Zij Maakt Het Verschil CD-Maxi
1. Zij Maakt Het Verschil
2. Bang Dat Dit Het Is
3. Groot En Belangrijk
4. Dit Was Het Dan
Mijn Houten Hart CD-Maxi
1. Mijn Houten Hart
2. Niets kan mij nog stoppen
3. Laat me niet staan
4. Zitten voor de blues
[Dit bericht is gewijzigd door Merel op 16-11-2001 19:23]
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 19:22 schreef ranja het volgende:
Argh... een heel album vol poema's...Wil d'r niet eens over denken!
quote:idd...
Op vrijdag 16 november 2001 19:26 schreef Merel het volgende:
poema's roeleren!!
vind de teksten altijd errrrrrrrrrrrrrug doordacht
quote:dus je beoordeelt tekst en muziek op hoe iemand eruit ziet? volgens mij zit je in het verkeerde topic en moet je naar babes en hunks
Op vrijdag 16 november 2001 20:58 schreef yellow_snow_ het volgende:
ik vind die Poema's echt ruk.
en dan vooral die oerlelijke Martin Buitenhuis
quote:Dat is wel een heel slecht argument. Je komt direct in aanmerking voor de gouden broodrooster.
Op vrijdag 16 november 2001 20:58 schreef yellow_snow_ het volgende:
ik vind die Poema's echt ruk.
en dan vooral die oerlelijke Martin Buitenhuis
quote:In de dierentuin ja.
Op vrijdag 16 november 2001 19:26 schreef Merel het volgende:
poema's roeleren!!
quote:Hoezo neigt het naar cabaret? Omdat de teksten doordacht zijn? De tekst van de huidige singel is gewoon een tekst van Martin Buitenhuis en dat is echt geen cabaretier.
Op vrijdag 16 november 2001 23:42 schreef Vibromass het volgende:
Teksten zijn ook niet alles. De muziek is gemoedelijk, asexueel, melodramatisch, en/of berustend. Het neigt teveel naar cabaret, het is geen goede popmuziek.
En wat is jouw definitie van goede popmuziek dan in vredesnaam? Sorry maar als ik de gemiddelde pulp hoor die de Nederlandse bandjes voortbrengen dan heb ik liever deze asexuele, melodramatische en/of berustende muziek.
Oja, de poema's is wel een kutnaam, dus voordat mensen hierover gaan zeuren: dat weten ze zelf ook wel Eén van de leden van Van Dik Hout zat een keer TV te kijken en zag iets over Poema's en toen hebben ze bedacht dat dat wel de meest beroerde naam moest zijn voor een band. En dus hebben ze de band zo genoemd
quote:Dus? Is dat erg ofzo? Daarom kunnen mensen het opeens niet mooi meer vinden?
Het neigt teveel naar cabaret, het is geen goede popmuziek.
Ik zal ook geen nummer van De poema's opzetten als ik een avondje flink uit m'n dak wil gaan, maar het zijn gewoon lekkere luisterliedjes
quote:dubbel..merel post hetzelfde
Teksten zijn ook niet alles. De muziek is gemoedelijk, asexueel, melodramatisch, en/of berustend. Het neigt teveel naar cabaret, het is geen goede popmuziek.
quote:owwwwwwww leuk!
Op vrijdag 23 november 2001 14:27 schreef nlg het volgende:
De Poema's komen volgend jaar -als alles goed gaat- met een volledig album! Bron: http://www.poema.fan-page.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |