Shit, ik durf amper over straat met zo'n bek. Ik zie eruit als een f$@#*$#ng kermis-attractie. Mocht 'The Elephant Man' binnenkort nog opnieuw verfilmd worden, dan meld ik me bij deze aan voor de hoofdrol.
quote:En soms zie je eruit als een opblaasbaar varken!
Op donderdag 15 november 2001 11:42 schreef Dagootje het volgende:
Soms zit het mee, meestal zit het tegen.
Magoed, dat hoeft ook helemaal niet. Tis vervelend genoeg dude! Hopelijk ist met die kuur over. Sterkte!
quote:Eh, wat heb je dan in godsnaam?
Op donderdag 15 november 2001 11:38 schreef Zanderrr het volgende:
Aargh, word ik vanmorgen wakker, ziet m'n gezicht eruit als een overrijpe meloen! Vette ontsteking, zomaar uit het niets. Dus: fijn naar de dokter. Hoi hoi hoi, een tiendaagse penicilline-kuur!![]()
![]()
![]()
Ow ja, penicilline is (net als alle antibiotica) gore troep. Zorg er dus voor dat je minstens een maand lang elke dag Biogarde yoghurt eet zodat je darmflora tenminste op peil blijft.
Kan je een hoop 'vage' klachten schelen in de toekomst...
Just some friendly advice.
[Dit bericht is gewijzigd door El-Lupe op 15-11-2001 12:00]
quote:olifant.jpg
Op donderdag 15 november 2001 12:00 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb trouwens ook geen webcam, maar speciaal voor jullie (leed)vermaak heb ik er een mooie tekening van gemaakt:
Maar inderdaad, zoals iemand al vroeg: wat IS het in godsnaam? Ik heb zoiets nog nooit gehoord..
(klik op de kutbanner!)
quote:Neeneenee, nou niet gaan relativeren. Dit is een wereldramp! Stort jezelf in een depressie! Overweeg zelfmoord! Open een "ik haat mezelf"-topic!
Op donderdag 15 november 2001 12:04 schreef Zanderrr het volgende:
Maar goed, ik overleef het wel weer...
Het is namelijk mijn vrije dag en ik verveel me een beetje
quote:damn, dat zuigt
Op donderdag 15 november 2001 12:04 schreef Zanderrr het volgende:
Het was eerst een klein puistje, maar dat is een paar dagen geleden opengegaan (yuck..) Op zich geen probleem, maar ik heb meegespeeld in een studentenfilm en daarvoor moest ik geschminkt (sp?) worden en dat is allemaal in die puist terecht gekomen. Vervolgens is het onderhuids binnen een dag als een gek gaan ontsteken met dit resultaat.Maar goed, ik overleef het wel weer...
Tja..shit happens..gewoon verder gaan en het gaat vanzelf over.
quote:Alleen toen ik naar de dokter moest, maar de blikken van de mensen onderweg spraken boekdelen. Hopelijk ziet het er maandag allemaal weer een beetje toonbaar uit..
Op donderdag 15 november 2001 15:37 schreef Beatrice het volgende:
Heb je je vandaag eigenlijk nog in het openbaar vertoond Zanderrr?
dit geeft je natuurlijk wel zeeen van tijd om eindelijk ICQ werkend te krijgen!
![]()
Overigens lijkt het me dat die antibiotica wel snel zullen werken, m.a.w. ik denk dat je er vandaag op je ergst uitziet. Maandag zal het al wel een stuk minder zijn.
En anders kun je altijd nog een burqa aantrekken
quote:Mooi getekend Zanderrr, en wat een lullig verhaal. Hou je ons wel op de hoogte van de omvang van het gezwel?
Op donderdag 15 november 2001 12:00 schreef Zanderrr het volgende:
Heb je trouwens zo'n tulband om nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |