Ik ben 19 jaar. Maagd. Opzich ben ik best wel gevoelig. (ik lijk op mijn moeder) Vanaf mijn (ca) 16e, ben ik talloze keren verliefd geweest op meisjes.. elke keer wast een teleurstelling (zagen me als vriend, maar allemaal vonden ze me wel lief..) Heb een half jaar terug wel een vriendinnetje gehad.. maar die maakte het na ca 1,5 maand uit.. (zonder echte reden!! Ok, ze was ook 3 jaar jonger, maar wel vrij volwassen)
Opzich heb ik in het laatste half jaar redelijk wat 'kansen' gehad om gewoon voor de lust met een meisje naar bed te gaan.. (zelfs al AFGESPROKEN(!) het te doen dan en dan..) Dus ik ben niet helemaal kansloos bij de dames.. (kzit goed in me vel, en babbel is ook redelijk vlot de laatste tijd) Maar ik heb er vanaf gezien.. ik wilde gewoon the true thing.. Ik heb altijd in true love geloofd. Maar de laatste tijd... voel ik me er steeds minder bij...
Nu is vorige maand, mijn laatste verliefdheid (zal ik maar zeggen) weer in een teleurstellign geindigt. Bij dit meisje dacht ik ECHT dat ik op d'r mooie innerlijk viel! De ware dus!? Maarnee.. ze was al bezet.. (met een gast die haar vet slecht behandelde)
Nah.. ik frustreer me af en toe behoorlijk aan dit feit..
ik ben ook iets te geil.. laatste tijd.. wat 't alleen maar erger maakt...
Voor m'n gevoel moet ik wraak nemen op DE VROUW... door 'r eentje flink te gebruiken... Maarja, het volgende moment realiseer ik me al te goed dat ik dat niet kan maken (heb zelf welles het gevoel gehad dat ik gebruikt ben, best kut)
ik ben er een stuk harder van geworden (was vroeger wel iets te overgevoelig eigenlijk )
Naja.. het ene moment voel ik me hier kutter om als het andere moment.. Het komt allemaal wel een keertje.. hoop ik
hebben misschien meer mensen zo zo'n gevoel/situatie?
quote:ik denk deze meneer
Op woensdag 07 november 2001 12:12 schreef DaVincy het volgende:
Voor m'n gevoel moet ik wraak nemen op DE VROUW... door 'r eentje flink te gebruiken...hebben misschien meer mensen zo zo'n gevoel/situatie?
quote:Ja, ik, het lijkt wel of je mij beschrijft.
Op woensdag 07 november 2001 12:12 schreef DaVincy het volgende:Naja.. het ene moment voel ik me hier kutter om als het andere moment.. Het komt allemaal wel een keertje.. hoop ik
hebben misschien meer mensen zo zo'n gevoel/situatie?
Groetjes,
Draak.
Ben ook 19 jaar, ook maagd, ALLES klopt gewoon, behalve die ene relatie van 1.5 maand, duurde bij mij 1 nacht
Hey, je bent niet de enige, ik voelde me er een tijdje eel kut onder, maar nu niet meer, ik denk ewoon steeds (ook als ik om me heen kijk en iedereen heeft een vriend of vriendin) dat OOIT mijn tijd zal aanbreken.
Misschien is dit wel gewoon de hele lange stilte voor de storm.
Grtz Dune
Ik ben 30, en heb rond mijn 20e ook in die situatie gezeten (nu nog steeds overigens). Iedereen vond me altijd leuk en lief, maar daar bleef het een beetje bij.
Niet dat ik nooit wat te "bekken" had, er waren jaren dat ik gemiddeld genomen elke maand een andere meid had, maar langer dan die maand werd het zowieso nooit wat, 2 maanden is denk ik het langst, nietszeggende relaties waren dat (komt omdat ik mij emotioneel niet open kon/kan stellen, die meiden konden waarschijnlijk niet "linken" met mij o.i.d. waardoor ik ongeinteresseerd én oninteressant overkom, tweerichtingsverkeer dus).
Dus ook ik kreeg de gedachte om "wraak" te nemen. En dat heb ik ook een paar keer gedaan. Bij meiden waarvan is wíst dat ze gek op mij waren bewust de boot afhouden, en dan ineens toegeven. Daarna ging het dan elke week uit en weer aan, een keer of 5-6 of vaker. Vond ik toen wel kewl van mezelf, want ik had gewoon invloed en soort van machtsgevoel. En aandacht natuurlijk.
Om nou te zeggen dat ik er iets beter van ben geworden? Nee dus, natuurlijk. Dat bewust mensen pijn doen ben ik maar mee gekapt, en na mijn laatste - en eigenlijk enige echte - relatie (1,5 jaar geduurd, 3 jaar geleden uitgegaan uiteraard als direct gevolg van de manier waarop ik gewend was met meisjes om te gaan
) heb ik voor zover ik me kan herinneren niet één vrouw aangeraakt. Heeft ook geen zin, want ik maak toch alles alleen maar kapot.
Nu, na 10 jaar zeg maar, heb ik niet eens meer de illusie dat voor mij "die" tijd ooit nog aanbreekt
om mezelf nog even te quoten:
quote:Daarbij: ik heb zo weinig vertrouwen in mensen en zo dat ik zélf niet eens meer verliefd kán worden. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe dat is?! Wat ik me wél herinner was constante angst om mijn ex kwijt te raken (wat natuurlijk mede een directe oorzaak is dat het ook daadwerkelijk uit ging). Liefde, dat is voor mij problemen, stress, angst, verdriet. Positieve ervaringen heb ik er niet mee.
Iedereen vind me altijd leuk en lief, maar daar blijft het een beetje bij.
Ik denk ineens aan: Pavlov
Een konijn dat electrische schokken krijgt als ie voedsel aanraakt (positief) zal op een gegeven moment verhongeren zonder dat ie 1 enkele schok krijgt omdat ie voedsel met pijn associeert.
[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 07-11-2001 12:51]
quote:hihi ik dacht ook dat Herald jou bedoelde met z'n "deze meneer".
Op woensdag 07 november 2001 12:35 schreef Duneheerscht het volgende:
Haha toen ik dit las dacht ik zonder gein echt even dat ik in mijn slaap een kloon had aangemaakt.
quote:Jij hebt nog 9 jaar waarin je me kunt overtreffen. Moet voldoende zijn?
Op woensdag 07 november 2001 12:56 schreef Hooghoudt het volgende:
Wauw, hij heeft een relatie gehad! Heb je het iig beter gedaan dan ondergetekende...
quote:Was wel blij met je reactie eigenlijk!
Op woensdag 07 november 2001 12:53 schreef UTO het volgende:
Ik wil trouwens dit topic niet voor de opener verpesten met mijn ellendige verhaal. Excuseer daarvoor
Achja.. we zien wel hoe het gaat lopen.. doe lekker waar ik zin in heb.. maar het gaat vooral om die moeilijke momenten af en toe..
maarja.. we blijven chillen heh
quote:Heb ik iets positiefs toegevoegd dan?
Op woensdag 07 november 2001 14:23 schreef DaVincy het volgende:[..]
Was wel blij met je reactie eigenlijk!
Achja.. we zien wel hoe het gaat lopen.. doe lekker waar ik zin in heb.. maar het gaat vooral om die moeilijke momenten af en toe..
maarja.. we blijven chillen heh
quote:Je hebt iets toegevoed dat de opener als positief ervaart.. dat is datie niet alleen is in zijn probleem.
Op woensdag 07 november 2001 15:34 schreef UTO het volgende:[..]
Heb ik iets positiefs toegevoegd dan?
En daarop volgt dat je niet zoveel aan jezelf gaat twijfelen, omdat je toch altijd de schuld bij jezelf gaat leggen. Als meerdere personen soortgelijke problemen hebben is het gemakkelijker te accepteren.
[Dit bericht is gewijzigd door martijnvds op 07-11-2001 22:57]
quote:.. Jep, zijn wel eens moeilijke momenten.. dat is best wel klote..het is best moeilijk soms om allerlei gedachten even aan de kant te zetten.. voor de rest like you said: gewoon lekker chillen en gewoon lekker leven
maar het gaat vooral om die moeilijke momenten af en toe..
De rest van mijn leven draait om, door en voor mezelf.
quote:Ik dacht ook dat hij mij belachelijk wou maken
Op woensdag 07 november 2001 12:46 schreef bixister het volgende:[..]
hihi ik dacht ook dat Herald jou bedoelde met z'n "deze meneer".
* deGVR is gelukkig in de liefde...
jullie tijd komt ook nog wel... het enige wat nodig is... is geduld en vertrouwen.
suc7
quote:Bedoeld zeker "je lul en vrouwen"?
Op donderdag 08 november 2001 09:47 schreef deGVR het volgende:
Sorry maar..* deGVR is gelukkig in de liefde...
jullie tijd komt ook nog wel... het enige wat nodig is... is geduld en vertrouwen.
suc7
Ach * UTO is gewoon niet goed genoeg voor de vrouwtjes
dat mag wel onderhand duidelijk zijn. 100+ vriendinnetjes gehad en niet 1 die het uithield
* zich er bij neerlegt wegens stommelul zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |