quote:
op 03-16-2000 om 03:52 PM schreef Frenkie het volgende:
Ik denk gewoon dat je als je iemand op het net "ontmoet" je misschien te hoge verwachtingen hebt.. en dat dat dus irl tegenvalt..Maar misschien ben ik wel te erg een romanticus, dat ik zo van mooie dingen hou...
het oog wil ook wat immers.. zeker nu nog..!
quote:Onsuccesvol deel.
Op donderdag 16 maart 2000 17:06 schreef SunChaser het volgende:
deel 2
Hmmm...
Nu ga ik het echt saaier aanpakken..
En inmiddels hebben we de mooiste zoon van de hele wereld zie www.christan-maurits.org
Helaas ook alweer over, maar toch
quote:offtopic ....* bolletje is spontaan verliefd op dat mooie jochie
Op donderdag 09 augustus 2001 17:08 schreef Rewimo het volgende:
qltel en ik hebben elkaar ontmoet op een bijeenkomst van een mailinglist. Hij bracht me naar de trein (toen nog geen vonk overgesprongen) en mailde de volgende dag of ik goed aangekomen was. In de week daarop hebben we zo'n 70 mailtjes gestuurd naar elkaar. Eigenlijk zijn we via de mail verliefd geworden. Het weekend daarop kwam hij naar mij toe en sindsdien is het aan
En inmiddels hebben we de mooiste zoon van de hele wereld
zie www.christan-maurits.org
quote:[bescheiden] Mja, dat vinden wij dus zelf ook wel [/bescheiden]
Op donderdag 09 augustus 2001 19:37 schreef Bolletje... het volgende:[..]
offtopic ....* bolletje is spontaan verliefd op dat mooie jochie
wat een ontzeeeeeetttend kjoet jochie zeg!!!
quote:[offtopic]
Op donderdag 09 augustus 2001 17:08 schreef Rewimo het volgende:
qltel en ik hebben elkaar ontmoet op een bijeenkomst van een mailinglist. Hij bracht me naar de trein (toen nog geen vonk overgesprongen) en mailde de volgende dag of ik goed aangekomen was. In de week daarop hebben we zo'n 70 mailtjes gestuurd naar elkaar. Eigenlijk zijn we via de mail verliefd geworden. Het weekend daarop kwam hij naar mij toe en sindsdien is het aan
En inmiddels hebben we de mooiste zoon van de hele wereld
zie www.christan-maurits.org
quote:OO ja???
Op donderdag 09 augustus 2001 20:11 schreef JustLuckie4ever het volgende:[..]
[offtopic]
Volgens mij ken ik jou ook van een ander forum....
[/offtopic]
quote:
Op donderdag 16 maart 2000 21:18 schreef The Bitch het volgende:
het vorige deel was aln gesloten dus dan plaats ik het hieer maar TARAraboemdijee ik weet dat het erg vroeg is, maar ons gevoel zegt dat we het moeten doen. We houden gewoon echt van elkaar. En het is echt niet zo dat we binnen nu en een jaar getrouwt zijn . het gaat gewoon meer om het idee dat we met elkaar willen trouwen en verder willen met elkaar.
quote:Hmmm, hoe is dat eigenlijk afgelopen?
Op donderdag 16 maart 2000 21:18 schreef The Bitch het volgende:
het gaat gewoon meer om het idee dat we met elkaar willen trouwen en verder willen met elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |