Moet Kelly nou in de Play-boy, of in de Play-girl?
M.v.g. Fokg.
quote:Kloon:?
Op vrijdag 14 december 2001 20:01 schreef Uiruru het volgende:
calvobbes reageert: 20:06
quote:serieus?
Op vrijdag 14 december 2001 20:15 schreef RoK het volgende:
...Zucht... Kelly is hier al weer in de Appie Heijn gesignaleerd, 'It's all about the glammer' schreeuwend.
quote:Haha, heb je drie maanden in het BB-huis gezeten, waar ga je dan naar toe? Naar Albert Heijn natuurlijk!
Op vrijdag 14 december 2001 20:15 schreef RoK het volgende:
...Zucht... Kelly is hier al weer in de Appie Heijn gesignaleerd, 'It's all about the glammer' schreeuwend.
quote:Nou nou wat ben jij een gekkie zeg!
Op vrijdag 14 december 2001 20:00 schreef fokgekkie het volgende:
Kelly, in de play-boy, of in de play-girl?Moet Kelly nou in de Play-boy, of in de Play-girl?
M.v.g. Fokg.
quote:Heb 'r zelf niet gezien, maar de cassieres hadden het erover. Ze was er tien minuten voordat ik m'n boodschappen ging doen.
Op vrijdag 14 december 2001 20:17 schreef Vixen het volgende:[..]
serieus?
quote:Hij kan beter in de penthouse idd met zijn verlopen hoofd.
Op vrijdag 14 december 2001 20:31 schreef fokje het volgende:
Kelly moet niet in de playboy of playgirl oid, ze moet naar een goede fotograaf om daar prachtige glamour(naakt)foto's te laten maken. Erwin Olaf ofzo. Die playboy is toch veel te min voor haar!
quote:ja hoor echt een Kelly reactie, lekker naar de appie
Op vrijdag 14 december 2001 20:18 schreef Lottje het volgende:[..]
Haha, heb je drie maanden in het BB-huis gezeten, waar ga je dan naar toe? Naar Albert Heijn natuurlijk!
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 20:01 schreef Uiruru het volgende:
calvobbes reageert: 20:06
quote:Mag het ook geen van twee? Ik heb in het huis al genoeg sillyconen gezien...
Op vrijdag 14 december 2001 20:00 schreef fokgekkie het volgende:
Kelly, in de play-boy, of in de play-girl?
Mijn avond met ....
Big Brother's Bianca
Door Willem Baars · fotografie Michel Linssen
Een nieuwe rubriek waarin Playboy-redacteur Willem Baars op stap gaat met zijn favoriete vrouw van Nederland en verre omstreken: Big Brother-winnares Bianca Hagenbeek.
Dit wordt een verhaal vol bekentenissen. Laat ik maar met de deur in huis vallen. Ik heb haar altijd érg leuk en mooi gevonden. Vanaf day one. De eerste keer dat ik haar zag, was in september 2000. Ik had me nog wel zó voorgenomen om niet nog een keer in de Big Brother-valkuil te lopen, maar vooral door haar gebeurde het weer. Waren het in het eerste jaar van Big Brother vooral de intermenselijke contacten en de antropologische aspecten die me elke avond aan de buis kluisterden (gelul natuurlijk: ik vond het gewoon een verslavend programma), het tweede seizoen was ik al helemaal niet van de TV weg te slaan. Vooral door haar dus: Bianca! En zo werd de mooie, pittige, spontane, eerlijke en energieke Amersfoortse al heel snel de grote favoriet in Huize Baars. Bizar eigenlijk als ik erop terugkijk dat ik zó 'into' zo'n soort programma was. Ik leefde zelfs dusdanig mee, dat ik ook vurig hoopte dat Bianca zou winnen. Ik heb ook een paar keer voor haar gestemd, zo schreef hij met een rood hoofd. Maar natuurlijk keek ik ook professioneel naar Big Brother. De Tara- en Sabine-Playboy-producties waren een groot succes. En nu moesten we Bianca ook zeker gaan benaderen. Drie dagen later ontmoette ik haar voor het eerst. Ik heb David Bowie en Pamela Anderson ontmoet zonder daar ook maar een klein beetje nerveus voor te zijn. Maar die eerste keer toen ik oog in oog met Bianca stond, liep ik te hakkelen en trillen als een jonge fan die zijn grote idool ontmoet. Ik had haar alles willen vragen en zeggen, maar helaas kwam het er door de haast niet van. Maar nu kon het eindelijk, tien maanden later! Tien maanden waarin ik elke keer als haar naam weer eens ergens opdook, weer even blij werd van binnen.
Te kijk in restaurant De Kas
Veel veranderd is ze niet, zie en merk ik deze middag al snel in het Amsterdamse restaurant De Kas, waar ik een tafel heb gereserveerd voor ons samen. Ze is nog even vrolijk, spontaan en on-bevangen en nog even lacherig (die geweldige en herkenbare schaterlach!). Waarin ze dan wel veranderd is? In de afgelopen maanden lijkt Bianca (34) - toch al een natural beauty - nog mooier (ze heeft de meest betoverende bruine ogen die ik ooit heb gezien) en sexier te zijn geworden. Het leven kent soms nog steeds fijne verrassingen. Heeft ze na Big Brother misschien meer zelfvertrouwen gekregen en straalt dat soms af op haar uiterlijk? "Om eerlijk te zijn vind ik zelf dat ik niet erg veel veranderd ben het afgelopen jaar," zegt Bianca. "Het klinkt misschien wat pedant om van jezelf te zeggen, maar ik heb mijzelf altijd wel redelijk sterk en zelfverzekerd gevonden. Nou oké, als er al iets met mij gebeurd is door Big Brother, dan is het dat ik nog íets sterker en zelfverzekerder ben geworden en nog wat meer lak aan de wereld heb dan ik al had."
(samenvatting)
Hoe deze middag en avond afloopt, lees je in Playboy-januari!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |