abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 december 2001 @ 01:43:46 #1
19517 danny1977
Don't worry, be happy
pi_2423568
999, 666, 7 en 13.

Deze getallen zijn veelzeggend.

7 en 13 is een geluksgetal. 999 staat voor het onzekere van de mensheid. 666 staat voor het buitenaardse waardoor je onsterfelijk wordt.

Numerologie zal binnenkort belangrijk gaan worden. Numerologie is net zoals het getal Pi. 3,1415 tot en met oneindig.

Alles dat je meemaakt in je leven heeft te maken met numerologie. Niets gebeurt voor niets.

Mankind fears time. Yet time fears the great pyramids.

De hele astrologie heeft te maken met numerologie.....het is allemaal een grote droom geweest. Binnenkort zal iedereen wakker worden uit deze droom en geconfronteerd worden met de werkelijkheid.

Ikzelf ben altijd wakker geweest van deze droom.

Bepaalde mensen hebben gezorgd dat numerologie in een verdoemhokje is gekomen.

7 en 13 zijn geluksgetallen en zullen dit steeds meer worden.

Zoals ik al zei. De Egyptische goden zijn opgestaan. Isis Osiris en Amon zijn verbannen geweest en zullen gaan spreken.

Ying Yang bijna gevonden!!!! Yessssss...ik ben er bijna.
pi_2423611
Danny...waarom is dit zo belangrijk voor je?
#geen
  zondag 9 december 2001 @ 01:50:42 #3
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2423642
quote:
Op zondag 09 december 2001 01:43 schreef danny1977 het volgende:

Zoals ik al zei. De Egyptische goden zijn opgestaan. Isis Osiris en Amon zijn verbannen geweest en zullen gaan spreken.

Return of the Mummy 3 ?
  zondag 9 december 2001 @ 03:05:00 #4
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_2424101
Vergeet nummer 27 niet..
pi_2424142
Tering.. Niet te trekken..

Ik ga nu maar snel een nummertje maken, morgen is het misschien wel te laat

Red een boom, eet een bever.
  zondag 9 december 2001 @ 12:52:22 #6
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2425553
quote:
Op zondag 09 december 2001 03:05 schreef SiGNe het volgende:
Vergeet nummer 27 niet..
En 14. Vergeet Johan niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2434539
En natuurlijk 014337! (mijn studentnummer)
Vink alle IMDB top lijsten af op: http://www.icheckmovies.com/
pi_2435208
quote:
Op maandag 10 december 2001 09:23 schreef ErikSchierboom het volgende:
En natuurlijk 014337! (mijn studentnummer)
Cewl... ik had 014336
pi_2435217
quote:
Op zondag 09 december 2001 01:50 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Return of the Mummy 3 ?

nee, Return of Manono!!
  maandag 10 december 2001 @ 16:38:33 #10
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_2439422
nummer 11 -> het gekken getal
nummer 13 -> ongeluks getal
nummer 666 -> Getal van het KWAAD
nummer 1202 -> Mijn geluks getal

maar geloof eigenlijk niet in nummers..

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
  maandag 10 december 2001 @ 18:32:24 #11
12750 Hrun
Special Obedience
pi_2441027
quote:
Op zondag 09 december 2001 03:05 schreef SiGNe het volgende:
Vergeet nummer 27 niet..
en 23, oftewel 2+3=5, het nummer van het oog in de piramide... *bibber*
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_2473360
Wat een enorme dwaasheid hier! Numerologie, my ass! Als je lang genoeg zoekt dan kun je alles vinden! Ja, maar als de dat cijfer daarbij optelt en daar dan weer zoveel van af haalt dan......bullshit! Er zijn zo enorm veel mogelijkheden met rekenen, je kan met elk getal wel wat verzinnen zodat de uitkomst precies op het door jou gewilde getal uitkomt.
quote:
He? Waaruit leidt je dat dan weer af? De Egyptische Goden zijn niets anders dan verzinsels van de Egyptenaren omdat ze bepaalde dingen niet konden verklaren. Dat is de ware reden waarom de Egyptenaren in Goden geloofden. Als er een overstroming van de Nijl was moest toch iemand de schuld hebben...en tada! we vinden gewoon Goden uit.

Ik vind het dus gewoon enorm vaag gezwam dat hele numerologie!

* bukt zich om de rotte eieren te ontwijken *

Vink alle IMDB top lijsten af op: http://www.icheckmovies.com/
pi_2473464
2-> mooi nummer, behoeft geen uitleg
4-> altijd een van mn geluksgetallen geweest, evenals
13-> om te laten zien dat ik sterker ben dan et noodlot

499-> mijn lidmaatschapsnummer van de supportersvereniging van de graafschap. Nummer 500 (die vrouw die achter me stond in de rij om aan te melden) werd overladen met geschenken (daarom was ze niet zo vlug ).

pi_2483021
nummers bestaan niet, een nummer is niets behalve een concept in onze geest. als er 2 appels naast elkaar liggen is het slechts onze geest die daar 2 appels van maakt. nummers maken enkel deel uit van een aangeleerde denkwijze
om de wereld te ordenen. de wereld is en nummers spelen daar geen enkele rol in. nummerologie is dus complete onzin naar mijn mening, de wereld is geen wiskundig model. danny, ik denk dat je iets teveel gelooft in je eigen hersenspinsels. zie asjeblieft in dat het je eigen assiociaties maar zijn en dat er in de wereld van verbanden leggen talloze paden zijn en dat het altijd wel klopt. ga dat niet met de realiteit verwarren. hoe meer je de wereld probeert te vangen in eigen gedachtes, hoe verder dat concept van de werkelijke realiteit af gaat staan. probeer het dus los te laten! of zoek hulp als het je leven echt teveel beinvloed. succes!
yesterday I woke up sucking a lemon
  maandag 17 december 2001 @ 11:24:39 #15
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_2516826
quote:
Op zondag 09 december 2001 01:43 schreef danny1977 het volgende:
999, 666, 7 en 13.

Deze getallen zijn veelzeggend.
7 en 13 is een geluksgetal. 999 staat voor het onzekere van de mensheid. 666 staat voor het buitenaardse waardoor je onsterfelijk wordt.

Alleen als je (bij)gelovig bent
quote:
Numerologie zal binnenkort belangrijk gaan worden. Numerologie is net zoals het getal Pi. 3,1415 tot en met oneindig.
meneer is helderziend?
quote:
Alles dat je meemaakt in je leven heeft te maken met numerologie. Niets gebeurt voor niets.
Ja, de coordinaten in tijd-ruimte zeker
quote:
Mankind fears time. Yet time fears the great pyramids.

De hele astrologie heeft te maken met numerologie.....het is allemaal een grote droom geweest. Binnenkort zal iedereen wakker worden uit deze droom en geconfronteerd worden met de werkelijkheid.

Ikzelf ben altijd wakker geweest van deze droom.

Bepaalde mensen hebben gezorgd dat numerologie in een verdoemhokje is gekomen.

7 en 13 zijn geluksgetallen en zullen dit steeds meer worden.

Tip, kijk eens naar de film "Pi" ,een zwart-wit wazige film, maar wel gaaf en echt iets voor jou.
Probeer dit eens: Alles is met logica uit te leggen.
Getallen zijn logisch, dus alles is met getallen uit te leggen
hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
pi_2718151
Waarom schrijven jullie in hemelsnaam over numerologie als jullie niet weten wat het is.
Ik zal jullie een hint geven, het is heel simpel met nummers kun je dingen uitrekenen en je kan voorspellen en of 13 nu een ongeluksnemmer heeft of niet dat ligt aan je eigen karma en je geboorte datum ed.
En niks met de opstanding van weet ik veel wie...

Mensen lees eerst een boek erover, eer je er aan begint en erover gaat lullen...

twee dochters
pi_2754498
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 04:36 schreef _psilocybin het volgende:
nummers bestaan niet, een nummer is niets behalve een concept in onze geest. als er 2 appels naast elkaar liggen is het slechts onze geest die daar 2 appels van maakt. nummers maken enkel deel uit van een aangeleerde denkwijze
om de wereld te ordenen. de wereld is en nummers spelen daar geen enkele rol in. nummerologie is dus complete onzin naar mijn mening, de wereld is geen wiskundig model. danny, ik denk dat je iets teveel gelooft in je eigen hersenspinsels. zie asjeblieft in dat het je eigen assiociaties maar zijn en dat er in de wereld van verbanden leggen talloze paden zijn en dat het altijd wel klopt. ga dat niet met de realiteit verwarren. hoe meer je de wereld probeert te vangen in eigen gedachtes, hoe verder dat concept van de werkelijke realiteit af gaat staan. probeer het dus los te laten! of zoek hulp als het je leven echt teveel beinvloed. succes!
Het maakt niet uit of 2 appels het getal 7 krijgt (dus 2 appels 'heet' 7 appels) het gaat erom 'waarom' er 2 appels zijn en niet 5.

Numerologie is ooit uitgewerkt door Pythagoras, hij had in het oude Italie (op Sicilie geloof ik) een mystieke school waar hij de 'vibes' van getallen bestudeerde. Het heeft veel raakvlakken met de Tarot en (westerse) astrologie en kan over je persoon en bepaalde gebeurtenissen uitleg geven.

De 'belangrijke' getallen volgens Numerologie zijn btw 1 t/m 9, 0, 11, 22, 33 en 44. Ook zoals genoemd de 666, 999 en 777. Je lotgetal wordt gezien als een veelzeggend getal over de algmene inhoud van je leven, of je levensloop. Je kan hem uitrekenen door je geb. datum op te tellen; 5-3-1979=5+3+1+9+7+9=34, 3+4=7 (34 is geen getal,dus herleiden).

Zelfde is voor je (volledige) naam, zegt iets over je persoonlijkheid.

Er zijn uitgebreide betekenissen te vinden op het web.

pi_2754576
en oja, ik geloof eigenlijk dat ons 'universum' 1 grote rekensom is, met een voor ons oneindig aantal factoren, algoritmes enzenz alleen zijn wij niet ver genoeg om zoiets te bevatten (met "god" als programmeur).

Natuurlijk geef ik geen betekenis aan het lijnnummer van m'n bus die ik elke dag neem, ik zou niet weten waarom of wat ik eraan heb. Ik hoef ook mijn toekomst niet zo nodig te weten of laat ik mijn toekomst van een getal afhangen. Maar het is wel de moeite waard.

en 13 een geluksgetal? Het is geen ongeluksgetal, maar ik associeer het toch vooral met verandering, positief of negatief.

vrijdag 30 januari 2004 @ 08:28:53 #19
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_16707541
quote:
Op woensdag 9 januari 2002 11:06 schreef The_Shining het volgende:
en oja, ik geloof eigenlijk dat ons 'universum' 1 grote rekensom is, met een voor ons oneindig aantal factoren, algoritmes enzenz alleen zijn wij niet ver genoeg om zoiets te bevatten (met "god" als programmeur).

Natuurlijk geef ik geen betekenis aan het lijnnummer van m'n bus die ik elke dag neem, ik zou niet weten waarom of wat ik eraan heb. Ik hoef ook mijn toekomst niet zo nodig te weten of laat ik mijn toekomst van een getal afhangen. Maar het is wel de moeite waard.

en 13 een geluksgetal? Het is geen ongeluksgetal, maar ik associeer het toch vooral met verandering, positief of negatief.

Ik denk niet dat ons Universum een grote rekensom is. Maar ik denk wel dat het Uit te drukken is In een rekensom. We moeten niet vergeten dat getallen slechts een vorm van uitdrukking is, omdat onze geesten het anders niet kan bevatten.

Getallen is voor de mens gecreëerd om dingen makkelijk te begrijpen/doen/opnemen, het blijft makkelijker plakken.

Het is gewoon een van de vele uitdrukkingen, getallen is simplistisch en kort, en toch nauwkeurig, maar niet DE uitdrukking.

pi_16707554
Vergeet 107 niet..! Ik geloof ook wel dat er meer is tussen hemel en aarde maar dit klinkt toch als regelrechte onzin
  vrijdag 30 januari 2004 @ 08:34:01 #21
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16707563
7 is tof.
pi_16718296
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 08:28 schreef Choices het volgende:
Ik denk niet dat ons Universum een grote rekensom is. Maar ik denk wel dat het Uit te drukken is In een rekensom. We moeten niet vergeten dat getallen slechts een vorm van uitdrukking is, omdat onze geesten het anders niet kan bevatten.
Vraag is dan wie heeft rekenen bedacht?
quote:
Getallen is voor de mens gecreëerd om dingen makkelijk te begrijpen/doen/opnemen, het blijft makkelijker plakken.
Knippen + plakken. Hier heb je een schaar en papier om op te schrijven.
quote:
Het is gewoon een van de vele uitdrukkingen, getallen is simplistisch en kort, en toch nauwkeurig, maar niet DE uitdrukking.
Geest drukt zich uit in materie. Materie is vorm, de geest geeft vorm aan de materie. Where is the love. I want to receive/believe.
pi_16725812
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:18 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Broodkruimels. Tel je ze op, ga je vooruit. Herleid je ze tot de oorsprong (1) 5+5+5+5= 10+10=1+0+1+0= 1

Bedenk nu zelf de 3e manier.

5+5+5+5 = 15+5 = 1+5+5 = 6+5 = 11 = 1+1 = 2
5+5+5+5 = 20 = 2+0 = 2
5x5+5x5 = 25+25 = 2+5+2+5 = 7+7 = 14 = 1+4 = 5
5-5+5x5 = 0+25 = 0+2+5 = 7

Hoeveel manieren wil je hebben?
Tis allemaal onzin als je het mij vraagt.

Zodra je een getal in je hoofd hebt werk je daarnaar toe.

pi_16726248
quote:
Op woensdag 9 januari 2002 11:06 schreef The_Shining het volgende:
Interessante theorie. Het kan best zo zijn dat het universum een rekensom is. Je moet echt wel rekening houden met het volgende:

Leven = Perfectie
Perfectie = Eenvoud

Het universum (al het leven) kan dus nooit een lange of ingewikkelde rekensom zijn omdat het universum perfect is in al zijn eenvoud.

pi_16727225
Numerologie als discipline verdient een serieuzere benadering dan dit. Slotje dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')