abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2001 @ 19:22:42 #51
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_2173396
Ik doe 6 vwo en moet toch wel zeggen dat ik af en toe flink in de stres zit. Huiswerk maken doe ik niet zo, maar ik ben toch veel met school bezig. Helaas zie ik heel vaak de dag voor de toets de stof voor het eerst.

Mijn vrienden vinden mij een stuud omdat ik de enige ben die vrijwillig leest. Tsja, als je dan een stuud bent...

Trouwens, ik hoor bijna nooit iemand toegeven dat hij/zij een stuud is. Niemand zal toegeven dat hij hard werkt voor z`n studie, tenminste, niet op deze leeftijd.

dinsdag 13 november 2001 @ 19:28:43 #52
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_2173446
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 19:22 schreef MeneerTim het volgende:
Ik doe 6 vwo en moet toch wel zeggen dat ik af en toe flink in de stres zit. Huiswerk maken doe ik niet zo, maar ik ben toch veel met school bezig. Helaas zie ik heel vaak de dag voor de toets de stof voor het eerst.

Mijn vrienden vinden mij een stuud omdat ik de enige ben die vrijwillig leest. Tsja, als je dan een stuud bent...

Trouwens, ik hoor bijna nooit iemand toegeven dat hij/zij een stuud is. Niemand zal toegeven dat hij hard werkt voor z`n studie, tenminste, niet op deze leeftijd.

Het rare is dat er wel mensen zijn die gewoon hard werken voor hun studie. Zitten die dan te liegen, of zijn die mensen uberhaubt niet op fok! aanwezig ofzo

En trouwens, mensen die vrijwillig lezen zijn gewoon stuud

dinsdag 13 november 2001 @ 19:32:01 #53
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2173472
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 19:22 schreef MeneerTim het volgende:

Ik lees soms ook vrijwillig. Maar stuud zou wel het laatste woord zijn wat bij mij past. Maar ik ben dan ook niet objectief.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 13 november 2001 @ 20:14:31 #54
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2173755
Hmm.. ik studeer ook aan de universiteit maar val zeker ook in de 'liever lui dan moe'-categorie. Sommige mensen ontlenen hun identiteit compleet aan hun studie, maar ik ben nooit iemand geweest die zijn kicks haalt uit het universitaire wereldje, daarvoor zijn er teveel leukere dingen te doen. Lang leve de lol en op naar de volgende herkansing!
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 14 november 2001 @ 11:37:07 #55
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_2179490
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 18:21 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

wie wel

I dunno...
Maarre..

iets anders: je ziet me wel vaak (blijkbaar?) en dan kom je niet ff gedag zeggen... dat vind ik wel flauw hoor

Ik zit trouwens ook vaak bij de sviib... (zoals nu)

[KNE]-Mod
pi_2183081
Ben geen stuud.
Hoewel, volgens een leraar van mijn zusje zijn alle mensen van gym en atheneum stuudjes (en dat zegt ie dan in een tweetalig vwo klas ), in het bijzonder de hoogbegaafde mensen. Dat zijn volgens hem asocialen die alleen maar aan leren kunnen denken en niet met mensen kunnen omgaan.
Mijn vrienden kennen een levend bewijs van het tegendeel...
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 14 november 2001 @ 17:27:10 #57
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_2183309
quote:
Op woensdag 14 november 2001 17:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben geen stuud.
Hoewel, volgens een leraar van mijn zusje zijn alle mensen van gym en atheneum stuudjes (en dat zegt ie dan in een tweetalig vwo klas ), in het bijzonder de hoogbegaafde mensen. Dat zijn volgens hem asocialen die alleen maar aan leren kunnen denken en niet met mensen kunnen omgaan.
leuke leraar is dat...
zeker zelf nooit ver gekomen...
[KNE]-Mod
  woensdag 14 november 2001 @ 20:40:56 #58
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_2185009
quote:
Ik vind het verbazing wekkend dat mensen die zo zwart/wit denken over bepaalde zaken les mogen geven.
Mocht je op de één of andere manier achter een mail adres van deze docent kunnen komen, dan ben ik wel geintereseerd in een discussie met hem over dit onderwerp.
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
  woensdag 14 november 2001 @ 20:45:03 #59
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2185038
Hoger opgeleid wil niet altijd zeggen stuud. Ik doe geen ene reet aan school, maar ben voor het VWO geslaagd zonder onvoldoendes en zit nu op de universiteit. Het hangt m.i. meer af van de hoeveelheid gezond verstand die je in huis hebt.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2185183
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben inmiddels 7 jaar bezig met m'n VWO en heb niet de indruk dat ik me overmatig inspan voor school.

Verder sluit ik me een beetje aan bij Tijn. Ik ben enorm lui, en doe altijd alles op het laatste moment (Vannacht om 1:45 nog bezig geweest voor PO natuurkunde), maar buiten die periodes doe ik eigenlijk bijna niks. Dom, maar zo ben ik.

Volgens mij is iemand die tot 1:45 doorwerkt voor school echt een stuud..

Ben ik zelf ook btw .

woensdag 14 november 2001 @ 21:10:10 #61
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2185241
quote:
Op woensdag 14 november 2001 21:04 schreef Premo het volgende:

[..]

Volgens mij is iemand die tot 1:45 doorwerkt voor school echt een stuud..

Ben ik zelf ook btw .

Nee. Dat is iemand die niet kan plannen en alles weken uitsteld. En ik deed het samen met iemand anders.. daarom had ik het toch maar afgemaakt toen. Ben wel sociaal.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2185686
Je weet ook niet altijd hoe die 'losbollen' en 'ongeïnteresseerden' uit de colleges hun studie doen. Misschien doen ze alles thuis wel en zitten ze bij de colleges voor het sociale aspect of zoiets dergelijks.

Ik zit ook vaak met muziek op m'n oren in de collegebanken, maar dat betekent niet dat ik niet oplet of de stof niet heb doorgenomen.

pi_2189021
quote:
Op woensdag 14 november 2001 21:54 schreef Seborik het volgende:
maar dat betekent niet dat ik niet oplet of de stof niet heb doorgenomen.
stuud!
[KNE]-Mod
pi_2189084
Ja, iedereen die een VWO of universitaire opleiding volgt is een "stuud".
Who cares?
pi_2190191
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 19:28 schreef Tijn het volgende:

Het rare is dat er wel mensen zijn die gewoon hard werken voor hun studie. Zitten die dan te liegen, of zijn die mensen uberhaubt niet op fok! aanwezig ofzo

Ik ben bereid heel hard voor mijn studie te werken. Jaloers zijn op iemand die tot 11 uur in zijn nest ligt, ben ik niet. Doe ik zelf ook. Maar ik trek dan ook gerust tot 11 uur door als dat nodig is.

Mijn studie is geen excuus.

quote:
En trouwens, mensen die vrijwillig lezen zijn gewoon stuud
Voila. Ik ben gemerkt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_2191570
quote:
Ben geen stuud.
Die lerzar heeft toch wel een beetje gelijk..!
pi_2191799
quote:
Op donderdag 15 november 2001 10:42 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

stuud!

pi_2191807
quote:
Op donderdag 15 november 2001 13:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

nee hoor
  donderdag 15 november 2001 @ 17:59:48 #69
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_2194213
quote:
Op donderdag 15 november 2001 13:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Wat is dat voor bullshit? De definitie van een hoogbegaafde persoon is iemand die (ruim)bovengemiddeld intelligent is. Of iemand asociaal is of alleen maar wil leren heeft niks met intelligentie te maken. Iemand die intelligent is kan net zo goed zo lui als de tering zijn, en dat hoogbegaafde mensen asociaal zouden zijn slaat uiteraard helemaal nergens op.

Onderbouw maar eens waarom jij vind dat die leraar gelijk heeft.

[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_2194282
quote:
Op donderdag 15 november 2001 17:59 schreef Metamorphozis het volgende:

[..]

Wat is dat voor bullshit? De definitie van een hoogbegaafde persoon is iemand die (ruim)bovengemiddeld intelligent is. Of iemand asociaal is of alleen maar wil leren heeft niks met intelligentie te maken. Iemand die intelligent is kan net zo goed zo lui als de tering zijn, en dat hoogbegaafde mensen asociaal zouden zijn slaat uiteraard helemaal nergens op.

Sluit ik me volledig bij aan
pi_2194323
quote:
Op donderdag 15 november 2001 14:17 schreef Seborik het volgende:

[..]

nee hoor

jij hebt echt een goeie mening seb!
je lijkt wel een kloon van mij, of van WF ofzo..
[KNE]-Mod
pi_2194508
quote:
Op donderdag 15 november 2001 18:12 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

jij hebt echt een goeie mening seb!
je lijkt wel een kloon van mij, of van WF ofzo..

jah poeh, geen zin om ellenlange verhalen te gaan tikken hoor, kan allemaal wel met essays en shit aan komen zetten, maar ik heb vakantie
pi_2194586
quote:
Op donderdag 15 november 2001 18:30 schreef Seborik het volgende:

[..]

jah poeh, geen zin om ellenlange verhalen te gaan tikken hoor, kan allemaal wel met essays en shit aan komen zetten, maar ik heb vakantie

en terecht!
[KNE]-Mod
pi_2195605
quote:
Op donderdag 15 november 2001 17:59 schreef Metamorphozis het volgende:

[..]

Wees ff eerlijk, op VWO en vooral gymnasium zit wel een bovengemiddeld aantal zeer slimme maar sociaal zwakke mensen. Wat dat betreft heeft die leraar wel gelijk. Maar dat is ook het enige, asociaal/stuud slaat nergens op, zo'n leraar zou dat niet mogen zeggen.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_2196176
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:01 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Wees ff eerlijk, op VWO en vooral gymnasium zit wel een bovengemiddeld aantal zeer slimme maar sociaal zwakke mensen. Wat dat betreft heeft die leraar wel gelijk. Maar dat is ook het enige, asociaal/stuud slaat nergens op, zo'n leraar zou dat niet mogen zeggen.

Nou ja... Volgens mij zijn er veel meer asocialen op lagere opleidingen (van die mensen die in het weekend alleen maar uitgaan om dingen te slopen, te vechten of scooters te jatten), maar ja dat mag je dan weer niet zeggen. Het is maar wat je asociaal vindt. Ik weet in elk geval dat dat wat die leraar zei absoluut niet voor alle hoogbegaafden of alle mensen op vwo geldt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')