abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2001 @ 00:04:30 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2139494
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deeltje 8.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen vrijdag 9 november 2001.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2139555
Dit streamverslag werd gesponsord door suger

De stemming zit er aan de rijke kant inmiddels weer behoorlijk in. Er wordt vrolijk verder gedronken, Leo zit erbij en kijkt ernaar. Andries schenkt maar weer eens een Pisang Ambon in.

zaterdag 10 november 2001 @ 00:17:41 #3
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2139638
En ook op 10 nov still sponsored by Jappie

Ed en Gertjan nog steeds aan het overgooien met het half vergane balletje , ondertussen al flink hijgend.
Gertjan: "Ed wil je van mij eens een keer een hele harde zien?" (dus toch een latente nicht )

En zoals het vaker gaat bij spelletjes die jongens spelen wordt er langzaam maar zeker steeds harder gegooid om elkaars krachten ook hier weer eens te meten.
Als Ed echter op een gegeven moment echt te hard gooit zegt Gertjan: "Eeedd dat is niet leuk voor de cameraman, stel je nou eens voor dat jij achter zo'n raampie zit met een camera en je ziet zo'n streep op je af komen"

pi_2139644
nog steeds op de knaak van suger
Frank is aan het dobbelen, de dames sporen hem aan tot 600 te gaan. Diane verzucht ineens dat ze maar geen battle moeten krijgen (dit lijkt mij juist weer een heel leuk plan)

In de tuin aan de arme kant zijn Ed en Gert-Jan iets aan het overgooien.

Daniëlle ziet er ondertussen niet meer uit; kijkt loens uit haar ogen en heeft een hele rode kleur.

zaterdag 10 november 2001 @ 00:27:35 #5
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2139728
Gertjan : "weet je wie ook een goede honkballer was? Johan neeskens. Die was geheid in het nederlands team terecht gekomen, echter hij wilde liever voetballen. Ik wilde ook wel voetballen , maar ik heb nu eenmaal 2 linkerpoten.

Gertjan vertelt vervolgens Ed nog een verhaal over wat hij heeft meegemaakt omtrent voetballen en honkbal samen, het komt er in het kort op neer dat tijdens het voetballen de voetbal geraakt werd door een per ongeluk in het veld terechtgekomen honkbal en dat door de curve die er aan de honkbal zat de voetbal volkomen stil bleef liggen. Iedereen gebiologeerd kijkend naar de voetbal vanwege het rare effect.
(effe oftopic ...volgens mij is Gj al weer hard op weg om Ed te proberen aan zijn kant te krijgen als het om nomineren gaat)

pi_2139741
(kleine bijdrage aan verslag dmv 15 minuten stream code van BB)

In rijk zitten dus aan tafel: Andries, Frank, Diane en Danielle te mexen, dit is een drankspel. Ze zitten aan de eetkamertafel en praten allen met dubbele tong, vooral Diane lijkt redelijk lammie te zijn.

Bij het hek zit Leo met Pascal te praten over BB. In arm staat Ed in de tuin.

Een stream zoomt ook af en toe in op de verschillende soorten drankflessen die inmiddels half leeg zijn.

Ze hebben veel lol tijdens dit spel, het gelach en gejoel wordt steeds harder.

Frank heeft 32 gegooid in 3 keer, volgens mij betekent dit dat iedereen moet drinken. Andries vertelt vol trots dat er zeven flessen drank erdoorheen zijn. Ohhhh

Diane zegt dat ze zo wil stoppen omdat er geen drank meer bij zit wat ze lekker vindt.

Frank giegelt ook wat af onder invloed van de alcohol. Diane roept dat ze nuchter is... Andries wil zeker doorgaan want hij vind het zwak als ze gaan stoppen op het hoogtepunt.

pi_2139783
rondje van Koos : pincode 43406 (0:34)
pi_2139796
Diane moest weer drinken, doet dit en loopt daarna weer hard weg.

Diane: ik wil even nog 1 ding zegge, ik dlink niet meer dit rooie spul want dat vind ik zoooo vies...

en een hoop gegiegel van iedereen weer.

Diane: ik heb gewoon het idee, ik ehh, ik word gewoon ontzettend benadeeld... Ohh

Nu is Daan aan de beurt, zij moet drinken. Ook zij drinkt het rode spul op, maar zij vindt het ook heeeeeeeel vies, dat zegt ze niet alleen, je ziet het ook aan haar gezicht!
Nu staat ze op om ff een kopje water te halen.

Frank geniet van deze avond/dit spel.

Diane schijnt nu weer de lul te zijn en moet drinken, hoop hilariteit hierdoor bij Diane en Andries.

Diane praat met zo'n dubbele tong dat je haar bijna niet kan verstaan. Ze heeft in drie keer 32 gegooit.
Ze is echt behoorlijk tipsie. Ze vind het ook heel gemeen, zegt ze lachend.

Diane giegelend: mag die camera uit. 1 ding ik wil aan het drankje ruiken. ... nee nee ..nee, ik kots je helemaal onder in bed hoor. hihihihihi

pi_2139841
Diane heeft heel dapper gedronken en in haar enthousaisme gooit ze de beker water over Danielle heen, die daarop meteen weer ff wegrent. Vervolgens constateert Diane dat Danielle nog moet drinken.

Diane: gaat iemand even vragen aan Leo of het goed met hem gaat want als ik het doe dan vinden ze me gek.

Andries: daan moet nu gooien.

Ze worden nu echt dronken, vooral Diane, en Andries vind dit heel erg leuk, Frank ook. Danielle lijkt nog wel redelijk nuchter.

Leo zit nog steeds met Pascal te praten bij het hek, het lijkt al beterder met hem te gaan, hij zit rustig doch druk te praten, hij heeft voornamelijk het woord en zegt onder andere dat BB een spelletje is en dat je hier voor jezelf zit.

(15 minutes of fame zijn over, helaas, de streams zijn dus ook meteen gestopt)

zaterdag 10 november 2001 @ 00:39:16 #10
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2139857
Leo in gesprek met Pascal en Coos bij het hek, Leo: "Niets ten nadele van Kelly hoor maar als ze tegen Frank straks op het battlefield staat dan vliegt ze eruit"

Nu komt Danielle er met een hele vervelende dronken stem vragen of het wel goed met Leo gaat waarop deze zegt dat hij half loopt te stikken.

Zo mogelijk nog een afgrijsender stemgeluid van Diane die iets brabbelt over dat het niet helemaal goed gaat op de speeltafel en dat ze hoopt dat een ander ook laag gooit.
Vervolgens vraagt ze of de cameras uit mogen.
Pascal en Coos zijn ondertussen Leo uitspraken aan het ontlokken over zijn leiderschap. Leo: "ja ik heb echt wel leiderschapscapaciteiten hoor, hoe denk je dat Frank genomineerd is? Ze denken wel dat ze allemaal zo slim zijn , maar dat valt wel mee hoor.

pi_2139871
Frank is nu de lul en Andries gooit nog wat spa over de tafel .
(Het gaat lekker)
Nu gaan de ijsklontjes over frank heen .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 10 november 2001 @ 00:43:37 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2139905
"Ik heb er 23 gedronken, maar heb het idee alsof het er al wel 35 zijn", zegt Diane met dubbele tong. "Volgens mij word ik hier ontzettend benadeeld.
Danielle moet 'dat rode spul' weer drinken en barst in hoesten uit.
"Vies hè, dat rode spul", zegt Diane.
Danielle en Frank staan nu even in de keuken. Andries helpt Diane nu een beetje vals te spelen volgens mij!
Diane ligt bijna in een stuip en probeert iets uit te leggen aan Frank en Danielle. Er is geen touw meer aan vast te knopen.
"Mag die camera uit", lacht ze. Diane heeft het echt helemaal gehad nu en lijkt niet meer normaal te kunnen praten.
Ook Danielle wordt wat luidruchtiger. Haar broek is nat (van de drank!) en ze maakt het even schoon.
Andries noemt Danielle even 'hoe heet ze' en is ook ver heen! Frank steekt zijn zoveelste peuk op!
Andries moet weer drinken, maar vindt het veel te veel en 'eist' dat hij daar 2 boontjes voor krijgt. Frank geeft hem een tweede boontje. Als Frank gooit begint iedereen opeen luid te schreeuwen en is er helemaal niets meer van te verstaan.
"Ik ben helemaal naar de klote", bekent Frank (is niet echt te merken).
Het viertal maakt zich steeds zorgen om de camera's en dat deze 'genante' vertoning wordt opgenomen.
"Dit is toch leuk man", merkt Frank op en schiet weer in de lach.
Andries propt nu een schoonmaakdoekje in zijn mond en lijkt het op te willen eten.
"Dit is een geschikt moment om te stoppen", zegt hij. "Ik heb gewonnen".
Niemand lijkt het daar mee eens te zijn en ze beginnen de boontjes te tellen. Wie nou gewonnen heeft wordt niet echt duidelijk, maar lijkt me ook niet zo belangrijk bij dit spel. Frank zegt dat hij naar zijn nest gaat.
( er gaat toch nog wel een gevolg komen hoop ik???)
Andries doet nu een stukje Fabeltjeskrant en Sonja Barend in de camera.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2139916
Coos is nog wakker ik denk dat hij wacht tot er wat mis gaat zodat hij ze daar later op kan pakken .
  zaterdag 10 november 2001 @ 00:46:20 #14
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2139932
Terwijl de heren bij het hek er vrolijk op los roddelen, zie ik op de andere beeldjes onder andere Andries die zich als "Fries meisje heeft verkleed" en Danielle met een van drank opgezwollen rood gezicht zitten.

Het spel is afgelopen en Diane komt als eerste bij het hek, waarbij ze gelijk het hele gesprek maar even over neemt en ook Frank komt al lallend aangelopen.
Leo vraagt waarom ze eigenlijk zijn gestopt en Diane of Danielle antwoord dat de heren aan tafel vervelend aan het doen zijn. (Frank en Andries)

(aan Dianes opgewonden stemmetje te horen lijkt het erop dat er vannacht idd weer het een en ander aan lichamelijke uitspattingen te verwachten is)

pi_2139939
Andries is als een balletje en zit als een 'meneer de uil' op de camera in te praten; lieve kijkbuiskinderen.
Hij heeft kaarsvet over zijn schouder gekregen en als hij geen Fries zou zijn zou hij het nu uitgegild hebben. Frank moet uit zijn buurt blijven.
Doet nu de lottogetallen en de reservegetallen.

Andries tegen Diane: Weet je wat die klootzak doet, hij pakt een kaars en giet dat kaarsvet zo over mijn tepel. Diane: En, vond je het lekker?

pi_2139950
Andries drijgt nu met de ketchup fles .
Frank wil Leo aanvallen met de ketchup fles en Leo pikt het niet het ging bijna mis Andries en Diane redden net op tijd de boel want het was bijna knokken .
pi_2139976
Frank zit met Diane te stoeien, ze roept een paar keer 'nee niet doen' (flash back) Op een gegeven moment hoor ik Frank roepen dat er iets met zijn nek is; schijnt aangevallen door Leo (?)

Frank: Imbesiel, vuile klootzak.

Andries neemt Frank mee naar de badkamer; Frank is nijdig omdat Leo bijna zijn nek heeft gebroken. Andries probeert de boel te sussen.

pi_2140005
Frank: Ik ben dronken en als ze mij pijn doen dat word ik agressief. Andries: Daarom nam ik je ook mee.

Andries zegt dat hij niet dronken is. Frank wil de wijste zijn, maar in het normale leven had Leo nu een probleem met hem gehad. Hij besluit naar bed te gaan.

zaterdag 10 november 2001 @ 00:55:26 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2140006
Andries telt nu voor de camera het aantal flessen wat is opgedronken. Hij komt op 7.
"Het reservegetal is 7", zegt hij droog.
Intussen heeft hij zijn shirtje uitgetrokken en zit nu in blote bast tegen de camera te lullen!
Frank begint nu heel raar te doen en doet wat bodybuildingoefeningen.
"Is geen familie", zegt Andries tegen de camera. "Ik hoor hier niet bij!"
Hij lult nog een tijdje verder over het 'reservegetal'.
Dan rent hij naar het hek en laat aan Coos zien dat er kaarsevet over zijn tepel is gegooid.
"en vond je het lekker"?, vraagt Diane lachend.
"Nee.... ja...", lacht Andries. "Ik heb harde tepels jongen! Dit soort sex heb ik nog nooit gehad."

Als Diane voorovergebogen bij de bank staat, grijpt Frank haar van achteren. Diane zegt een paar keer 'nee' en loopt weg.
Dan lijkt er even een ruzietje te ontstaan met Leo opeens. Leo grijpt Frank bij zijn nek en begint er aan te trekken.
"Niet aan mijn nek", roept Frank een paar keer, maar Leo gaat gewoon door. Even later laat hij eindelijk los.
"Vuile klootzak", roept Frank kwaad. "Imbeciel".
Frank is hartstikke pissed. Andries probeert de boel wat te sussen. Schijnbaar heeft Frank iets tegen Leo gezegd waardoor die kwaad werd, maar het is niet duidelijk wat. Frank staat nu in de badkamer en blijkt zelf ergens bij zijn keel te bloeden.
"Weet je niet meer waarom hij kwaad werd dan?", vraagt Andries.
"Dat ik praatte met consumptie", antwoordt Frank.
"Echt waar?", reageert Andries.
"Maar ik ben de wijste", zegt Frank.
"Vond ik ook heel goed van je", zegt Andries weer. "Ik weet hoe ik zou worden als zoiets gebeurt... daarom nam ik je even mee naar de badkamer. Ik zag aan je ogen dat je adrenaline in je had."
"Dan ken je twee dingen doen", vult Frank aan. "je ken stoppen of ik sloop hem".
"En tegen jou kan hij niets beginnen", zegt Andries. "Daarom nam ik je ook even mee."
De twee 'rijke' BB bewoners maken zich klaar om naar bed te gaan.
"Ik ben de wijste", herhaalt Frank nog een keer!

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 10 november 2001 @ 00:57:58 #20
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2140025
En ja hoor het loopt uit de hand , Frank haalt een geintje uit met Leo en wordt vervolgens bijna zijn nek gebroken door Leo. Frank pissed of. Andries die er tussen komt, aan zijn stem te horen is hij echt bang dat Frank zometeen doorslaat en neemt hem mee naar de badkamer alwaar Frank nog wat door loopt te vloeken.

Leo bij het hek volop in beeld echter hij zegt weinig want Ed is een mop aan het vertellen, nadat hij is uitgesproken vraagt Ed of er bijna vechten was, en Leo legt uit dat hij er gewoon geen trek in heeft en dat als Frank met kennelijk een fles curry had gespoeten dat hij hem dan recht in zijn ballen getrapt zou hebben.Ed zegt tegen Leo dat als er iets gebeurd dat hij hem er bij moet halen want volgens ed komt er niemand aan Leo zolang hij erbij is.

pi_2140040
Het is zover; Frank huilt.

Direct krijgt de camera switch neigingen naar de tuin.

pi_2140067
Frank huilt Ik heb drank op ik wil niemand zeer doen .
( Godverdomme ik betaal om telkens de tuin te zien )
Ik sloop hem zecht frank Het is al goed Zecht Andries Ik ga zo lekker naar huis zecht Frank Nee zecht Andries .
Frank bij mij is het zo dat als ik dronken ben dan ken ik inene agresief worde . (en weer de kut Tuin)
pi_2140083
Frank huilt nog steeds en zegt dat hij blij is dat hij naar de badkamer is gegaan
  zaterdag 10 november 2001 @ 01:05:28 #24
7531 Dutztrasz
't rommelt in Nederland .
pi_2140100
Andries blijft op Frenk inpraten in de douche-ruimte, dat ie blij moet zijn dat ie hem bij Leo heeft weggehaald, anders zou ie Leo wat aangedaan hebben ... Frenk begint het te geloven .. en neemt Andries' woorden over.

Frenk gaat naar bed, Daniëlle komt erbij, Andries blijft zeuren over mogelijke ruzie, die HIJ voorkomen heeft. Frenk is zo dronken dat ie wroeging krijgt ... hij huilt .. een wrak ... Andries is een schoft!

pi_2140101
De camera gaat steeds opnieuw naar de tuin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')