Het gaat over een jonge arts en zijn ervaringen in een ziekenhuis. Het is van de maker(s) van Spin City en ik vind het errug grappig. Ook verfrissend vind ik dat er geen lachband achtergeplakt zit (net zoals bij Malcom in the Middle)
quote:Hm "verfrissend" er zijn zat series zonder lachband natuurlijk...
Op donderdag 10 januari 2002 23:37 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ook verfrissend vind ik dat er geen lachband achtergeplakt zit (net zoals bij Malcom in the Middle)
Ik heb het niet gezien, maar Spin City vond ik altijd wel grappig moet ik zeggen
quote:Gelijk heb je
Op vrijdag 11 januari 2002 00:13 schreef MadScientist het volgende:[..]
Hm "verfrissend" er zijn zat series zonder lachband natuurlijk...
Ik heb het niet gezien, maar Spin City vond ik altijd wel grappig moet ik zeggen
Beetje Parker Lewis/Malcom in the middle, geen aan of af titel gewoon bam en nog grappig ook.
Ze nemen ER etc etc etc zo heerlijk in de maling...
Die Turk (= naam van een vd karakters, voor de duidelijkhied ) zag ik van de week ook in clueless voorbij komen..
Die andere acteurs ken ik verder niet. Zijn het allemaal nieuwelingen of zijn ze in Nederland gewoon nog niet zo bekend?
die blonde meid in de reclame van Scrubs heeft volgens mij een paar seizoenen lang de oudste dochter gespeeld in/van Roseanne.
Die kerel tegenover haar (die haar ook 'n tik op de kont geeft) speelt doorgaans badguy in films. Laatste keer dat ik hem zag was in de film The Animal.
Stop Scrubs op NET5!?
[offtopic]
En verbal, maak anders een topic voor film, tv én media! Kan alles in één topic! Kun je daar je mod skills op botvieren!
YKW? Het voordeel van iets meer topics (met duidelijke titels over bijna(!) hetzelfde) is dat je makkelijk dingen kan terug vinden!)
Straks heb je een topic van 3 bladzijden en er is niemand die dan mijn vraag terug vind....
Maar goed ga maar wel lekker modje spele ndan
Toedels!
[/offtopic]
quote:Nee..ik mis t ook, alhoewel er een mooi alternatief voor in de plaats is gekomen
Op donderdag 04 april 2002 23:43 schreef TimberWolf het volgende:
*schop*Ben ik de enige die de serie mist dan?
quote:So true, maar ik had liever Buffy en Scrubs gehad. (en Gilmore Girls...)
Op zaterdag 06 april 2002 13:46 schreef WheeleE het volgende:[..]
Nee..ik mis t ook, alhoewel er een mooi alternatief voor in de plaats is gekomen
quote:Als dat zou kunnen...
Op zaterdag 06 april 2002 22:54 schreef TimberWolf het volgende:[..]
So true, maar ik had liever Buffy en Scrubs gehad. (en Gilmore Girls...)
*?*
Ik zal je gerust stellen. De serie komt zeker terug. Het is alleen nog niet bekend wanneer.
quote:Dat is goed nieuws. Ik denk dat het dan na de zomer zal worden. Ze zullen eerst de huidige series uitzenden tot het eind vh seizoen, en dan gaan kijken whoe het herfst/winterseizoen eruit zal gaan zien...
Op donderdag 11 april 2002 09:00 schreef zerosignal het volgende:
SBSNet zegt:Ik zal je gerust stellen. De serie komt zeker terug. Het is alleen nog niet bekend wanneer.
Echt erg grappig, een soort van comedy versie van ER
Die Fonzie sketch was erg goed
Die stukjes erdoor zijn wel van Family Guy gejat/ geleend.
De shows komen beide uit de stal van FOX dus dat zal wel meegespeeld hebben.
quote:maw komt er nog een derde seizoen?
Op maandag 21 juli 2003 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
Zijn er van deze serie maar 2 seizoenen tot nu toe?
quote:Zal maar even reageren, anders is het ook zo'n only the lonely topic...
