- Weballergy (snel)
- San Sabastian (new version) (snel)
- The end of this Chapter (rustig)
- Tallulah (rustig)
Wat vinden de andere Fokkers van Sonata Arctica?
quote:vergeet dan de nummers die marnix heeft neergezet, en download Wolf & Raven!
Op woensdag 19 december 2001 14:46 schreef Lawine het volgende:
Dank voor suggestie, ik ga eens luisteren, ben benieuwd...
Ik heb ook naar mijn weten alle nummers...
Ook de teksten vind ik erg goed...
Kortom: je kan me er midden in de nacht wakker voor maken.
Er komt trouwens binnenkort een nieuwe cd uit...
klinkt wel lekker alleen heb ik er na 2 nummers wel genoeg van
Sonata Arctica 1999 Ecliptica
Sonata Arctica 2000 Successor
Sonata Arctica 2001 Orientation
Sonata Arctica 2001 Silence
Zo onbekend is dat powermetalbandje toch ook weer niet?
Als je teveel bier op hebt is het wel leuk om te luisteren,anders niet zo heel erg.
Niemand heeft de nieuwe cd nog genoemd? Nou, dan doe ik het wel. Want 17 maart komt ie uit, genaamd WInterheart Guild. En maandag al de nieuwe single Victoria's Secret. Een nummer over lingerie.
quote:Gewoon lekker pakkende Power Metal zonder teveel gezeik. Echt zo'n band die je in 1x supervet kunt vinden. Over vrolijk gesproken, ik vind Sonata een heel "vriendelijk" bandje ja
Wat vinden de andere Fokkers van Sonata Arctica?
"oh, I love you baby!
How I want you baby!" Maarja, wel mooi nummer hoor! Traag, emotisch en gevoelig.
quote:Veel nummers zijn heel typisch ja, maar als Strato? Ik had gehoord dat die nieuwe cd van Strato echt geen typische powermetal was.
tsja typische power metal, beetje zelfde soort als stratovarius
quote:Tis niet bij te houden al die vette cd's die uitkomen he! Ik ga vanavond even kijken of de nieuwe God Dethroned al in de FRS ligt ofzo. Van die 10 nieuwe vette cd's MOET er wel 1 bij hun of van Leest liggen
En maandag al de nieuwe single Victoria's Secret
ontopic: Ik heb trouwens altijd het idee dat Power Metal bands steeds meer progressieve elementjes inbouwen. Zou dat bij de nieuwe Sonata ook zo zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-02-2003 18:51]
quote:Jawel, maar ik vind het geen cliché power metal.
Op vrijdag 14 februari 2003 18:30 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wou je sonata arctica dan geen powermetal noemen
En die over die nieuwe cd van Stratovarius: heb hem hier wel thuis liggen, maar heb hem nog niet echt geluisterd moet ik bekennen. Zodra ik het gedaan heb, zal ik mijn oordeel er over geven.
(by the way 29 maart, sta ik bij Stratovarius in Tilburg)
quote:Ze hebben wel een hoop van zulke nummers hoor
Jawel, maar ik vind het geen cliché power metal.
quote:Kon hem niet vinden bij van Leest
En die over die nieuwe cd van Stratovarius: heb hem hier wel thuis liggen, maar heb hem nog niet echt geluisterd moet ik bekennen.
quote:Ik vind de arangementen net iets doordachter dan de normale cliché bands en de teksten zijn ook niet zo standaard. Het keybord wordt ook nog eens vollop gebruikt.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:47 schreef Yokozuna het volgende:Ze hebben wel een hoop van zulke nummers hoor
quote:Het nieuwe album 'Winterheart's Guild' is voor mij een behoorlijke teleurstelling, het is lang niet zo goed als 'Ecliptica' Er staan een paar aardige nummers op zoals 'Silver Tongue', en 'Broken', maar als dit nu metal is? Ik heb zo mijn bedenkingen.
Op zondag 16 februari 2003 19:15 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik vind de arangementen net iets doordachter dan de normale cliché bands en de teksten zijn ook niet zo standaard. Het keybord wordt ook nog eens vollop gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |