Wie kan mij informatie verstrekken?! Wie kent het uberhaupt?!
Alvast bedankt!
Op http://www.ayreon.com vindt je aardig wat meiske!!!
[Dit bericht is gewijzigd door thecrook op 03-12-2001 21:55]
quote:Hoe lang woon jij al in die doos
Op maandag 03 december 2001 21:54 schreef gozmit het volgende:
Iets met muziek te maken
discografie: 1995 - the final experiment
1996 - Actual Fantasy
1998 - Into the Electric Castle
2000 - The Universal Migrator prt I &II
2000 - Ayreonauts Only
quote:Hey, dat is ellende....deze doet 't bij mij niet
Op maandag 03 december 2001 21:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja mot je 'm niet snel veranderen hehehehe
Nu nog al mijn gedownloade nummers op volgorde krijgen, zodat ik het verhaal ook snap uiteindelijk
Alvast bedankt!
quote:heb je de playlist nodig, of heb je die?
Op maandag 03 december 2001 22:07 schreef k_i_m het volgende:
Geweldig! Heb gisteren iets van ze gehoord bij een vriend van me, en ik vind het ERG mooie muziek. Ik ben niet een fan van scheurende metal ofzo, maar Ayreon plakt een aantal verschillende stijlen heel netjes aan elkaar.Nu nog al mijn gedownloade nummers op volgorde krijgen, zodat ik het verhaal ook snap uiteindelijk
Alvast bedankt!
Er is van hun nummer 'Temple of the Cat' ook een versie met een van de meisjes van Krezip.
quote:Luister dan ook eens naar Dream Theater, of ken je die al????
Geweldig! Heb gisteren iets van ze gehoord bij een vriend van me, en ik vind het ERG mooie muziek. Ik ben niet een fan van scheurende metal ofzo, maar Ayreon plakt een aantal verschillende stijlen heel netjes aan elkaar.Nu nog al mijn gedownloade nummers op volgorde krijgen, zodat ik het verhaal ook snap uiteindelijk
Alvast bedankt!
quote:Ohhoohh.. kijk die tip kon je wel gebruiken maar om nou te laten wéten dat je spul van hem downloadt..
/knip
Nu nog al mijn gedownloade nummers op volgorde krijgen, zodat ik het verhaal ook snap uiteindelijk
(en Ayreon is ook niet echt metal trouwens)
Maar "geniale" muziek herken ik natuurlijk meteen als ik het hoor. Ik zat net effe te kijken wie er allemaal mee hebben gewerkt aan Into the electric castle (waarschijnlijk ook het enige wat ik compleet wil hebben) en dat zijn nog best wel een berg bekende namen.
Alleen jammer dat Thijs van Leer d'r ook tussen staat..
*narf*
quote:
Geweldig! Heb gisteren iets van ze gehoord bij een vriend van me, en ik vind het ERG mooie muziek. Ik ben niet een fan van scheurende metal ofzo, maar Ayreon plakt een aantal verschillende stijlen heel netjes aan elkaar.Yup tot een grote slappe hap.
Er zit niets in.
Het is allemaal te gladjes en gemaakt.Nu nog al mijn gedownloade nummers op volgorde krijgen, zodat ik het verhaal ook snap uiteindelijk
Alvast bedankt!
quote:En Dream Theater maakt geen geniale muziek
Op maandag 03 december 2001 22:33 schreef k_i_m het volgende:
Ja ik ken Dreamtheater ook wel, maar daar vind ik maar heel weinig nummers leuk van.Maar "geniale" muziek herken ik natuurlijk meteen als ik het hoor.
quote:De heren van Dream Theater zijn subliem in het bespelen van hun instrumenten. Hun muziek is uiterst complex. Maar of je iets genaail vindt blijft nog altijd een kwestie van smaak, lijkt me
Op maandag 03 december 2001 23:16 schreef thecrook het volgende:[..]
En Dream Theater maakt geen geniale muziek
![]()
![]()
Als ik jou was ging ik eens naar Images & Words en Metropolis - Scenes From A Memory luisteren.....dat is pas geniaal!!!!!
quote:Heb je natuurlijk helemaal gelijk in!!! Maar onze k_i_m zegt: Maar "geniale" muziek herken ik natuurlijk meteen als ik het hoor. Dus vandaar mijn enigszins felle reactie!
Op maandag 03 december 2001 23:35 schreef Metal_Mart het volgende:De heren van Dream Theater zijn subliem in het bespelen van hun instrumenten. Hun muziek is uiterst complex. Maar of je iets genaail vindt blijft nog altijd een kwestie van smaak, lijkt me
.
quote:Die staat toch op "Ayreonauts Only" ? Of is dat weer een andere griet?
Op maandag 03 december 2001 22:09 schreef araphor het volgende:
Wist u dat...Er is van hun nummer 'Temple of the Cat' ook een versie met een van de meisjes van Krezip.
quote:nee, die met die meid van Krezip is het origineel, wat op Universal Migrator part 1: The Dream Sequencer staat.
Op dinsdag 04 december 2001 01:02 schreef Tijn het volgende:[..]
Die staat toch op "Ayreonauts Only" ? Of is dat weer een andere griet?
op Ayreonauts Only staat een nog rustigere versie, met Astrid van der Veen, met wie Arjen later de Ambeon cd heeft opgenomen.
quote:Hey, Thijs was koel bij Focus, omtrent 1830 ofzo.
Op maandag 03 december 2001 22:33 schreef k_i_m het volgende:
Alleen jammer dat Thijs van Leer d'r ook tussen staat..
*narf*
quote:Ah, zit het zo. Thnx
Op dinsdag 04 december 2001 01:05 schreef Tokus het volgende:[..]
nee, die met die meid van Krezip is het origineel, wat op Universal Migrator part 1: The Dream Sequencer staat.
op Ayreonauts Only staat een nog rustigere versie, met Astrid van der Veen, met wie Arjen later de Ambeon cd heeft opgenomen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 04-12-2001 01:14]
quote:Toen jodelen nog hip was...
Op dinsdag 04 december 2001 01:05 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Hey, Thijs was koel bij Focus, omtrent 1830 ofzo.
quote:in dit geval stond dat ook in het boekje, van Ayreonauts Only
Op dinsdag 04 december 2001 01:12 schreef Tijn het volgende:[..]
Ah, zit het zo. Thnx
Kvind het leuke muziek hoor, maar ik verdiep me nooit zo in de achtergrond van de muzikanten. Ik luister gewoon en lees het boekje, en that's it
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |