abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2253794
..maar verdomd wat een lekker cd'tje: 'Is this it' van The Strokes. The White Stripes zijn ook al zo leuk - dus wat is er mis met een beetje hype? Iemand anders nog gehype-te cd's die toch vet fijn bleken?
the world is ours
  woensdag 21 november 2001 @ 15:56:35 #2
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_2253858
NWA - Effil for zaggin
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_2253888
Vorig jaar:
Coldplay - Parachutes
  woensdag 21 november 2001 @ 15:58:26 #4
13973 ranja
image means nothing
pi_2253893
Krezip - eerste (demo) cd

Moldy peaches (zijn wel een beetje gehypet)

pi_2254512
Inderdaad Josse

Americana van The Offspring was hier ook een vette hype

woensdag 26 juni 2002 @ 00:35:24 #6
13973 ranja
image means nothing
pi_4756172
even een oud topic gezocht waar dit inpast:

(dotmusic.com)

quote:
The White Stripes have sensationally claimed they may split because they've become too popular.

"We're not going to be around for long. Maybe after this next album comes out, maybe another," Stripes singer and guitarist Jack White told muchnews.com.

"We don't have the potential to be an arena sized act. I don't think a two piece band really would come off in an arena sized place, it doesn't really have any intimacy," he continued.

The White Stripes arrived in the UK last year to a frenzied reception that saw huge crowds being turned away from sold-out shows and considerable unexpected commercial success.

"When we got to England we just assumed that it was going to be a tiny little tour and it ended up being a gigantic huge impact out of the blue," Jack said.

"It ended up with us being on the cover of magazines. It was out of our hands really."

There is already widespread speculation about the band. Rumours claim that two members, Meg and Jack White, are married, others believe they are divorced, but the duo insist they are merely brother and sister, hailing from a family of ten children.

The band will be playing a number of European festivals this summer.

en als toevoeging en ongewild bevestiging van het bericht staat onderaan de site:
quote:
Get the latest The White Stripes tunes sent to your phone
pi_4756555
The Strokes zijn awsome, ze laten gewoon wat oude tijden herleven, daar is inderdaad nix mis mee..

Maarja, een hype of niet; daar ga ik niet zo in mee. Ik ken ze toch al een poosje, en ze rockten toen ook al, en als 't volgend jaar geen 'hype' meer is rocken ze nog net zo goed

woensdag 26 juni 2002 @ 01:14:09 #8
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_4756990
The White Stripes zouden niet de eersten zijn die na hun "doorbraak" het effe helemaal gehad hebben met hun band; daar worstelen toch de meeste bands mee. Een deel stopt, een deel gaat zijn sound aanpassen om aan de top te blijven, een deel gaat stug door met de muziek die ze het liefste maken. Laten we hopen op het laatste, toch...
  woensdag 26 juni 2002 @ 01:18:38 #9
13973 ranja
image means nothing
pi_4757055
Inderdaad, laat ze lekker hun ding doen, maar kan me best voorstellen wat ze zeggen. In Nighttown lukte het nog net maar veel groter moet het niet worden met hun muziekstijl.
Maar ja als je 5000 kaarten kunt verkopen en toch in clubs van maximaal 500 mensen blijft spelen... dat werkt op een bepaald moment ook niet. Hoewel het ook wel stijl zou zijn om het wel te doen. Ik ben in elk geval blij dat ik ze in elk geval een keer gezien heb.
pi_4759906
zou erg jammer zijn als bands aan overhype ten onder gaan...
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  woensdag 26 juni 2002 @ 10:38:36 #11
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4759944
quote:
Op woensdag 21 november 2001 15:58 schreef ranja het volgende:
Krezip - eerste (demo) cd
dat demo album was zeker wel lekker, alleen jammer dat er maar 6 nummers opstaan, daarom zeker niet minder hoor
pi_4759998
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 10:38 schreef Cybart het volgende:

[..]

dat demo album was zeker wel lekker, alleen jammer dat er maar 6 nummers opstaan, daarom zeker niet minder hoor

ja die was best goed ..... cd'tje erna ook best wel vond ik maar daar zijn velen het niet over eens.

maar was die demo al gehyped dan?

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2002 @ 10:44:18 #13
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4760007
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 10:43 schreef sweek het volgende:

[..]

ja die was best goed ..... cd'tje erna ook best wel vond ik maar daar zijn velen het niet over eens.

waarom werd dat dan zo'n hit, als velen hem niet goed vonden?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 26 juni 2002 @ 10:54:05 #14
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4760135
quote:

[..]

achteraf wel, na het gewone album...

demo album had ik gelukkig al ruim voor de gewone albumrelease in bezit (jaartje ofzo)

pi_4760700
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 10:44 schreef Tokus het volgende:

[..]

waarom werd dat dan zo'n hit, als velen hem niet goed vonden?

de demo werd toch niet zo'n hit? pas nadat i would stay etc. uitkwam werden die hitjes

ik had hem trouwens pas na nothing less, liep een beetje achter

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2002 @ 11:39:45 #16
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4760776
net schreef je dat je de cd erna (dus na de demo) ook erg goed vond, maar dat velen het daar niet over eens zijn.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_4760925
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 11:39 schreef Tokus het volgende:
net schreef je dat je de cd erna (dus na de demo) ook erg goed vond, maar dat velen het daar niet over eens zijn.
als iets een hype wordt heb je ook heel veel tegenhangers...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 26 juni 2002 @ 11:59:36 #18
13973 ranja
image means nothing
pi_4761056
quote:

[..]

Op de gewone cd staan ongeveer evenveel goeie nummers als op de demo (6 dus). Bovendien heeft 'In her sun' al in een of andere interactieve hitparade gestaan dus van een beetje hype (ook qua aandacht van Oor) kun je wel spreken.
pi_4762157
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 11:35 schreef sweek het volgende:
ik had hem trouwens pas na nothing less, liep een beetje achter
Hehe, ik ook. Maar ik vind Nothing Less leuker dan Run Around. Daar staat maar 1 écht leuk nummer op; in her sun.
  woensdag 26 juni 2002 @ 14:18:54 #20
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_4763296
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 11:59 schreef ranja het volgende:

[..]

Op de gewone cd staan ongeveer evenveel goeie nummers als op de demo (6 dus). Bovendien heeft 'In her sun' al in een of andere interactieve hitparade gestaan dus van een beetje hype (ook qua aandacht van Oor) kun je wel spreken.

Klopt... Krezip werd al ten tijde van die demo aardig gehyped...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')