abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2110519
Het is niet eerlijk.

Ik ben 19 jaar. Maagd. Opzich ben ik best wel gevoelig. (ik lijk op mijn moeder) Vanaf mijn (ca) 16e, ben ik talloze keren verliefd geweest op meisjes.. elke keer wast een teleurstelling (zagen me als vriend, maar allemaal vonden ze me wel lief..) Heb een half jaar terug wel een vriendinnetje gehad.. maar die maakte het na ca 1,5 maand uit.. (zonder echte reden!! Ok, ze was ook 3 jaar jonger, maar wel vrij volwassen)
Opzich heb ik in het laatste half jaar redelijk wat 'kansen' gehad om gewoon voor de lust met een meisje naar bed te gaan.. (zelfs al AFGESPROKEN(!) het te doen dan en dan..) Dus ik ben niet helemaal kansloos bij de dames.. (kzit goed in me vel, en babbel is ook redelijk vlot de laatste tijd) Maar ik heb er vanaf gezien.. ik wilde gewoon the true thing.. Ik heb altijd in true love geloofd. Maar de laatste tijd... voel ik me er steeds minder bij...
Nu is vorige maand, mijn laatste verliefdheid (zal ik maar zeggen) weer in een teleurstellign geindigt. Bij dit meisje dacht ik ECHT dat ik op d'r mooie innerlijk viel! De ware dus!? Maarnee.. ze was al bezet.. (met een gast die haar vet slecht behandelde)

Nah.. ik frustreer me af en toe behoorlijk aan dit feit..
ik ben ook iets te geil.. laatste tijd.. wat 't alleen maar erger maakt...
Voor m'n gevoel moet ik wraak nemen op DE VROUW... door 'r eentje flink te gebruiken... Maarja, het volgende moment realiseer ik me al te goed dat ik dat niet kan maken (heb zelf welles het gevoel gehad dat ik gebruikt ben, best kut)
ik ben er een stuk harder van geworden (was vroeger wel iets te overgevoelig eigenlijk )

Naja.. het ene moment voel ik me hier kutter om als het andere moment.. Het komt allemaal wel een keertje.. hoop ik
hebben misschien meer mensen zo zo'n gevoel/situatie?

Doe iets met volle overgave, of doe het niet.
  woensdag 7 november 2001 @ 12:14:42 #2
3767 Herald
Come get some
pi_2110548
quote:
Op woensdag 07 november 2001 12:12 schreef DaVincy het volgende:
Voor m'n gevoel moet ik wraak nemen op DE VROUW... door 'r eentje flink te gebruiken...

ik denk deze meneer
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 7 november 2001 @ 12:19:55 #3
7963 Stoel
Een stoeltje in de maak.
pi_2110588
quote:
Op woensdag 07 november 2001 12:12 schreef DaVincy het volgende:

Naja.. het ene moment voel ik me hier kutter om als het andere moment.. Het komt allemaal wel een keertje.. hoop ik

Ja, ik, het lijkt wel of je mij beschrijft.
  woensdag 7 november 2001 @ 12:20:34 #4
14766 Dragon1976
Spiritual Seeker, Reiki Worker
pi_2110594
Ik zal niet in details gaan treden, maar ik herken jou verhaal alsof ik hetzelf geschreven zou hebben.
Nee your not alone, there are more like you zo blijkt, of anders gezegd er zijn meer zoals mij??

Groetjes,

Draak.

Als E=mc2 dan is H20+I=Hooi :P
  woensdag 7 november 2001 @ 12:30:31 #5
16630 Sike
Nachtvlinder
pi_2110681
Ik was 21 toen ik HET eindelijk een keer deed met een dame waar ik echt verliefd op was. Ik moet zeggen dat ik dit soort gedachten ook wel heb gehad.
Neem van mij aan het komt echt vanzelf zelfs liefde, al geloof ik dat zelf ook steeds minder, het komt echt wel.
's nachts werkt ut beter
  woensdag 7 november 2001 @ 12:35:58 #6
7729 Duneheerscht
De man zonder liefde...
pi_2110727
Haha toen ik dit las dacht ik zonder gein echt even dat ik in mijn slaap een kloon had aangemaakt.

Ben ook 19 jaar, ook maagd, ALLES klopt gewoon, behalve die ene relatie van 1.5 maand, duurde bij mij 1 nacht

Hey, je bent niet de enige, ik voelde me er een tijdje eel kut onder, maar nu niet meer, ik denk ewoon steeds (ook als ik om me heen kijk en iedereen heeft een vriend of vriendin) dat OOIT mijn tijd zal aanbreken.

Misschien is dit wel gewoon de hele lange stilte voor de storm.

Grtz Dune

...maar met geduld
  woensdag 7 november 2001 @ 12:42:18 #7
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_2110788
tyfus heee.... wat doen al die klonen van mij hier? Zelfs de leeftijd klopt...
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  woensdag 7 november 2001 @ 12:43:26 #8
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_2110806
* UTO sluit aan in de rij

Ik ben 30, en heb rond mijn 20e ook in die situatie gezeten (nu nog steeds overigens). Iedereen vond me altijd leuk en lief, maar daar bleef het een beetje bij.
Niet dat ik nooit wat te "bekken" had, er waren jaren dat ik gemiddeld genomen elke maand een andere meid had, maar langer dan die maand werd het zowieso nooit wat, 2 maanden is denk ik het langst, nietszeggende relaties waren dat (komt omdat ik mij emotioneel niet open kon/kan stellen, die meiden konden waarschijnlijk niet "linken" met mij o.i.d. waardoor ik ongeinteresseerd én oninteressant overkom, tweerichtingsverkeer dus).

Dus ook ik kreeg de gedachte om "wraak" te nemen. En dat heb ik ook een paar keer gedaan. Bij meiden waarvan is wíst dat ze gek op mij waren bewust de boot afhouden, en dan ineens toegeven. Daarna ging het dan elke week uit en weer aan, een keer of 5-6 of vaker. Vond ik toen wel kewl van mezelf, want ik had gewoon invloed en soort van machtsgevoel. En aandacht natuurlijk.

Om nou te zeggen dat ik er iets beter van ben geworden? Nee dus, natuurlijk. Dat bewust mensen pijn doen ben ik maar mee gekapt, en na mijn laatste - en eigenlijk enige echte - relatie (1,5 jaar geduurd, 3 jaar geleden uitgegaan uiteraard als direct gevolg van de manier waarop ik gewend was met meisjes om te gaan ) heb ik voor zover ik me kan herinneren niet één vrouw aangeraakt. Heeft ook geen zin, want ik maak toch alles alleen maar kapot.

Nu, na 10 jaar zeg maar, heb ik niet eens meer de illusie dat voor mij "die" tijd ooit nog aanbreekt

om mezelf nog even te quoten:

quote:
Iedereen vind me altijd leuk en lief, maar daar blijft het een beetje bij.
Daarbij: ik heb zo weinig vertrouwen in mensen en zo dat ik zélf niet eens meer verliefd kán worden. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe dat is?! Wat ik me wél herinner was constante angst om mijn ex kwijt te raken (wat natuurlijk mede een directe oorzaak is dat het ook daadwerkelijk uit ging). Liefde, dat is voor mij problemen, stress, angst, verdriet. Positieve ervaringen heb ik er niet mee.

Ik denk ineens aan: Pavlov

Een konijn dat electrische schokken krijgt als ie voedsel aanraakt (positief) zal op een gegeven moment verhongeren zonder dat ie 1 enkele schok krijgt omdat ie voedsel met pijn associeert.

[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 07-11-2001 12:51]

From outer space
  woensdag 7 november 2001 @ 12:43:27 #9
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_2110807
Hou vol je komt vanzelf iemand tegen waar je verliefd op wordt en waar het allemaal mee gaat gebeuren. Als je dat niet kunt volhouden, zoek dan iemand die het ook voor 1 nacht wil en zorg dat je geen verkeerde verwachtingen wekt. Verlaag je niet door iemand een hak te zetten of zoals jij het omschrijft, wraak te nemen op DE VROUW.
Hard, gemeen en snel
pi_2110844
quote:
Op woensdag 07 november 2001 12:35 schreef Duneheerscht het volgende:
Haha toen ik dit las dacht ik zonder gein echt even dat ik in mijn slaap een kloon had aangemaakt.
hihi ik dacht ook dat Herald jou bedoelde met z'n "deze meneer".
  woensdag 7 november 2001 @ 12:53:41 #11
11488 UTO
pi_2110913
Ik wil trouwens dit topic niet voor de opener verpesten met mijn ellendige verhaal. Excuseer daarvoor
From outer space
  woensdag 7 november 2001 @ 12:56:57 #12
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_2110949
Wauw, hij heeft een relatie gehad! Heb je het iig beter gedaan dan ondergetekende...
Nicht ärgern, nur wundern!
  woensdag 7 november 2001 @ 13:01:57 #13
11488 UTO
pi_2111005
quote:
Op woensdag 07 november 2001 12:56 schreef Hooghoudt het volgende:
Wauw, hij heeft een relatie gehad! Heb je het iig beter gedaan dan ondergetekende...
Jij hebt nog 9 jaar waarin je me kunt overtreffen. Moet voldoende zijn?
From outer space
  woensdag 7 november 2001 @ 13:11:02 #14
18101 The.return.of.Swoah
...inflateble boobies...
pi_2111082
Love works in mysterious ways, iedereen weet dat. Ik denk dat er voor iedereen een "soulmate" is op de wereld, het is alleen de vraag of je die ook tegen het lijf loopt. Het is misschien niet iets wat je je nu kan voorstellen, maar ik zou er niet te veel aan denken.
Het komt wel een keer en dan ben je er dolgelukkig mee....*;
...did you ever imagine a world without hypothetical situations ?...
pi_2111716
quote:
Op woensdag 07 november 2001 12:53 schreef UTO het volgende:
Ik wil trouwens dit topic niet voor de opener verpesten met mijn ellendige verhaal. Excuseer daarvoor
Was wel blij met je reactie eigenlijk!

Achja.. we zien wel hoe het gaat lopen.. doe lekker waar ik zin in heb.. maar het gaat vooral om die moeilijke momenten af en toe..

maarja.. we blijven chillen heh

Doe iets met volle overgave, of doe het niet.
  woensdag 7 november 2001 @ 15:34:47 #16
11488 UTO
pi_2112448
quote:
Op woensdag 07 november 2001 14:23 schreef DaVincy het volgende:

[..]

Was wel blij met je reactie eigenlijk!

Achja.. we zien wel hoe het gaat lopen.. doe lekker waar ik zin in heb.. maar het gaat vooral om die moeilijke momenten af en toe..

maarja.. we blijven chillen heh

Heb ik iets positiefs toegevoegd dan?
From outer space
pi_2113966
quote:
Op woensdag 07 november 2001 15:34 schreef UTO het volgende:

[..]

Heb ik iets positiefs toegevoegd dan?

Je hebt iets toegevoed dat de opener als positief ervaart.. dat is datie niet alleen is in zijn probleem.

En daarop volgt dat je niet zoveel aan jezelf gaat twijfelen, omdat je toch altijd de schuld bij jezelf gaat leggen. Als meerdere personen soortgelijke problemen hebben is het gemakkelijker te accepteren.

inside me I'm screaming, nobody pays any attention. If I had arms I could kill myself, if I had legs I could run away, if I had a voice I could talk and be some kind of company for myself
pi_2114611
Ben christelijk?
  woensdag 7 november 2001 @ 22:30:23 #19
5218 aragorntje
^ kutnaam ik weet het
pi_2116693
ook * aragorntje sluit zich aan in het rijtje

kut is dat toch he!

purrr
  woensdag 7 november 2001 @ 22:51:57 #20
7699 martijnvds
:) studeruuuh :)
pi_2117092
Tjsa ik heb er ook soms last van.. Ben 18, ook nog maagd, niet dat dat mij echt veel uitmaakt, maar mijn laatste relatie was al bijna een jaar geleden (duurde iets meer dan 2 maanden) met een leuk meisje van 17 (inmiddels ook bijna 18) waarmee ik gelukkig nog hele goede vrienden ben. We gaan af en toe uit eten, drinken wat samen etc en ik spreek haar best wel veel, daar ben ik wel blij om. Nadat het uit was wel met verschillende meisjes gezoend met uitgaan, opzich niet echt een probleem dat ik geen meisjes kan krijgen verder, maar ik ben echt op zoek naar 1tje voor een relatie, en die kom je niet 1,2,3 tegen. En daar raak ik soms best wel gefrustreerd van, zeker als ik verschillende vrienden van mij 'perfecte relatie' zie hebben. En ik ben ook best wel met wat meisjes goeie vrienden, maar geen relatie nou zijn vrienden ook 1 van de belangrijkste dingen die er zijn natuurlijk, en daar ben ik ook blij om dat ik die mensen heb! maarja ik denk dat ik gewoon moet afwachten tot ik weer een leuk meisje tegenkom.. gewoon veel uitgaan, mensen leren kennen etc en dat komt het vanzelf! maar ik weet idd, en ik denk dat wel meer mensen dat gevoel hebben, dat het gewoon af en toe lang kan duren voordat je iemand tegenkomt waarmee je een superrelatie krijgt en ik vraag me soms dan echt af: wanneer?? maarja.. probeer zovele mogelijk van het leven te genieten ik het enige wijze wat ik er verder over kan zeggen!

[Dit bericht is gewijzigd door martijnvds op 07-11-2001 22:57]

www.turkeycrew.tk
  woensdag 7 november 2001 @ 22:56:17 #21
7699 martijnvds
:) studeruuuh :)
pi_2117158
quote:
maar het gaat vooral om die moeilijke momenten af en toe..
.. Jep, zijn wel eens moeilijke momenten.. dat is best wel klote..het is best moeilijk soms om allerlei gedachten even aan de kant te zetten.. voor de rest like you said: gewoon lekker chillen en gewoon lekker leven !
www.turkeycrew.tk
  donderdag 8 november 2001 @ 01:21:19 #22
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_2118909
Die soulmate komt, al moet ik tot mijn 100e wachten. Zolang ik dat kan geloven ben ik gelukkig.

De rest van mijn leven draait om, door en voor mezelf.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 8 november 2001 @ 09:45:24 #23
7729 Duneheerscht
De man zonder liefde...
pi_2120034
quote:
Op woensdag 07 november 2001 12:46 schreef bixister het volgende:

[..]

hihi ik dacht ook dat Herald jou bedoelde met z'n "deze meneer".

Ik dacht ook dat hij mij belachelijk wou maken
...maar met geduld
  donderdag 8 november 2001 @ 09:47:43 #24
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_2120042
Sorry maar..

* deGVR is gelukkig in de liefde...

jullie tijd komt ook nog wel... het enige wat nodig is... is geduld en vertrouwen.

suc7

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  donderdag 8 november 2001 @ 11:16:31 #25
11488 UTO
pi_2120654
quote:
Op donderdag 08 november 2001 09:47 schreef deGVR het volgende:
Sorry maar..

* deGVR is gelukkig in de liefde...

jullie tijd komt ook nog wel... het enige wat nodig is... is geduld en vertrouwen.

suc7

Bedoeld zeker "je lul en vrouwen"?

Ach * UTO is gewoon niet goed genoeg voor de vrouwtjes
dat mag wel onderhand duidelijk zijn. 100+ vriendinnetjes gehad en niet 1 die het uithield

* zich er bij neerlegt wegens stommelul zijn

From outer space
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')