Mijn vrienden vinden mij een stuud omdat ik de enige ben die vrijwillig leest. Tsja, als je dan een stuud bent...
Trouwens, ik hoor bijna nooit iemand toegeven dat hij/zij een stuud is. Niemand zal toegeven dat hij hard werkt voor z`n studie, tenminste, niet op deze leeftijd.
quote:Het rare is dat er wel mensen zijn die gewoon hard werken voor hun studie. Zitten die dan te liegen, of zijn die mensen uberhaubt niet op fok! aanwezig ofzo
Op dinsdag 13 november 2001 19:22 schreef MeneerTim het volgende:
Ik doe 6 vwo en moet toch wel zeggen dat ik af en toe flink in de stres zit. Huiswerk maken doe ik niet zo, maar ik ben toch veel met school bezig. Helaas zie ik heel vaak de dag voor de toets de stof voor het eerst.Mijn vrienden vinden mij een stuud omdat ik de enige ben die vrijwillig leest. Tsja, als je dan een stuud bent...
Trouwens, ik hoor bijna nooit iemand toegeven dat hij/zij een stuud is. Niemand zal toegeven dat hij hard werkt voor z`n studie, tenminste, niet op deze leeftijd.
En trouwens, mensen die vrijwillig lezen zijn gewoon stuud
quote:Ik lees soms ook vrijwillig. Maar stuud zou wel het laatste woord zijn wat bij mij past. Maar ik ben dan ook niet objectief.
Op dinsdag 13 november 2001 19:22 schreef MeneerTim het volgende:
Ik doe 6 vwo en moet toch wel zeggen dat ik af en toe flink in de stres zit. Huiswerk maken doe ik niet zo, maar ik ben toch veel met school bezig. Helaas zie ik heel vaak de dag voor de toets de stof voor het eerst.Mijn vrienden vinden mij een stuud omdat ik de enige ben die vrijwillig leest. Tsja, als je dan een stuud bent...
quote:I dunno...
Op dinsdag 13 november 2001 18:21 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
wie wel
iets anders: je ziet me wel vaak (blijkbaar?) en dan kom je niet ff gedag zeggen... dat vind ik wel flauw hoor
Ik zit trouwens ook vaak bij de sviib... (zoals nu)
quote:leuke leraar is dat...
Op woensdag 14 november 2001 17:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben geen stuud.
Hoewel, volgens een leraar van mijn zusje zijn alle mensen van gym en atheneum stuudjes (en dat zegt ie dan in een tweetalig vwo klas), in het bijzonder de hoogbegaafde mensen. Dat zijn volgens hem asocialen die alleen maar aan leren kunnen denken en niet met mensen kunnen omgaan.
Mijn vrienden kennen een levend bewijs van het tegendeel...
quote:Ik vind het verbazing wekkend dat mensen die zo zwart/wit denken over bepaalde zaken les mogen geven.
Hoewel, volgens een leraar van mijn zusje zijn alle mensen van gym en atheneum stuudjes (en dat zegt ie dan in een tweetalig vwo klas), in het bijzonder de hoogbegaafde mensen. Dat zijn volgens hem asocialen die alleen maar aan leren kunnen denken en niet met mensen kunnen omgaan.
quote:Volgens mij is iemand die tot 1:45 doorwerkt voor school echt een stuud..
Op maandag 12 november 2001 16:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben inmiddels 7 jaar bezig met m'n VWO en heb niet de indruk dat ik me overmatig inspan voor school.Verder sluit ik me een beetje aan bij Tijn. Ik ben enorm lui, en doe altijd alles op het laatste moment (Vannacht om 1:45 nog bezig geweest voor PO natuurkunde), maar buiten die periodes doe ik eigenlijk bijna niks. Dom, maar zo ben ik.
Ben ik zelf ook btw .
quote:Nee. Dat is iemand die niet kan plannen en alles weken uitsteld. En ik deed het samen met iemand anders.. daarom had ik het toch maar afgemaakt toen. Ben wel sociaal.
Op woensdag 14 november 2001 21:04 schreef Premo het volgende:[..]
Volgens mij is iemand die tot 1:45 doorwerkt voor school echt een stuud..
Ben ik zelf ook btw
.
Ik zit ook vaak met muziek op m'n oren in de collegebanken, maar dat betekent niet dat ik niet oplet of de stof niet heb doorgenomen.
quote:stuud!
Op woensdag 14 november 2001 21:54 schreef Seborik het volgende:
maar dat betekent niet dat ik niet oplet of de stof niet heb doorgenomen.
quote:Ik ben bereid heel hard voor mijn studie te werken. Jaloers zijn op iemand die tot 11 uur in zijn nest ligt, ben ik niet. Doe ik zelf ook. Maar ik trek dan ook gerust tot 11 uur door als dat nodig is.
Op dinsdag 13 november 2001 19:28 schreef Tijn het volgende:Het rare is dat er wel mensen zijn die gewoon hard werken voor hun studie. Zitten die dan te liegen, of zijn die mensen uberhaubt niet op fok! aanwezig ofzo
Mijn studie is geen excuus.
quote:Voila. Ik ben gemerkt.
En trouwens, mensen die vrijwillig lezen zijn gewoon stuud
quote:Die lerzar heeft toch wel een beetje gelijk..!
Ben geen stuud.
quote:nee hoor
Op donderdag 15 november 2001 13:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
Die lerzar heeft toch wel een beetje gelijk..!
quote:Wat is dat voor bullshit? De definitie van een hoogbegaafde persoon is iemand die (ruim)bovengemiddeld intelligent is. Of iemand asociaal is of alleen maar wil leren heeft niks met intelligentie te maken. Iemand die intelligent is kan net zo goed zo lui als de tering zijn, en dat hoogbegaafde mensen asociaal zouden zijn slaat uiteraard helemaal nergens op.
Op donderdag 15 november 2001 13:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
Die lerzar heeft toch wel een beetje gelijk..!
Onderbouw maar eens waarom jij vind dat die leraar gelijk heeft.
quote:Sluit ik me volledig bij aan
Op donderdag 15 november 2001 17:59 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Wat is dat voor bullshit? De definitie van een hoogbegaafde persoon is iemand die (ruim)bovengemiddeld intelligent is. Of iemand asociaal is of alleen maar wil leren heeft niks met intelligentie te maken. Iemand die intelligent is kan net zo goed zo lui als de tering zijn, en dat hoogbegaafde mensen asociaal zouden zijn slaat uiteraard helemaal nergens op.
quote:jij hebt echt een goeie mening seb!
Op donderdag 15 november 2001 14:17 schreef Seborik het volgende:[..]
nee hoor
quote:jah poeh, geen zin om ellenlange verhalen te gaan tikken hoor, kan allemaal wel met essays en shit aan komen zetten, maar ik heb vakantie
Op donderdag 15 november 2001 18:12 schreef ThE_ED het volgende:[..]
jij hebt echt een goeie mening seb!
je lijkt wel een kloon van mij, of van WF ofzo..
quote:en terecht!
Op donderdag 15 november 2001 18:30 schreef Seborik het volgende:[..]
jah poeh, geen zin om ellenlange verhalen te gaan tikken hoor, kan allemaal wel met essays en shit aan komen zetten, maar ik heb vakantie
quote:Wees ff eerlijk, op VWO en vooral gymnasium zit wel een bovengemiddeld aantal zeer slimme maar sociaal zwakke mensen. Wat dat betreft heeft die leraar wel gelijk. Maar dat is ook het enige, asociaal/stuud slaat nergens op, zo'n leraar zou dat niet mogen zeggen.
Op donderdag 15 november 2001 17:59 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Wat is dat voor bullshit? De definitie van een hoogbegaafde persoon is iemand die (ruim)bovengemiddeld intelligent is. Of iemand asociaal is of alleen maar wil leren heeft niks met intelligentie te maken. Iemand die intelligent is kan net zo goed zo lui als de tering zijn, en dat hoogbegaafde mensen asociaal zouden zijn slaat uiteraard helemaal nergens op.
quote:Nou ja... Volgens mij zijn er veel meer asocialen op lagere opleidingen (van die mensen die in het weekend alleen maar uitgaan om dingen te slopen, te vechten of scooters te jatten), maar ja dat mag je dan weer niet zeggen. Het is maar wat je asociaal vindt. Ik weet in elk geval dat dat wat die leraar zei absoluut niet voor alle hoogbegaafden of alle mensen op vwo geldt.
Op donderdag 15 november 2001 20:01 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Wees ff eerlijk, op VWO en vooral gymnasium zit wel een bovengemiddeld aantal zeer slimme maar sociaal zwakke mensen. Wat dat betreft heeft die leraar wel gelijk. Maar dat is ook het enige, asociaal/stuud slaat nergens op, zo'n leraar zou dat niet mogen zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |