Ik denk zelf dat dat niet echt goed zou zijn voor Nederland. Wat denken jullie?
quote:met zijn standpunten zijn wel veel mensen het eens... dus wat een hoop rascisten in dit kikkerlandje opeens.
Op donderdag 27 december 2001 14:34 schreef D-RiSe het volgende:
Pim is imho een vuile racist in een mooi jasje.
quote:Niet opeens.... zijn we allemaal al lang maar nu met al het gezeik rond moslims/buitenlanders is iedereen wel blij dat er iemand is die er iets aan wil doen.... dat waren de duitsers destijds ook met hitler.
Op donderdag 27 december 2001 14:36 schreef PieuX het volgende:[..]
met zijn standpunten zijn wel veel mensen het eens... dus wat een hoop rascisten in dit kikkerlandje opeens.
quote:Of dat nu Pimmetje is of iemand anders, het buitenspel zetten van een democratisch gekozen volksvertegenwoordiging lijkt me sowieso een slechte zaak.
Op donderdag 27 december 2001 14:25 schreef Ulx het volgende:
Zou het goed zijn voor Nederland als Pim Fortuyn president voor het leven zou worden? Niet gehinderd door allerlei belemmerende parlementen en senaten en zo?Ik denk zelf dat dat niet echt goed zou zijn voor Nederland. Wat denken jullie?
De geschiedenis kent genoeg voorbeelden.
quote:ik vind het overdreven om fortuyn gelijk met hitler te vergelijken. Ik ga ook niet op hem stemmen, omdat ik er wel over nagedacht heb en ik heb helemaal geen verstand van al dat politieke gedoe.
Op donderdag 27 december 2001 14:40 schreef D-RiSe het volgende:[..]
Niet opeens.... zijn we allemaal al lang maar nu met al het gezeik rond moslims/buitenlanders is iedereen wel blij dat er iemand is die er iets aan wil doen.... dat waren de duitsers destijds ook met hitler.
quote:Be real, wat denk je zelf. Het absolutisme is niet voor niets in de periode 1780-1848 van de aardbol weg-ge-revolueerd
Zou het goed zijn voor Nederland als Pim Fortuyn president voor het leven zou worden? Niet gehinderd door allerlei belemmerende parlementen en senaten en zo?Ik denk zelf dat dat niet echt goed zou zijn voor Nederland. Wat denken jullie?
(Is dit niet meer een vraag voor Onzin!)
quote:Het is mischien een extreem voorbeeld maar hetzelfde principe.....
Op donderdag 27 december 2001 14:42 schreef PieuX het volgende:[..]
ik vind het overdreven om fortuyn gelijk met hitler te vergelijken. Ik ga ook niet op hem stemmen, omdat ik er wel over nagedacht heb en ik heb helemaal geen verstand van al dat politieke gedoe.
tis net als de amerikanen die het ineens wat minder erg vinden om het abm verdrag af te schaffen..
Wat wil je? nukes for holland? pis op irak, verspreid geruchten dat irak nukes heeft en een pesthekel heeft aan holland en de rest van nederland is het er helemaal mee eens dat we nukes gaan maken...
politiek noemen we dat
maar op een beetje inbreng van PF ben ik niet tegen
quote:ROTFLMAOPIMP
Op donderdag 27 december 2001 15:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me een erg goed idee. Pim is nou eenmaal de beste man voor ons land en die domme parlementariers zouden Pim's Genialiteit toch nooit compleet kunnen doorgronden. Iedereen weet dat Pim het met iedereen het beste voorheeft dus niemand hoeft hem te controleren. Toch?
quote:Doe ff normaal mafkees.
quote:Eh? Ik denk dat het niet echt goed zou zijn als je Pim zonnekoning maakt. Is dat abnormaal of zo?
Op donderdag 27 december 2001 15:10 schreef Manono het volgende:[..]
Doe ff normaal mafkees.
quote:Nou, blijkbaaar ben ik het met je eens!
Op donderdag 27 december 2001 15:14 schreef Ulx het volgende:[..]
Eh? Ik denk dat het niet echt goed zou zijn als je Pim zonnekoning maakt. Is dat abnormaal of zo?
quote:Niemand mag voor het leven alleenheersen.
quote:Voor een aantal pimfomanen zal dit een heel belangrijke vraag zijn.
Op donderdag 27 december 2001 14:44 schreef abraham het volgende:
(Is dit niet meer een vraag voor Onzin!)
quote:een zonnekoning die louter bleke mensen wil zien, klinkt tegenstrijdig
Op donderdag 27 december 2001 15:14 schreef Ulx het volgende:
Eh? Ik denk dat het niet echt goed zou zijn als je Pim zonnekoning maakt. Is dat abnormaal of zo?
quote:Ik vind Pim wel iemand voor een poederdoos.
Op donderdag 27 december 2001 15:37 schreef Herald het volgende:[..]
een zonnekoning die louter bleke mensen wil zien, klinkt tegenstrijdig
quote:Ter verkrijging van een brevet van onvermogen? Ik vind het ook wel eng dat er mensen zijn die blij zouden zijn met een alleenheerschappij, wie er ook aan de macht is. En je leest hier vaak genoeg zinnetjes als 'Pim zal er wel voor zorgen dat dit of dat gebeurt...'
Op donderdag 27 december 2001 15:36 schreef Seborik het volgende:[..]
Voor een aantal pimfomanen zal dit een heel belangrijke vraag zijn.
quote:Precies, het is toch vreemd dat aan een gewoon man die nieuw is in de politiek zoveel politieke vermogens worden toegekend?
Op donderdag 27 december 2001 15:40 schreef Koekepan het volgende:
En je leest hier vaak genoeg zinnetjes als 'Pim zal er wel voor zorgen dat dit of dat gebeurt...'
quote:Niet als je niet realistisch bent en allerlei volkomen onhaalbare idealen najaagt, natuurlijk!
Op donderdag 27 december 2001 15:43 schreef Seborik het volgende:[..]
Precies, het is toch vreemd dat aan een gewoon man die nieuw is in de politiek zoveel politieke vermogens worden toegekend?
quote:Inderdaad, hoog tijd dat de grond gelijk wordt gemaakt met die politieke correctheid van Paars en de linkse media!
Op donderdag 27 december 2001 15:50 schreef Koekepan het volgende:[..]
Niet als je niet realistisch bent en allerlei volkomen onhaalbare idealen najaagt, natuurlijk!
quote:Och, waarom niet? In een land waar zelfs SP-aanhangers er een NSB LN mentaliteit op na blijken te houden, lijkt Pim Fortuyn me eigenlijk wel de juiste man op de juiste plek.
quote:Dat mag je dan even uitleggen.
Op donderdag 27 december 2001 20:12 schreef Elvis_bin_Laden het volgende:[..]
Och, waarom niet? In een land waar zelfs SP-aanhangers er een NSB LN mentaliteit op na blijken te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |