[Dit bericht is gewijzigd door Grooviee17 op 07-10-2002 23:45]
Hier heb je een sleutel. De hotelbaas is even weg. Vandaar dat ik even voor loopjongen speelde.
* Hij gebaart met zijn hoofd naar de champagne en knikt naar de bovenverdieping met de kamers.
Alles wat je zoekt vindt je in je kamer. Ik moet weer gaan want ik heb mijn eigen zaak. Goeienacht.
Na een welverdiende douche, stap ik mijn bed, en val in een diepe slaap.
*PING*
* Marlo geeft de vreemdeling een sleutel.
Trap op en dan de eerste deur rechts. En de naam is?
Welkom Super-Uli!
Dit is een vreemd Eiland
Tijd gaat er anders dan
op het vaste land aan
de overkant van de oceaan
waar Marlo net naar bed is(*
Dus kijk gerust rond en heb geduld
of schrijf jezelf in en neem een kamer
En ga 's sporten in de Dojo om niet
te verkleumen in het stille weekeind
Bwoehahahaha
(* Canada
quote:Anouk
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:32 schreef Marlo het volgende:
Natuurlijk!* Marlo geeft de vreemdeling een sleutel.
Trap op en dan de eerste deur rechts. En de naam is?
*schrijft zijn naam in het gastenboek
Heeft men al trouwens in mijn nieuwe Pannenkoeken huis gekeken?
het is zeker de moeite waard!
[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 14-10-2002 13:21]
Veel plezier in het Hotel.
*nog een sleutel geeft*
Trusten voor straks!
Met een bevallig tikje van haar vingers op het belletje meldt ze zich: *PING*
Als niemand reageert, loopt ze naar achter de balie, pakt een sleutel van het bord en schrijft ze haar naam en het kamernummer in het gastenboek. Ze draait zich om en wil naar haar kamer gaan, als ze het bord met foldertjes over het Eiland aan de muur ziet. Nieuwsgierig bestudeert ze alle brochures, maar tot haar spijt is er geen enkel papiertje dat de weg wijst naar de "brandende bramenstruik". Teleurgesteld vervolgd ze haar gang naar haar kamer. Daar aangekomen merkt ze dat er op het nachtkastje ook geen boek ligt dat het "Evangelie van St. Lurky" verkondigt. Een schande is het!
Zich bedenkend tot wie ze zich het beste kan wenden om deze tekortkoming teniet te doen, laat ze het bad vollopen. Als ze het flesje badschuim dat ze op de wastafel ziet staan aan het warme badwater toevoegd, verschijnen romige schuimwolken waarin Phoenixx haar naakte lichaam laat zakken. Met haar ogen half gesloten ligt zijn heerlijk weg te dromen en na te genieten van de naakte lichamen die zij in het Sauna-complex heeft mogen aanschouwen....
Ach, het zal wel goedkomen
* Marlo loopt weer naar zijn kamertje en neemt nog een ijsje.
Een evangelie? Wat is dat voor kristengekwezel?
Beter zou het zijn Sinte-dildo's te gebruiken of
desnoods St Lurkycondooms te verspreiden
opdat je het niet zo ver had laten komen!
* Na haar eerste boosheid die de ware aanhangster van Satan als een verwennerij zal ontvangen, ontfermt Sint Lurky zich over de arme Phoenix. Ze ligt bloot in bad en ziet er beslist niet slecht uit. Aan haar lichaam is nog niet te zien dat ze zwanger is... Een makkie voor Sint Lurky om de celdeling te stoppen... Terwijl Phoenix zich baadt in dromen van onschuldige sauna-erotiek veranderd de Heilige van de Biologische Wonderen de moleculaire structuur van het badwater.
De ronde en lipidevormige molleculen van de desinfecterende relaxerende kruiden klonteren bijeen tot minuscule visjes en zwemmen naar de vuile vrucht in Phoenix ontspannen schoot.
[i]Whihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
* Een onbekende gil van vreemde vogel schalt buiten door de lucht. Misschien een exoot die door de storm is aan komen waaien...
*splatsj*
"Grnblflmspgjlsjggg... ughe..."
Zojuist is Phoenixx tot de ontdekking gekomen dat het:
A) niet verstandig is om in bad te slapen, en
B) dat wakker schrikken in bad al helemaal slecht plan is.
Met moeite weet Phoenixx haar hoofd boven water te houden. Oh, wat heeft ze een hoofdpijn, en ze is misselijk. Voorzichtig klautert ze uit bad en kijkt vertwijfeld naar het water dat zij zojuist verlaten heeft. Ze grabbelt in de wasbak waar het lege flesje badschuim nog ligt. HET HOTEL, staat erop, met daaronder: Bath Foam (duidelijk niet op ons fraaie Eiland geproduceerd). Ze draait het flesje om en leest het pietepeuterige etiketje op de achterkant: aqua, sodium laureth sulphate, cocamide dea, sodium chloride, cocamideopropyl betaine, triticum vulgare gluten, polyquaternium-7... Ze schudt haar hoofd en kijkt nogmaals naar het badwater. Komt het nu door de hoofdpijn dat ze niet scherp meer kan zien? Het ziet er helemaal niet meer uit als doodgeslagen schuim.
Phoenixx haalt haar schouders op, trekt de stop uit het bad en gaat langdurig onder de douche staan, hopend de misselijkheid en de hoofdpijn van zich af te kunnen spoelen...
Verder gaat haar zoektocht naar de zin van het leven...
[tijdsprongetje]
* Marlo neemt nog een laatste ijsje en gaat dan lekker slapen. Hij loopt naar zijn kamer en kijkt uit het raam. Hij ziet een dorp vol lichtjes. In de verte vanuit het bos komt een vrolijk, vredig licht. Alsof er iemand erg blij is, een mooi gezicht. Marlo doet het raam open en roept:
Weltrusten Eilanders!
* Dan sluit hij het weer en kruipt in zijn bedje
<ping!>
* Marlo komt naar de vreemdeling toegelopen.
Ik ben Marlo, hotelier, aangenaam kennis te maken.
* Marlo pakt een sleutel en overhandigt die aan yarok.
Kamer 17, goede nacht.
Vroeger gebeurde dat nooit. Toen het zomer was was er de ijstent van Faat en de zee en het zwembad en in de winter was er altijd een beetje warmte te halen in het restaurant. Maar dat is nu ook vergane glorie.
De zolder bij Wilgje was ook gezellig. De duizelende beestenboel, gezelligheid ten top.
Een traan rolt over Marlo's wang. Het enige dat hij de laatste tijd heeft ontmoet zijn de dieren uit de kinderboerderij.
Marlo loopt naar boven en gaat naar de meest luxe kamer. Daar laat hij het bubbelbad vollopen en springt er in.
Vrolijk spartelt hij in het rond, zijn verdriet is even voorbij.
Als je het hotel nu eens verbouwd zodat mensen ook hier kunnen eten zonder te overnachten. Je weet wel een hotel/restaurant gedoe. Net zo iets als die Fok! van der Valk ketens.
Sorry meneer, ik koop niet van de deur geloof ik.
Kost et?
Bezoek!!!!!! Eindelijks!
Welkom! Welkom!
* Marlo ziet dat de meneer koffers met wielen heeft dus dat dat wel makkelijk is. Hij rijdt ze naar boven en geeft de meneer een sleutel.
Alstublieft, hier is de kamer.
* Marlo zet de koffers in een super toffe gezellige kamer neer voor die meneer en doet de balkondeurtjes op.
Veel plezier ermee he.
* Dan loopt hij weer naar beneden en begint weer aan zijn ranja te drinken.
* Furious geeft de aardige picolo een tientje en zegt hem gedag
Dat zijn een hoop ijzen!
* Enigzins verward loopt Marlo verder naar beneden. Zomaar geld... en waarom die meneer hem nou een fluitje noemde
Hallo meneer marlo, uw bood mij net een kamer aan.. daar wil ik graag gebruik van maken aangezien mijn caravan nog niet geleverd is
Ik wil graag een kamer met uitzicht op de bank zee.. en graag een ligbad en een 2 persoons bed..
* Marlo komt vanachter de counter vandaan, likt de laatste ijssporen rond zijn mond weg en pakt de meneer zijn baggage.
Volgt U mij maar hoor, we zijn er zo.
* Marlo tilt de bagage in de trap op, doet de deur op en en geeft ZeBigBoss dan de sleutel.
Alstublieft, fijne nacht he, niet teveel lawaai maken hoor want dat is natuurlijk niet lief. En bedankt dat U van mijn aanbod gebruik heeft gemaakt.
* Marlo overhandigt de meneer een flesje rode ranja. Alstublieft, van het huis. Dan wandelt Marlo weer naar beneden, eet zijn ijsje op en houdt het weer voor gezien voor vandaag.
Hoi mag ik jouw wat vragen?
hmm ruikt lekker vast een uit '83, *denkt terug* JA was een goed jaar
* Zebigboss slurpt zijn glas leeg jummy daar krijg je
van
* Marlo legt zn ijs even aan de kant en loopt dan naar de onbekende lengtegenoot toe en geeft hem een dikke knuffel.
Welkom allereerst natuurlijk
Ik heb zomervakantie en mocht van mama en papa bij ome AirRaid gaan logeren en die zou mij komen afhalen van het vliegveld. Maar het vliegtuig vertrok eerder, dus ben ik eerder geland en dus was ome AirRaid nog niet op het vliegveld. En de meneren en mevrouwen op het vliegveld konden ome AirRaid niet bereiken, dus ben ik met de bus hierheen gekomen, alleen weet ik niet waar ome AirRaid precies woont, ik weet wel dat het hier in de buurt moet zijn. Weet jij misschien waar het is?
Kom maar mee
* Samen met Ukkepukkie loopt Marlo het hotel uit richting Villa AirRaid
* Marlo gaat zitten in een stoel en neemt een glas ranja.
Pfff, wat is het warm
* Na z'n glaasje ranja duikt Marlo lekker het zwembad in.
Goedeavond meneer
U komt laat binnen, maar ik heb nog wel wat hoor. Volgt u mij maar.
* Marlo wijst de meneer zn kamer en geeft hem de sleutel.
* Marlo wenst de nieuwe gast een prettige nacht en kruipt dan zijn bed weer in.
Hoooi!
Natuurlijk mag dat, even wachten hoor, ik moet even deze ijs opeten en dan pak ik voor U een sleutel.
Als je nou es wat timmerwerken doet voor de hotel. Deur van kamer 5 krijg ik niet open
* Marlo geeft Magneet de sleutel van kamer 5 en eentje van kamer 3.
Die 5 is dus stuk, maar in 3 kan je wel slapen.
Voor IJzen moet je bij sjaak de malle vogel zijn. Vroeger had Faat die, maar is weg volgens mij
* Marlo loopt weer achter de balie en neemt een glaasje ranja. Tot zijn schrik ziet hij dat hij bijna weer door zijn vaatjes heen is
Moet ik ook maar weer eens nieuwe halen
He Nou ben ik nog niet groter dan jij
* Marlo klimt weer van de boek af.
Hier issie hoor, legt u hem zelf wel weer terug dan?
* silentbob legt het boek terug op de plank
Zeg Marlo, in welke kamer verblijft Magneet? Ik kom de balie betalen.
Menmeer Magneet zit in kmaer 3. Even het hoekje om daar en dan aan de linker kant. Tweede deur. Ik denk dat hij er wel is, dus even aankloppen zou voldonede moeten zijn.
quote:* Lelijke_Aap loopt het hoekje om en klopt op de tweede deur aan de linker kant.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:58 schreef Marlo het volgende:
Hoi makkelaar meneerMenmeer Magneet zit in kmaer 3. Even het hoekje om daar en dan aan de linker kant. Tweede deur. Ik denk dat hij er wel is, dus even aankloppen zou voldonede moeten zijn.
Ja wat moet dat? kan een mens niet eens even rustig pitten?
* magneet loopt naar de deur toe en maakt deze open
[b] Aha het is de lelijke aap die komt betalen, geef dat geld maar kan ik lekker verder pitten , ben knikkapot van aldat werken eerst die balie nu die garage en straks nog die dierenartsenpraktijggebouwinrichting damn wat heb ik het zwaar[b]
* en met een harde klap gooit magneet de deur dicht maar op datzelfde moment beseft hij dat hij het geld nog niet heeft gehad.
quote:* Lelijke_Aap staart ontredderd naar de dichtgeslagen deur.
Op dinsdag 22 juli 2003 14:06 schreef Magneet het volgende:
* en met een harde klap gooit magneet de deur dicht maar op datzelfde moment beseft hij dat hij het geld nog niet heeft gehad.
Nou dan niet meneer Magneet. Dan krijg je je geld niet!
* Lelijke_Aap draait zich om en loopt boos het hotel uit.
en nu toch graag dat geld, mijn excuses voor net
Heej wat is dat! Zomaar geweld hier op straat!! Hoe durf je magneet!
* Preliator pakt handboeien om magneet in de boeien te slaan
lelijke aap editten is niet nodig zo kan het ook
Hahaha Wat bent U grappig
Iemand die graag wil werken
* Als Marlo weer een beetje bijgekomen is kijkt hij de man nog eens goed aan.
Een boordeel, wat is dat? Misschien kunt U beter solliciteren bij een timmerman? Of kan U wel schoonmaken ofzo? Of U mag ook wel biertjes verkopen ofzo, ik kan toch niet bij de tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |