Net een discussie over geweest in RTL Boulevard. 40% van de ondervraagden van een enquete wil Kelly als Big-Brother babe terugzien in de Playboy.
Wat vind jij daarvan? Wie van BB zie jij het liefst met nietjes in d'r buik?
quote:Alsjeblieft niet, zeg.
Op woensdag 07 november 2001 20:45 schreef Coazter het volgende:
Wat vind jij daarvan?
quote:Volgens mij kunnen ze 't op Tania na eik allemaal wel hebben...
Wie van BB zie jij het liefst met nietjes in d'r buik?
quote:De vraag lijkt mij eerder "Wil de Playboy Kelly?" En niemand koopt het blad mocht zij erin komen denk ik. Ze is al veel te vaak bloot op tv en de streams geweest!
Op woensdag 07 november 2001 20:45 schreef Coazter het volgende:
* (ik weet niet of dit hier moet of in 'hunks & babes') *Net een discussie over geweest in RTL Boulevard. 40% van de ondervraagden van een enquete wil Kelly als Big-Brother babe terugzien in de Playboy.
quote:Ja de Playboy gaf in de uitzending aan graag met haar te willen praten.
Op woensdag 07 november 2001 20:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
De vraag lijkt mij eerder "Wil de Playboy Kelly?" En niemand koopt het blad mocht zij erin komen denk ik. Ze is al veel te vaak bloot op tv en de streams geweest!
Voor de volledigheid
De uitslag van de Big Brother poll.
Op de vraag van wie van de BB-vrouwen jullie een blootreportage zouden willen zien, stemden jullie als volgt:
1) Kelly met 40%
2) Sandy met 29%
3) Danielle met 15%
4) Priscella met 8%
5) Diane met 6%
6) Tania met 2%
Op de vraag van wie van de BB-mannen jullie een blootreportage zouden willen zien, stemden jullie als volgt:
1) Andries met 39%
2) Gert-Jan met 22%
3) Coos met 11%
4) Pascal met 9%
5) Ed met 8%
6) Frank met 6%
7) Leo met 5%
Bron
RTL boulevard
quote:Ligt het aan mij? Ik vind deze uitslag op zijn zachtst gezegd héééél vreemd. Ik kan niet geloven dat de mannen van Nederland Kelly zoveel liever in de PB willen zien dan bv Danielle, Sandy, Priscella of Diane.... Volgens mij gaat dan toch wel het feit dat ze een man is geweest meetellen lijkt me.
Op woensdag 07 november 2001 21:02 schreef marky het volgende:
Op de vraag van wie van de BB-vrouwen jullie een blootreportage zouden willen zien, stemden jullie als volgt:
1) Kelly met 40%
quote:Bedankt voor de toelichting, ikzelf vind Sandy of Diane geen slechte keus.
Op woensdag 07 november 2001 21:02 schreef marky het volgende:
Ja de Playboy gaf in de uitzending aan graag met haar te willen praten.
<knip>
Bron
RTL boulevard
quote:Beau maakte daar natuurlijk ook een fantastische opmerking over.
Op woensdag 07 november 2001 21:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ligt het aan mij? Ik vind deze uitslag op zijn zachtst gezegd héééél vreemd. Ik kan niet geloven dat de mannen van Nederland Kelly zoveel liever in de PB willen zien dan bv Danielle, Sandy, Priscella of Diane.... Volgens mij gaat dan toch wel het feit dat ze een man is geweest meetellen lijkt me.
"Ze willen natuurlijk allemaal zien of er nog wat hangt"
quote:walgelijke opmerking!!
Op woensdag 07 november 2001 21:09 schreef marky het volgende:[..]
Beau maakte daar natuurlijk ook een fantastische opmerking over.
quote:Nou, ze heeft sillyconen, dus veel zal er niet hangen
Op woensdag 07 november 2001 21:09 schreef marky het volgende:
quote:Leuke woordspeling
Op woensdag 07 november 2001 21:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
sillyconen
quote:Hehe... thanks.. Het viel dus wel op!
Op woensdag 07 november 2001 21:25 schreef femalehunter het volgende:
Leuke woordspeling
quote:laat die priscella d'r maar uit, die zou ik dus ECHT niet hoeven te zien in de playboy
Op woensdag 07 november 2001 21:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ligt het aan mij? Ik vind deze uitslag op zijn zachtst gezegd héééél vreemd. Ik kan niet geloven dat de mannen van Nederland Kelly zoveel liever in de PB willen zien dan bv Danielle, Sandy, Priscella of Diane.... Volgens mij gaat dan toch wel het feit dat ze een man is geweest meetellen lijkt me.
quote:Ik ken iemand voor wie dat ook niet hoeft
Op woensdag 07 november 2001 22:58 schreef Taurus het volgende:
laat die priscella d'r maar uit, die zou ik dus ECHT niet hoeven te zien in de playboy
Sandy daarentegen, die zou ik ook wel in de playboy willen zien! Of nee, playboy vind ik niet zo leuk. Penthouse is beter
D'r zit in de huidige BB eerlijk gezegd niemand die ik graag naakt wil zien, nogal ironisch gezien de regie tot nu toe...
quote:Sandy kan ik me voorstellen maar ik vind Danielle bijna a-sexueel, die heeft helemaal niets aantrekkelijks...
Op donderdag 08 november 2001 13:15 schreef Right het volgende:-knip-
om Sandy of Danielle
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |