Ik vroeg me al direct na het lezen af wanneer dit verfilmd zou worden, en nu is het zover..release date 2003, maar ik kan nu al niet wachten..
er is een budget van 80 miljoen dollar uitgetrokken om de film te maken..
http://us.imdb.com/Title?0300556
http://www.upcomingmovies.com/timeline.html
[Dit bericht is gewijzigd door eRR_ op 04-01-2002 18:36]
quote:Nee...
Op vrijdag 04 januari 2002 18:33 schreef eRR_ het volgende:
is er iemand die dit super boek van Michael Crichton heeft gelezen?
quote:COOL!
Het gaat over tijdreizen, zeer wetenschappelijk onderbouwd..
Trailer bekijk ik thuis wel, ik heb geen Mediaplayer op mijn werk
quote:Misschien moet je het boek eens lezen
Op donderdag 15 mei 2003 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
Looks like ya standard Popcornmovie 2 me
quote:Just judging a book by it's cover or in this case judging a movie by it's trailer
Op donderdag 15 mei 2003 12:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Misschien moet je het boek eens lezen
Hier wat meer over het boek:
quote:Als de film ook maar enigszins op het boek lijkt denk ik dat je daar flink naast zit. Als ik hele verhandelingen zit te lezen over quantum mechanica met mijn gebrekkige scholing in natuurkunde staat er echt geen schaaltje popcorn bij. Dan heb ik al mijn concentratie nodig.
Op donderdag 15 mei 2003 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
Looks like ya standard Popcornmovie 2 me
quote:dan wel ja, maar in de trailer zie je nix anders dan wat mensen teruggaan in de tijd, rennen, vechten, grootscheepse veldslagen e.d.
Op donderdag 15 mei 2003 13:18 schreef Larissa het volgende:[..]
Als de film ook maar enigszins op het boek lijkt denk ik dat je daar flink naast zit. Als ik hele verhandelingen zit te lezen over quantum mechanica met mijn gebrekkige scholing in natuurkunde staat er echt geen schaaltje popcorn bij. Dan heb ik al mijn concentratie nodig.
dat geeft niet echt de indruk dat we mete en diepgaande film te maken hebben, maar goed... trailers zijn niet de complete film.
quote:Leuk voor je
Op zaterdag 17 mei 2003 23:53 schreef Larissa het volgende:
Trailer gezien. Ziet er wel flitsend uit. Boek leest ook als een film trouwens.
Ik ben nu op het punt dat Chris per ongeluk de kwaaie pier van het verhaal (die met Lady Claire wil trouwen) uitgedaagd heeft voor een duel en Marek (die geoefend is in Middeleeuwse gevechten) het op zal tegen de secundant van de kwaaie pier (ik kan even niet op zijn naam komen).
Ik vind het verhaal eerlijk gezegd niet zo geschikt voor verfilming.
quote:
Op zondag 18 mei 2003 11:02 schreef MikeyMo het volgende:Leuk voor je
quote:alsof het iemand zal boeien waar jij bent in een boek... post het dan tenminste nog in het literatuurforum
Op zondag 18 mei 2003 22:24 schreef Larissa het volgende:[..]
quote:Dit gaat over de film Timeline en dat is in principe hetzelfde als het boek he? Het verhaal dat jij helemaal verkeerd inschatte door het af te doen als een popcornmovie. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
Op zondag 18 mei 2003 23:33 schreef MikeyMo het volgende:alsof het iemand zal boeien waar jij bent in een boek... post het dan tenminste nog in het literatuurforum
quote:nee ik schatte aan de hand van de trailer in dat het om een popcornmovie zou gaan, dat is iets heel anders.
Op maandag 19 mei 2003 13:29 schreef Larissa het volgende:[..]
Dit gaat over de film Timeline en dat is in principe hetzelfde als het boek he? Het verhaal dat jij helemaal verkeerd inschatte door het af te doen als een popcornmovie. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
Films die gebaseerd zijn op een boek nemen vrijwel nooit het boek letterlijk over.
/edit: Trailer op Apple.com > *klik*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |