abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juni 2000 @ 11:30:00 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_170832
* Verbal vraagt zich af of jullie irl weleens mensen ernstig hebben beledigd...

Vast wel... en... was het succesvol? Genoot je ervan? Of had je spijt?

Ikzelf ben nogal van de harde. De laatste jaren heb ik dat goed onder controle, dwz dat ik een hele hoop incasseer voordat ik heel bewust, gericht, snel en keihard iemand verbaal fileer. In principe komt die hardheid voort uit de periode tussen mijn 12e en pakweg 20e, waarin ik mij altijd van alles liet welgevallen. Als een etter begon te schelden, kroop ik meestal weg in mijn schulp, en werd maar onzekerder en onzekerder over mezelf. Op een gegeven moment heb ik besloten niet langer aan mezelf te twijfelen, en mensen die het verdienen een koekje van eigen deeg te geven (alleen beter en harder). Dat scheel mij namelijk de nodige complexen en maagzweren, en legt de fistel op de plek waar die hoort... de aanstichter. Dat heeft een aantal keren geleid tot flinke ongeleide projectielen van mijn kant, tegen mensen die mij weliswaar irriteerden, maar die mij te na aan het hart lagen/liggen om zo diep te kwetsen.
Inmiddels heb ik het aardig onder de knie, ook al reageren mensen (familie/vrienden) nog weleens geschokt als ik ze vertel wat ik nu weer heb geroepen.
Maar om terug te komen bij de originele vraag: wat was jullie hardste of leukste belediging, had 'ie succes, luchtte het op of had je spijt.
Dit vraagt natuurlijk om een voorbeeld, maar ik ben nogal bang om mijn hardste te plaatsen, dus wordt het een leuke (in mijn ogen)... de harde volgen misschien nog:

Ik was weer eens boodschappen aan het doen in de supermarkt. Ik was klaar en sloot aan bij de kortste rij. Het schoot niet heel erg op (het meisje achter de kassa was volgens mij redelijk nieuw). Voor mij stond een mevrouw van tegen de zestig te zuchten en te steunen, geirriteerd om zich heen te kijken en weer te zuchten en te steunen. Uiteindelijk was ze aan de beurt (en acht lang had het niet geduurd) en daar begon ze:'Zo, dat schiet lekker op he? Doe maar lekker rustig aan, hoor, JIJ hebt vast niets anders te doen. Er zijn ook mensen met haast, hoor.'
Ik mocht haar dus al meteen niet.
Het meisje haalde met een rood hoofd zo snel mogelijk de artikelen langs de scanner. Toen ze klaar was met wat er op de band lag, hield de vrouw een pak wasverzachter voor de neus van het meisje en vroeg bits: "Wat kost dit? Er stond weer eens geen prijs bij!'
Het meisje, zoals gezegd redelijk nieuw, stamelde met nog steeds een rood hoofd: 'Eh, sorry mevrouw, dat weet ik niet uit mijn hoofd.'
Begint dat mens een tirade:'Godsamme, nou doe je ZULK dom werk, makkelijker IS er gewoon niet, en dan weet je niet eens de prijs van een pak wasverzachter? Je zit hier al labbekakkig achter zo'n stomme kassa, je hoeft niet eens meer aan te slaan, je hoeft alleen maar alles langs zo'n lampje te halen...'
Ineens kreeg ze in de gaten dat er iemand achter haar stond, ze draaide zich om en zei tegen mij: 'Het is toch wat, tegenwoordig? Wat vind u er nou van...?'
Waarop ik antwoordde: 'Ik vind u een zwaar verzuurde trut.'
Ze viel stil, trok wit weg en stamelde: 'Nou zeg... ik ben nog nooit ZO beledigd.'
Dus voegde ik er aan toe: 'Met UW karakter heeft u dan verdomd veel geluk gehad...'
Waarop de vrouw zonder verder iets te zeggen boos de winkel uitbeende zonder haar boodschappen.
Ik riep haar nog achterna:'U VROEG TOCH MIJN MENING?', maar ik denk niet dat ze het nog hoorde...

Nu jullie...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_170833
Nee, ik geloof niet dat ik iemand zo heb beledigd. Ik durf het op de een of andere manier niet. Sta meestal met mijn mond vol tanden. Achteraf komen er pas dingen in mijn hoofd op die ik had kunnen zeggen.

Geloof dat het ergste wat ik ooit gezegd heb een opmerking was tegen een jong grietje die gek was op mijn vriendje. Mijn vriendje was een jaar of 3 jonger dan ik. Zij zei toen dat ie het met mij wilde leren en dat ie dan vanzelf wel weer terug bij haar kwam (ze was een ex van hem).
Hierop heb ik alleen een reactie gegeven dat hij die Donald Duck en Mickey Mouse onderbroeken nu wel zat was!

Ik wou dat ik het kon, iets vaker fel en heftig reageren. Maar helaas...
Kan ik dat niet van jou leren Verbal?????

woensdag 7 juni 2000 @ 11:39:00 #3
4285 J Veenlijk
Kap ende Kerf!
pi_170834
Hahaha! geniaal!!!
Een leuke manier om mensen af te zeiken als je een beetje ruzie hebt is:
"He heb je nog een straatkrant voor me?"
"Ulk" - Zutphens dialect voor het mannelijk geslachtsdeel.
pi_170835
Verbal hoe reageerde het meisje achter de kassa vervolgens??

Voorbeeld van afgelopen week vrijdag:
Samen met mijn vriending in de supermarkt besloten om een spaarkaart te vragen. (tja je moet er ooit aan geloven) Zegt het meisje achter kassa dat als we het papier gelijk invullen we direct nog korting krijgen over zo ongeveer de helft van de boodschappen. Dus ik begin vrolijk in te vullen. Hoor ik achter me een zucht (je weet wel z'n zuch van schiet toch eens op), van een vrouw die snel haar vrijdag boodschappen wil doen. Ik geloof dat ik nog nooit zoveel moeite (tijd) heb gehad met het invullen van mijn persoonlijke gegevens. Resultaat dame achter ons liep bijna rood aan. en wij gingen tevreden naar huis.

Computers don't loose information, operators do
  woensdag 7 juni 2000 @ 11:52:00 #5
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_170836
vroeger.. een jaar of wat terug deed ik nogal eens lelijk tegen mensen... Tegenwoordig ben ik de aardigheid zelve.

Maar iemand terug op zijn plaats zetten is nog steeds geen probleem. Ik moet en zal het laatste woord hebben.

Mooie voorbeelden... kan ik zo een twee drie niet bedenken, vooral omdat het meeste wat ik zeg spontaan opkomt.

oke een voorbeeldje.. er was een meisje en die had een meningsverschil met mij. Staat ze echt keihard te schreeuwen. Zeg ik tegen haar.
"Denk je dat je gelijk krijgt als je harder schrteeuwt dan ik?" Dat is namelijk niet zo! (oid)

Huppa meisje met de mond vol tanden..

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie (Datum 07 Juni 2000).]

woensdag 7 juni 2000 @ 12:07:00 #6
136 V.
pi_170837
quote:
Tegenwoordig ben ik de aardigheid zelve.
Dat ben ik ook. Het een heeft niets met het ander uitstaande. Alleen mensen die het in mijn ogen erg bont maken en het verdienen geef ik hun vet. Met plezier.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 7 juni 2000 @ 12:34:00 #7
3767 Herald
Come get some
pi_170838
De beste manier om iemand te beledigen is de waarheid te vertellen.

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_170839
Verbal, je heerst! Beetje stoer opkomen voor de kassajuffies. Ben zelf kassajuffie geweest en weet dus welk gezeik je over je heen kunt krijgen.
  woensdag 7 juni 2000 @ 13:00:00 #9
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_170840
Ik ben zelf beledigd:

ik vertelde een meisje dat ik haar wel leuk vond (via internet), maar zei geloofde daar helemaal niets van. En omdat ze me niet geloofde deed ze net of ze mij ook leuk vond.

Maar goed toen het puntje bij paaltje kwam bleek dat ze me 2 weken keihard hard voorgelogen, en dat vond ik zwaaaaaaar lullig.

Maar ja shit happens

Greetz!

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
pi_170841
Heheheh.. LOL dit!

Nou... beledigen weet ik zo niet... maar ik heb mijn ex wel eens flink voor lul gezet
(ze werkt ook als kassiere bij appie heyn...)

Kom ik daar op een keer aan de kassa bij der, ze had me totaal niet gezien, en ik stond dus opeens voor haar... BWAAP!! ROOD HOOFD! (en ze is blond, dus dat zie je nogal lekker ) Zegt zo'n andere kassiere, die aan de volgende kassa staat : "Nou danielle... Je hoeft niet gelijk rood te worden als er een leuke jongen voor je kassa staat!" BWAAP! NOG ROOIER HOOFD!!! LOL!

pi_170842
Of dit beledigen is weet ik niet, maar ik heb in de horeca gewerkt. En daar kon je wel mooi mensen in de zeik nemen.Vooral door al die domme vragen die op je afgevuurd worden.

Vb
wat heel vaak verkeerd gezegd wordt is het woord coupe .....(ijs). Dat spreken ze dan uit alsof het een treinstel is. Ons tegen antwoord was dan bijna standaard 1ste of 2 de klas mevr/men. Rest van de tafel lachen, mevr/men weet dat ie iets fouts gezegd heeft en weet even niet waar ie moet kijken.

of ijscoupe's over drie tafels verspreiden als je aan mensen vraagt van wie welke ijscoupe was en je krijgt het domme antwoord "zet maar ergens neer".

Op de vraag meneer weet u ook hoelaat de bus gaat . "zie ik eruit als een lopend busboekje"

Of van die mensen van rond de veertig die rundvlees(biefstuk, entrecote, tournedos, etc) bestellen en dan stom gaan staan kijken als je vraagt rood medium of doorbakken. Zo van huh. Dan hield ik me altijd wel stil want sommigen weten blijkbaar niet beter. en om zulke mensen in de zeik te gaan nemen is als schieten op een open doel, te gemakkelijk.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_170843
We zitten te denken en te denken, maar echt beledigen doen we eigenlijk nooit. Behalve af en toe zo'n oude heks in de supermarkt (schijnt een sport te zijn geloof ik). Wat kunnen die zeuren zeg.

Ik zeg maar zo: een dag geen bejaarde gestangd is een dag niet geleefd

pi_170844
Ik ben nooit zo adrem op het momet van het voorval
  woensdag 7 juni 2000 @ 14:40:00 #14
136 V.
pi_170845
Nog een grappige:
Ik kwam een keer op het station. Voor de loketten stonden twee rijen, maar ik zag dat boven een derde loket ook het bordje brandde, en achter de ruit zat een man, zij het met zijn rug naar het raampje toe. Het was zo'n situatie waarin de meeste mensen maar gewoon aansluiten bij de reeds bestaande rij, uit angst op te vallen. Zo niet ik. Dus ik loop op dat loket af, tik op het glas en vraag of het loket openen is.
De man draait zich om met een mok koffie in zijn hand, en merkt nogal nors op: 'Ja, ik zit hier niet voor Jan Lul!!!'
Waarop ik antwoord: 'Nou, ik dacht toch echt van wel!!!', en ik draai me om en sluit aan bij een van de twee andere rijen. Niemand durfde het aan om bij hem te gaan staan, en zijn collega's van de twee andere loketten lachen echt dubbel. Hahaha, wat keek die vent op zijn neus... sukkel!

V

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 7 juni 2000 @ 17:28:00 #15
136 V.
pi_170846
quote:
Verbal hoe reageerde het meisje achter de kassa vervolgens??

Over deze had ik helegaar heengelezen...
Ze was nogal confuus... wel ergens blij dat iemand het voor haar had opgenomen, maar ze moest nu een redelijke stapel artikelen terugboeken, maar toen ik daarvoor mijn excuses aanbood zei ze dat ze het niet erg vond. Ik vond het ook niet erg om nog even te wachten, had de lol van mijn leven

Nou jongens, kom op met die verhaaltjes... zo heilig zijn jullie ~ECHT~ niet!!!!

V

------------------
One may smile and smile... and be a villain...

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 07 Juni 2000).]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_170847
Heilig ik echt wel niet
ik ben normaal heel aardig alleen hebben vooral winkels de meeste problemen met mij want ik ken nogal goed de belangrijste wetten uit mijn stomme kop ( en dan heb ik nog maar mavo en doe geen school meer )

en dan kunnen de mensen achter de kasse niet zo goed velen
en dan bedoel ik dus niet een supermarkt maar een elektrozaak of wat dan ook waar ze je zogenaamd geen geld terug mogen geven en de baas dat ook echt niet van plan is want dat staat in de regelementen van de winkel
alleen kon ie die mij niet laten zien want die lagen op het hoofdkantoor vandie winkel keten
dus 1 hoeft ik me om die reden er al niet aan te houden en 2 heb ik zowiezo recht op mijn geld terug als een product niet naar behoren werkt. zeker na drie keer
ikke dus meerdere malen die dag langsgeweest om ff te kijken of ie al wou toegeven op een gegeven moment maar een briefje van het bureau van rechtshulp gehaald met een kopie van het rechtsboek
ikke weer naar die winkel en vroeg naar de eigenaar
nou die lip dus meerdere malen mij straal voorbij en ging iedere keer andere klanten helpen dus ik op een gegeven moment door heel die winkel geschrwweu
DUS ZO BEHANDELEN JULLIE JE KLANTEN ?????? die venet helemaal verwilderd omkijken
sommige klanten ( waaronder die hij aan het helpen was ) verlieten de winkel
dus ikke mooi zo aandacht heb ik
druk heb je het ook niet meer ( en wijs naar de winkel verlatende ex-klanten ) ZO ik heb een brieffie voor jou en ik zou graag toch nog mijn geld terug willen
hij kon dat nog steeds niet doen maar hij zou het de volgende dag weten
dus ik mooi en netjes de volgende dag afgewaxht
belt niet op en na 1 uur over tijd te zijn bel ik op
ja hij was het vergeten bel over nog een uurtje nog maar op
ok gedaan en jawel hoor ons aller harleyke kreeg zijn geld terug

op dit moment staan beide apparaten ( ik had hem al eerder omgeruild ) nog steeds kapot in de winkel en ik kom er dus echt nooit meer

dit was wel een van de lolligste maar vooral ook langdurigste ( 2 dagen echt druk bezig geweest en 3 weken in totaal )

Redactie Frontpage woensdag 7 juni 2000 @ 22:22:00 #17
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_170848
Ik zeg wel es tegen mensen die ontieglijk met consmuptie praten:" Nou, je hoeft niet gelijk tegen te sputteren als ik wat zeg! " Of als iemand gigantisch uit zijn bek stinkt:" Jezus, heb je net een lijk gegeten ofzo ?" Om hem vervolgens een kauwgompje aan te bieden...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_170849
quote:
op 06-07-2000 om 10:22 PM schreef Djeez het volgende:
Ik zeg wel es tegen mensen die ontieglijk met consmuptie praten:" Nou, je hoeft niet gelijk tegen te sputteren als ik wat zeg! "

Ik vind de mijne beter. "Jij bakt zeker niet met Croma thuis."

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  donderdag 8 juni 2000 @ 09:28:00 #19
3343 Slidingtrancer
" De ideale schoonzoon &q
pi_170850

* staat verbaal altijd zijn mannetje *

* is daardoor ook wel eens te gemeen *

* wil daar zijn excuses voor aanbieden*

* weet dat...*

* er anders wel weer een paar getroffenen...*

* een inzamelactie gaan beginnen en geld van..*

* hem gaan eisen *

* en als student heeft hij nou juist geen geld *

* en zal zich dus moeten...*

* verdedigen met zoiets slaps als ...*

* ich habe es nicht gewusst ??*

'One day we will all be legends'
( think about it)
  donderdag 8 juni 2000 @ 10:26:00 #20
2738 Knut
Loyal Dog
pi_170851
Geen leuk verhaal maar ik kan met een hele vervelende blik het woord Sterf!.
Wil ook wel eens beledigend zijn
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 8 juni 2000 @ 12:03:00 #21
136 V.
pi_170852
Jongens en meiden, ik heb het over ECHTE beledigingen... Ik heb ook wel eens iemand 'Klootzak' genoemd. Ik heb het over volledige volzinnen die mensen tot tranen of woed ehebben gebracht.
* Verbal overweegt nu echt of hij een of meer keiharde voorbeelden moet gaan plaatsen....

Eerst lunchen... ik denk erover

V

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 8 juni 2000 @ 12:28:00 #22
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_170853
Wat ik persoonlijk erg geestig vind is iemand hard op de tenen trappen en op het moment dat diegene het uitschreeuwt een sigarettepeuk in zijn mond deponeren en opmerken : "Pardon, ik zag u voor een pedaalemmer aan."

Iets soortgelijks leverde me overigens ooit een gebroken neus op, dus wees voorzichtig bij wie je het doet.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_170854
Als je zo'n geintje ooit bij mij zou flikken zou het je niet alleen een gebroken neus opleveren. Nee wij zouden dan 's avonds lekker eendefilet op het bordje hebben.
  donderdag 8 juni 2000 @ 14:37:00 #24
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_170855
Ik weet niet of ze dat verkopen in tubes.
Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 8 juni 2000 @ 16:00:00 #25
136 V.
pi_170856
Okee dan... ik heb besloten:
    !~WAARSCHUWING~!~WAARSCHUWING~!~WAARSCHUWING~!

lompe tekst... niet voor tere zieltjes...
    Ook mensen met traumatische ervaringen rond de ramp in Enschede is het wellicht aan te raden niet verder te lezen.
    (dit is niet bedoeld om hen (of anderen) te kwetsen).
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    V

Een jaar of 6 geleden, bij een vorige werkgever, werkten wij in een klein team op de telefonische klantenservice van een internationaal bedrijf. Ik zat daar als enige vent, want ten tijde van mijn verschijnen daar bestond die afdeling uit alleen vrouwen, was deze hevig verdeeld in twee kampen, en bestond bij de leiding het idee dat de boel wellicht zou kalmeren als daar een man tussenzat (vraag me niet waarom). Goed, dus ik werkte daar en kon het heel goed vinden met twee van de vier meiden. De andere twee waren ronduit etterige sloeries, die daar het langst werkten en zich blijkbaar beter voelden dan wie dan ook. Toen ik daar ruim een half jaar rondliep, ging het ineens op spectaculaire, soap-achtige wijze uit met mijn toenmalige vriendin (ik hoef niet in details te treden, maar dat mens heeft me ZO genaaid, dat ik me achteraf voelde alsof ik verkracht was door een postkoets). Ik raakte nogal in een dip, en heb me zelfs een paar weken ziek gemeld. Toen ik terugkwam, was een deel van mijn takenpakket uitbesteed aan een van de twee heksen. Ik liep daar weer een dag rond, en vrijwel iedereen daar deed heel aardig en ondersteunend, behalve... jullie raden het al. De hele dag smalende lachjes met elkaar uitwisselen en stekende opmerkingen maken (goh, is je huis nou heel leeg? etc.). Ik besloot de boel te negeren, maar toen ik tegen het eind van de middag na het omstoten van een kopje koffie de opmerking: 'Goh, jij kan ECHT niks... geen wonder dat ik al jouw werk zit te doen' van haar voor mijn kiezen kreeg knapte er iets. Ik liep langzaam op haar af, boog iets voorover en zei haar met de koudste stem die ik kon opzetten:
'Ik hoop dat je verbrandt, en niet zo'n beetje ook. En dat je dan in Beverwijk op zilverfolie komt te liggen... En als je dan na jaren van transplantaties en plasmabadjes eindelijk weer naar buiten mag, voorzichtig de zon in, sta ik daar... En dan heb ik mijn rijbewijs gehaald en rij ik over je heen... niet 1 keer, maar 3 keer... tot je dood bent. En daarna pis ik in je urn, want jij krijgt waarschijnlijk speciale Beverwijk-Crematiekorting.'

Het werd even stil, en daarna kwamen de tranen.
Ik heb nooit meer met haar samen hoeven te werken... dat leek het bedrijf beter.
Mijn collega's vonden dat ze wel IETS had verdiend, maar dat ik over de schreef was gegaan.
Achteraf ik ook... ik had dat pissen in die urn beter weg kunnen laten...

Zoiets bedoelde ik dus met harde beledigingen.

Sue me!

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_170857
Jeetje Verbal...wat een *haat* kan jij opbrengen voor een ander mens. En nee, dit had ze niet verdient, wat een bitch het ook was. Ik denk dat de grootste straf van een kreng is: dat ze een kreng is.

Ik heb zelf ooit iemand waanzinnig gekwetst en heb er eigenlijk nog steeds spijt van. Had het nooit moeten doen en denk de volgende keer wel twee keer na voordat ik ooit weer iemand expres kwets.
Kan nou niet echt zeggen dat iemand expres kwetsen me nou opluchtte...eerder het tegenovergestelde.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170858
ik geef toe dat ik ook wel eens onaardige dingen heb gezegd en gedaan. ik heb die opmerkingen echter nooit gecatalogiseerd, ook omdat ik er niet echt trots op was: na afloop had ik altijd weer een beetje spijt. niemand heeft zichzelf gemaakt tenslotte, en wie ben ik om anderen zo grof op 'hun' plaats te zetten? want 'hun' plaats is toch uiteindelijk gewoon een 'plaats' of 'houding' die ik vind dat ze in zouden moeten nemen. Ik vind het wel goed om voor anderen op te komen, als het nodig is. Zoals bij mensen die dieren kwellen, die taart aan de kassa. Alleen zou ik niet gewacht hebben tot ze haar hele tirade had afgestoken, maar had haar eerder onderbroken met een vraag of dat nou nodig was op deze manier om haar haar eigen krengigheid in te laten zien. (is een keer gebeurd overigens).
over het algemeen is het moeilijker, maar ook meer belonend, om een ieder in zijn waarde te laten. we zitten tenslotte hier in een landje waar we het zo vreselijk goed hebben; wat hebben we eigenlijk voor redenen om daar kleine wolkjes van nijd boven te gaan creeeren?
1 ding nog - je zegt dat je gedrag veroorzaakt wordt door jeugd-ervaringen. misschien bedoel je het niet zo, maar in mijn ogen is dat absoluut geen excuus. het lijkt wellicht een heroisch tintje te geven -"de gekwetste ziel mept terug, maar achter die facade zit nog steeds een klein kwetsbaar iemand". dat geldt namelijk ook voor bv veel kinderverkrachters; en daar wordt dit argument toch ook niet als rechtvaardiging gezien?
  donderdag 8 juni 2000 @ 18:37:00 #28
2465 De Parasiet
How about no?
pi_170859
hey verbal,

Haten is geen goede manier om iets te verwerken.
Je teistert jezelf er alleen maar mee..

P.

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  Overall beste user 2022 donderdag 8 juni 2000 @ 18:40:00 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170860
Ik had ooit een vriendin die ooit anorexia had gehad. Het was een pleuriswijf, en een van de dingen die bij onze ruzies, en het ontstaan ervan, ook zeker meespeelden was het feit dat haar moeder (die obsessief met haar gewicht bezig was, ze was al jaren veel te zwaar) mij zag als de grote Satan, een babybloeddrinkende moordenaar met sadistische neigingen. Ik was niet echt braaf, maar dit was toch wel schromelijk overdreven. Ik kwam op een gegeven moment weer met mamsie in aanvaring over het een of ander en ze probeerde mij te raken door iets te zeggen dat ik waarschijnlijk zo'n slechte vader zou worden dat ik wegens kindermishandeling de cel in zou draaien.

Ik keek haar aan en zei:"Ach, ik zal mijn kinderen geen anorexia aanpraten omdat ik van mezelf walg"

Het was een paar weken later definitief uit

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170861
Go Verbal, Go Ulx!

Ik ben dus de enige die niet geschokt is door het verhaal van Verbal. Ik geloof heilig in you get what you deserve. Dus als die trut nix anders doet dan mensen op hun ziel trappen moet ze maar eens voelen wat ze anderen aandoet. Ik weet zeker dat ze nu wel twee keer nadenkt voor ze zich superieur gaat zitten voelen.

donderdag 8 juni 2000 @ 20:16:00 #31
3343 Slidingtrancer
" De ideale schoonzoon &q
pi_170862
Wil even zeggen dat categorisch afzeiken veel beter werkt dan verbals methode. Je wordt enkel als asociaaltje gezien als je zulke dingen zeggen. Je kunt veel beter sarcasme in de strijd gooien. Is verbal verbaal wel zo sterk vraagt ST zich af ?
want wat je zei is ook al miljoen keer eerder gezegd. !
'One day we will all be legends'
( think about it)
pi_170863
die laatste reactie van Verbal vind ik ronduit zwak. Heeft niets met gevatheid of humor te maken, oid. Dit had tegen iedereen in een vervelende situatie gezegd kunnen worden. Vind die eerste, gevatte, opmerkingen veel leuker.
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  donderdag 8 juni 2000 @ 23:11:00 #33
3807 Vohaul
Support yourself
pi_170864
Ik was ooit in echt een ontzettend flauwe bui en ik had een beetje mot met iemand... Die gozer was nog maagd e.d en was zo'n beetje een 'ongeplukt bloemetje'

Hier volgt hoe de discussie ging

Ik: 'Hey, heb je nu al een vriendin?'
Gozer: 'Nope'
Ik: 'Denk je dat je er wel aan toe ben dan?'
Gozer: 'Ja hoor, ik wel'
Ik: 'Okay. Zoek je de 50 gulden zelf bij elkaar of moet ik het je lenen?'

Die kop die die gozer trok

I am merely a human being. And I must admit, a sickening specimen. I have little to offer to the world, and even less to give. But must I continue this life and become one of many? Become one of the mass? I hope not. In order to achieve something, I must
  donderdag 8 juni 2000 @ 23:55:00 #34
136 V.
pi_170865
Hehe, daar is de discussie dan... er was even wat voor nodig, maar dan heb je ook wat.

Niemand heeft mij horen zeggen dat ik op mijn laatste verhaal bijzonder trots ben (al maak ik dan een grapje over die urn). Ook ik vond hem te heftig (al vind ik nog steeds dat dat mens een flinke douw verdiende, want ze was ECHT verschrikkelijk). Dit is er dus een uit mijn eerder genoemde 'ongeleide projectielen-periode'. Ik wil een discussie en vertel dus een eerlijk verhaal. Ik heb al eerder in deze thread aangegeven dat ik twijfelde of ik e.e.a. zou plaatsen.

'Haat' is een woord dat een paar keer gebruikt is door mensen, en hoewel ik heel kort bijzonder boos kan worden komt haat hier niet om de hoek kijken. Mensen die het zo bont maken dat ze gehaat zouden moeten worden zijn de tijd en de energie van het haten niet waard. Ik haat niet. Niemand. Maar kwaad worden moet absoluut kunnen, en deze stond met een aantal opmerkingen harder op mijn ziel dan ik aanvaardbaar achtte (wat de heftigheid van mijn reactie overigens evenmin rechtvaardigt). Vandaar wel mijn uitbarsting.

Iteejer komt met een leuk verhaaltje over kinderverkrachters, en dat ik wellicht een excuus zoek voor mijn heftigheid. Gelul. Sorry Iteejer, maar ik probeer alleen uit te leggen dat ik ooit heb besloten zelf geen maagzweren op te lopen omdat andere mensen tegen mij lopen te etteren. Mijn reacties en de eventuele heftigheid daarvan zijn en blijven mijn verantwoordelijkheid. Vergelijkingen met kinderverkrachters zijn m.i. te makkelijk en te goedkoop. Evenals de dappere poging van SlidingTrancer. Vraag je af wat je wilt. Cheap shot en werkt niet.

Tot slot... ikzelf vind de 'grappige' ook veeeel leuker, en daar ben ik wel trots op, en heb ik er veel meer van. De grappige worden ook gebruikt tegen mensen die mij irriteren, maar mij verder niet bijzonder raken. De heftige beledigingen (ja meervoud ja) kwamen eruit als mensen het ECHT te bont maakten, en ook zelf af en toe raak schoten.

Denk verder wat je wilt...

V

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 9 juni 2000 @ 00:04:00 #35
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_170866
Ik ben ook niet bijster geschokt van Verbal's verhaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat als iemand lang genoeg het bloed onder je nagels vandaan haalt, er iets kan knappen, in ieder geval voor een moment.
Verbal geeft zelf ook al aan dat ie er niet trots op is. Hij vertelt het toch eerlijk. Dat vind ik ergens ook wel dapper van hem want hij wist ongetwijfelt vantevoren dat het niet ondenkbaar is dat mensen anders tegen hem aan gaan kijken na het lezen van dat verhaal. Ik kan me voorstellen dat iemand op een punt kan komen waarop Verbal kwam, toen ie die opmerkingen maakte tegen dat mens.

Er zijn mensen die zeggen dat je met haat niks oplost, dat het te ver ging, etc. etc.
Is in principe allemaal waar. Neemt echter niet weg dat als iemand maar genoeg het bloed onder de nagels van een persoon haalt, dit soort dingen er gewoon uit kunnen komen.

Of ik het ook gedaan had? Geen idee. Het zou heel goed kunnnen, in zo'n situatie.

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  vrijdag 9 juni 2000 @ 00:19:00 #36
136 V.
pi_170867
quote:
...dat mensen anders tegen hem aan gaan kijken na het lezen van dat verhaal.

* Verbal gaat er vanuit dat mensen die hem langer kennen dan vandaag beter weten...

Zo niet, bad luck, schmuck!

quote:
Van WouterB (Forumleider) - 08 Juni 2000 @ 20:50.: die laatste reactie van Verbal vind ik ronduit zwak

Heej, maar ik rook niet...

V

Ja inderdaad, V. ja.
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 juni 2000 @ 00:51:00 #37
3928 Ulx
pi_170868
quote:
Verbal schreef op een gegeven moment iets als:
Verbal gaat er vanuit dat mensen die hem langer kennen dan vandaag beter weten...

ja, hoor, we kennen je langer dan vandaag

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 9 juni 2000 @ 02:46:00 #38
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_170869
echte hard is het niet, maar als iemand je op straat aanhoudt en vraagt: weet u hoe laat het is? gewoon doorlopen
en in de supermarkt is ook leuk: weet u waar de suiker (of iets anders) staat? antwoord: ja bij de S
of : ik kan de suiker niet vinden, ik zal wel met m'n neus hebben gekeken, wilt u het aanwijzen?? antwoord: als u met uw neus had gezocht had u het allang gevonden hoor!
ook leuk is in zo'n situatie de hagelslag aan te wijzen als ze iets zoeken wat aan de andere kant van de winkel ligt
of reageren alsof je doof of debiel bent (niet negatief bedoeld..)
Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  vrijdag 9 juni 2000 @ 04:42:00 #39
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_170870
Ach veel van Verbal's beginverhaal herken ik wel.. Ook redelijk veel geincasseerd en nu gewoon sinds een redelijk tijdje (vanaf zeg mn 20ste) heel wat harder terugpakken als de situatie erom vraagt. Ik herinner me eigenlijk weinig concrete gevallen hoewel ik bepaald niet op mijn mondje ben gevallen, maar iig toen ik 5 was vond ik mijn vinding 'poepchinees' wel erg inventief, nu is het toch wel iets anders en subtieler.

Anyway wat ik wel gedaan heb was (ter lering ende vermaek):

Ik was in de hema aan het shoppen, dwz rondkijken voor kadootjes. Ik had al op de een of andere manier door dat een bepaalde medewerker van de hema mij behoorlijk aan het bekijken was, steeds hoofd wegdraaien als ik terug keek enz. Storend, je voelt je ongemakkelijk maar ok. Ik liep dus na een tijdje met mijn grote, lege tas wel weer zonder te kopen de winkel uit. Even nog de situatie dat de ingang van de hema vlak langs een behoorlijk druk terras lag, en overal mensen..

Ik loop dus naar buiten en komt die gast mij achterna: en zegt iets te luid 'Ja hallo mijnheer mag ik u in uw tas kijken - u bent volgens mij *VERGETEN* wat af te rekenen' - iedereen - echt *IEDEREEN* keek naar mij, van goh winkeldiefje, betrapt.

Nou toen heb ik een iets te lange, wellicht iets te luide monoloog gegeven:
(los geciteerd, alweer een jaartje geleden)

"Kent u mijn rechten? Ik namelijk wel. OF U loopt nu weg en we vergeten dit, OF u gaat naar binnen met mij en we halen de politie erbij. In dat geval als u het fout heeft, bent u mij F230 schuldig aan smartegeld. Kijk het wetboek er maa rop na."

Gast trekt wit weg en ik mocht doorlopen, met een behoorlijke grijns. Damn waarom nou geen leuke kadootjes voor mijzelf 'meegenomen'

Ik had die F230 iets aangedikt, maar het is een feit dat mensen die jou aanhouden in een winkel en je sommeren je tas te openen mogen dat 1/ alleen doen in gesloten ruimte, niet 'bij de kassa' ofzo. 2/ Als ze het fout hebben zijn ze jou F130 (dachhik) aan smartegeld schuldig.

Ook erg leuke info om te weten als je wat krap bij kas zit. Ga naar de V&D en gedraag je geheimzinnig. Noem pas jouw wettelijke rechten op het moment dat ze jou in een achterkamertje hebben.
(repeat ad nauseam)

Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
pi_170871
Foutje van een ex collega:

We werkten in een supermarkt en een moeder kwam binnen met haar volwassen zoon. Die zoon droeg een zonnebril.

Toen de moeder kwam afwegen bij de groente reed de zoon tegen de schenen aan van mijn collega. Die zei daar direct op dat hij uit zijn doppen moest kijken en zijn stomme zonnebril af moest zetten.

Waarop de moeder sprak: "sorry, maar mijn zoon is blind"

Mijn collega zakte terplekke door de grond.

*** I have this condition ***
  vrijdag 9 juni 2000 @ 11:28:00 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_170872
Een vriendinnetje van mij:

In een volle college zaal een of ander irritant persoon die met een lap-top aantekening zat te maken.
'Kun je niet gewoon schrijven of zo?
'Nee, ik ben blind'.

Een andere die ik persoonlijk heel grappig vond.

Een vriendin van mij (een andere dan uit het vorige verhaal).
Haar broer had verkering met een 'gekleurd' meisje.
Op een gegeven moment tijdens het ontbijt refereerde mijn vriendin haar vader aan de vriendin van haar broer met de woorden 'je schoonzus'. Waarop mijn vriendin zei, ze is mijn schoonzus niet.
Vader: Oh nee, wat is ze dan wel?
Mijn vriendin: Ons Foster Parents kindje.

Zelfs de broer vond het heel leuk, maar die moest gelijk achter zijn vriendin aan die redelijk hysterisch naar boven rende.

vrijdag 9 juni 2000 @ 11:37:00 #42
2738 Knut
Loyal Dog
pi_170873
quote:
op 06-09-2000 om 11:28 AM schreef Brighteyes het volgende:
Ons Foster Parents kindje.

ROFLOL+WITLOF+KOKKOMMER

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 9 juni 2000 @ 12:30:00 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_170874
Verbal,

deze komt uit het onzin forum.

Ik vind hem ook wel aardig hier thuis passen.

quote:
op 06-09-2000 om 11:59 AM schreef Zusje het volgende:
Ja, Ludo's humor is niet meer wat het geweest is. De meeste mensen stoppen ook op het hoogtepunt van hun succes.

--------------
Reactie van Ludo:
En sommige ouders gooien hun kind in de biobak.

pi_170875
Gisteren nog een leuke meegemaakt
ik een een vriend van me houden er af en toe van om moeilijk te gaan doen op helpdesken
nou wij bellen naar de helpdesk van ben want bij die vriend van mij waren er een paar wel opgeslagen voice mail berichtjes verwijderd is dus ben zijn schuld.

Op een gegeven moment eiste hij de chef te spreken want ze konden er nix aan doen en dat was het daag meneer , ja echt wel niet he kom eens op daar betaal je toch de 0,- abbonements kosten voor of niet wij hebben een bel contract moeten ondertekenen en dan moeten beide partijen zich aan de afspraak houden

blijken we de zgn supervisor al aan d elijn te hebben volgens haar

hij kon wel een bezwaar brief schrijven en opsturen naar een bepaald adres
dus hij vraagt ebn met wie heb ik gesproken ?
zij zegt haar naam
en uw functie was ?
supervisor zegt ze
en hoe spel je dat dan ?
euhm s p k euhm ah s u p r sorry e r

eindelijk kan ze het spellen
en wij schieten toch in de lach als ie zegt zo dat was nogal moeilijk om uw eigen baan te spellen he mevrouw ????
intussen hadden we ook al de opmerking gemaakt of niet iedereen die daar werkte meteen tot supervisor werd benoemt maar dan alleen van hun eigen telefoon

was ook wel lachen en mevrouw zei dat we har een zwaar half uur hadden bezorgd

pi_170876
Ooh wat is dit heerlijk om te lezen,
wat goed dat jullie dat ook nog allemaal onthouden...

Ik weet dat niet meer hoor,
ach joh ik doe het automatisch elke dag

Zal even spitten...
grof
humor
sarcastisch
of cynisch?

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_170877
(effe snel

Wel er was een Gert Bonestaak,
een ontzettende loser iel,lelijk en hij had al zo'n kop waarvan ik meteen iiieuw jou haat ik al bij het eerste aangezicht
Dat heb je wel es he?
Mensen waarvan je nog nooit een woord mee gewisseld maar die een kop op hun romp hebben dat je ze al meteen haat.

Wel Gertje zijn hondje was overleden,
en kwam zeer treurig de klas binnen en hij vertelde zijn verhaal

Ik kon het niet laten ik keek hem met half zielige oogjes aan, pruillipje, voorovergebogen en zei:
waf waf

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  vrijdag 9 juni 2000 @ 14:00:00 #47
33 Anton
A flower?
pi_170878
Pris: ik vind jou signature ook behoorlijk sarcastisch eigenlijk....

[Dit bericht is gewijzigd door Anton (Datum 09 Juni 2000).]

Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  vrijdag 9 juni 2000 @ 15:28:00 #48
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_170879
Kan er niet om lachen Pris Dat vind ik dus zielig, en als ie de stud van de klas was geweest? Zeker flink slijmen en steunen? Dan heeft iemand het al moeilijk met een verlies kom jij aan met een zieke grap Volgens mij snap je het niet helemaal beledigen van degenen die het verdienen niet die Gert uit je verhaal lijkt me. Even een vraagje zou je dat nu weer doen als je het over mocht doen?

Zelf bedenk ik me vaak achteraf dingen die ik had kunnen zeggen en baal dan vaak dat ik daar op het moment zelf niet op kwam.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  vrijdag 9 juni 2000 @ 15:40:00 #49
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_170880
quote:
op 06-09-2000 om 03:28 PM schreef Machiel het volgende:
Kan er niet om lachen Pris Dat vind ik dus zielig, en als ie de stud van de klas was geweest? Zeker flink slijmen en steunen?

---8<----

Pris maakt een sport van het "hoe hoe kan ik zo hard, tactloos, cynisch en bot mogelijk overkomen". Dit is ongetwijfeld een topic naar haar hart.

Maar as said, we hadden het over mensen die botheid verdienden en niet over het zonder-reden afzeiken van mensen omdat hun kop je niet aanstaat.

Als ik zoiets zie gebeuren dan zal DAT juist leiden tot een voorbeeld van mijn kant in een topic als dit.

Marco

vrijdag 9 juni 2000 @ 19:00:00 #50
593 sjak
Juffie Bloem
pi_170881
Tja, ik ben ook zo'n type dat haar mond niet kan houden. Maar ik doe het alleen als mensen het verdienen.

Zo had ik eens een collega die mij ontzettend zwart aan het maken was bij de directeur van het bedrijf. De directeur geloofde haar verhaal (ze zat een niveau hoger dan ik) en kwam langs om samen met mij en haar een gesprek te hebben hoe we het probleem van mijn gedrag gingen oplossen.

Op dat soort momenten neem ik ook geen blad voor de mond. De topper in dat gesprek was:
Zij gaf aan dat ze het vervelend vond dat ik haar niet aardig vond. Ik begon ontzettend hard te lachen en zei met mijn liefste stem: "Tja meis, ik vind je een kreng, ik vind je ook niet functioneren maar dat is niet aan mij om te beoordelen. Dat ik je niet aardig vind daar heb je dus gelijk in. Maar ja dit is een grote mensenwereld dus wen er maar aan, want er zullen weinig mensen jou aardig vinden als je zo door blijft gaan."
De directeur kon zijn lachen niet inhouden. Hij heeft mij uiteindelijk gelijk gegeven.
Een maand later is ze ontslagen......

Verder helpt het bij mij altijd ontzettend goed om aardig te blijven tegen mensen die kwaad worden. De opmerking: "Waar maak je je nu zo druk om?" blijft erg effectief.

-------------------------------------------

Ander voorbeeldje:
Ik vraag een collega of ze iets wil doen voor me. Ik zeg er gelijk bij dat als ze het niet wil ik het dan zelf ga regelen.
Zij antwoordt: "dat is niet handig!"
Ik kwaad: "Dat vraag ik toch niet, dat het niet handig is, daar was ik zelf al achter ik vraag om een ja of een nee."

Dat vind men dus te direct, pech ik vind het duidelijk.

Lekker douchen!
  Overall beste user 2022 zaterdag 10 juni 2000 @ 14:22:00 #51
3928 Ulx
pi_170882
quote:
op 06-09-2000 om 03:40 PM schreef TheMarco het volgende:

Maar as said, we hadden het over mensen die botheid verdienden en niet over het zonder-reden afzeiken van mensen omdat hun kop je niet aanstaat.

nee, Verbal vroeg naar de ergste manieren om mensen te beledigen en de manier waarop jullie dat hebben gedaan. Daar valt de opmerking van Priscella ook onder. Dit is nu weer zo'n typische politiek correcte zeuropmerkeing van TheMarco. Maar voor mij is het zo onderhand wel duidelijk dat hij een erg selectief lezer is, en dat hij maar beter eens zijn gefrustreerde en verkrampte posts van een beetje gevoel kan gaan voorzien, want hij begint nu wel erg op een voorpegrogrammeerde forumdroid te lijken

------------------
Deze post is geen porno, deze post is kunst

[Dit bericht is gewijzigd door Ulx (Datum 10 Juni 2000).]

zaterdag 10 juni 2000 @ 14:50:00 #52
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_170883
quote:
op 06-09-2000 om 12:30 PM schreef Brighteyes het volgende:
Verbal,
deze komt uit het onzin forum.
Ik vind hem ook wel aardig hier thuis passen.

quote:
op 06-09-2000 om 11:59 AM schreef Zusje het volgende:
Ja, Ludo's humor is niet meer wat het geweest is. De meeste mensen stoppen ook op het hoogtepunt van hun succes.

--------------
Reactie van Ludo:
En sommige ouders gooien hun kind in de biobak.

Blijkbaar hebben we niet hetzelfde gevoel voor humor, want ik vond hem wel wat magertjes.

zaterdag 10 juni 2000 @ 15:05:00 #53
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_170884
quote:
op 06-10-2000 om 02:22 PM schreef Ulx het volgende:

nee, Verbal vroeg naar de ergste manieren om mensen te beledigen en de manier waarop jullie dat hebben gedaan. Daar valt de opmerking van Priscella ook onder. Dit is nu weer zo'n typische politiek correcte zeuropmerkeing van TheMarco. Maar voor mij is het zo onderhand wel duidelijk dat hij een erg selectief lezer is, en dat hij maar beter eens zijn gefrustreerde en verkrampte posts van een beetje gevoel kan gaan voorzien, want hij begint nu wel erg op een voorpegrogrammeerde forumdroid te lijken

Oh dat kan best hoor Ulx, misschien ben ik wel "verkrampt" en "gefrustreerd". Wie weet!
Ik weet het zelf nog niet, maar jij al wel! Studie psychologie misschien iets voor je?

Alleen wel een beetje raar om dit te horen van iemand als jij. Want als iemand "verkrampt" zit in vaste protocol-reacties en maniertjes, dan ben jij het wel.

Sorry Ulx, maar jij komt een stuk gefrustreerder op mij over op dit forum dan ik ooit in mijn leven ben geweest.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')