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
Heeft iemand het gister gezien?
Die Fonzie sketch was erg goed
quote:Je kan via Kazaa alle eps die tot nu toe zijn uitgezonden downen
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:06 schreef Copycat het volgende:[..]
Zal maar even reageren, anders is het ook zo'n only the lonely topic...
Moest ook erg lachen om (onder andere) de Fonzie scene. Scrubs is een serie die inderdaad naar meer smaakt.
Maar ben bang dat er inderdaad maar twee seizoenen gedraaid zijn. Nog eventjes genieten dus...
De serie is in Amerika een van de best bekeken comedy series van NBC, die 3e seizoen zal er dus wel komen
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 05-08-2003 16:21]
quote:4 sure of een wild guess?
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:15 schreef Duiveltja het volgende:[..]
De serie is in Imerika een van de best bekeken comedy series van NBC, die 3e seizoen zal er dus wel komen
quote:4 sure
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:17 schreef Copycat het volgende:[..]
4 sure of een wild guess?
quote:Okay dan!
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:27 schreef Duiveltja het volgende:[..]
4 sure
quote:Ze zijn op V8 net begonnen met de herhalingen, dus het zal wel een tijdje duren voor het derde seizoen hier te zien zal zijn.
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:30 schreef Copycat het volgende:[..]
Okay dan!
Nu alleen nog afwachten of de Nederlandse commerciëlen ook het derde seizoen oppakken. Absurdisctische humor doet het bij mij altijd goed, in ieder geval.
sorry, de volgende keer toch wat beter zoeken, op http://www.scrubs-tv.com staat het gewoon
Guided By Voices (stond op Kazaa ook, maar dacht dat het een of andere kerkkoor ofzo zou zijn )
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:52 schreef Frenkel het volgende:
Weet iemand misschien van wie dat nummer was dat werd gedraaid toen Jd die uitslag moest gaan vertellen, ik dacht dat het Hold on hope heet, maar op kazaa kan ik verder niks vinden?[edit:]
sorry, de volgende keer toch wat beter zoeken, op http://www.scrubs-tv.com staat het gewoon
Guided By Voices (stond op Kazaa ook, maar dacht dat het een of andere kerkkoor ofzo zou zijn
)
quote:Gezien
Op woensdag 8 oktober 2003 11:48 schreef Tweek het volgende:
De eerste aflevering van het derde seizoen is ondertussen ook al weer uit. Erg leuke serie.
Blijft leuk
Maar volgens mij slaat het hier niet echt aan.
quote:Tja ik zit de hele tijd te twijfelen of ik alle afleveringen zal gaan downloaden of gewoon af en toe blijven kijken op Veronica. Maar ik vind het erg grappig
Op woensdag 8 oktober 2003 17:00 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Gezien
Blijft leuk
quote:Het slaat hier absoluut niet aan, dat is het hele probleem. Kheb laatst aflevering 1 van seizoen 3 bemachtigd, kheb de 2 voorgaande seizoenen ook, behalve aflevering 22 van 1
Op woensdag 8 oktober 2003 17:00 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Gezien
Blijft leuk
Khad al gekeken of ik ze niet op dvd kon kopen, maar nee, wat ze ook zeiden daar: ja, geniale serie, maar het nederlandse publiek staat er niet voor open. WAAROM vraag ik me dan af, deze serie is gewoon echt goed. Altijd hetzelfde met Net5 trouwens, hebben ze eens weer es wat nieuws dat ook echt leuk is, wordt het er na een paar afleveringen afgehaald, dan gaan ze weer door, dan beginnen ze weer opnieuw (Alias anyone??) damn nederlandse televisie
quote:Zelfde gebeurde met south park, futurama, family guy enz.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:45 schreef Roa het volgende:[..]
Het slaat hier absoluut niet aan, dat is het hele probleem. Kheb laatst aflevering 1 van seizoen 3 bemachtigd, kheb de 2 voorgaande seizoenen ook, behalve aflevering 22 van 1
Khad al gekeken of ik ze niet op dvd kon kopen, maar nee, wat ze ook zeiden daar: ja, geniale serie, maar het nederlandse publiek staat er niet voor open. WAAROM vraag ik me dan af, deze serie is gewoon echt goed. Altijd hetzelfde met Net5 trouwens, hebben ze eens weer es wat nieuws dat ook echt leuk is, wordt het er na een paar afleveringen afgehaald, dan gaan ze weer door, dan beginnen ze weer opnieuw (Alias anyone??) damn nederlandse televisie
Er zijn iig al weer 2 afleveringen uit, ik moet alleen de laatste nieuwe nog zien. Denk dat scrubs ook niet meer zo lang in amerika zal lopen, want na dit of het volgende seizoen is het verhaal wel op denk ik.
Scrubs is cool!
quote:Het is idd niet zeker of Scrubs nog een langer leven is gegunt.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:30 schreef Tweek het volgende:Denk dat scrubs ook niet meer zo lang in amerika zal lopen, want na dit of het volgende seizoen is het verhaal wel op denk ik.
quote:Long live the internet
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:30 schreef Tweek het volgende:[..]
Zelfde gebeurde met south park, futurama, family guy enz.
Er zijn iig al weer 2 afleveringen uit, ik moet alleen de laatste nieuwe nog zien. Denk dat scrubs ook niet meer zo lang in amerika zal lopen, want na dit of het volgende seizoen is het verhaal wel op denk ik.
Alleen m'n schijf begint vol te raken.... Maarja, newe seizoen begint alweer goed
Vooral de tweede aflevering: lame (dat zegt JD over iets
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand..?Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
Ik vond het ook een ongelovelijk kutstreek. Die mep had ie verdient.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:55 schreef Roa het volgende:
Iemand..?
Hehehehe, heb je aflevering 22 al gezien? (laatste van seizoen 3) Een aflevering die wel wat vragen achterlaat, maar weer erg goed is kwa humor.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik vond het ook een ongelovelijk kutstreek. Die mep had ie verdient.
ja dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:48 schreef FremantleDockers het volgende:
Fuck!!
Ik zag dit topic staan en was helemaal blij omdat ik dacht dat iemand het gekickt had om te melden dat het in NL weer uitgezonden werd!! Nee dus.
quote:Populaire Scrubs weer terug op Veronica
De ziekenhuis-comedy Scrubs komt weer vanaf 2 september 2004 terug bij Veronica. De serie draait om de jonge co-assistent John 'J.D.' Dorian. Hij beleeft de vreemdste dingen wanneer hij aan zijn co-schap in een ziekenhuis vol aparte doktoren en patiënten begint.
Het valt niet mee om je staande te houden in de wereld van echte patiënten, doktoren en verpleegsters. Samen met collega co-assistenten Chris Turk, J.J.D.’s schoolvriend, die deel uit maakt van de elitegroep van chirurgen en de mooie, maar op sociaal gebied onbeholpen Elliot Reid, komt J.D. terecht in het Sacred Heart Hospital.
Daar worden ze in de gaten gehouden door het hoofd van de afdeling, de sarcastische Dr. Bob Kelso, de irritante maar meelevende Dr. Perry Cox en de no-nonsense verpleegster Carla Espinosa. En dan is er nog Neil Flynn, de conciërge van het ziekenhuis, die geen kans voorbij laat gaan om zijn slachtoffers te treiteren.
Die lachband zit er in een andere deel van Amerika wel bij las ik ergens op een forum.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:44 schreef Bigs het volgende:
Een comedy om lekker bij op de bank te hangen? Geen idee
Scrubs wordt wel sitcom genoemd, maar lijkt niet op de meeste andere sitcoms (geen laughtrack, dynamischer camerawerk etc.)
voor de Couch-potato-sitcomkijker is het goed toefen tegenwoordig: roseanne, ellen en dan scrubsquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:41 schreef Bigs het volgende:
Yup en vooral de afleveringen die nu komen, zijn allemaal erg leukIk hoop dat ze ook nog gewoon doorgaan met seizoen 3. Ik heb ook al best een aantal mensen Scrubs-fan gemaakt inmiddels.
Dankjewel! Hmm eigenlijk wel goeie tijd om tijdens m'n avondeten te kijkenquote:Op woensdag 22 september 2004 14:53 schreef AgeEll het volgende:
dit is echt een vage serie. iedereen die meekijkt die vind t de eerste x niks. maar als ze het dan vaker zien dan vinden het ook vet.
ik ben echt fan.
ma/vrij om 18:30, daarvoor SP _0_
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:52 schreef Bigs het volgende:
BTW. De janitor met zijn eekhoorns in 4x04 is wel geniaal
Hehehe, ja, wel grappig dat nu iedereen enthousiast is over de serie, terwijl ze voorheen nog nooit van gehoord hadden (terwijl het in 2001 ofzo ookal op Net5 is geweest, zo kende ik het namelijk)quote:Op woensdag 22 september 2004 15:52 schreef Bigs het volgende:
BTW. De janitor met zijn eekhoorns in 4x04 is wel geniaal
Mja ik kende het ook van Net 5, toen ze er daar mee ophielden ben ik gaan downloadenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:40 schreef Roa het volgende:
[..]
Hehehe, ja, wel grappig dat nu iedereen enthousiast is over de serie, terwijl ze voorheen nog nooit van gehoord hadden (terwijl het in 2001 ofzo ookal op Net5 is geweest, zo kende ik het namelijk)
Maar vanavond weer een nieuwe in de VS![]()
Is niet waar, toen het voor het eerst op de Nederlandse televisie te zien was, werd het rond half 10 uitgezonden en was het gewoon aflevering 1, 2, 3 enz.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:12 schreef Cheiron het volgende:
Toen hij voor het eerst in Nederland op TV was volgde ik het ook al, al werd het toen op een vervelende tijd uitgezonden. Ook sloten de afleveringen niet op elkaar aan. Nu kan ik het veel beter waarderen.
Inderdaad, ik ontdekte de serie ook in 2001quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:40 schreef Roa het volgende:
[..]
Hehehe, ja, wel grappig dat nu iedereen enthousiast is over de serie, terwijl ze voorheen nog nooit van gehoord hadden (terwijl het in 2001 ofzo ookal op Net5 is geweest, zo kende ik het namelijk)
Maar vanavond weer een nieuwe in de VS![]()
Geweldig ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef Frenkel het volgende:
Die aflevering van gisteren met 99 luftbalons !
prachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mattew Perry gaat een aflevering regisseren. Hij gaat ook een gastrol spelen![]()
Jawel.. elke doordeweekse nacht kwam scrubs erop..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:31 schreef Bigs het volgende:
Is volgens mij al vaker niet geweest.. als de nieuwe episode in amerika vannacht maar komtdan is het goed
Vandaag was ook wel leuk, the janitor: 'I'm a winner'
http://www.imdb.com/name/nm0149950/photogallery-granitz-0quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:40 schreef WheeleE het volgende:
Kolere....na d'r metamorfose ziet Elliott (Dr eid) er best lekker uit![]()
Mja of als oude Becky weer terug is en nieuwe Becky met halloween voor de deur staatquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:05 schreef Cheiron het volgende:
Dr. Reid ziet er altijd lekker uit
En het is inderdaad "de andere Becky". Super grappig als Darlene er geintjes over maakte in Roseanne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Holy Shit, dat was wel even een verrassing.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:05 schreef Cheiron het volgende:
Dr. Reid ziet er altijd lekker uit
En het is inderdaad "de andere Becky". Super grappig als Darlene er geintjes over maakte in Roseanne
Dat is wel vaker zo. Als je dan het volledige liedje van de titelsong van een tv-serie, of een liedje wat er in voorkwam download, valt het nog wel eens tegen. Ze knippen de beste stukjes eruit, waardoor het lied aardig tegenvalt als je het helemaal luistertquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:51 schreef Bigs het volgende:
Yup wel leuk, maar ik vind de snellere versie uit de tiltelsong leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan de haak te slaanquote:En het grootste nadeel van het volledige lied is dat er geen aflevering begint zodra het afgelopen is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:00 schreef Bigs het volgende:
Wacht maar, er komen nog veel betere, als het goed is gaat hij in de aflevering van vanavond (in de US) proberenScrubs wordt uitgezonden op Dinsdag in de US, maar ohk, op het moment van je post was het ook Dinsdag in de US...Never mind me...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan de haak te slaan
[..]
Strax even episode 8 bekijken, zat er trouwens wel aan te komen dat JD dat ging proberen, alhoewel ik na de eerste 2 afleveringen niet meer zo aan gedacht heb. Verder is 407 gewoon briljantEcht geniaal gewoon.
"I like to put someone in a situation where they crush themselfs"Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
Vooral nu je zo aan Dr. Cox gewend bent is Bob erg koel. Die kerel is echt gewoon de anti-Coxquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:23 schreef Sersjee het volgende:
Zit ik "Office space" te kijken, komt die Bob Slydell me zo bekend voor... John McGinley aka dr. Cox! Die man is nu al een held!
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:49 schreef khazad het volgende:
Net 4x08 gezienEcht kut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat over de spoiler
Verder was de aflevering weer meesterlijk
Audioscrobbler -[ A Nervous Tic Motion of the Head to the Left ]-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Zeker wel, Scrubs is geniaal !! Alleen jammer dat het te gelijkertijd is met Newradio, ook een hele leuke serie.....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:08 schreef basalphenaar het volgende:
Ik volg Scrubs sinds kort en vind het echt een geweldige serie. Veel beter als die Friends shit enzo. Misschien zelfs beter als Married with Children, maar dat weet ik niet zeker.
Hele leuke serie?? Ga eens gauw je mond spoelen! Newsradio is geniaal!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zeker wel, Scrubs is geniaal !! Alleen jammer dat het te gelijkertijd is met Newradio, ook een hele leuke serie.....
hij doet wel heel erg zenuwachtig met zn handen, verbergt zeker zn trillende parkinson handen?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:01 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Michael J. Fox
viel mij ook op, er is geen scene waarin hij niet beweegt, hij beweegt altijd wel iets, je ziet ook nooit langer dan een halve seconde zijn handen. Maarre hijs wel lachequote:Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef shredder het volgende:
[..]
hij doet wel heel erg zenuwachtig met zn handen, verbergt zeker zn trillende parkinson handen?
Tja weet ook even niet hoe je dat moet noemen.
Maar hij was fantastisch! Morgen ook weer Michael J. Fox?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:18 schreef Muertez het volgende:
[..]
viel mij ook op, er is geen scene waarin hij niet beweegt, hij beweegt altijd wel iets, je ziet ook nooit langer dan een halve seconde zijn handen. Maarre hijs wel lache
Ik heb een hele tijd geleden een keer een interview met hem bij de Tonight Show gezien en daar zat hij ook geen seconde stil. Lijkt me best vermoeind als je gewoon niet stil kunt zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch die ene waarin cox steeds niet naar ben's bed durft? dat was toch niet in dezequote:Op vrijdag 5 november 2004 18:56 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
nope, dat was deze
Idd, ook een van m'n favoriete afleveringen. Misschien een beetje van The Sixth Sense geript, maar dat mag de pret niet drukken. Paar briljante grappen weer. En natuurlijk het geweldige einde, mooi nummer ook bij de begrafenis.quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:53 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dit is zo'n mooie/trieste aflevering...
2 posts boven jequote:Op vrijdag 5 november 2004 19:02 schreef basalphenaar het volgende:
Ik snapte het einde ook niet. Die Ben stond daar nog samen met Cox en J.D. en toen zei J.D.: "Where do you think we are?" tegen Cox. Daarna liepen alleen Cox en J.D. de begraafplaats op. Toen zaten ze opeens middenin de begrafenis van Ben! 15 seconden daarvoor stonden ze nog met Ben te praten???
Dat van die hartaanval na 20 minuten ging over Ben, als ik 't goed begrepen heb.. Ook wel logisch: JD vertelt 't aan Cox, en 't was JD die juist met Ben bezig was.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:02 schreef basalphenaar het volgende:
Ik snapte het einde ook niet. Die Ben stond daar nog samen met Cox en J.D. en toen zei J.D.: "Where do you think we are?" tegen Cox. Daarna liepen alleen Cox en J.D. de begraafplaats op. Toen zaten ze opeens middenin de begrafenis van Ben! 15 seconden daarvoor stonden ze nog met Ben te praten???
Vandaag was 3.14quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:13 schreef Cheiron het volgende:
Welk seizoen is dit eigenlijk van Scrubs?
*wilt dvd's van scrubs*
OK.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
2 posts boven je
Moet je nog maar een keer kijken: vanaf de 'na 20 min kreeg 'ie een hartaanval' melding praat JD echt niet meer met 'm...quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:20 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
ja, maar waarom praatte J.D. dan nog wel tegen Ben in het begin?
Was die er op?quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:00 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
van tvtome: Music at Ben's funeral: Josh Radin - Winter This episode "pulls a Sixth Sense". That is, like the film, we are lead to believe that JD's "screw up" caused Mr. Taylor to die when in fact it was Ben who died after which Cox was the only one who could see him. Like the film, the viewer is coaxed to see it again to watch it closely for this fact.
Dinsdag stond alles in het teken van de verkiezingen, dus was er geen Scrubsquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:26 schreef nietzman het volgende:
Waar blijft 4.09 trouwens?.
Dvd's zijn ze al lang mee bezig, maar de serie is oorspronkelijk van ABC (Zender van Disney), die was alleen niet geïntereseerd en toen heeft NBC het gekocht. Hierdoor zijn er problemen met de rechten geloof ik, waardoor de dvd's nog op zich laten wachten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:13 schreef Cheiron het volgende:
Welk seizoen is dit eigenlijk van Scrubs?
*wilt dvd's van scrubs*
Dus in het begin zag ie hem toch wel? Omdat hij van schrik in de bosjes viel.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:21 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Moet je nog maar een keer kijken: vanaf de 'na 20 min kreeg 'ie een hartaanval' melding praat JD echt niet meer met 'm...
ik lag echt enorm dubbel toenquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dus in het begin zag ie hem toch wel? Omdat hij van schrik in de bosjes viel.
ooooh. nu snap ik het wel.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:31 schreef Bigs het volgende:
Hij is dood vanaf het moment dat JD het zegt, alleen denk je als kijker in eerste instantie dat het om die andere patient gaat, van wie Dr. Cox zei dat hij nog wel 5 minuten had.
Het gedoe over die zussen (erg koel) is daarvoor al volgens mij (lang geleden dat ik de aflevering in kwestie heb gezien).
south park zijn nu toch herhalingen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik lag echt enorm dubbel toen
damn, ik lach nog harder bij scrubs dan bij southpark
Kun je niet lachen om herhalingen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:24 schreef DearPrudence het volgende:
south park zijn nu toch herhalingen?![]()
Zeker, om Dr. Cox te zien huilen...wow...quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:35 schreef shredder het volgende:
Aha, dus als J.D die dr. Cox even onder vier ogen wilt spreken ging het om de begrafenis van Brendan Fraisier en niet om een feestje!
Echt heel ontroerend deze aflevering, aan het einde had ik iets in mn oog...
Idd dat is zeker wel een extra pluspunt van de serie. De karakters ontwikkelen zich toch wel. Zo word dr. cox wel iets menselijker en word hij daardoor sympatieker. Zelfs Kelso liet ind eze aflevering zien dat hij gevoelens had. Natuurlijk vond ik hem enorm cool toen hij gewoon een enorme klootzak was maar nu je ziet dat hij toch echt wel gevoelens hebt is het toch nog ff een extra leuk karakter. Maakt het ook nog een stuk "echter". Figuren zoals dit zou je ook in het echte leven tegen kunnen komen (ook al is het niet helemaal waarschijnlijk).quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:14 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Zeker, om Dr. Cox te zien huilen...wow...![]()
Hopelijk kunnen ze de serie wel op dvd uitbrengen MET de muzieknummers erin.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:12 schreef Roa het volgende:
[..]
Dvd's zijn ze al lang mee bezig, maar de serie is oorspronkelijk van ABC (Zender van Disney), die was alleen niet geïntereseerd en toen heeft NBC het gekocht. Hierdoor zijn er problemen met de rechten geloof ik, waardoor de dvd's nog op zich laten wachten.
tuurlijk welquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:06 schreef BGN het volgende:
[..]
Kun je niet lachen om herhalingen?
![]()
Ja, dat had ik ook nog nooit gezien..... Het is mooi om te zien dat Cox ook wat menselijks heeft idd.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:14 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Dr Kelso die mensen helpt vond ik nog vebazender eigenlijk...quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:14 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Daar was het altijd al op.......quote:Op maandag 8 november 2004 18:27 schreef Tha_T het volgende:
Het komt nu op Veronica
En als je de klemtoon nu eens op nu legt?quote:Op maandag 8 november 2004 19:04 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Daar was het altijd al op.......
weet iemand trouwens hoe dat lied heet (of van wie het is) dat je aan het eind van die aflevering op de begravenis hoort?quote:Op maandag 8 november 2004 22:18 schreef Cheiron het volgende:
De beste vriend van Dr. Cox, en de broer van zijn vrouw. Een erg grappig rol van Brendan Frasier.
Hij overlijdt. Die aflevering is een soort Sixth Sence waarbij Dr. Cox Ben nog steeds ziet terwijl hij is overleden omdat hij het niet kan verwerken. Erg ontroerende aflevering!
Als tijdvullerquote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef Murray het volgende:
Die banjo scenes van vandaag....
Wel koelquote:Also, for those of you that watched Scrubs this week, you can actually call Turk's new cell phone number and get his machine. Thought you'd get a kick out of that.
Bij mij ging het precies hetzelfdequote:Op dinsdag 9 november 2004 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geweldige serie! Ben het toevallig gaan kijken sinds South Park weer op Veronica uitgezonden wordt, maar onderhand is Scrubs vaste prik geworden onder het eten.
Niet..quote:Op donderdag 11 november 2004 16:06 schreef superheist het volgende:
morgen wel weer..
Dat is althans wat de normale gang van zake bij de Nederlandse TV isquote:Op donderdag 11 november 2004 19:14 schreef Frenkel het volgende:
Waarom beginnen ze dan niet gewoon weer met seizoen 1
quote:In the November 9th episode of Scrubs ("My Malpractical Decision"), Donald Faison's character Turk reprograms his cell phone number to read 916-CALL-TURK (916-225-5887; the "k" is added on)
Production actually bought a brand new cell phone with that number and had it on set during the East Coast broadcast. When the episode went on-air, viewers dialed the number and heard Turk's voicemail message.
However, some lucky callers actually got a live cast member on the other end! Zach Braff ("J.D.") spoke to quite a few very surprised callers. Within a short period of time, hundreds of people had called in and the voice mailbox reached capacity.
If you want to leave a message, call 916-CALL-TURK (916-225-5887)... you never know who might pick up!
Downloaden enzo...quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:34 schreef basalphenaar het volgende:
Hoe kan jij die al gezien hebben Roa?
Maargoed, waarom zenden ze niet gewoon seizoen 1 weer uit? Ik heb die nog niet gezien en hij is ook nergens op internet te verkrijgen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |