sommige gebruiken internet omdat ze dan een heel andere persoon kunnen zijn.
vaak zijn mensne op inet ook openener omdat ze verstopt zitten voor een beeldscherm (als je er achter zit zie je zo weinig )
dus, maar het kan wel ik ken enkele gevallen waarbij het nog steeds goedgaat. ken zelfs ene geval waarbij de dame in kwestie er zelfs voor naar australie is verhuist, vanuit minnesota
Zoals iedereen al inmiddels weet, hebben Ludo en ik elkaar via FOK! leren kennen. We hebben na vele mailtjes een afspraak gemaakt om elkaar irl te leren kennen. Niet met de opzet dat dat iets zo worden, maar tis wel gebeurt! Liefde op het eerste gezicht en wat mij betreft voor de rest van mijn leven!
Of er verschil zit in de manier van kennen... denk het wel . Je leert elkaar eerst kennen (voor zover dat mogelijk is via mailtjes en de telefoon, maar je krijgt toch wel een aardig beeld van elkaar) zonder elkaar te hebben gezien. Uiterlijk werkt toch altijd wel mee bij een eerste ontmoeting. Maarre... ik had het geluk dat Ludo ook nog eens bloedmooi is!
Voordeel van ontmoeten via internet vind ik dat je eerst iemand leert kennen alvorens je hem of haar werkelijk ontmoet. De eerste selectie wordt dan het karakter en niet het zoals gewoonlijk uiterlijk.
Hij post hier af en toe een bericht onder de naam "Koetje"...
ik denk niet dat het belangrijk is waar je elkaar ontmoet in een relatie of wat dan ook..
het enige wat je nodig hebt zijn 2 mensen die het voelen klikken..
Grtz,
Sabien
quote:
op 07-07-2000 om 11:06 AM schreef SisterBliss het volgende:het enige wat je nodig hebt zijn 2 mensen die het voelen klikken..
of dubbelklikken.....
Iefje
Later die avond kwam ze naar mij toe. Ik weet het nog goed. We keken All Stars, en bij de aftiteling was het raak.
Duss.. de eerste ontmoeting was via Internet, maar de echte crush kwam pas veel later, in real life.
Rick
Rick
http://www.rheijster.com
Toen elkaar 17 dagen gemist ivm haar holiday en toen nog paar maal uitgeweest en toen was het bij cafe het elfde gebod. tja..punks is dus mijn 11de gebod
-edit-
En dat is nu dikke 11mnd geleden dat het raak was.
[Dit bericht is gewijzigd door Capoeiristas (Datum 11 Juli 2000).]
dat komt heb al een paar keer iemand ontmoet via internet een chatprog. en nee dat was niets voor mij ze waren wel lief en aardig maar toch anders dan dat ik d8 in het opzicht ze hebben niet gelogen of zo maar als je bij ze bent dan ja......
is het toch weer anders.
mooi voorbeeld
ik was verliefd op een jongen van internet
via de telefoon veel gesproken
leuk karakter maar toen ik hem ontmoette was ie toch iets anders dan dat ik hem steeds ff sprak.
nou zat ie hier ook een tijdje dus je bent 24 uur per dag bij elkaar maar toen ben ik er achter gekomen dat het toch niet helemaal zoals ik het nu zie de ware voor me is misschien veranderd dat nog wel als ik alles beter op een rijtje heb staan misschien ook niet ik heb geen idee.
maar doe wat je hart je ingeeft en vecht waar je recht op hebt!!
knuf
Als je elkaar ontmoet moet je eigenlijk opnieuw beginnen. Je kent elkaar wel maar toch ook weer niet. Je weet hoe het karakter is maar je weet niet hoe diegene zich gedraagd.
De eerste ontmoeting is inderdaad een beetje vreemd maar toch ook weer niet. De stem horen is wel belangrijk... Dat geeft je toch een veel beter id hoe iemand is praat. In ICQ/IRQ ed schrijf je toch vooral zoals je praat en dan is het wel prettig om te weten hoe bepaalde uitdrukkingen enzo nou echt bedoeld worden.
Eerst samen gaan dansen, maar binnen de kortste keren had ze me om de vinger gewonden en inmiddels, eind volgende maand, zijn we alweer 2 jaar samen, waarvan 1 jaar verloofd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |