Bron: Teletekst
=========================================
Persoonlijk vind ik het erg jammer. Nou weet ik best dat er heel veel over Mart te klagen valt, maar toch vond ik hem een erg goede verslaggever. Hopen dat we niet met Herbert Dijkstra overblijven, dan overleef ik nooit. Dan zal ik wel moeten overschakelen naar die vervelende mompelende Belgen.
Maar nog 1 tour dus...
quote:
Op maandag 24 december 2001 17:10 schreef Koekepan het volgende:
Mart is een droplul.
quote:En een arrogante vent.
Mart is een droplul.
quote:Dank u voor uw wel onderbouwde reactie.
Mart is een droplul.
quote:Nelissen werd er uitgeflikkerd na 29 Tours getuigd weer van veel respect bij NOS voor zijn vakmansschap,hadden ze bij Smeets ook moeten doen,maar het zal me aan me reet roesten,lang leve de Belg.
Op maandag 24 december 2001 17:23 schreef Leatherface het volgende:
Doe mij maar Jean Nelissen. Dat is ten minste een echte liefhebber van de wielersport.
quote:Omdat de Tour de France op dit moment niet aan de gang is
Op maandag 24 december 2001 20:07 schreef NewBeatle het volgende:
Waarom stopt hij niet per direct. (Please)
Mart izzz super, k heb veel van zn boeken gelezen!!!
Mart moet blijven
[Dit bericht is gewijzigd door The_Coach op 25-12-2001 22:33]
Mart is alles wat al genoemd is en als je jaren Studio Sport kijkt zijn argumenten overbodig.
En Jean Nelissen is ook 3x nix... die haalt alle namen van de renners door elkaar....ben ook blij dat die weg is
Doe mij maar het commentaar van de Belgische tv..met Michel Wuyts en zijn collega's
quote:Aan Jean Nelissen hoor je ten minste dat hij van de sport houdt, in tegenstelling tot Smeets. Ik hoor echter ook liever het Belgische commentaar
Op donderdag 27 december 2001 17:07 schreef -PaTrIck- het volgende:
En Jean Nelissen is ook 3x nix... die haalt alle namen van de renners door elkaar....ben ook blij dat die weg isDoe mij maar het commentaar van de Belgische tv..met Michel Wuyts en zijn collega's
hij is fietsen verslaaft schaatsen basketbal en de andere sporten beledigd die
quote:Moet je die Smeets commentaar horen geven bij dat NBA basketball,dan denk je dar Ronald van Dam van C+ een randdebiel is maar Smeets weet weer de overtreffende trap te pakken,het is net Jack van Gelder die terlandterzeeenindeluchtpresenteerd.Afschieten dus en zo snel mogelijk.
Op zondag 30 december 2001 21:08 schreef raikkonen het volgende:
MART is een Droplul ben niet rouwig om dat hij stopthij is fietsen verslaaft schaatsen basketbal en de andere sporten beledigd die
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |