quote:Inderdaad een beetje vreemd, tussen die laatste twee zinnen zat toch nog heel wat meer activiteit.
Door fokje - woensdag 05 december 2001 12:53--------------------------------------------------------------------------------
He, wat is dit nou, op de streamverslagen lees ik wat anders. Dit komt van de BB-site:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Diane kan er niet tegen dat de twee met wie ze het meest heeft, ruzie met elkaar hebben. Mokkend en chagrijnig kruipt zij in bed. Niemand kan iets bij haar goed doen. Als Andries checkt hoe het met haar is, krijgt hij een sneer. "Ben je boos op mij?" vraagt de Captain voorzichtig. De roodharige bevestigt dit en zegt dat hij het moet goedmaken. Hij geeft haar een kus en kruipt tegen haar aan. In elkaar verstrengeld vallen ze in slaap.
quote:Tuurlijk Kelly, dat heeft Hummie geschreven. Speciaal voor jou, omdat je zo'n gekke vrouw bent.
Op donderdag 06 december 2001 12:20 schreef scanman01 het volgende:
Diane las net een lang gedicht over Kelly voor bij het hek. Kelly zat zichtbaar te genieten. Toen het gedicht ten einde was zei Kelly: "Aaaah, mooi... heeft Hummy dat geschreven?"
Het is bijzonder frustrerend om te moeten bedenken dat het team van Bobby Papegaai definitief heeft besloten om weer GJ te nomineren in plaats van die doos.
quote:Het zijn niet eens Ed's boeken trouwens!
Op donderdag 06 december 2001 12:45 schreef Jozo-Carla het volgende:
quote:"""Andries zit nu één van mij boeken te lezen", klaagt Ed. ""
quote:
Op donderdag 06 december 2001 02:37 schreef MMXMMX het volgende:
(Kan iemand hem ff een luier om doen ? wat een grote baby .)
niet de wind maar de aantallen daar ligt het aan .
Ik geniet. goed zo fans.
Het zullen toch niet toevallig weer die Fok!kers zijn?
quote:Verbaast me niets.. die vrienden zullen ontzettend op haar lijken dan! Ook alleen maar met zichzelf bezig, die hebben het natuurlijk te druk met in de spiegel kijken en pukkels uitknijpen enzo...
Op donderdag 06 december 2001 20:22 schreef Sanne het volgende:
20.18
Kelly moppert dat ze haar vrienden (noemt wat namen op) hier toch zeker wel verwacht had, en verwijt ze dat ze met zichzelf bezig zijn.
quote:ROFLOL, en je hebt nog eens gelijk ook! Boontje komt om zijn loontje! gniffel gniffel. Kelly heb het gehoord, en vanzelfsprekend grijpt ze deze mogelijkheid ook weer aan om aandacht van iedereen te krijgen, want ze is toch oohhhhh zooooo ziellllluggggg. In plaats van dat madam eens een keer haar eigen gedrag onder de loop neemt, maar nee hoor, het is natuurlijk weer de schuld van anderen volgens kelly dat ze niet altijd even positief overkomt.
Op donderdag 06 december 2001 20:52 schreef Angelic1 het volgende:Verbaast me niets.. die vrienden zullen ontzettend op haar lijken dan! Ook alleen maar met zichzelf bezig, die hebben het natuurlijk te druk met in de spiegel kijken en pukkels uitknijpen enzo...
quote:Hier weer een voorbeeld van wat onze arme dappere streamverslaggevers/sters moeten doorstaan!!!
Uit de Streanmverslagen van Sanne"Gedverderrie, de regie vergeet de zender van Ed dicht te doen, ik hoor een kort plasje en daarna wat nadruppelen. Vervolgens een kreun en dan gaat de broek weer dicht."
Lang leve de invloed van Andries: de meningen zijn bijgesteld, mochten nl GJ en Kelly beide genomineerd staan, nadat Ed eruit is en ze moeten kiezen wie er dan van dat team op het blok staat: dan kiezen ze voor...
KELLY!!!!!!!!!
jahoe, dan staat Kelly dus genomineerd!! YAHOEEE!
Hulde aan Andries, hij heeft de twee miepjes overgehaald!!!
Direct weer vrolijk en blij!!
HOERAAAAAAA!!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Kelly (tegen GJ): je bent een topper!!
-----------------------------------------------------------
Hypocriet wijf!!
quote:Gelukkig had Gert dat zelf ook door en zei hij dat ook!! Het ziet er naar uit, dat Gert zich niet meer continue extreem inhoud naar Kelly toe en dat hij haar echt zat is!! En terecht!
Op donderdag 06 december 2001 23:11 schreef CartWOman het volgende:
Door Ethel - donderdag 06 december 2001 23:07--------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------Hypocriet wijf!!
![]()
quote:Erger nog, er is alleen een stream op Daan en Danielle en een overzicht van de kamer waarin ze zitten. Geen beeld van Sandy's team.
Op donderdag 06 december 2001 23:25 schreef Jamming74 het volgende:
Waarom laten ze eigenlijk de nominaties nu niet zien, ze geven de uitslag toch nog vanavond.
quote:Ik dacht dat GJ tegen Sandy praatte, hij bedankte haar voor haar aardige woorden bij de exit procedure.
Op donderdag 06 december 2001 23:11 schreef CartWOman het volgende:
Door Ethel - donderdag 06 december 2001 23:07--------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
Hypocriet wijf!!![]()
quote:Dan zou Leo dus niet op Kelly hebben gestemd. Lijkt me stug.
Op vrijdag 07 december 2001 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Nog steeds is Andries niet naar de dbk geroepen.... dus toch geen dubbele nominatie?????
quote:Kelly kan ook haar stem aan Leo hebben gegeven, dan heeft GJ 1, Leo 1 en Kelly 2!
Op vrijdag 07 december 2001 00:15 schreef Gert het volgende:[..]
Dan zou Leo dus niet op Kelly hebben gestemd. Lijkt me stug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |