Zeg, heb jij niet gewoon een huisje ofzo dat je het lekker warm hebt?
[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 02-04-2002 20:21]
* Marlo helpt Blaatschaap overeind en loopt met haar naar zijn Hotel.
Kijk hier is het
* Marlo geeft een sleutel van een kamer aan Blaatschaap.
Alstjeblieft, kan ik je verder nog ergens mwee van dienst zijn.
Ja pluisje ik houdt mijn handjes thuis
Oe, een ring, dat klinkt mooi.
* Marlo loopt maar eens naar Nums boot
Ja, is beetje stil, school he ;-)
quote:Neuh..Ik trek me ff terug en ga me orienteren over m'n input op het eiland..
Op donderdag 11 april 2002 17:31 schreef Marlo het volgende:
* Marlo geeft de dokter een sleutel. Kamer 7, gang door en dan aan het einde links. Kan ik U verder nog ergens mee van dienst zijn?Ja, is beetje stil, school he ;-)
op 28 april om 10 uur s'avonds is de officiele opening van Legolas O.S. .
er zijn dan Legolas-pasjes te winne voor een jaar gratis internet in het café en 20% korting op alle producten .
Ook is all consumptie en internet gratis die avond .
Verder geef ik 20 computers , 10 beamers , 5 inktjet printers en een hoop losse zooi weg
Ik hoop julllie dan allemaal te zien
Sitethief.
Slaap lekker, en niet te veel lawaai he.
* 2 soldaten houden de wacht terwijl de rest ook een dutje doet. Dagobert loopt weg, op weg naar het paleis.
quote:* Gerdo wandelt gewapend met een tot de nok toe met perenijs gevulde koelbox richting het Dagotel.
Op donderdag 29 augustus 2002 09:21 schreef pluisje het volgende:[..]
Uhm Gerdo, ik zou je best willen zeggen waar ik zit, maaruhm, ik ben ontvoerd, en ik kan niet zo hard schreeuwen
(pssst, schijnt dat ik binnenkort richting Dagotel vervoerd wordt)
* BONK BONK *
Ik kom perenijs brengen voor Pluisje, en misschien willen haar bewakers ook wel wat!!!??? Mag ik haar trouwens niet gewoon meenemen? We missen haar ranja zo...
* Gerdo wacht op een reactie van de mensen binnen...
Goeieavond meneer, zou U ons niet willen storen? We zitten midden in een belangrijke vergadering en ik heb nog nooit van pluisjes gehoord die ijs eten. Meestal dwarrelen die dingen door de lucht. Prettige dag verder.
* De man sluit de deur en wacht tot hij voetstappen in de gang hoort weg gaan.
Stil, of we doen je wat!
quote:* Gerdo is zoals gewoonlijk goed van vetrouwen en wandelt door de gang weer naar buiten.
Op dinsdag 03 september 2002 19:32 schreef pluisje het volgende:
* pluisje hoort een vreemde stem en roep heel hard om hulp!!
* op hetzelfde moment hoort hij echter een afgrijselijk harde schreeuw om hulp
Dat klinkt als Pluisje! Verder is er niemand op het eiland die een dergelijke door ranja aangetaste stem heeft. Dan heeft die vriendelijk uitziende, stevig gebouwde en in het blauw geklede man toch niet helemaal de waarheid gesproken.
Gelukkig ben ik op alles voorbereid!
* Gerdo pakt wat ijsjes uit zijn koelbox en verwijdert de dubbele bodem. Onder deze bodem komt het glimmende staal van de Perenijs Stinger 2002Gti hem al tegemoet. Een wapen in het diepste geheim getest door de NASA en de Amerikaanse luchtmacht. Vele malen krachtiger dan de momenteel verkrijgbare handwapens.
* met de ijsjes die verspreid over de grond liggen vult hij een leeg magazijn en schijft dit in de Perenijs Stinger. Daarna hangt hij een met magazijnen behangen riem om zijn nek en tovert hij een Festini Perenijs Keycord in een oogwenk om tot een heus Perenijs haarband, rambo stijl! Als een heuse guerilla strijder staat hij voor de deur van het dagotel
En ja, wat nu?! Ik zou willen dat de ninja's hier waren! Ik heb alleen geen tijd te verliezen, er moet snel actie ondernomen worden.
IAAAAAHHHHH!!!! It's Perenijs Time!!!
* met een karatetrap waar de gemiddelde ninja in de dojo alhier jaloers op zou zijn vliegt Gerdo door de lucht en zijn voet beland met een knal tegen de deur van het Dagotel die als ware het een dunne glaze wand, in duizenden stukjes uiteenspat
I'm back Dago!! Ghehe!!
* dago kijkt verschrikt op en grijpt naar zijn wapen, maar in die fractie van een seconde heeft Gerdo zijn Perenijs Stinger al ontvuurd een een lading Perenijs die tijdens het afvuren is gemengd met een speciale emulsie bereikt Dago voor hij de ook maar wat heeft kunnen doen. De inslag van de Perenijs doet Dago een meter door de lucht vliegen alvorens hij met een klap tegen de muur vliegt en op 1 1/2 meter hoogte met armen en benen gespreid op de muur blijft ... hangen! Jawel lieve kijkbuiskinderen, Dago blijft weerloos HANGEN! De bij de lading Perenijs gevoegde emulsie is niets meer en niets minder dan het (tevens door de NASA ontwikkelde) P.L., oftewel Peren Lijm! Een lijm op basis van gesmolten Perenijs en enkele persoonlijk door Wubbe Okkels van de maan meegenomen maanstenen. Deze wordt in de ruimtevaart gebruikt als componentenlijm in het geval van beschadigde schuttles, maar is voor speciale missies als deze tot Gerdo's beschikking
Nou, dat was me de entree wel! Gerdo has entered the building!! IAAAAAHIAAAAHHIAAAAAHHH!!! Nu snel naar de bron van al dt geschreeuw, want ik weet niet wat ze Pluisje hier te eten hebben gegeten, maar ze klinkt als een ranja-junk, en daar is de buurt vast niet blij mee!
Mannen, Pluisje is hier! We moeten een plan verzinnen om haar te redden want ik MOET echt weer een dosis ranja hebben!
Mmmm klinkt trouwens wel erg lawaaiig moet ik zeggen...
Gerdo, dit is Het Hotel niet meer het Dagotel en het was niet Dagobert die je zag, maareen simpele ziel: de bewaker
Heeeeeeeeeelp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |