(dotmusic.com)
quote:en als toevoeging en ongewild bevestiging van het bericht staat onderaan de site:
The White Stripes have sensationally claimed they may split because they've become too popular."We're not going to be around for long. Maybe after this next album comes out, maybe another," Stripes singer and guitarist Jack White told muchnews.com.
"We don't have the potential to be an arena sized act. I don't think a two piece band really would come off in an arena sized place, it doesn't really have any intimacy," he continued.
The White Stripes arrived in the UK last year to a frenzied reception that saw huge crowds being turned away from sold-out shows and considerable unexpected commercial success.
"When we got to England we just assumed that it was going to be a tiny little tour and it ended up being a gigantic huge impact out of the blue," Jack said.
"It ended up with us being on the cover of magazines. It was out of our hands really."
There is already widespread speculation about the band. Rumours claim that two members, Meg and Jack White, are married, others believe they are divorced, but the duo insist they are merely brother and sister, hailing from a family of ten children.
The band will be playing a number of European festivals this summer.
quote:
Get the latest The White Stripes tunes sent to your phone
Maarja, een hype of niet; daar ga ik niet zo in mee. Ik ken ze toch al een poosje, en ze rockten toen ook al, en als 't volgend jaar geen 'hype' meer is rocken ze nog net zo goed
quote:dat demo album was zeker wel lekker, alleen jammer dat er maar 6 nummers opstaan, daarom zeker niet minder hoor
Op woensdag 21 november 2001 15:58 schreef ranja het volgende:
Krezip - eerste (demo) cd
quote:ja die was best goed ..... cd'tje erna ook best wel vond ik maar daar zijn velen het niet over eens.
Op woensdag 26 juni 2002 10:38 schreef Cybart het volgende:[..]
dat demo album was zeker wel lekker, alleen jammer dat er maar 6 nummers opstaan, daarom zeker niet minder hoor
maar was die demo al gehyped dan?
quote:waarom werd dat dan zo'n hit, als velen hem niet goed vonden?
Op woensdag 26 juni 2002 10:43 schreef sweek het volgende:[..]
ja die was best goed ..... cd'tje erna ook best wel vond ik maar daar zijn velen het niet over eens.
quote:achteraf wel, na het gewone album...
ja die was best goed ..... cd'tje erna ook best wel vond ik maar daar zijn velen het niet over eens.
demo album had ik gelukkig al ruim voor de gewone albumrelease in bezit (jaartje ofzo)
quote:de demo werd toch niet zo'n hit? pas nadat i would stay etc. uitkwam werden die hitjes
Op woensdag 26 juni 2002 10:44 schreef Tokus het volgende:[..]
waarom werd dat dan zo'n hit, als velen hem niet goed vonden?
ik had hem trouwens pas na nothing less, liep een beetje achter
quote:als iets een hype wordt heb je ook heel veel tegenhangers...
Op woensdag 26 juni 2002 11:39 schreef Tokus het volgende:
net schreef je dat je de cd erna (dus na de demo) ook erg goed vond, maar dat velen het daar niet over eens zijn.
quote:Op de gewone cd staan ongeveer evenveel goeie nummers als op de demo (6 dus). Bovendien heeft 'In her sun' al in een of andere interactieve hitparade gestaan dus van een beetje hype (ook qua aandacht van Oor) kun je wel spreken.
quote:Hehe, ik ook. Maar ik vind Nothing Less leuker dan Run Around. Daar staat maar 1 écht leuk nummer op; in her sun.
Op woensdag 26 juni 2002 11:35 schreef sweek het volgende:
ik had hem trouwens pas na nothing less, liep een beetje achter
quote:Klopt... Krezip werd al ten tijde van die demo aardig gehyped...
Op woensdag 26 juni 2002 11:59 schreef ranja het volgende:[..]
Op de gewone cd staan ongeveer evenveel goeie nummers als op de demo (6 dus). Bovendien heeft 'In her sun' al in een of andere interactieve hitparade gestaan dus van een beetje hype (ook qua aandacht van Oor) kun je wel spreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |