunrise
pi_22495086
De Senfeld referentie
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:15:00 #115
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_22633236
Fantastische serie

Zit nu de eerste serie te kijken en lig af en toe helemaal dubbel. Nu pas merk ik weer wat een verademing het is om een comedy zonder lachmachine erachter te bekijken...
pi_22637978
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 14:40 schreef Roa het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ontdekte de serie ook in 2001
Een tijd geleden was er een foktopic waarin je kon opnoemen wat je een goede comedy serie vond, dus ik schreeuw SCRUBS!!! en kreeg ongeveer nul kommo nul bijstand van anderen

En nu is er oppeens een fan-topic

De meest recente aflevering (op internet ) is S4e06
pi_22639942
Die aflevering van gisteren met 99 luftbalons !

prachtig

vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:29:08 #118
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22639964
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef Frenkel het volgende:
Die aflevering van gisteren met 99 luftbalons !

prachtig

Geweldig ja!
Ik lag echt dubbel...
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_22639966
Edit:

dubbel
pi_22641682
406 was weer een hele goede ep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mattew Perry gaat een aflevering regisseren. Hij gaat ook een gastrol spelen
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:33:33 #121
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_22648187
Ted: I quit!
Dr Kelso : Nou you're not!
Ted: Then i'm taking the day of
Dr Kelso: No You' re not!
Ted: Then i'm leaving early!
Dr Kelso: No, you have stupid things to do
Ted: Then i'm getting a soda
Dr Kelso: Whatever
*Ted loopt met een vuist in de lucht van vreugde weg.*

(vrij gequote, zo goed is mijn geheugen ook weer niet)
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:25:26 #122
85223 SnAmChA
Djuh weet togh...
pi_22736760
nu de dvd nog....
Er is niets mis met een BrEeZer, zolang deze veilig in een fles blijft gevangen.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:28:35 #123
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_22736834
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_22736901
Is volgens mij al vaker niet geweest.. als de nieuwe episode in amerika vannacht maar komt dan is het goed

Vandaag was ook wel leuk, the janitor: 'I'm a winner'
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:33:09 #125
67677 furanku
pi_22736950
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:31 schreef Bigs het volgende:
Is volgens mij al vaker niet geweest.. als de nieuwe episode in amerika vannacht maar komt dan is het goed

Vandaag was ook wel leuk, the janitor: 'I'm a winner'
Jawel.. elke doordeweekse nacht kwam scrubs erop..

en nou iets als the weber show
pi_22737070
ik dacht al wat een bekend gezicht....

(helemaal rechts)

Trouwens die JD, ik dacht dat hij familie was van Ray Romano (Everybody Loves Raymond), hij lijkt er sprekend op maar is dus geen familie.
pi_22737228
Ja, ze is inderdaad 'lekkere Becky' (they say she's the same but she's not the same )
pi_22742957
Kolere....na d'r metamorfose ziet Elliott (Dr eid) er best lekker uit
  woensdag 20 oktober 2004 @ 15:05:59 #129
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_22748578
Dr. Reid ziet er altijd lekker uit
En het is inderdaad "de andere Becky". Super grappig als Darlene er geintjes over maakte in Roseanne
  woensdag 20 oktober 2004 @ 15:25:40 #130
67677 furanku
pi_22749007
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 10:40 schreef WheeleE het volgende:
Kolere....na d'r metamorfose ziet Elliott (Dr eid) er best lekker uit
http://www.imdb.com/name/nm0149950/photogallery-granitz-0

pi_22749611
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:05 schreef Cheiron het volgende:
En het is inderdaad "de andere Becky". Super grappig als Darlene er geintjes over maakte in Roseanne
Mja of als oude Becky weer terug is en nieuwe Becky met halloween voor de deur staat 'she's nice '
pi_22751085
Scrubs is een geniale serie

Over 4x07:
SPOILER
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
  woensdag 20 oktober 2004 @ 17:07:02 #133
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_22751251
4.7 is meesterlijk. .
Ik ga naar huis.
pi_22752192
Idd.. 407 was erg goed
  woensdag 20 oktober 2004 @ 18:39:55 #135
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22753201
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:05 schreef Cheiron het volgende:
Holy Shit, dat was wel even een verrassing.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 18:55:27 #136
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_22777005
*beatbox* he's got fluid

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_22777265
Die kerel van Oz zat er in als kinderarts. Cool
pi_22801966
Die helm van JD, supercool

Leslo Bane - I'm no superman

Leuk nummertje trouwens
pi_22806843
Yup wel leuk, maar ik vind de snellere versie uit de tiltelsong leuker. Lazlo bane is zoiezo wel een aardige band, op hun site kun je 3 gratis mp3's downloaden.
pi_22820572
Net 406 en 407 gekeken. Beide erg verschillende afleveringen, maar ook allebei erg goed
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 18:48:48 #141
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22888369
Tara Reid
Hopelijk blijft ze een langere tijd.

ja dus

[ Bericht 6% gewijzigd door Lonewolf2003 op 26-10-2004 18:55:25 ]
pi_22890889
Tara blijft wel even ja en komt ook nog een keer terug

I destroyed that video tape we made
pi_22894739
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:51 schreef Bigs het volgende:
Yup wel leuk, maar ik vind de snellere versie uit de tiltelsong leuker.
Dat is wel vaker zo. Als je dan het volledige liedje van de titelsong van een tv-serie, of een liedje wat er in voorkwam download, valt het nog wel eens tegen. Ze knippen de beste stukjes eruit, waardoor het lied aardig tegenvalt als je het helemaal luistert

En het grootste nadeel van het volledige lied is dat er geen aflevering begint zodra het afgelopen is

De nieuwste titelsong is trouwens te kort. Wat heeft die JD trouwens een aantal hotte vrouwen aan de haak proberen te slaan in die serie. Tasty Coma Wife (Amy Smart), de medewerkster in de ziekenhuiskantine (Madison uit Everwood), en nu Tara Reid weer. Terwijl Elliot natuurlijk ook niet verkeerd is...
pi_22896406
Wacht maar, er komen nog veel betere, als het goed is gaat hij in de aflevering van vanavond (in de US) proberen
SPOILER
aan de haak te slaan
quote:
En het grootste nadeel van het volledige lied is dat er geen aflevering begint zodra het afgelopen is
pi_22903302
Net 4x08 gezien
SPOILER
pi_22906981
Zit ik "Office space" te kijken, komt die Bob Slydell me zo bekend voor... John McGinley aka dr. Cox! Die man is nu al een held!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:05:42 #147
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_22907973
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 01:00 schreef Bigs het volgende:
Wacht maar, er komen nog veel betere, als het goed is gaat hij in de aflevering van vanavond (in de US) proberen
SPOILER
aan de haak te slaan
[..]

Scrubs wordt uitgezonden op Dinsdag in de US, maar ohk, op het moment van je post was het ook Dinsdag in de US...Never mind me...

Strax even episode 8 bekijken, zat er trouwens wel aan te komen dat JD dat ging proberen, alhoewel ik na de eerste 2 afleveringen niet meer zo aan gedacht heb. Verder is 407 gewoon briljant Echt geniaal gewoon.

"I like to put someone in a situation where they crush themselfs"
pi_22909072
Scrubs is echt super. dr. Cox is zo geniaal die super sarcastische opmerking met dat super overdreven gezicht can hem. prachtig gewoon.
pi_22909117
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:23 schreef Sersjee het volgende:
Zit ik "Office space" te kijken, komt die Bob Slydell me zo bekend voor... John McGinley aka dr. Cox! Die man is nu al een held!
Vooral nu je zo aan Dr. Cox gewend bent is Bob erg koel. Die kerel is echt gewoon de anti-Cox
  woensdag 27 oktober 2004 @ 17:21:56 #150
77898 EricusMaximus
A vicious fanfare cries...
pi_22909673
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 12:49 schreef khazad het volgende:
Net 4x08 gezien
SPOILER
Echt kut!
gaat over de spoiler

Verder was de aflevering weer meesterlijk
Audioscrobbler -[ A Nervous Tic Motion of the Head to the Left ]-
pi_22911450
Whac-a-mole

O, wat is dit toch een goede, grappige serie
pi_22913564
SPOILER
pi_22916275
Meest geweldige van gisteren: Cox verteld het zusje van jordan een bepaald iets in het reuzenrad waarop het rad stilvalt en je j.d. , jordan en haar zusje zo ziet kijken van: WHAT THE F****. En ondertussen zie je een ENORME grijns verschijnen bij cox. GEWELDIG!!!!
pi_22920463
Het einde van 408...
pi_22954471
Ik volg Scrubs sinds kort en vind het echt een geweldige serie. Veel beter als die Friends shit enzo. Misschien zelfs beter als Married with Children, maar dat weet ik niet zeker.
pi_22954654
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:08 schreef basalphenaar het volgende:
Ik volg Scrubs sinds kort en vind het echt een geweldige serie. Veel beter als die Friends shit enzo. Misschien zelfs beter als Married with Children, maar dat weet ik niet zeker.
Zeker wel, Scrubs is geniaal !! Alleen jammer dat het te gelijkertijd is met Newradio, ook een hele leuke serie.....
Houd van een lijntje.
pi_22957278
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 15:19 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Zeker wel, Scrubs is geniaal !! Alleen jammer dat het te gelijkertijd is met Newradio, ook een hele leuke serie.....
Hele leuke serie?? Ga eens gauw je mond spoelen! Newsradio is geniaal!!!

Enige reden dat ik nu liever scrubs kijk is dat ik de meeste afleveringen van newsradio al heb gezien.

Maar ik zou newsradio alleen al kijken voor jimmy james!! Geniaal karakter!
pi_22960917
Het is lange tijd geleden dat ik zo'n leuke comedie heb gezien.
pi_23021342
Hoop dat ze op dvd worden uitgebracht.
Ben ook benieuwd hoeveel seizoenen het nog doorgaat.
Mag van mij nog wel even duren
pi_23036254
Dit is echt een geweldige serie Heerlijke humor.
Hoop inderdaad dat ze op dvd komen, want hier blijf je om lachen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 3 november 2004 @ 01:06:59 #161
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_23039147
Cox: <hele preek>
Kelso: "Perry, what has two thumbs and still doesn't give a crap?"
Kelso: " Bob Kelso!"

Het gezicht van die dr. Kelso
Meesterlijk gecast. Cox trouwens ook.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_23039563
Yup, Kelso en Cox zijn allebei geweldig gecast

Seizoen 5 lag voor Scrubs al vast, over daarna is nog niks bekend maar volgens mij is er best kans dat het gewoon door gaat. De serie doet het op dit moment gewoon erg goed. En terecht, want hij is toch wel vernieuwend t.o.v. de rest van de comedy's op TV.
pi_23056339
Michael J. Fox
pi_23056930
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:01 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Michael J. Fox
hij doet wel heel erg zenuwachtig met zn handen, verbergt zeker zn trillende parkinson handen?
Tja weet ook even niet hoe je dat moet noemen.

Maar hij was fantastisch! Morgen ook weer Michael J. Fox?
pi_23058462
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef shredder het volgende:

[..]

hij doet wel heel erg zenuwachtig met zn handen, verbergt zeker zn trillende parkinson handen?
Tja weet ook even niet hoe je dat moet noemen.

Maar hij was fantastisch! Morgen ook weer Michael J. Fox?
viel mij ook op, er is geen scene waarin hij niet beweegt, hij beweegt altijd wel iets, je ziet ook nooit langer dan een halve seconde zijn handen. Maarre hijs wel lache
SPOILER
pi_23058617
quote:
Op woensdag 3 november 2004 20:18 schreef Muertez het volgende:

[..]

viel mij ook op, er is geen scene waarin hij niet beweegt, hij beweegt altijd wel iets, je ziet ook nooit langer dan een halve seconde zijn handen. Maarre hijs wel lache
SPOILER
Ik heb een hele tijd geleden een keer een interview met hem bij de Tonight Show gezien en daar zat hij ook geen seconde stil. Lijkt me best vermoeind als je gewoon niet stil kunt zitten.
pi_23060439
Er was vanavond die scene dat hij lang aan die tafel zit, en ik heb dus de hele tijd op die handen gelet, wetend dat hij aan Parkinson lijdt. Hij hield zijn ene hand echt krampachtig stil aan het tafelblad, heb wel respect voor hem dat hij het nog zo kon verbergen eigenlijk. Daarom heeft hij denk ik ook de rol gekregen van zo'n drukke dokter.
pi_23067090
Ook in spin city moest Michael J. fox zijn ziekte verbergen. Dit deed hij heel vaak door bijv tegen muren aan te leunen of aan de deurposten te "hangen".

Ik heb toch enorme respect voor zo'n man die met zo'n ziekte toch nog probeert door te gaan met zijn leven....

Wel vond ik het een soort van"zielig" einde. Erg mooi. Ik merk dat scrubs dat wel vaker heeft. Een einde met een soort van moraal of levensles. En ook wel redelijk vaak een beetje een "zielig" einde.
Maakt het op zich wel mooi.
pi_23068301
shit dat ik deze episode gemist heb.
pi_23102792
Ik vond de afleveringen van vorige week een beetje zwak en was bang dat Scrubs in een dal terecht kwam, maar ik lach weer helemaal dubbel deze week!

Oh ja, ze vegen hun kont niet
pi_23103171
dit is zo'n mooie/trieste aflevering...
pi_23103210
Mee eens, was echt een mooie!
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:55:25 #173
51794 Rahl
pi_23103211
ik snapte het einde niet

Ben ging toch in een andere aflevering dood?
last.fm
pi_23103227
nope, dat was deze
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:57:19 #175
51794 Rahl
pi_23103243
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 18:56 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
nope, dat was deze
dat is toch die ene waarin cox steeds niet naar ben's bed durft? dat was toch niet in deze
last.fm
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:58:30 #176
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23103254
Wat een mooie aflevering! Echt heel ontroerend gedaan..

Leuke rol van Brendan Frasier trouwens.
pi_23103301
van tvtome: Music at Ben's funeral: Josh Radin - Winter This episode "pulls a Sixth Sense". That is, like the film, we are lead to believe that JD's "screw up" caused Mr. Taylor to die when in fact it was Ben who died after which Cox was the only one who could see him. Like the film, the viewer is coaxed to see it again to watch it closely for this fact.
pi_23103320
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 18:53 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dit is zo'n mooie/trieste aflevering...
Idd, ook een van m'n favoriete afleveringen. Misschien een beetje van The Sixth Sense geript, maar dat mag de pret niet drukken. Paar briljante grappen weer. En natuurlijk het geweldige einde, mooi nummer ook bij de begrafenis.
pi_23103339
Ik snapte het einde ook niet. Die Ben stond daar nog samen met Cox en J.D. en toen zei J.D.: "Where do you think we are?" tegen Cox. Daarna liepen alleen Cox en J.D. de begraafplaats op. Toen zaten ze opeens middenin de begrafenis van Ben! 15 seconden daarvoor stonden ze nog met Ben te praten???
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:08:05 #180
51794 Rahl
pi_23103466
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:02 schreef basalphenaar het volgende:
Ik snapte het einde ook niet. Die Ben stond daar nog samen met Cox en J.D. en toen zei J.D.: "Where do you think we are?" tegen Cox. Daarna liepen alleen Cox en J.D. de begraafplaats op. Toen zaten ze opeens middenin de begrafenis van Ben! 15 seconden daarvoor stonden ze nog met Ben te praten???
2 posts boven je
last.fm
pi_23103555
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:02 schreef basalphenaar het volgende:
Dat van die hartaanval na 20 minuten ging over Ben, als ik 't goed begrepen heb.. Ook wel logisch: JD vertelt 't aan Cox, en 't was JD die juist met Ben bezig was.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:13:57 #182
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23103574
Welk seizoen is dit eigenlijk van Scrubs?

*wilt dvd's van scrubs*
pi_23103617
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:13 schreef Cheiron het volgende:

*wilt dvd's van scrubs*
Vandaag was 3.14
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_23103698
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:08 schreef Rahl het volgende:

[..]

2 posts boven je
OK.
Maar waarom praatte J.D. dan nog wel tegen Ben in het begin?
pi_23103731
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:20 schreef basalphenaar het volgende:

[..]

ja, maar waarom praatte J.D. dan nog wel tegen Ben in het begin?
Moet je nog maar een keer kijken: vanaf de 'na 20 min kreeg 'ie een hartaanval' melding praat JD echt niet meer met 'm...
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:26:43 #186
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23103839
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:00 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
van tvtome: Music at Ben's funeral: Josh Radin - Winter This episode "pulls a Sixth Sense". That is, like the film, we are lead to believe that JD's "screw up" caused Mr. Taylor to die when in fact it was Ben who died after which Cox was the only one who could see him. Like the film, the viewer is coaxed to see it again to watch it closely for this fact.
Was die er op?

Heb hem gemist. Maar sjees, wat is dat een on-ge-lo-ve-lijk mooie aflevering. Daar was ik wel even stil van...

Waar blijft 4.09 trouwens? .
Ik ga naar huis.
pi_23103883
Mooie aflevering. Wel een ontroerend einde zoals vele afleveringen van scrubs.
pi_23104253
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:26 schreef nietzman het volgende:
Waar blijft 4.09 trouwens? .
Dinsdag stond alles in het teken van de verkiezingen, dus was er geen Scrubs
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:12:45 #189
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23104905
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:13 schreef Cheiron het volgende:

*wilt dvd's van scrubs*
Dvd's zijn ze al lang mee bezig, maar de serie is oorspronkelijk van ABC (Zender van Disney), die was alleen niet geïntereseerd en toen heeft NBC het gekocht. Hierdoor zijn er problemen met de rechten geloof ik, waardoor de dvd's nog op zich laten wachten.
pi_23105245
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:21 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Moet je nog maar een keer kijken: vanaf de 'na 20 min kreeg 'ie een hartaanval' melding praat JD echt niet meer met 'm...
Dus in het begin zag ie hem toch wel? Omdat hij van schrik in de bosjes viel.
En vervolgens na het gesprek over leukemia is hij maar een geest?
Maar als hij met die ene jongen praat over zijn zusjes, welke beter zoent, is hij dan al dood?

(we waren met z'n drien aan het kijken, en een van ons zei steeds volgens mij is hij dood, volgens mij is hij dood, en wij nee hoor, vast niet.. blijkbaar wel dus. )
pi_23105430
Hij is dood vanaf het moment dat JD het zegt, alleen denk je als kijker in eerste instantie dat het om die andere patient gaat, van wie Dr. Cox zei dat hij nog wel 5 minuten had.

Het gedoe over die zussen (erg koel ) is daarvoor al volgens mij (lang geleden dat ik de aflevering in kwestie heb gezien).
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:34:25 #192
51794 Rahl
pi_23105489
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 20:25 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Dus in het begin zag ie hem toch wel? Omdat hij van schrik in de bosjes viel.
ik lag echt enorm dubbel toen

damn, ik lach nog harder bij scrubs dan bij southpark
last.fm
pi_23105533
Aha, dus als J.D die dr. Cox even onder vier ogen wilt spreken ging het om de begrafenis van Brendan Fraisier en niet om een feestje!
Echt heel ontroerend deze aflevering, aan het einde had ik iets in mn oog...
pi_23108657
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 20:31 schreef Bigs het volgende:
Hij is dood vanaf het moment dat JD het zegt, alleen denk je als kijker in eerste instantie dat het om die andere patient gaat, van wie Dr. Cox zei dat hij nog wel 5 minuten had.

Het gedoe over die zussen (erg koel ) is daarvoor al volgens mij (lang geleden dat ik de aflevering in kwestie heb gezien).
ooooh. nu snap ik het wel. thanks.
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 20:34 schreef Rahl het volgende:

[..]

ik lag echt enorm dubbel toen

damn, ik lach nog harder bij scrubs dan bij southpark
south park zijn nu toch herhalingen?
pi_23111424
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 22:24 schreef DearPrudence het volgende:

south park zijn nu toch herhalingen?
Kun je niet lachen om herhalingen?

pi_23113120
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 20:35 schreef shredder het volgende:
Aha, dus als J.D die dr. Cox even onder vier ogen wilt spreken ging het om de begrafenis van Brendan Fraisier en niet om een feestje!
Echt heel ontroerend deze aflevering, aan het einde had ik iets in mn oog...
Zeker, om Dr. Cox te zien huilen...wow...
pi_23115097
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 01:14 schreef IndoGuyver het volgende:

[..]

Idd dat is zeker wel een extra pluspunt van de serie. De karakters ontwikkelen zich toch wel. Zo word dr. cox wel iets menselijker en word hij daardoor sympatieker. Zelfs Kelso liet ind eze aflevering zien dat hij gevoelens had. Natuurlijk vond ik hem enorm cool toen hij gewoon een enorme klootzak was maar nu je ziet dat hij toch echt wel gevoelens hebt is het toch nog ff een extra leuk karakter. Maakt het ook nog een stuk "echter". Figuren zoals dit zou je ook in het echte leven tegen kunnen komen (ook al is het niet helemaal waarschijnlijk).

Dit maakt het op dit moment toch wel tot een van de beste comedy series. Zoniet de beste.......

Vergeet friends. Scrubs is 10 keer leuker. (friends is zowiezo een baggerserie maarja)
pi_23115122
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 20:12 schreef Roa het volgende:

[..]

Dvd's zijn ze al lang mee bezig, maar de serie is oorspronkelijk van ABC (Zender van Disney), die was alleen niet geïntereseerd en toen heeft NBC het gekocht. Hierdoor zijn er problemen met de rechten geloof ik, waardoor de dvd's nog op zich laten wachten.
Hopelijk kunnen ze de serie wel op dvd uitbrengen MET de muzieknummers erin.

Elke keer op het einde gebruikt scrubs namelijk een ander nummer en dat past altijd enorm goed bij de sfeer. Wanneer ze die rechten niet zouden kunnen krijgen zou het wel balen zijn.

Zo hebben ze bijv. de dvd versie van tour of duty verkloot. Schijnt dat veel popnummers die in de serie werden gebruikt eruit zijn gehaald mbt rechten. Dat is wel redelijk naar.....
pi_23116358
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:06 schreef BGN het volgende:

[..]

Kun je niet lachen om herhalingen?

tuurlijk wel

had alleen gehoord dat er nieuwe series waren, en kon een hele tijd niet kijken, en nu zijn het weer de herhalingen, maar ook leuk, uiteraard
pi_23116498
quote:

[..]

Ja, dat had ik ook nog nooit gezien..... Het is mooi om te zien dat Cox ook wat menselijks heeft idd.
Zeker toen J.D. die hand op zijn schouder legde, was heel mooi......
Zeker de mooiste aflevering die ik tot nu toe heb gezien.
pi_23119805
quote:

[..]

Dr Kelso die mensen helpt vond ik nog vebazender eigenlijk...

Jammer dat ze dat deden, sommige personages moet je in hun rol laten. Juist omdat Kelso zo'n lul is is ie grappig.

Maar dr. Cox is toch mijn favoriet.

Scrubs: de beste comedy die ik sinds lange tijd heb gezien .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23120199
Dr. Cox : luister eens Amanda
JD:hou op met mij aan te spreken met meisjesnamen
Dr. Cox : wat jij wil Pamela
-
  zaterdag 6 november 2004 @ 20:58:53 #203
51794 Rahl
pi_23128615
Scrubs is zeker weten mijn favoriete serie op dit moment
last.fm
pi_23132318
Klopt, het is een hele leuke serie. Je ligt soms echt helemaal dubbel
pi_23160827
Welk season wordt er nu uitgezonden op Veronica?
pi_23163641
Season 3.

Jammer dat het niet opschiet met die DVDbox. Als er nog iets waar ik m'n geld aan wil uitgeven is dat 't wel....
pi_23163927
Ja en nu maar hopen dat ze dit de komende tijd (samen met South park) blijven uitzenden..
want daar zijn ze hier ook goed in
pi_23171277
Het komt nu op Veronica
pi_23172189
quote:
Op maandag 8 november 2004 18:27 schreef Tha_T het volgende:
Het komt nu op Veronica
Daar was het altijd al op.......
pi_23174259
quote:
Op maandag 8 november 2004 19:04 schreef basalphenaar het volgende:

[..]

Daar was het altijd al op.......
En als je de klemtoon nu eens op nu legt?
  maandag 8 november 2004 @ 21:14:29 #211
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23175950
Ook weer een mooie aflevering. Dr Kelso hebben ze ook een leuke nieuwe draai gegeven!
pi_23176685
Ik wil de andere Dr Cox
niet deze depressiefe
pi_23177603
Wie was Ben Heb een paar afleveringen gemist .
  maandag 8 november 2004 @ 22:18:58 #214
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23177819
De beste vriend van Dr. Cox, en de broer van zijn vrouw. Een erg grappig rol van Brendan Frasier.
Hij overlijdt. Die aflevering is een soort Sixth Sence waarbij Dr. Cox Ben nog steeds ziet terwijl hij is overleden omdat hij het niet kan verwerken. Erg ontroerende aflevering!
pi_23177865
Dat dansje van Turk was erg geestig heute
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_23180421
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:18 schreef Cheiron het volgende:
De beste vriend van Dr. Cox, en de broer van zijn vrouw. Een erg grappig rol van Brendan Frasier.
Hij overlijdt. Die aflevering is een soort Sixth Sence waarbij Dr. Cox Ben nog steeds ziet terwijl hij is overleden omdat hij het niet kan verwerken. Erg ontroerende aflevering!
weet iemand trouwens hoe dat lied heet (of van wie het is) dat je aan het eind van die aflevering op de begravenis hoort?
pi_23184528
http://www.scrubs-tv.com/music.html

daar moet je het wel kunnen vinden.
Stop rockin' the boat.
pi_23197708
Die rant van JD is echt koel
pi_23198142
Wat een ongelofelijk sterke aflevering weer!

Begint echt m'n favoriete serie te worden....
pi_23199707
Inderdaad, heel diep allemaal

Todd is trouwens mijn favoriet!!
Houd van een lijntje.
pi_23200810
Geweldige serie! Ben het toevallig gaan kijken sinds South Park weer op Veronica uitgezonden wordt, maar onderhand is Scrubs vaste prik geworden onder het eten.

Goede humor, leuke verhalen. Erg sterk!
pi_23207554
Jammer dat Veronica alleen bijna door de afleveringen heen is. Maar misschien beginnen ze meteen wel weer bij de eerste, voor iedereen die die heeft gemist.. Ik zou ze in ieder geval zo weer kijken (ook al heb ik de divxen allemaal al meerdere keren gezien)
  woensdag 10 november 2004 @ 00:11:29 #223
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23208142
Geniaal sarcasme van Kelso en Cox!
Het optimisme en de excentrieke neurotische trekjes van de andere personages zijn ook werkelijk briljant..
Ik ben verkocht aan die serie!

Geen klapvee, geen typische amerikaanse humor, heerlijk!
pi_23208193
Die banjo scenes van vandaag....
  woensdag 10 november 2004 @ 01:55:25 #225
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23209697
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef Murray het volgende:
Die banjo scenes van vandaag....
Als tijdvuller
Heerlijk abstract, verrassend en humoristisch!
pi_23216986
409 was ook weer erg koel Ik las op Zach Braff's blog het volgende:
quote:
Also, for those of you that watched Scrubs this week, you can actually call Turk's new cell phone number and get his machine. Thought you'd get a kick out of that.
Wel koel (en waarschijnlijk gedaan om Bruce Almighty taferelen te voorkomen)
pi_23222737
Jeetje, en ik maar denken dat Scrubs alleen maar op donderdag is.
Wanneer is het dan wel? Hoe laat? Welke zender?
pi_23223442
Elke dag om ~18.40 op Veronica.
pi_23223751
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geweldige serie! Ben het toevallig gaan kijken sinds South Park weer op Veronica uitgezonden wordt, maar onderhand is Scrubs vaste prik geworden onder het eten.
Bij mij ging het precies hetzelfde .

Dr Cox was weer briljant vandaag .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 10 november 2004 @ 20:52:36 #230
51794 Rahl
pi_23226388
Cox
last.fm
pi_23229875
4x09 was weer briljant
pi_23242639
En vanaf vandaag komt volgens tvgids.nl het absoluut humorloze Nikki ipv Scrubs, en South Park begint een half uurtje later. Dus 18:05 Nikki, 18:30 South Park.

Leve Veronica, de omroep met de grootste zendercoordinator aller tijden!

[ Bericht 0% gewijzigd door BGN op 11-11-2004 15:26:51 ]
pi_23243389
Wat is dit nou weer

Voor welke reden halen ze een van de beste serie van de buis

zie het btw ook in de Veronica gids staan nu..
pi_23243765
WTF!! Geen Scrubs meer?!?!

NOOOOOOoooooOOOOooo
pi_23244494
morgen wel weer..
pi_23247612
quote:
Op donderdag 11 november 2004 16:06 schreef superheist het volgende:
morgen wel weer..
Niet..
volgens mij wordt 't tijd om Veronica te mailen
pi_23247636
.
  donderdag 11 november 2004 @ 18:29:37 #238
2618 Beezz
Criticaster
pi_23247753
WHY WHY!!

Scrubs is één van de beste comedy serie's die ik in tijden heb gezien. En dan stoppen ze ermee
pi_23247821
Op TVgids.nl staat datdie morgen wel komt
op teletekst niet
pi_23247866
Mocht het stoppen stel ik een massale mail-actie voor!
pi_23247884
Way to go Veronica... domme comedy met dat rooie mens met die hondenkop om 18:00 en South Parks die al 3000x op tv zijn geweest daarna... gvd
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_23247909
Zit ik hier vol verwachting met een kloppend hart .
pi_23247967
NEE Kut Veronica
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_23248160
Erg balen .. Had ik weer eens een leuke serie om te volgen die ik nog niet kende, kappen ze ermee
pi_23248517
Voor Nikki...
pi_23248537
Ik heb gebeld met Veronica en het schijnt dat ze niet meer afleveringen hebben ingekocht. Gisteren was de laatste van seizoen 3. Seizoen vier loopt nog in de U.S. en heeft Veronica nog niet ingekocht. Of dat nog wel gaat gebeuren wisten ze me nog niet te melden.

Let's hope so....

Het is dus niet van de buis gehaald vanwege tegenvallende kijkcijfers ofzo, maar simpelweg omdat er niet meer afleveringen zijn (ingekocht). Heeft dus weinig zin te protesteren Wat wel slim is, is mailen dat ze seizoen 4 zsm moeten aankopen!

[ Bericht 0% gewijzigd door foktrot op 11-11-2004 19:24:31 (typo) ]
  donderdag 11 november 2004 @ 19:12:37 #247
2618 Beezz
Criticaster
pi_23248612
Verklaart een hoop....

Dat ze er nog een boel seizoenen aan willen plakken De cast en Veronica
pi_23248652
Waarom beginnen ze dan niet gewoon weer met seizoen 1
pi_23248702
quote:
Op donderdag 11 november 2004 19:14 schreef Frenkel het volgende:
Waarom beginnen ze dan niet gewoon weer met seizoen 1
Dat is althans wat de normale gang van zake bij de Nederlandse TV is
pi_23248911
Wat ik begrijp zijn er nog meer afleveringen van seizoen drie! Onder andere het huwelijk van Turk komt dan aan de orde... Als het goed is zijn er nog 5 afleveringen!

Overigens wordt ik echt helemaal gestoord van de kutprogrammering van Veronica. Gooi er eens wat regelmaat in!!

http://www.sbsonline.nl/m(...)sid=697&rubrieknaam=
pi_23249569
lol
quote:
In the November 9th episode of Scrubs ("My Malpractical Decision"), Donald Faison's character Turk reprograms his cell phone number to read 916-CALL-TURK (916-225-5887; the "k" is added on)

Production actually bought a brand new cell phone with that number and had it on set during the East Coast broadcast. When the episode went on-air, viewers dialed the number and heard Turk's voicemail message.

However, some lucky callers actually got a live cast member on the other end! Zach Braff ("J.D.") spoke to quite a few very surprised callers. Within a short period of time, hundreds of people had called in and the voice mailbox reached capacity.

If you want to leave a message, call 916-CALL-TURK (916-225-5887)... you never know who might pick up!
pi_23250559
Niet getreurd mensen, nu kunnen we Newsradio kijken!!

En Spin City is ook weer terug
Houd van een lijntje.
  donderdag 11 november 2004 @ 20:41:51 #253
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_23250688
Zonde dat het weer weg is. Geweldige serie.
pi_23250756
mailen die gasten!
-
pi_23252373
Inderdaad.. seizoen 3 was nog niet af. Wat een klojo's
  vrijdag 12 november 2004 @ 00:21:55 #256
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23257095
Ach ja, vervelend voor Veronica kijkers, gelukkig volg ik alleen dingen daar die tot nu toe vrij regelmatig zijn (lees: Star Trek Enterprise).

Aflevering 9 van seizoen 4 was echt geweldig, ik heb languit op de grond gelegen van het lachen, om alles gewoon. Doug, janitor, die advocate, het was echt een super aflevering, ben benewd hoe die afloopt (het is een to-be-continued).
pi_23266859
Hoe kan jij die al gezien hebben Roa?
Maargoed, waarom zenden ze niet gewoon seizoen 1 weer uit? Ik heb die nog niet gezien en hij is ook nergens op internet te verkrijgen.......
pi_23271706
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 14:34 schreef basalphenaar het volgende:
Hoe kan jij die al gezien hebben Roa?
Maargoed, waarom zenden ze niet gewoon seizoen 1 weer uit? Ik heb die nog niet gezien en hij is ook nergens op internet te verkrijgen.......
Downloaden enzo...

Maar leuke aflevering weer ja
pi_23271753
Waarom heeft Veronica seizoen 3 ook niet afgemaakt?
pi_23272020
Dat is idd raar. Ze zijn ook halverwege seizoen 1 begonnen met uitzenden....geen touw aan vast te knopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')